nice_sun_man Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Exista si forum specializat. Oricum sa-ti cumperi o bicicleta buna si potrivita ca marime nu e chiar simplu. Alegerea bicicletei pt un incepator in ciclism e la fel ca si alegerea primei motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Nici DHS-ul nu e mai breaz, la fel Âşi First-bike etc. Decat cu otelul ala de 30 de kile mai bine mai astepti oleac',iti cumperi una pe bucati,o prepari cum vrei tu,sunt solutii .Nu recomand Dhs,FirstBike sau mai stiu eu ce gasesti prin magazinele de retail,nici dusmanilor mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Eu am 2 biciclete de la bunicu'...o bicla marca simpson din 1954 si o bicicleta ukraina cu din 1974(scrie pe cadru anul de fabricatie) si indica nr de chilometri parcursi......are un chilometrej mecanic la roata.Vroiam sa imi cumpar una noua insa astea doua rezista destul de bine....partea proasta e ca au inceput sa rugineasca de cand a murit bunicu,eu merg cu bicla o data la 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Eu am 2 biciclete de la bunicu'...o bicla marca simpson din 1954 si o bicicleta ukraina cu din 1974(scrie pe cadru anul de fabricatie) si indica nr de chilometri parcursi......are un chilometrej mecanic la roata.Vroiam sa imi cumpar una noua insa astea doua rezista destul de bine....partea proasta e ca au inceput sa rugineasca de cand a murit bunicu,eu merg cu bicla o data la 3 luni pune si tu poze cu ele si cu sistemul ala de chilometraj ca sunt tare curios cum arata biclele mi-am luat si eu o bicicleta Rockmachine si e f buna , pret 13 mil . \ sunt si la 10 mil merida si magelan care merita si usnt f bune singura parte proasta cu bicicleta e ca nu se uita femeile la tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Ideea mea de a avea bicicleta este una simpla, in primul rand imi place plimbarea, apoi sunt cele secundare, mai dau burta jos, ca pe motor a crescut vazand cu ochii, mai si fac economie la benzina etc. Ma intereseaza una sh, ceva nordic de preferabil sau oricum, de calitate si mai ieftina, eu stiu..400-500 lei. Nu vreau romanesti, sunt dezamagit de cum pun romanii problema, cum au pus un echipament de firma pe ea cum salta pretul pana la semiprof... in fine. Cam aste e ce caut, orash si putin extra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Eu mi-am luat de vreo jumate de an una second, ma rog am facut-o mai din bucati. Am cumparat un cadru Trek cu furca, pipa, sea, schimbatoare si de pe aia veche am pus rotile, manetele de frana+schimbatoare, ghidon, frane, foi + pedale si am facut o bicla super tare pt ce am eu nevoie deocmadata. Oricum in afara de roti care sunt mai varza restu sunt destul de bune(shimano si bike positive). Poti cauta pe net sigur gasesti ceva bun! Pe viitor vreau sa imi schimb rotile cu totul, sa iau o furca de 100mm, ghidon mi-am luat dar trebuie sa imi iau si pipa mai buna si in final vreau sa imi schimb si cadrul sa iau unul mai mic de vreo 13-14 inch. Editat Mai 24, 2010 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Eu mi-am luat de vreo jumate de an una second, ma rog am facut-o mai din bucati. Am cumparat un cadru Trek cu furca, pipa, sea, schimbatoare si de pe aia veche am pus rotile, manetele de frana+schimbatoare, ghidon, frane, foi + pedale si am facut o bicla super tare pt ce am eu nevoie deocmadata. Oricum in afara de roti care sunt mai varza restu sunt destul de bune(shimano si bike positive). Poti cauta pe net sigur gasesti ceva bun! Pe viitor vreau sa imi schimb rotile cu totul, sa iau o furca de 100mm, ghidon mi-am luat dar trebuie sa imi iau si pipa mai buna si in final vreau sa imi schimb si cadrul sa iau unul mai mic de vreo 13-14 inch. cat te-a costat toata afacerea..,exceptand manopera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 13-14 inch ? Da' ai un metru juma' inaltime sau ce ? Biciclete relativ ieftine si nu foarte proaste ar fi de la Neuzer sau Rock Machine (ca raport pret/calitate Neuzer iese mai ieftin). Fara full suspension si alte prostii d'astea (am facut greseala mai de mult, macar altii sa n-o faca). In alta ordine de idei, sunt toate sansele ca maine sa bag o plimbarica offroad in padurea Cernica, in caz ca mai sunt oameni interesati. Cu plecare de pe la 9:30 - 10:00 din Pantelimon. Confirm mai pe seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Eu mi-am luat o "Rich Bike" (de pe care am jupuit toate abtibildele, bleah)... parca vreo 330roni am dat pe ea. A mers foarte bine (pentru un nub ca mine) vreo 30Km dupa care i-am dat-o unui var sa faca nu-sce plimbare cu "biciclistii nu'scum"... blah blah... Mi-a adus roata strimba in bascula spate de atingea in dreapta, frinele erau pe bigudiuri, pedala stinga sparta si dupa 1km mi-a cazut pe jos... zgomot in zona pinioanelor spate... ce mai... dezastru. Eu inteleg ca e "made in China" Dar depinde si de cum ai grija de lucru. Am reglat iar frinele (desi suruburile imbus de blocare a bratelor in pozitie sint distruse si se cam misca la actionare), am aranjat roata, strins pedala la loc in butuc, uns lantul... merge iar. Nu o fi cea mai buna... dar merge pentru inceput. Daca imi strica ceva mai scump... il schingiuiam.. asa doar l-am injurat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pai daca era ceva ce ar fi respectat macar niste standarde de metalurgie, nu cred ca aveai de ce sa-l injuri. Nu zic ca nu se deplaseaza si gioarsele astea, dar cand incep sa-ti pice piese de pe ce s-ar dori sa fie un MTB inca de la prima groapa... parca ceva nu e in regula De asemenea nu trebuie omisa posibilitatea deloc neglijabila ca cedarea unor componente sa duca la un accident grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pedala e din plastic... inclusiv bratul, are niste insertii metalice (o saiba) in care se prinde piulita dar atit. Imbusurile stricate sint din aluminiu sau ceva moale dar s daca incerci sa umbli la ele cu o surubelnita le mucifici rapid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nici DHS-ul nu e mai breaz, la fel Âşi First-bike etc. Asa este insa nu as da 13 mil be o bicicleta nici mort. Pana acum sunt multumit de DHS-ul meu, o data pe saptamana il scot la o plimbare de 30-50 km, mai mult timp liber nu am din pacate. Rich Bike-urile sunt dezastru total, pica piesele de pe ele de proaste ce sunt facute asa ca feriti-va. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Asa este insa nu as da 13 mil be o bicicleta nici mort. Pana acum sunt multumit de DHS-ul meu, o data pe saptamana il scot la o plimbare de 30-50 km, mai mult timp liber nu am din pacate. Rich Bike-urile sunt dezastru total, pica piesele de pe ele de proaste ce sunt facute asa ca feriti-va. Nu sunt rele pt. plimbari scurte,nu foarte departe de casa.Dar la o tura mai lunga sunt obositoare si riscante,apar frecvent defectiuni tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Nu sunt rele pt. plimbari scurte,nu foarte departe de casa.Dar la o tura mai lunga sunt obositoare si riscante,apar frecvent defectiuni tehnice I-am luat prietenei mele un model Rich Bike de 24' si la prima tura i-au sarit pedalele, asta pe langa multe alte defecte. Noroc ca am rezolvat cu magazinul de unde am achizitionat-o si mi-au returnat banii. Acum mai pun de la mine si iau tot un DHS, pt cat costa sunt mult mai ok. Editat Mai 26, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Mare diferenta intre rich si dhs nu este. Stiam ca dhs is proaste dar acum vreo 2 ani mi-a furat ochii una si am spus oare cat de proasta poate sa fie? Cam atat de proasta: pedalele s-au stricat imediat ,bratului de pedala din stanga i-a cedat filetul (desi nu a fost strans prea tare), suruburile ce fixeaza bratele de pedale pe axul pedalier se slabeau intruna(pentru ca incet incet ceda materialul bratelor), axul pedalier a fost montat gresit "din fabrica" chestie ce a facut ca foile sa roada un pic din cadru pana mi-am dat seama, franele (niste porcarii pe disc) nu au tinut niciodata cat trebuie dar in scurt timp cablu a inceput sa sape in suruburile intinzatoare si se tot slabea frana fara sa-mi dau seama de ce, intr-o zi s-a slabit QR-ul rotii din fata si la o frana a cazut roata, schimbatorul spate s-a stricat si el . Bratul pedalier din stanga care cedase l-am inlocuit cu unul de rich iar intr-o zi cand m-am apasat mai tare pe el s-a deformat in asa hal incat a trebuit sa-i dau cateva picioare ca sa mai fie cat de cat functional sa ajung acasa. Toate astea s-au intamplat la o folosire super lejera numai pe asfalt. Bicicleta asta era chipurile modelul lor de varf, cel mai solid , ca deasta am luat-o , vazand-o asa solida am zis ca rezista sa ma dau cu ea la vale pe drumuri forestiere. N-am apucat sa o folosesc decat o singura data la asa ceva ( dupa ce ii inlocuisem piesele care tot cedau) si nu mi-a inspirat deloc incredere. Dupa o coborare de pe baiului pe forestier frana spate nu mai tinea deloc iar cea fata freca tot timpul ca deabia se mai invartea roata. Pana la urma am ramas fara ea ca mi-au furat-o. Singurul lucru bun pe care pot sa-l spun despre bicicleta asta e ca rotile nu au cedat, erau centrate perfect pana in ziua in care mi-au furat-o , asta poate si pt ca avea niste cauciucuri mari care le-au protejat mai bine. Intre timp mi-am luat alt mtb , e adevarat ca a fost SH aproape de 3 ori mai scump decat DHS-ul nou dar nici nu se compara..... Ca idee daca vreti sa va luati biciclete din gama Rich, dhs, FB luati modelele cele mai simple, in nici un caz cele cu suspensie integrala, in cel mai rau caz doar cu suspensie fata, ideal ar fi fara suspensie. Asta numai daca va plimbati rar si doar prin parc, prin oras sau pe alte drumuri bune. Evitati franele pe disc (in cazul acestor biciclete) sunt foarte proaste, mult mai bune sunt cele tip V-brake Pentru o utilizare mai intensa gen mers in fiecare zi la munca sau plimbari mai serioase pe la munte/padure nu se justifica cumpararea unei astfel de biciclete pt ca va trebui sa o reparati intr-una. Daca nu vreti sa cheltuiti bani mai multi pe o bicicleta bunicica, decat ceva gen DHS mai bine un SH de calitate. Eu de exemplu merg zilnic la munca cu o bicicleta Dechatlon de dama pe care am luat-o SH cu 3 mil (cu un alt scop la care am renuntat momentan), si sunt multumit de ea, chiar daca e veche (cred ca are peste 10 ani) e de calitate buna si nu mi-a facut probleme. O folosesc pe asta pentru ca nu suport sa merg zilnic cu MTB-ul prin oras, prefer rotile subtiri de 28. Editat Mai 26, 2010 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) cat te-a costat toata afacerea..,exceptand manopera ? Pai pe acadru, furca (stock de la trek), pipa, sea, schimbatoare am dat parca 3-4 mil nu mai stiu exact, pe butucul pedalier vreo 5 sute de mii parca si restul na le aveam eu, pe cablaj nu mai stiucat a fost, dar stiu ca manopera sa puna toate piesele, cablaj plus reglaj a fos 1 mil. Deci vreo 5 parca in total, cam asa. Mesaj completat 13-14 inch ? Da' ai un metru juma' inaltime sau ce ? 13-14 inch se masoara de la axul pedalier pana unde incepe saua, ca dimensiuni cadrul este normal doar ca genul asta e mai mult pt trial si dirt sau downhill mai light asa. cam asa e una de 13-14 inch iar cea rosie e modelul de cadru care l-am luat eu Editat Mai 27, 2010 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 sambata,la 10.30 ,se face o tura d intensitate medie Bucuresti-Ruse...pe bicle ,evident.Daca mai sunt doritori,dati un telefon:0735 038 239 sau 0749 512 297. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 De data asta zic pas. Dar vreau sa fac pe la juma' de iunie o excursie cu bicla + cort in rezervatia Rusenski Lom. Cel mai probabil mers tot la pedale pana acolo, sunt ~85km de sosea pana la Basarabovo dupa care se intra pe drumurile si cararile ce urmeaza cursul raului. Vreo 5 zile (din care doua dedicate mai ales portiunii de sosea la dus si la intors) cred ca ar fi minimul necesar pentru a intelege ceva din zona respectiva (si a ajunge pana spre Nisovo). @mangusta: banuiam ca-i de dirt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Mare diferenta intre rich si dhs nu este. Stiam ca dhs is proaste dar acum vreo 2 ani mi-a furat ochii una si am spus oare cat de proasta poate sa fie? Cam atat de proasta: pedalele s-au stricat imediat ,bratului de pedala din stanga i-a cedat filetul (desi nu a fost strans prea tare), suruburile ce fixeaza bratele de pedale pe axul pedalier se slabeau intruna(pentru ca incet incet ceda materialul bratelor), axul pedalier a fost montat gresit "din fabrica" chestie ce a facut ca foile sa roada un pic din cadru pana mi-am dat seama, franele (niste porcarii pe disc) nu au tinut niciodata cat trebuie dar in scurt timp cablu a inceput sa sape in suruburile intinzatoare si se tot slabea frana fara sa-mi dau seama de ce, intr-o zi s-a slabit QR-ul rotii din fata si la o frana a cazut roata, schimbatorul spate s-a stricat si el . Bratul pedalier din stanga care cedase l-am inlocuit cu unul de rich iar intr-o zi cand m-am apasat mai tare pe el s-a deformat in asa hal incat a trebuit sa-i dau cateva picioare ca sa mai fie cat de cat functional sa ajung acasa. Toate astea s-au intamplat la o folosire super lejera numai pe asfalt. Bicicleta asta era chipurile modelul lor de varf, cel mai solid , ca deasta am luat-o , vazand-o asa solida am zis ca rezista sa ma dau cu ea la vale pe drumuri forestiere. N-am apucat sa o folosesc decat o singura data la asa ceva ( dupa ce ii inlocuisem piesele care tot cedau) si nu mi-a inspirat deloc incredere. Dupa o coborare de pe baiului pe forestier frana spate nu mai tinea deloc iar cea fata freca tot timpul ca deabia se mai invartea roata. Pana la urma am ramas fara ea ca mi-au furat-o. Singurul lucru bun pe care pot sa-l spun despre bicicleta asta e ca rotile nu au cedat, erau centrate perfect pana in ziua in care mi-au furat-o , asta poate si pt ca avea niste cauciucuri mari care le-au protejat mai bine. Intre timp mi-am luat alt mtb , e adevarat ca a fost SH aproape de 3 ori mai scump decat DHS-ul nou dar nici nu se compara..... Ca idee daca vreti sa va luati biciclete din gama Rich, dhs, FB luati modelele cele mai simple, in nici un caz cele cu suspensie integrala, in cel mai rau caz doar cu suspensie fata, ideal ar fi fara suspensie. Asta numai daca va plimbati rar si doar prin parc, prin oras sau pe alte drumuri bune. Evitati franele pe disc (in cazul acestor biciclete) sunt foarte proaste, mult mai bune sunt cele tip V-brake Pentru o utilizare mai intensa gen mers in fiecare zi la munca sau plimbari mai serioase pe la munte/padure nu se justifica cumpararea unei astfel de biciclete pt ca va trebui sa o reparati intr-una. Daca nu vreti sa cheltuiti bani mai multi pe o bicicleta bunicica, decat ceva gen DHS mai bine un SH de calitate. Eu de exemplu merg zilnic la munca cu o bicicleta Dechatlon de dama pe care am luat-o SH cu 3 mil (cu un alt scop la care am renuntat momentan), si sunt multumit de ea, chiar daca e veche (cred ca are peste 10 ani) e de calitate buna si nu mi-a facut probleme. O folosesc pe asta pentru ca nu suport sa merg zilnic cu MTB-ul prin oras, prefer rotile subtiri de 28. DHS/RICH-NO WAY Bicle ok la bani mai putini sunt Neuzer,eu am una si sunt destul de multumit de a mea. Am auzit ca si cele de la B-twin ar fi ok. Eu as recomanda ceva brand,Merida,Kelly's,Magellan,etc. Pt oras se gasesc cu dotari decente,la 1000-1500.Pare mult pt o bicla,dar te tine,plus ca ii poti face oricand upgrade-uri Mesaj completat din ciclul "ture cu bicla",a fost sambata asta Buc-Ruse. A fost ok,drumul pana la Calugareni insa a fost execrabil. 2 ore la dus,3 la intors(oboseala,deh) La intoarcere am dat de un grup de vreo 10 choppere. In final,dar nu in cele din urma,salutari celor 2 motoristi(de fapt 3,un cuplu si inca un baiat,insa fata era pasager) care m-au indrumat spre vama si cu care apoi m-am intersectat pe podul care duce spre Ruse-respect Bafta tuturor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) din ciclul "ture cu bicla",a fost sambata asta Buc-Ruse.A fost ok,drumul pana la Calugareni insa a fost execrabil. 2 ore la dus,3 la intors(oboseala,deh) La intoarcere am dat de un grup de vreo 10 choppere. In final,dar nu in cele din urma,salutari celor 2 motoristi(de fapt 3,un cuplu si inca un baiat,insa fata era pasager) care m-au indrumat spre vama si cu care apoi m-am intersectat pe podul care duce spre Ruse-respect Bafta tuturor si asfalt uscat! Faină tură! Am făcut Âşi eu drumul ăsta, ultima dată chiar vara trecută. Era o caniculă insuportabilă, apa din bidon se încălzise atît de tare încît n-am putut s-o bem, dar cînd am turnat-o pe cap părea rece; asta spune multe despre cît de încinÂşi eram!!! În altă ordine de idei, bicicleta mea e în transformări majore: furca e schimbată, pedale SPD, rulment (Octalink) Âşi plăci de angrenaj noi (am pus angrenaj de trei plăci), pinioane noi, urmează să iau Âşi un lanț bun. Dacă dau de vreo comoară prin drumurile mele, o să iau Âşi niÂşte comenzi Ergo-Power, dar astea se mai pot lăsa aÂşteptate. După ce se asamblează toate vor urma căteva drumuri de antrenament pentru prima tură serioasă de anul acesta. Pe 24 iunie voi pleca împreună cu cîțiva prieteni spre 2 Mai, unde vom ajunge în aceeaÂşi zi, pe 25 avem zi de relache, pe 26 voi participa la triatlonul "Fără asfalt", iar pe 27 ne vom întoarce. Traseul spre 2 Mai va fi aproximativ acesta: BucureÂşti - Lehliu - CălăraÂşi - Ostrov - Adamclisi - Negru Vodă - 2 Mai. Cine crede că poate să participe la această tură (fără a lua parte neapărat Âşi la triatlon) este invitatul meu. Tura presupune o condiție fizică bună (pentru a fi în stare să pedalezi aproape 300 de km pe zi, în zilele de 24 Âşi 27 iunie), o bicicletă de curse (pentru a putea menține o viteză medie de aproximativ 30 km/h) Âşi cunoaÂşterea mersului în grup (dusul trenei Âşi "moriÂşca"). Nu ezitați să mă contactați pe privat sau pe messenger pentru mai multe detalii! Toate bune! Editat Iunie 13, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) Posesor de A, nemotorizat si reprofilat in biciclist. Dupa mai multe biciclete de calitate indoielnica, hibride sau city, am hotarat sa imi iau o bicicleta buna. Tinand sema ca ma duc cu ea la munca 2x10km zilnic iar in weekend fac cu prietenii ture combinate city-asfalt-trail-offroad usor aveam nevoie de ceva mai special. Alegerea: MTB pure au sarit din schema, prea lente pe asfalt Racerele le-am evitat, nefiind suficient de rezistente pe sectorul de oras si trail/offroad. Alegerea naturala era o hibrida (cadru si tren de rulare de MTB cu roti de oras). Asa ca m-am oprit asupra unui Scott P1 Sportster. Un tren de rulare shimano, de buna calitate, frane absolut bestiale (Avid Juicy 5), dar raportul de transmisie al foii fata este prea mic pentru a fi folositor (exceptand atunci cand vrei sa urci un perete vertical poate. Un minus e la frane (stiu, am zis ca sunt bestiale) dar sunt hidraulice. Pana la urma garniturile obosesc, furtunele sunt lovite, si peticirea la marginea drumului e exclusa. In fine, asta e, o sa devin un specialist in bleeding. Eram deja in negocieri cu magazinul cand am vazut un Focus Mares Disc. Prima reactie, ce funny arata cursiera aia cu discuri si cauciucuri de 35. Apoi am dat un drive(bike) test cu ea. Dupa ce m-am obisnuit cu ghidonul, am descoperit ca e o bicicleta foarte rapida, acceleratii bune si un feeling excelent de stabilitate dat de cadru. Franele shimano pe disc - dezastru. Nu raspund liniar, iar in franare la maxim smucesc, adica ba prind ba nu prind. Dupa drive test, tipul de la magazin imi zice ca daca o iau imi face discount si imi da bici la pret de importator. De ce? Pentru ca e bicla de cyclocross si in competitii sau antrenamente nu e voie sa foloseasca biciclete cu discuri iar magazinul nu reuseste sa o vanda. In fine, lasa sa fie altii mari sportivi, ca ma dau eu fitness. M-am inteles fara probleme cu el pentru schimbarea franelor cu Avid BB7, si alte mici upgrade-uri necesare in oras (cric, aripi, schimbarea quick-release-ului de la roti si montarea unui lock autorizat). Dupa o luna si aproape 1000km facuti, luni ma duc cu ea la service-ul post-vanzare. Bicicleta e suficient de rapida ca in oras sa ii pierd aproape pe toti, iar cursierele sa nu mai depaseasca asa usor. In turele de weekend, trebuie sa merg chiar linistit pentru ca ii pierd pe baietii cu MTB. Prin padure, pe carari merge aberant de repede dar offroad total e bine sa merg cat de incet ca ne rupem unul pe altul. Un mare :thumbs up: pentru Avid BB7. Am invatat ca pe uscat, cu ambele frane la maxim, trebuie sa ma tin bine ca altfel iar dau cu oo in ghidon. Pe ud si pe trail se simte in frana si in cadru exact limita aderentei. Gumele cu care a venit nu sunt rele, dar deja am facut o pana in oras. Se vor schimba saptamana viitoare cu gume anti-puncture. Producatorul a tras cablurile pentru frana si schimbatoare pe parte superioara a barei asa ca e mai usor de carat la etajul 4. Nu doarme in strada ca o sperie minoritatile. Concluzia: rapida, suficient de robusta sa urci/cobori borduri, mai iei o groapa, dar nu e cea mai confortabila bicicleta pe care am mers. Nu regret, inca, nici un cent din banii dati pe ea. Editat Iunie 17, 2010 de cusack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) ...Pe 24 iunie voi pleca împreună cu cîțiva prieteni spre 2 Mai, unde vom ajunge în aceeaÂşi zi, pe 25 avem zi de relache, pe 26 voi participa la triatlonul "Fără asfalt", iar pe 27 ne vom întoarce. Traseul spre 2 Mai va fi aproximativ acesta: BucureÂşti - Lehliu - CălăraÂşi - Ostrov - Adamclisi - Negru Vodă - 2 Mai. Cine crede că poate să participe la această tură (fără a lua parte neapărat Âşi la triatlon) este invitatul meu. Tura presupune o condiție fizică bună (pentru a fi în stare să pedalezi aproape 300 de km pe zi, în zilele de 24 Âşi 27 iunie), o bicicletă de curse (pentru a putea menține o viteză medie de aproximativ 30 km/h) Âşi cunoaÂşterea mersului în grup (dusul trenei Âşi "moriÂşca")...Toate bune! Aseară m-am întors de la mare. Din păcate n-am putut veni înapoi pe biciclete, deoarece a mea s-a stricat (oarecum), colegii de tură au fost plecați ieri la plimbare în Bulgaria la Durankulak, eu preferînd să prind o zi de plajă la 2 Mai. Drumul de dus a fost împărțit în două: 1. Joi am plecat la ora 16.30 din BucureÂşti deoarece abia atunci am reuÂşit să pun bicicleta la punct. Ne-am oprit seara la CălăraÂşi la un unchi de-al meu, unde am ajuns la ora 22.00. Media orară a fost de 28,5km, ceea ce e destul de bine, în condițiile în care eram toți trei încărcați Âşi două dintre cele trei biciclete erau cu cauciucuri de cross. Traseul a fost următorul: BucureÂşti - FrumuÂşani - BudeÂşti - ÂŞoldanu - Luica - Mânăstirea - Dorobanțu - GrădiÂştea - CălăraÂşi. La BudeÂşti am avut probleme care puteau să mă întoarcă din drum, dar am avut noroc că am roțile bune (tari!). Mi-a intrat geanta din dreapta în spițe, pentru că nu era legată corespunzător. Urmările au fost: descentrarea roții (cca 3-4 mm bătaie stînga-dreapta) Âşi obligativitatea slăbirii frînei pe spate. Dar cine are nevoie de frîne? Că doar e bicicletă de curse ... Oricum, problema asta m-a deranjat tot drumul, dar nu a fost ceva peste care să nu pot trece. Drumul a fost foarte bun, pădurea de după Luica fiind una dintre cele mai frumoase traversate vreodată de mine! Acolo m-am întîlnit Âşi cu singurul motociclist (B -...- KWA) observat pe traseu, pe care-l salut din nou cu această ocazie! 2. Vineri de dimineață, pe la ora 9, am plecat de la unchiu-meu. Ploaia începuse cu 10 minute înainte să ieÂşim pe uÂşă. A plouat pînă la ora 17, mai încet saiu mai tare, temperatura ambiantă oscilînd între 14,5 Âşi 17 grade Celsius. Traseul zilei a fost următorul: CălăraÂşi - Ostrov - Băneasa - Dobromir - ÂŞipotele - Furnica - Viroaga - Olteni - Negru Vodă - Mangalia - 2 Mai. Drumul a fost destul de greu pentru mine, avînd cauciucuri slick de 23 de mm, ploaie, piatră cubică Âşi dale de beton (pînă la ieÂşirea din Băneasa), dar de pe la Dobromir a fost mai ok. Problema zilei a fost dată de dealuri, niÂşte pante foarte mari care nu ne lăsau să intrăm în nici un ritm de pedalat. Cred că am avut cel puțin 30 de urcări, pe unele dintre ele avînd Âşi pante maxime de peste 15%! La nici un drum făcut la munte nu am obosit atît de mult. La toate astea s-a adăugat lipsa antrenamentului pe cursieră, acesta fiind primul drum pe ea din acest an, ceea ce mi-a produs inflamarea foarte puternică Âşi dureroasă a tendoanelor lui Achile. N-am realizat decît tîrziu cauza: am păstrat poziția înaltă a Âşeii - poziția de vară - cînd sînt mult mai elastic Âşi antrenat, față de iarnă cînd sînt mai rigid Âşi las Âşaua mai jos cu cca 5 mm. Drept urmare, cumulat cu duritatea traseului Âşi greutatea mare pe care o aveam (pe bicicleta mea erau 20 de kg), media orară a fost de numai 20 de km. Dar Âşi asta e o medie bună, am fost foarte mulțumiți de ea. Am ajuns la 2 Mai pe la 20.30, după opt ore Âşi jumătate de pedalat Âşi pauzele de rigoare, fix la timp pentru Âşedința tehnică de la triatlon. Sîmbătă am participat la concurs, obținînd un nesperat loc 4 la Âştafetă, eu efectuînd proba de natație. Primele trei Âştafete erau formate din băieți care participă la aproape toate concursurile de acest gen, deci fără să avem vreo Âşansă să le învingem, dar Âşi printre următoarele erau mulți concurenți puternici, ceea ce ne-a făcut să ne simțim foarte bine, iar pe mine foarte tînăr ! Una pesta alta, locul obținut a făcut să merite tot efortul Âşi nici nu mai contează că acum am nevoie de relache o săptămînă Âşi ceva (doar de la eforturi intense)... Plaja de duminică a fost alt bonus, considerînd că merităm Âşi noi un "auto"-premiu pentru locul 4 obținut = primii pierzători! Am zis că e mai bine să facem plajă decît să pedalăm înapoi pe căldură, de aici Âşi hotărîrea de a lua trenul spre casă. Ca impresie generală, cel mai mult mi-a plăcut senzația de a avea drumul nostru, parcă era făcut numai pentru noi... Foarte puține maÂşini întîlnite, pe kilometri întregi fiind singuri pe Âşosea, mergînd unul lîngă celălalt Âşi povestind una Âşi alta, fără să ne mai aducem aminte că eram, totuÂşi, pe drumuri publice ciculate. Traseul este minunat, cu toate urcările acelea grele, l-aÂş reface oricînd cu bicicleta, dar fără bagaj! Se poate face într-o singură zi, dar e foarte important să nu plouă Âşi să nu am bagaj. ÂŞi mai e necesar încă puțin antrenament! Dacă o să-mi vină cheful, o să anunț aici, poate îmi găsesc Âşi alți parteneri de "nebunie"! Pentru că sîntem pe un forum de motociclism, trebuie să vă spun că merită făcut traseul cu motocicleta! Cu vîrf Âşi îndesat! Este o variantă excelentă de a ajunge la Vama Veche (de exemplu) pe un traseu extrem de puțin circulat Âşi foarte pitoresc! Toate bune! P.S. Voi pune Âşi poze din acestă tură, imediat ce le voi primi! Mesaj completat Profilul zilei de vineri: http://www.bikemap.net/route/563566 Editat Iunie 28, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heinz 28 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Bravo domle.Am auzit ca e frumoasa varianta asta spre mare si ma tenteaza si pe mine insa nu prea sunt bune rotile (novatec speedy) mele pt portiunea cu piatra cubica. Baga pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 AÂşa e, sînt cam multe porțiuni de piatră cubică între Bac-ul de la CălăraÂşi Âşi Băneasa, dar apoi asfaltul e mult mai bun. Pozele încă le aÂştept. Nici "biciclaru" de pe ciclism.ro (el a fost ciclistul în echipa de triatlon, sînt aproape sigur că-l Âştii) nu le are, că le aÂşteptăm de la cel de-al treilea din echipă, "Gottwood" e nick-ul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 tare man!poate bagam un Buc-Ruse cand iti faci bicla Mesaj completat weekend-ul asta,tura de agrement catre Cernica,doritori?lasati un PM sau dati un tel :0735 038 239 sau 0749 512 297 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.