Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

monsteristu` : cum ziceam etrierul a fost desfacut in componentele lui, toate functioneaza cum trebuie

 

doctorulcuducati : +1 ;)

 

Atunci scoate banutii de pe card si incepi si schimba.

Pierzi compresie, si daca nu este furtunul perforat, este pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil ca se refera la Mada, care a fost ieri la salon cu Coco & co.

 

hondarul - nu bag mana in foc, dar stiu ca e vorba de un Monster S4. Si avand in vedere ce am auzit despre motocicleta aia, are cel mai probabil Termignoni pe ea (cu silencer-ele scoase).

 

In alta ordine de idei, e casatorita si are o fetita ;)

 

 

Merci mult PzKpfW,

 

Am intrebat din curiozitate, am vazut persoana in parcare dupa ce a urcat si pornit motocicleta.

M-a impresionat motocicleta, mai ales sound-ul evacuarilor, dar si persoana prin atitudinea ei.

Ca sa-i "raspund" colegului tau monsterist Serge, care a fost putin malitios, intr-adevar "evacuarile ducatistei" erau pe masura monsterului ce-l pilota.

In alta ordine de idei, daca este vorba despre persoana de care spuneai - Mada, sa-i traiasca fetita si sa se bucure de ea.

Bafta multa si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-354606.html .

Si,ca un ps..am vazut ca l-ati jignit pe saracu om ca a intrebat de ce are monsterul atat de putini cai sau cv de genul;ei bine,de ce are atat de putini cai?Eu imi iubesc motocicleta,iar daca nu se vinde nu va fi nicio suparare,dar tare as vrea vreo 80 de cai pe ea si nici eu nu inteleg de ce nu ii are,ar fi foarte fun pe langa sunetul,cuplul si manevrabilitatea deja cunoscute.

Astept sa aruncati cu popcorn sau rosii sau...altele.

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca daca ar fi avut mai multi cai, ii scadea din cuplu acolo jos. si eu prefer cuplu vs top speed (chiar am pus pinion de atac mai mic).

am vazut la targ bmw-ul lui pfeiffer si avea 800cmc si (doar) 80 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca daca ar fi avut mai multi cai, ii scadea din cuplu acolo jos. si eu prefer cuplu vs top speed (chiar am pus pinion de atac mai mic).

am vazut la targ bmw-ul lui pfeiffer si avea 800cmc si (doar) 80 de cai.

 

Cine vrea sa vada ce poate un Ducati trebuie sa-l duca musai pe un drum virajat. E cunoscut faptul ca in linie dreapta Ducati pierde considerabil in fata suratelor in linie sau V 4.

 

Ducati = Viraje , muulte . ;)

 

Eu n-am simtit "valul" ala de cuplu de care pomeniti pe aici, in schimb mi-a placut maxim modularitatea si vana pe care o are mobra pe curbe. Traiasca ciclistica race.

 

Era sa uit de consum, la drum lung ( Bicaz-Poiana Teiului- Toplita- Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti) am facut plinul in Bicaz si mi s-a aprins becul cu cativa km inainte de Petrom-ul mare de dupa Bv, 340+ km cu 15 litri.

 

Apropo de ciclistica , o zi de octombrie...

post-11570-1302540601_thumb.jpg

post-11570-1302540665_thumb.jpg

post-11570-1302540702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga.

 

Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil.

 

Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct.

 

Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva.

 

(...) Era sa uit de consum, la drum lung ( Bicaz-Poiana Teiului- Toplita- Miercurea Ciuc-Brasov-Bucuresti) am facut plinul in Bicaz si mi s-a aprins becul cu cativa km inainte de Petrom-ul mare de dupa Bv, 340+ km cu 15 litri.

 

Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga.

 

Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil.

 

Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct.

 

Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva.

 

 

 

Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta).

 

Chiar 4,5% ;) Atat a consumat de fiecare data cand am iesit afara . Depinde f mult si de stilul de mers , viteza mea de croaziera nu variaza f mult, imi place sa merg constant sau cat mai constant fie ca e deal, vale, viraj sau linie dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

back in business,

dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black.

 

cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate,

initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu...

 

pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi,

deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ?

 

asfalt uscat si cati mai multi km,

post-22678-1302558842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

back in business,

dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black.

 

cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate,

initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu...

 

pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi,

deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ?

 

asfalt uscat si cati mai multi km,

 

Sa-l stapanesti sanatos , ignora ce ti-am confesat la salon ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos palaria....

 

Multi km fara incidente iti doresc !

 

Asfalt uscat

 

back in business,

dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black.

 

cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate,

initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu...

 

pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi,

deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ?

 

asfalt uscat si cati mai multi km,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

blondu_mm, tot umbla vorba in targ despre achizitia matale de ceva vreme. Ma si gandeam cand iesi la lumina sa ne-o prezinti cum trebuie ;)

 

Foarte faina jucarie - trebuie s-o botezi cum se cuvine. Si, desi imi curg balele dupa "varianta 2", mai bine ca nu ti-ai luat 1098. Cum ai spus si tu, e prea orientata spre pista. Merge ca o a 2-a sau a 3-a motocicleta cu care sa iesi o data pe saptamana pe curbe sau pe circuit, insa nu suporta sa o chinui (si sa te chinui si tu) vara zilnic prin oras. Diavel-ul e mult mai versatil si comfortabil, stiind in acelasi timp sa fie si exclusivist. Plus ca la acceleratie bate si un 1198 :D

 

Apoi, eu sunt liber duminica. Sper sa se indrepte vremea si sa tina cu noi pentru o iesire. Cine se mai baga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angele, cum naiba mah sa consume atat?

 

La drum intins (160 km/h) imi papa undeva sub 6%...mixt oras+afara 7.4%...ce spui tu acolo nu-i ok...eu aveam doar tobe+galerii+filtru aer...fa-i totusi niste reglaje la Andu...mi se pare mult

 

Blondule...sa-ti traiasca mah!!!Eu nu ma omor dupa acest model, dar daca tie-ti place...sa-l stapanesti sanatos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titi, sigur e vorba si de ceva reglaj la injectie, pentru ca imi miroase puternic gazul de esapament a benzina. Si da, normal ca o sa trec pe la Andu cat de curand, cand deschide si el in sfarsit pravalia. Dar nu ma astept sa scada drastic consumul.

 

Acum imi ia spre 12% in oras daca merg agresiv, cu accelerari dese, bruste, si mers in ture. Mai mult de 1-2L la suta nu cred ca se pot scoate din reglaje. Nu stiu ce sa zic... Eu am si cutia de aer modificata si centrala aia nu cred ca e stock... In conditiile astea Dragos imi spunea ca nu e asa anormal sa consume pe la valorile astea. Sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitări blondule pentru bivolul ăla de motocicletă. s-o aduci la academie s-o vedem Âşi noi.

 

mobra lu angel consumă mult că merge numa în prima Âşi în a doua, că are frică de ea.

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

back in business,

dupa ce am spart pusculita, pusculitele... m-am facut cu un ducati diavel diamond black.

 

cum am ajuns la diavel... mi-am dorit o motoreta cu care sa merg in oras si sa pot sa fac si 2 - 3 mii de km pe afara fara displazie cervicala sau dureri de brate/spate,

initial vroiam 1098, dar in oras se incinge f rau si clar e facuta 80% pt pista, apoi cochetam cu idea de multistrada dar... la un metru 70 ai mei, deabia ating cu varful bocancilor asfaltu...

 

pana acum am mers doar in bucuresti cu diavelul (50 km) si e foarte manevrabila, un monster cu steroizi,

deabia astept sa facem o tura de incalzire, poate chiar in weekendul asta, ce ziceti ?

 

asfalt uscat si cati mai multi km,

 

sa-l stapanesti sanatos cu zambetul pana la urechi ;)

bafta si asfalt uscat,

Editat de Kindaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blondule,

 

frumoasa rau carbonata!

 

Nu trebuie sa-ti para rau dupa bani, pentru asta sunt facute pusculitele sa le dam cep si sa ne luam jucarii frumoase! sa o stapanesti sanatos, cred ca este cea mai potrivita urare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titi, sigur e vorba si de ceva reglaj la injectie, pentru ca imi miroase puternic gazul de esapament a benzina.

 

S-ar putea ca sa ai doua mirosuri distincte, de gaze de esapament, miros iesit pe evacuari si mirosul de benzina, benzina scursa pe altundeva. Verifica furtunele de benzina care ies din rezervor/pompa daca nu au benzina scursa pe ele. Poti verifica asta si punand contactul repetat fara sa pornesti motorul. Am vazut eu simptomele astea undeva la o motocicleta si daca e aceeasi problema, foarte simpla, vei avea sa schimbi doar doua oring-uri, o sa le vezi tu care. Asta e un alt motiv pentru care voi apela in continuare periodic la cei care se pricep la motociclete si n-o sa-mi mai bag doar eu nasul, aiurea dealtfel.

 

Altfel a cumparat cineva de aici www.Perfect-Fairings.com?

 

Am nevoie de partea superioara de carena dreapta pentru un 749 din 2006. Se mai potrivesc si carenele de la 749 Dark si 999 din 2006. Daca auziti ceva va rog sa ma anuntati si pe mine prin PM sau mail la laurentiunedelcu@gmail.com.

Editat de tetea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mish, la BMW F800 alta e ideea: puteau sa scoata vreo 100 de cai lejer din motorul ala, dar nemtii se gandesc foarte mult la durabilitate. Cu cat e mai putin "stresat" motorul, cu atat va avea viata mai lunga.

 

Ducati, din motorul Desmodue de 600/620/695/696 nu mai prea are ce sa scoata. Il produc de mai bine de 40 de ani, deci si-a cam atins limita dezvoltarii. Dealtfel se vede ca evolutia in timp s-a tradus prin marirea capacitatii cilindrice (ma rog, si introducerea injectiei electronice pe 620), si nimic altceva. E un motor simplu, racit pe aer si cu 2 supape pe cilindru. Pe 696 scoate 80 de cai. Eu cred ca e mai mult decat respectabil.

 

Oricum, ca idee, caii multi se traduc printr-o viteza de varf mare. Ori pe o motocicleta de strada cum e Monster-ul (fara carene si facuta pentru mers prin oras) nu prea ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai. In rest, cuplu are mai mult decat e nevoie, si mai ales, il da de jos, intr-un mod placut. E o motocicleta mica si distractiva, care arata bine. Punct.

 

Ok - acum or sa imi sara veteranii gen Liviu in cap cu replici cam asa: "Pai bine ba cocalare, de ce esti ipocrit? Daca zici ca nu ai nevoie de mai mult de 70-80 de cai pe Monster, tu de ce ti-ai luat motor de 120 de cai?". Ma, asa e. Sunt mai cocoalar. Si in 75% din cazuri nu am nevoie de puterea maxima motocicletei. Are si avantaje, dar per total e mai mult un moft decat altceva.

 

 

 

Cum naiba ai scos bre consum de 5 si ceva % din motor de 916?? Eu afara nu merg mai mult de 160-170km pana sa se aprinza becu' (adica imi consuma vreo 10.5L pe distanta asta).

i-a dat-o si pe a 6-a ;) acum serios, s4-ul la o viteza de 130-140km/h, treapta a 6-a in jur de 4500-4800rpm cu bagaje(in jur de 30kg) papat 4,8l/100km mers mai sportiv, maxim treapta a 3-a, schimb la 6-7000rpm consumul nu sare de 9.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce uitati voi este ca S4 NU este un monster decat la forma, are un motor de sueprbike pe el iar faptul ca iti suge te asigur eu ca nu se va schimba niciodata, paote daca o reglezi mai scade cu 1 L dar nu mai mult.

749 meu ia tot 12 in oras si este pretentioasa chiar si al drum lung, daca o ti in viteze mici de sub 80 consuma 8, la 130 merge cu 6,5. va spun pt k am consum instant pe bord ;)

 

asadar, angele scula ta e potentzel grav, dar nah, performanta are tributul ei.

 

BLondo puteai sa iei 848, dar acum nu mai are sens sa vorbim, DIavelul ala este meserie, baga termi pe el si o sa muti semafoarele din loc. mwahaha. Sa o calaresti sanitar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe St-u aveam motorul de pe 916 si niste kg in plus. Argumentul tau nu tine apa. :D

 

Ceva nu e in regula, ori are o pierdere pe undeva, ori e dereglata, ori , cum a zis Liviu, merge numai in primele trepte , ori tine de feng-shui . ;)

 

Ca idee, in toate testele organizate de Motociclismo am observat un lucru, Ducati 1098/1198 consuma cel mai putin din pluton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ST ul tau aveai alte rapaorte in cutie, ia orice 99x si fa-le consumul sa vezi ca toate sar de 11 in city.

 

nu compara 1x98, este ceva total diferit..

 

salutare!Ducati 749 al meu consuma si in oras si afara tot la fel... in jur de 8%...afara mers in ture :D

Mesaj completat

ne organizam si noi pt o iesire???sambata sau duminica! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...