Joon Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 mai ies eu,dar deocamdata cu o "janghie" de bicicleta,pana imi iau una ok.As face weekendul viitor o iesire,daca e vremea ok.O sa anunt si aici eu cred ca o sa stau toata iarna sa pandesc preturi decente la piese sa imi fac una pentru DH , preturile la una intreaga depasesc puterile mele materiale in acest moment ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) In caz ca e cineva interesat de suportul de biciclete pentru carlig . Eu am fost foarte multumit de el, insa acum am schimbat masina si nu mai am la ce sa-l folosesc: http://imgur.com/a/f2Njo#0 Editat Noiembrie 3, 2012 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 am iesit azi pe DN1....nu prea am vazut ciclisti...doar la iesirea din Otopeni am schimbat un salut cu 2 soselisti...in schimb,lume multa cu mobrele eu cred ca o sa stau toata iarna sa pandesc preturi decente la piese sa imi fac una pentru DH , preturile la una intreaga depasesc puterile mele materiale in acest moment ... De obicei iarna se fac reduceri...si la bicle si la piese..bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 am coborat vineri cu un MTB DHS de la Piatra arsa in Sinaia , pana la primavara trebuie neaparat sa strang bani de bicla decenta ...... iar asta e filmuletul tras cu un Sony cybershot 6 mp montat pe ghidon , atentie la 7:40 .... http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6JtS2pwK4R0 scuze am vrut sa-l pun direct aici dar nu il ia >.... cum ai ajuns sus? (nu-mi spune ca pedaland ) as vrea si eu o bici la anul, dar din aia "scurta", cu teava de la sa foarte joasa, aproapte de roata. suspensia fata nu ma incata deloc, dar na..daca asa-s toate..ce-o sa fac. de curiozitate - o furca din aia, (am inteles sa evit SunTour) la cat timp se serviseaza? +ca urasc franele pe disc! de ce se pun frane pe disc la o bici? mi se par overkill la o bici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 E clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 1 - cum ai ajuns sus? (nu-mi spune ca pedaland 2 - as vrea si eu o bici la anul, dar din aia "scurta", cu teava de la sa foarte joasa, aproapte de roata. 3 - suspensia fata nu ma incata deloc, dar na..daca asa-s toate..ce-o sa fac. 4 - de curiozitate - o furca din aia, (am inteles sa evit SunTour) la cat timp se serviseaza? 5 - +ca urasc franele pe disc! de ce se pun frane pe disc la o bici? mi se par overkill la o bici.. 1 - Afla ca aproape orice munte din Romania se poate urca pedaland, crede-ma, am facut-o. 2 - Adica o bicicleta de trial? 3 - Poti sa-ti iei ce bicla vrei tu, cu sau fara suspensie in functie de ceea ce doresti sa faci cu dansa, dar la MTB, parerea mea e, ca-i musai, 4 - Nu pot sa-ti spun exact, eu nu am suntour, dar sa stii ca au si furci de performanta care-s mai avansate in tehnologie decat 99% din furcile de motociclete. 5 - La faza asta esti chiar hilar, modulatia franarii este cel mai important aspect al franelor pe disc dar hidraulice, nu mecanice, sau sa zicem ca la motorul tau ai pune frane Vbrake, chiar si dimensionate la gabaritul motorului de vei da in cap foarte repede, parerea mea este ca asta-i cea mai tare adaptare facuta la biciclete din totdeauna este foarte important sa poti opri in siguranta orice merge pe roti, e valabil si la bicla, Tu trebuie sa cobori o panta cu bicle diferite si sa ai una cu frana disc sa vezi diferenta. Numai bine! Succes la alegerea biclei, si nu incurajati furtul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 @ frigider : cu telecabina man ! m-au jupuit de 64 ron ca am platit bilet si la bicla' ... a fost plimbare de o zi si nu aveam timp sa si urc pedaland ..... siiii mi-am luat bicla de aici de pe forum , nu e ea de downhill dar la 100 de euro cred ca a fost foarte ok ..... iarna asta o pun la punct iar la primavara trec la actiune ! am gasit si cea mai buna bursa de vanzare biciclete sh si piese de schimb www.dirtbike.ro sectiunea bazar ...... bafta ps. franele pe disc la bicicleta sunt super bune , daca se descentreaza roata frana pe disc nu este afectata si nici nu ingreuneaza deplasarea ..... .....si noua bicla are Sountur XCM ! nu ma deranjeaza cand se strica o facem sau o inlocuim oricum cred ca e incomparabil mai buna decat una de la un DHS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Bai dar ce preturi la toate parciurile de biciclete... Am tot cautat si eu de vreo 2 luni o bicicleta. Si am cautat variantele clasice: fara suspensii (nu ma pot obisnui la bicicleta) si cadrul de otel, frane normale. Pai sa iti ceara 600-800 de ron pe un c.acat ca exact asta parea respectiva e o tampenie. Pana anul trecut am avut un mtb de 24" parca (luat din metro acum...vreo 12-13 ani, care a fost supus la tot felul de chinuri si nu a avut decat o pedala rupta) ca tare mic imi parea, iar cum eu ma apropii de vreo 95 de kg, nu prea era confortabil. Si anul asta am zis sa o iau de la capat cu plimbari pe malul marii, vadu, etc. Deci aveti de vanzare pe aici vreuna? sa zicem ca ne-am incadra tot in bugetul colegului Adolf, gen 100eu? Pana la vreo oferta, mai studiez link-ul dat de coleg... (Multumim pt. link Mr. adolf_ss) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 cu multa placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Deci aveti de vanzare pe aici vreuna? sa zicem ca ne-am incadra tot in bugetul colegului Adolf, gen 100eu? Pana la vreo oferta, mai studiez link-ul dat de coleg... (Multumim pt. link Mr. adolf_ss) S-a gasit un pârci in Constanta. Arata cam jalnic, dar nu e problema, am dezmembrat-o si o reimprospatez zilele astea. Pret...180 ron, cadru otel, jante aluminiu cu cauciucuri debica noi de offroad si de rezerva jante normale cu cauciucuri de strada, plus inca o mana de piese, lanternute, stop, si alte mici nimicuri care le-am dat jos. Deci asta inseamna ca sambata ma gasiti pe la Vadu, ca tare mi-e dor de vagabondeala. Macar asa, daca scarba de trotineta cu 2 roti si motor a decis sa se strice... Editat Noiembrie 6, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 1 - Afla ca aproape orice munte din Romania se poate urca pedaland, crede-ma, am facut-o. 2 - Adica o bicicleta de trial? 3 - Poti sa-ti iei ce bicla vrei tu, cu sau fara suspensie in functie de ceea ce doresti sa faci cu dansa, dar la MTB, parerea mea e, ca-i musai, 4 - Nu pot sa-ti spun exact, eu nu am suntour, dar sa stii ca au si furci de performanta care-s mai avansate in tehnologie decat 99% din furcile de motociclete. 5 - La faza asta esti chiar hilar, modulatia franarii este cel mai important aspect al franelor pe disc dar hidraulice, nu mecanice, sau sa zicem ca la motorul tau ai pune frane Vbrake, chiar si dimensionate la gabaritul motorului de vei da in cap foarte repede, parerea mea este ca asta-i cea mai tare adaptare facuta la biciclete din totdeauna este foarte important sa poti opri in siguranta orice merge pe roti, e valabil si la bicla, Tu trebuie sa cobori o panta cu bicle diferite si sa ai una cu frana disc sa vezi diferenta. Numai bine! Succes la alegerea biclei, si nu incurajati furtul. 1. tare 2. da, am facut putin si imi place mult, dar as vrea sa o si pot duce pe munte. 3. nu stiu cum e sa incerci sa faci endo sau stoppie, cum i-o fi zicand cu furca "mobila"...de-aia as evita-o 4.asa o fi, vad ca f multe au suntour. nici nu ma pricep la marci.. de rock shox am auzit ca e tare, adica daca tot imi iau.. 5.am auzit ca la astea pe disc nu se blocheaza fata..uite am coborat de la urlatoare pe un DHS cu V-brake, a fost ok! (bine, frana fata nu era stock, daca era..mai in gluma mai in serios nu cred ca mai scriam acum aici) @ frigider : cu telecabina man ! m-au jupuit de 64 ron ca am platit bilet si la bicla' ... a fost plimbare de o zi si nu aveam timp sa si urc pedaland ..... siiii mi-am luat bicla de aici de pe forum , nu e ea de downhill dar la 100 de euro cred ca a fost foarte ok ..... iarna asta o pun la punct iar la primavara trec la actiune ! am gasit si cea mai buna bursa de vanzare biciclete sh si piese de schimb www.dirtbike.ro sectiunea bazar ...... bafta ps. franele pe disc la bicicleta sunt super bune , daca se descentreaza roata frana pe disc nu este afectata si nici nu ingreuneaza deplasarea ..... .....si noua bicla are Sountur XCM ! nu ma deranjeaza cand se strica o facem sau o inlocuim oricum cred ca e incomparabil mai buna decat una de la un DHS lejer cu telecabina : D pune poza pls cu bici a ta, de 100E ca asta de mai sus, asa vreau sa aiba cadrul si sa fie "scurta" as prefera sa nu aiba f multe pinioane, si nici foi,m-as multumi cu o foaia si 2-3 pinioane.. (sa fie usoara!) presupun ca la asta se poate umbla? adica sa o iei cu ..7 pinioane si sa pui mai putine? la faza cu descentratul rotii m-am gandit..dar..ti-am zis, am DHS, o bomba, am dat 1.3 mil acum ani buni (vreo 5-6) si janta fata e tot dreapta. sa zicem ca de la max 0.5m a "cazut" , deci e ok! ps. sa nu credeti ca fac reclama la DHS, sunt niste bombe! cu toate ca am inchiriat din alea din kiselef si imi place f mult cum se comporta..nu mai spun de cosul ala chic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) Trial cu DHS de 1 milion si 15 kile minim, inseamna ca ai 30 de kile si alea numai fibra. Incepe sa puta a poveste... In fine, o bicla ieftina e buna, dar pentru plimbari lejere, prin parc si fara s-o fortezi. De ce? Materialele de pe ea sunt din fier mort sau aluminiu de slaba calitate. Tot ce e bun si rezistent in domeniul asta e scump si foarte scump. Chiar daca vrei sa faci din rahat bici n-o sa-ti iasa. Fiecare ramura a ciclismului are biciclete specifice. E drept ca e plin de mountain bike-uri chiar si prin orase, dar asta pentru ca, la fel ca si in cazul de fata, clientul nu stie ce bicicleta ii trebuie si vanzatorul ii bag ape gat ce are pe stoc sau ce vinde mai mult. Furcile nu se impart pe firme producatoare, ci pe modele. Si Suntour are modele de top care-s mai bune ca unele Rockshox-uri. Pentru ca orice fabricant (ma rog, aproape) de furci are si produse in gama de pret redus. O furca bunicica pleaca de la 10 milioane. Sub pragul asta nu gasesti ceva care sa isi faca cu adevarat treaba pe drumuri montane. M-am ridicat pe roata din fata din frana de multe ori si fara sa vreau. O furca buna rezista, chiar mai bine ca unele rigide din fier mort. Am mers ani de zile pe biciclete cu furca rigida. Imi placea sa merg pe asfalt si pe drumurile de campie bine batatorite. Am incercat sa urc pe creasta Baiului cu o bicicleta de trekking. N-am reusit din cauza rapoartelor. La coborare a fost un chin. E plin de pietre. Am coborat in sa tot drumul, dar mai mult de ambitie. Nu-i deloc o placere. Era o bicicleta total nepotrivit. In urmatorii ani mi-am asamblat o bicicleta doar pentru munte, un full-suspension care m-a costat la final mai mult ca motocicleta. Pentru asta a fost facuta si e-n mediul ei acolo. Nu toti accepta sa bage bani in bicicleta, dar cei care o fac si care si merg stiu ca e o investitie in sanatate. Am ajuns in locuri unde nu voi ajunge cu motocicleta sau pe jos. La capitolul frane, sunt frane pe disc de slaba calitate, bune si foarte bune. Franele v-brake sunt in general bune si mai ales ieftine si simple. O frana pe disc buna incepe de la 3 milioane bucata. In general sunt hidraulice si doar un model de frana mecanica ce se ridica la nivelul lor. Conteaza mult si discurile, dimensiunea, prinderea si forma lor. Nu exista pe piata seturi cu mai putin de 6 pinioane. Iar astea si cu cele pe 7 randuri sunt de foarte slaba calitate. De la 8 in sus mai gasesti ceva care sa nu se uzeze dupa 2-3 urcari. La munte nu e eficient sa ai putine pinioane pentru ca unghiul rampei se schimba continuu. Doar daca ai foarte mult antrenament poti urca rampe cu raport mic de pinioane. Poate ca nu sunt eu un bun catarator, dar au fost locuri unde nu puteai urca pedaland. E treaba de fizica, sunt unele rampe in muntii nostri unde pur si simplu te dai peste cap daca incerci sa pedalezi. Editat Noiembrie 7, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) Trial cu DHS de 1 milion si 15 kile minim, inseamna ca ai 30 de kile si alea numai fibra. Incepe sa puta a poveste... In fine, o bicla ieftina e buna, dar pentru plimbari lejere, prin parc si fara s-o fortezi. De ce? Materialele de pe ea sunt din fier mort sau aluminiu de slaba calitate. Tot ce e bun si rezistent in domeniul asta e scump si foarte scump. Chiar daca vrei sa faci din rahat bici n-o sa-ti iasa. Fiecare ramura a ciclismului are biciclete specifice. E drept ca e plin de mountain bike-uri chiar si prin orase, dar asta pentru ca, la fel ca si in cazul de fata, clientul nu stie ce bicicleta ii trebuie si vanzatorul ii bag ape gat ce are pe stoc sau ce vinde mai mult. Furcile nu se impart pe firme producatoare, ci pe modele. Si Suntour are modele de top care-s mai bune ca unele Rockshox-uri. Pentru ca orice fabricant (ma rog, aproape) de furci are si produse in gama de pret redus. O furca bunicica pleaca de la 10 milioane. Sub pragul asta nu gasesti ceva care sa isi faca cu adevarat treaba pe drumuri montane. M-am ridicat pe roata din fata din frana de multe ori si fara sa vreau. O furca buna rezista, chiar mai bine ca unele rigide din fier mort. Am mers ani de zile pe biciclete cu furca rigida. Imi placea sa merg pe asfalt si pe drumurile de campie bine batatorite. Am incercat sa urc pe creasta Baiului cu o bicicleta de trekking. N-am reusit din cauza rapoartelor. La coborare a fost un chin. E plin de pietre. Am coborat in sa tot drumul, dar mai mult de ambitie. Nu-i deloc o placere. Era o bicicleta total nepotrivit. In urmatorii ani mi-am asamblat o bicicleta doar pentru munte, un full-suspension care m-a costat la final mai mult ca motocicleta. Pentru asta a fost facuta si e-n mediul ei acolo. Nu toti accepta sa bage bani in bicicleta, dar cei care o fac si care si merg stiu ca e o investitie in sanatate. Am ajuns in locuri unde nu voi ajunge cu motocicleta sau pe jos. La capitolul frane, sunt frane pe disc de slaba calitate, bune si foarte bune. Franele v-brake sunt in general bune si mai ales ieftine si simple. O frana pe disc buna incepe de la 3 milioane bucata. In general sunt hidraulice si doar un model de frana mecanica ce se ridica la nivelul lor. Conteaza mult si discurile, dimensiunea, prinderea si forma lor. Nu exista pe piata seturi cu mai putin de 6 pinioane. Iar astea si cu cele pe 7 randuri sunt de foarte slaba calitate. De la 8 in sus mai gasesti ceva care sa nu se uzeze dupa 2-3 urcari. La munte nu e eficient sa ai putine pinioane pentru ca unghiul rampei se schimba continuu. Doar daca ai foarte mult antrenament poti urca rampe cu raport mic de pinioane. Poate ca nu sunt eu un bun catarator, dar au fost locuri unde nu puteai urca pedaland. E treaba de fizica, sunt unele rampe in muntii nostri unde pur si simplu te dai peste cap daca incerci sa pedalezi. legat de chestia cu bici potrivita pentru situatia x: parerea mea umila de biciclist neexperimentat e ca este o mini exagerare.(nu zic acum sa faci downhill cu o cursiera) zic asta privind in partea cealalta a gardului: moto. si aici sunt moto pt diferite chestii. dar apar si exagerari, cum ar fi: nu faci touring pe ss. ba da, faci! depinde de om. nu stiu exact ce-i aia bici de trekking, o sa caut. din nou, cred ca tine de om. (fara nici o tenta de rautate sau alte porcarii) privesc lucrurile simplu - in imaginatia mea (nu prea bogata), sunt bici de sosea si de munte. asta cu confortul + sanatate e o treaba de necontestat referitor la urcari, am zis de pinioane putine dar am uitat sa mentionez - o foaie mica sper ca la anul sa-mi iau una mai de doamne-ajuta si sa fac niste trasee memorabile. macar niste coborari, pentru ca la urcari.. nu cred ca fac fata, inca! cat despre povestea care se impute...nu te gandi la ceva extrem..endou-uri de 180..chestii din alea cand cobori/urci scari in lateral, prin bunny hop-uri, bunny hop-uri, sarit pe roata din fata, sarit pe roata din spate , chestii pt care nu trebuie cine stie ce bici. aveam coarne latite + foaie mica, cric dat jos pt a mai reduce din greutate, uneori si saua.. asta e, te descurci cu ce ai. cat despre pedal-up... nu mi-a iesit niciodata, am vazut acum niste clipuri explicative..de-abia astept sa -ncerc! Editat Noiembrie 7, 2012 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Frigider ... ziceai ceva de touring cu ss. Peste tot se pot face multe chestii, trebuie doar sa vrei. uite exemplu Da, are o bicicleta de 10k $. Este exact ce zicea vis-a-vis referitor la cat de mult inseamna echipamentul pe care il folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 genial clipul il stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Vreau sa vand o bicicleta si n-am cui! Vreau sa vand o bicicleta si n-am cui! E o Focus Raven Rookie, cu roti de 23, buna cuiva pana la 1,70 inaltime. E noua, fiu-meu a facut cu ea sub 20 de kilometri. Pret 800 de leuti romanesti in circulatie, usor (dar usor!) negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) @ frigider .... bicla din poza de mai sus este exact bicla care am cumparat-o ( numai ca nu am mai gasit anuntul de pe forum de aici ) , m-am dat azi cu ea prin Tineretului si dupa o plimbare am ajuns la concluzia ca trebuie sa mai bag vreo 200 lei ca sa o fac impecabila ( dar merita pe deplin ) . pozitia pe ea e marfa rau in comparatie cu DHS ..... am sa pun zilele astea poze in timp ce fac reconditionare ! pentru downhill sau mers pe coclauri bicla ar trebui sa aiba macar : ( downhill in regim amator si nu zburat pe pante abrupte ) cadru aluminiu ( de preferat full suspension cu suspensie de calitate ) furca speciala ( dubla prindere ) cu o cursa de minim 100 mm jante duble cu cauciuc de minim 2.2 latime si neaparat off-road spite groase si butuci pentru downhill , sau macar sa fie pe rulmenti si ax full , bolt on si NU quick-relise frane , neaparat disc iar ideal ar fi hidaulice ( V-brake pierd aderenta pe umezeala sau noroi ) aceste informatii sunt adunate din cautari per site-uri de specialitate straine , de mine cu un prieten care isi echipeaza pt downhill un cadru Scott hardtail ( urmand ca pe viitor sa schimbe si cadrul cu full suspension ) sper sa va fie de ajutor .... Editat Noiembrie 9, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cum sunt spitele alea groase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 @ frigider .... bicla din poza de mai sus este exact bicla care am cumparat-o ( numai ca nu am mai gasit anuntul de pe forum de aici ) , m-am dat azi cu ea prin Tineretului si dupa o plimbare am ajuns la concluzia ca trebuie sa mai bag vreo 200 lei ca sa o fac impecabila ( dar merita pe deplin ) . pozitia pe ea e marfa rau in comparatie cu DHS ..... am sa pun zilele astea poze in timp ce fac reconditionare ! pentru downhill sau mers pe coclauri bicla ar trebui sa aiba macar : ( downhill in regim amator si nu zburat pe pante abrupte ) cadru aluminiu ( de preferat full suspension cu suspensie de calitate ) furca speciala ( dubla prindere ) cu o cursa de minim 100 mm jante duble cu cauciuc de minim 2.2 latime si neaparat off-road spite groase si butuci pentru downhill , sau macar sa fie pe rulmenti si ax full , bolt on si NU quick-relise frane , neaparat disc iar ideal ar fi hidaulice ( V-brake pierd aderenta pe umezeala sau noroi ) aceste informatii sunt adunate din cautari per site-uri de specialitate straine , de mine cu un prieten care isi echipeaza pt downhill un cadru Scott hardtail ( urmand ca pe viitor sa schimbe si cadrul cu full suspension ) sper sa va fie de ajutor .... pare profi bici aia a ta Acum ma gandesc la cele enumerate de tine, tre sa fie teapana bici, doar e vb de siguranta ta.. Astea ca a ta, cu cadrul lasat in jos eu credeam ca-s de downhill..de ce e pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panda Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Uite un exemplu clar pentru diferenta franelor. A mea e cu discuri, claaaaaar avantaj eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Iată ce-i ziceam acum ceva vreme tot lui @frigider... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 asta care am luato eu cu cadrul lasat e dirt/jump cam asa arata o bicla de downhill @ Panda : rock on man ! foarte tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Spre sfarsitul verii am vandut Felt-ul, era cam mare de mine(19.5inch si eu am 1.75cm), adica ma deranja la urcari si la coborari nu ma simteam confortabil..In primavara as vrea sa trec la ceva de dirt/DH, dar nu sunt inca convins.. Cred ca tot un cross country se preteaza cel mai bine nevoilor mele..un cadru de 17, cred ca e tocmai bun pentru mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Iată ce-i ziceam acum ceva vreme tot lui @frigider... corect, avantajele sunt clare, m-ati convins! sa fie pe disc! preferabil 2 x 320mm pe fata cu 4 pistonase si unul mai mic pe spate, cu un pistonas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.