ZIDU' Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 pe tzava aia ies gaze la aprox 500 grade - asta e temperatura normala de ardere in piston +/- ceva Gazele de evacuare intra in contact direct cu tzava aia. Ea nu ajunge din prima secunda la temperatura gazelor de evacuare dar in decurs de ceva minute la ralanty (tine de temperatura de afara ) sau chiar mai repede daca o tii in ture - se va incalzi, pentru ca la statul pe loc racirea ei e deficitara. Fierul are 2 temperaturi la care emana lumina: una pe la 400 - 450 grade - rosiatic inchis mai mult sau mai putin (nu imi amintesc exact); a2-a dupa 800 - spre alb concluzia - totul e normal. atentie - si tobele de pe spate ajung la peste 100 grade daca alergi mobra - topesti pantaloni, faci basici, etc. mai ales pe stanga care are catalizator. special warning cand ridicati moto de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? Nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil Mesaj completat Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil. Cand l-ai schimbat ultima oara? Simti pierderea de putere si mai jos sau numai la 2500? Oricum daca e treaba de filtru de aer, a evoluat lent si te-ai obisnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil. Cand l-ai schimbat ultima oara? Simti pierderea de putere si mai jos sau numai la 2500? Oricum daca e treaba de filtru de aer, a evoluat lent si te-ai obisnuit Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte. Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte.Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... nu are cum sa fie filtrul poate sa fie celebrul senzor de clapeta - daca mobra are peste 40k - zona intre 2500 si 3000 e zona in care sta cel mai mult la mersul lejer si in oras. inauntrul lui sunt 2 lamele de alama pe un strat rezistiv - si au de suferit de la vibratii. Daca au probleme - nu mai indica corect pozitia clapetei in zona aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte.Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... pai daca le elimini pe rand e mai usor. Nu stiu nici cand ai inlocuit/curatat ultima oara filtrul de aer. Iti pot imprumuta kit-ul original de curatare, il am pt GSA-ul meu pe care din pacate nu prea l-am folosit anul asta. Dupa ce ai filtrul de aer OK poti decide daca dai 100 euro sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) pe tzava aia ies gaze la aprox 500 grade - asta e temperatura normala de ardere in piston +/- cevaGazele de evacuare intra in contact direct cu tzava aia. Ea nu ajunge din prima secunda la temperatura gazelor de evacuare dar in decurs de ceva minute la ralanty (tine de temperatura de afara ) sau chiar mai repede daca o tii in ture - se va incalzi, pentru ca la statul pe loc racirea ei e deficitara. Fierul are 2 temperaturi la care emana lumina: una pe la 400 - 450 grade - rosiatic inchis mai mult sau mai putin (nu imi amintesc exact); a2-a dupa 800 - spre alb concluzia - totul e normal. atentie - si tobele de pe spate ajung la peste 100 grade daca alergi mobra - topesti pantaloni, faci basici, etc. mai ales pe stanga care are catalizator. special warning cand ridicati moto de jos ce bine era daca vedeam asta in vara ... am topit niste pantaloni destul de scumpi ... si acu mai sunt urme pe toba Bine ca nu m-am ars Editat Decembrie 13, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 pai daca le elimini pe rand e mai usor. Nu stiu nici cand ai inlocuit/curatat ultima oara filtrul de aer. Iti pot imprumuta kit-ul original de curatare, il am pt GSA-ul meu pe care din pacate nu prea l-am folosit anul asta. Dupa ce ai filtrul de aer OK poti decide daca dai 100 euro sau nu Filtru de aer am luat deja nou si il voi inlocui. Dupa aia voi mai vedea. Oricum, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 mai stiu pe cineva care a patit asa si dupa ce si-a resetat cdi-ul pe tester a functionat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! in primul rand zi ce moto ai acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! eu am unul de vanzare ( modelul vechi din 95) acum am asta nou pe injectie. pt coclau ala vechi se preteaza mai bine doar ca daca o pui jos tre sa astepti nitel pana ii vine gazul. asta nou e ok la drum intins.daca vrei coclau cu el, iti tre crash baruri pt ca e totusi o idee mai joasa. asta nou consuma si ceva mai putin. dar la ala vechi intretinerea si chestii de reparat sunt mult mai ieftine..plus, o carburatie o faci si tu daca te pricepi nitel sau la orice atelier. la cel nou...AB te paste... deci .. in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci acestei mobre si ce vrei sa faci cu ea. Editat Decembrie 14, 2009 de nils Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Acum am un Hornet de 600. E o oarecare schimbare de stil... Deci, asta nou e ceva mai urban, mai scump si consuma mai putin. Ma rog, asta cu consumul e relativ, Hornetul imi ia 8-9 in oras si 6 afara, asa ca sigur f-ul e mai prietenos. Partea aia cu AB-ul e un pic neplacuta, desi sper ca sunt mai ok pe partea moto. Thx! Mesaj completat Intrebarea era, de fapt: merita diferenta de pret intre modelul nou si monocilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 te referi la cel cu 2 cilindri in linie de 800 cmc? Da, la ala. Care e si pe F 800 gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 te referi la cel cu 2 cilindri in linie de 800 cmc? Se pare ca au pus 2 cilindrii si la 650 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Si la 650 e motor tot de 800, doar numele i-a ramas de 650. Si motorul e un pic "strangulat", mai putin potent fata de cel de pe 800. Cilindreea e aceeasi si tot 2 cilindri. Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 vand roata bmw f 650 gs 2002 fara disc cu tot cu cauciuc , detalii si poze pe mail : gabrielleru@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 fata sau spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 vand roata bmw f 650 gs 2002 fara disc cu tot cu cauciuc , detalii si poze pe mail : gabrielleru@yahoo.com ROATA FATA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Si inca o intrebare, daca se poate, ca n-am gasit asta nicaieri (poate n-am cautat bine): la ce inaltime de sol ajunge saua joasa la Dakar? Saua standard are undeva la 87 cm, daca nu ma insel... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 830 mm Gasesti mai multe detalii aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/Lowering_Kit_FAQ_GS.htm Eu am Âşaua de la Wunderlich si ajunge la 800mm. Sa-ti faci o parere... la uimitoarea mea inaltime de 1.69 ajung cu ambele picioare... nu pun calcaiele jos... da' nici n-am scapat-o pana acum din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 830 mm Gasesti mai multe detalii aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/Lowering_Kit_FAQ_GS.htm Eu am Âşaua de la Wunderlich si ajunge la 800mm. Sa-ti faci o parere... la uimitoarea mea inaltime de 1.69 ajung cu ambele picioare... nu pun calcaiele jos... da' nici n-am scapat-o pana acum din cauza asta Io am shaua normala, si 1,70 ... si ma descurc ... e chestie de obisnuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 stiti pe cineva care aduce produse de la SW MOTECH ? As vrea sa comand de la ei, dar costa 40 euro doartransportul. Sau mai vrea cineva sa se cupleze la o comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Salut. In cautarea unor informatii despre cauciucuri am [re]citit tot acest topic. Anul trecut pe vremea asta multa lume si-a luat cauciucuri de la HEIDENAU. As dori niste informatii de la posesori. Ce model [exact ] aveti si cum s-a comportat. Mentionez ca m-ar interesa ceva 50-50. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Salut. In cautarea unor informatii despre cauciucuri am [re]citit tot acest topic. Anul trecut pe vremea asta multa lume si-a luat cauciucuri de la HEIDENAU. As dori niste informatii de la posesori. Ce model [exact ] aveti si cum s-a comportat. Mentionez ca m-ar interesa ceva 50-50. Multumesc anticipat k76 am io...sunt incantat de el (ca numa' pe spate mi-am luat atunci, fata va veni mai spre primavara) am mers si offroad si onroad si se tine bine(pe off e chiar surprinzator de adaptabil) ca pret-calitate e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.