enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico mai exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 mai exact... mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb? da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Corect Cand ai bucati mai mari, ce se simt cand le sfarami intre degete, atunci incepi sa iti faci probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 multumesc,aveam nevoie de confirmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! ce motul aveai, semi sau sintetic? cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383 Editat Septembrie 28, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) II bun WD-ul pentru curatat lantul? Si ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Motorina, apa, perie si o bere langa. Dupa, ca sa puta frumos, cu ce vrei tu, uleios sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) N-am cu ce sa car motorina doar WDul e disponibil momentan. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Bun si ala, doar ca daca e murdar tare ( dupa un enduro sau imbacsit cu ulei si praf), cam se consuma wd-ul. Poti linistit cu el, doar ca e mai scump decat 2 l de motorina care tin 1 sezon minim. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 N-a fost plimbat decat pe strada dar naiba stie cand a fost curatat ultima oara. E bun daca merge si cu WD multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ... ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. E bun? Sta lipit de lant cativa km? Pentru cate ungeri iti ajunge un tub? Eu am folosit "Motorex Chainlube 622 Off-road" si vreau sa spun ca e cel mai prost spray de lant din toate timpurile! Era sa dau de mai multe ori un cap in gura asfaltului din cauza lui, a ajuns tot de pe lant, pe cauciuc. Varianta "vaselina" a mai incercat-o careva (eu da!) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Dau eu cu vaselina si sunt f incantat. Nu sare de pe lant si tine peste 500 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 eu dau cu asta e alb si se vede cand trebuie refresh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico cit costa.tb schimbata obligatoriu? de ce incalzitor industrial.e montata la cald?mai exact unde gasesc dvd-ul cu op. si explicatii.ms mult.acum ajutane pina la capat. Editat Septembrie 28, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 DVD-urile le gasesti aici: http://faq.f650.com/dvd/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) ce marca de protecti pt ghidon sa imi iau sa,se potriveasca la motor? sant o gramada dar nu stiu daca si se potrivesc ,poate ma ajutati cu ceva pagini de net dar sa fie din romania si sa nu fie nesimtit de scumpe . Editat Septembrie 28, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: cred ca m-am exprimat total gresit ,mii de scuze....... protecti pt maini am vrut sa spun (care se prind pe ghidon ,bineinteles). acestea de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Sigur exista BMW si Acerbis/Touratech speciale pt modelul asta. La altele "universale" studiaza bine prinderile pe dupa manete si pe dupa rezervorul de frana. La urma urmei, daca le iei la pila si mai pui niste coliere, s-ar putea sa se potriveasca orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto, pe care l-am luat de la un coleg de pe forum si anume Alin. Filtrul costa 70 ron si mai aveti nevoie de 3 coliere metalice, asta in cazul in care cele de pe motocicleta voastra sunt dintr-acelea cum au fost la mine care nu mai pot fi reutilizate. Si cam asta este. Succes celor ce vor sa il schimbe. Consumul nu a crescut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 cati km aveai cand ai schimbat filtrul? l-ai desfacut sa vezi cum arata inauntru? depuneri, gunoaie, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ce motul aveai, semi sau sintetic? cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383 ala e zgomotu motorului schimbat in bine, parca urca mai vioi in ture, cit costa.tb schimbata obligatoriu? de ce incalzitor industrial.e montata la cald?mai exact unde gasesc dvd-ul cu op. si explicatii.ms mult.acum ajutane pina la capat. nu stiu daca e obligatoriu sa schimbi si aia. sigur are uzura - se freaca cu ultimu disc de frictiune. Pt 30E sau cat naiba e nu as desface motorul a 2-a oara. incalzitoru industrial e pt rulmentii de la roti mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate se pot scoate si baga si ghiolbaneste, apoi o sa te miri ca se invarte rulmentu in roata dupa 2 - 3 operatiuni!!! se distrug cotele daca faci schimb la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Asta cu schimbatul rulmentilor la cald si eu zic ca merita, mai ales ca gasesti foehn industrial la doar 30 lei. Intra ca-n branza dupa ce tii rulmentul la congelator si incalzesti partea unde trebuie sa intre cu foehn-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 se pot scoate si baga si ghiolbaneste, apoi o sa te miri ca se invarte rulmentu in roata dupa 2 - 3 operatiuni!!! se distrug cotele daca faci schimb la rece eu i-am scos acu' vre-o 2 ani, din cu totul alt motiv, si nu am nici cea mai mica problema, pune numai multa vaselina si vor intra usor plus ca operatia asta o faci foarte rar(asta daca nu esti maniac enduro...dar atunci rulmentii o sa iti fie cea mai mica problema) salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto, pe care l-am luat de la un coleg de pe forum si anume Alin. Filtrul costa 70 ron si mai aveti nevoie de 3 coliere metalice, asta in cazul in care cele de pe motocicleta voastra sunt dintr-acelea cum au fost la mine care nu mai pot fi reutilizate. Si cam asta este. Succes celor ce vor sa il schimbe. Consumul nu a crescut. se potrivesc bine furtunele pe gurile filtrului de care zici...sau mai trebuie ceva adaptari/modificari...? nu ai cumva poza cu el, eventual montat pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ma duc dimineata sa iau tigari. Ajung aproape de magazin doar ca, inainte sa fac dreapta pe straduta sa opresc, era unu cu tiru oprit. Opresc in spate sa plece sa pot intra, ala incepe sa dea cu spatele. Dau si eu cu spatele sa nu se suie pe mine, la un momentdat omu se opreste. Fac dreapta, merg 20 de metri, opresc, scot cheia din contact, ma dau jos si... cand ma uit in spate ala cu tiru intra pe straduta. Evident ca n-am mai avut timp nici sa-i fac semn sa opreasca nici sa trag motoru din calea lui (desi avea 2 benzi pe care se putea lafai, nu fix langa bordura. Plm, am ramas fara stop pe spate, manson stanga rupt, cateva zgarieturi pe carene/crashbar/etc si acu tre sa ma plimb pe la asigurari. FML. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.