albanezu Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 He he vesti bune mi-au venit accesoriile ptr Moromete;-aripa suplimentara -semnalizari transparente -parbriz puig negru-ramane de vazut daca il pastrez pe asta sau pe ala de il are acum -consumabilele toate -topcase cu suport de prindere hepcko tc 50 sa se faca odata cald si intra la ciopperit poti sa-mi zici si mie cat o fost aripa suplimentara si parbrizu?multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 poti sa-mi zici si mie cat o fost aripa suplimentara si parbrizu?multam. le-am luat de pe ebay.uk-aripa m-a costat 30 de lire iar parbrizul 70-dar este posibil sail vand ori pe asta ori pe al de il am acum pe moto-putina rabdare sa vina caldura s avedem care dintre ele mi-e mai util Mesaj completat top caseul este hepko and beker tc50 suportul de prindere trebuie un pic coafat adica sa ii mai sudez doua urechi-uite in poza cum vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 sal am aripa noua de vanzare [suplimentara] 150 ron [originara bmw] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 cu tot cu sistem de prindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 cu tot cu sistem de prindere? stabilizatorul dintre jambe nu,trebuie sa i-l ai tu pe moto, nu ai nevoie decat de 4 suruburi mai lungi cu 1cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emius Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor(si al motociclistilor de altfel), deci incepator cu toate actele . Urmaresc mai demult topicul, insa acum m-am hotarat sa postez din moment ce am devenit si eu proprietar al unui F650 GS din 2000(cumparat in ianuarie de la Iulian si inmatriculat sapt. trecuta in Bucuresti). Din pacate iarna asta lunga nu m-a lasat sa o incerc prea mult(decat un drum pana la RAR), asa ca mai multe impresii dupa ce trece zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) cu tot cu sistem de prindere? Aicivei gasi detalii despre ce te intereseaza. Daca vrei sa masori ceva, ne putem intilni cind vine primavara... Bafta! Mesaj completat Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor(si al motociclistilor de altfel), deci incepator cu toate actele . Urmaresc mai demult topicul, insa acum m-am hotarat sa postez din moment ce am devenit si eu proprietar al unui F650 GS din 2000(cumparat in ianuarie de la Iulian si inmatriculat sapt. trecuta in Bucuresti). Din pacate iarna asta lunga nu m-a lasat sa o incerc prea mult(decat un drum pana la RAR), asa ca mai multe impresii dupa ce trece zapada. Felicitari pentru achizitie si bine ai venit in rindurile noastre. Sa ne vedem cu bine pe drum. PS. Completeaza-ti si locatia la profil. Editat Februarie 11, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor(si al motociclistilor de altfel), deci incepator cu toate actele . Urmaresc mai demult topicul, insa acum m-am hotarat sa postez din moment ce am devenit si eu proprietar al unui F650 GS din 2000(cumparat in ianuarie de la Iulian si inmatriculat sapt. trecuta in Bucuresti). Din pacate iarna asta lunga nu m-a lasat sa o incerc prea mult(decat un drum pana la RAR), asa ca mai multe impresii dupa ce trece zapada. Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor............ Iti (re) transmit si pe aceasta cale: Sa-l stapanesti SANATOS ,sa te bucuri de el ,... Sper sa-l mai vad (chiar si in poze)...a fost un motor cumsecade pentru mine ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor(si al motociclistilor de altfel), deci incepator cu toate actele . Urmaresc mai demult topicul, insa acum m-am hotarat sa postez din moment ce am devenit si eu proprietar al unui F650 GS din 2000(cumparat in ianuarie de la Iulian si inmatriculat sapt. trecuta in Bucuresti). Din pacate iarna asta lunga nu m-a lasat sa o incerc prea mult(decat un drum pana la RAR), asa ca mai multe impresii dupa ce trece zapada. La-am sunat pe Iulian exact in ziua in care ti l-a vandut tie-pusesem ochii pe el -sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salutare tuturor, Sunt NOU venit in grupul Beemerilor(si al motociclistilor de altfel), deci incepator cu toate actele . Urmaresc mai demult topicul, insa acum m-am hotarat sa postez din moment ce am devenit si eu proprietar al unui F650 GS din 2000(cumparat in ianuarie de la Iulian si inmatriculat sapt. trecuta in Bucuresti). Din pacate iarna asta lunga nu m-a lasat sa o incerc prea mult(decat un drum pana la RAR), asa ca mai multe impresii dupa ce trece zapada. Bine ai venit! Pare un motor ingrijit exemplar si super accesorizat... sa ai parte de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 sal ! daca vrea cineva o pereche de cisme dainese 45 (dar corespunde cu 44 ) ma poate suna(0745648088).costa 100 de euro.numa bine la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 salut! -am o mare problema..nu gasesc codul la un surub in catalogul de piese bmw , il caut de 3 zile , e vorba de suruburile care prind capacul ala din plastic sub care se gaseste ghemul ala de fire electrice Stie careva?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 salut!-am o mare problema..nu gasesc codul la un surub in catalogul de piese bmw , il caut de 3 zile , e vorba de suruburile care prind capacul ala din plastic sub care se gaseste ghemul ala de fire electrice Stie careva?!? vrei sa sti dimensiunile sau ce?daca vrei le dau jos si le masor si iti cumperi sau se poate sa am eu,trebuie sa verific Mesaj completat VAND BMW DIN 2007 poate este cineva interesat,este ok si la pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 vrei sa sti dimensiunile sau ce?daca vrei le dau jos si le masor si iti cumperi sau se poate sa am eu,trebuie sa verific -problema e ca suruburi de genul asta (T25- 5x20) nu am vazut prin magazine si vreau sa il comand de pe realoem.ro odata cu alte piese necesare. La restul pieselor am gasit codurile de producator insa pe surubul asta blestemat nu il vad pe nicaieri . -sa-mi trimiti un singur surub prin posta e mai mare deranjul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic... pana la hornbach fac 800 km dus intors , si oricum am o lista intreaga de piese pe care le comand de la bmw..un surubel in plus in colet nu ma incomodeaza cu nimic. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 la orice magazin de bricolaj ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 sal am dat bmw baietzi,are un nou propietar astazi am fost la bavaria pt verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 iese careva maine pe la 9-10 la o plimbare? pe langa bucuresti asa usor de incalzire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ? Editat Februarie 21, 2010 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 e normala spuma aia cat timp nu devine foarte abundenta. in rezervoru ala de ulei pe o teava se trage uleiul in motor, pe alta il scuipa la loc. mai face si bule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ? Un alt motiv mai este si acela ca se amesteca doua tipuri diferite de ulei. Nu poti scurge in totalitate uleiul vechi. Eu am rezolvat problema asta bagand inainte de schimbul de ulei un detergent special de la Motul (poate fi si alta firma, efectul conteaza...) care a curatat destul de bine reziduurile. Si e important ca atunci cand scurgi uleiul vechi, sa-l aduci inainte la o temperatura cat mai mare. Lasa motorul pornit cel putin pana porneste ventilatorul. Apoi "îi dai drumul la sânge"... Dar cum zice si Zidu', daca nu-i exagerat de multa spuma, n-ai motive de ingrijorare... Editat Februarie 21, 2010 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.