Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

ma bate gindul sa-mi iau un f650gs sau dakar, modelul monocilindru cu injectie. Citeva intrebari:

- afecteaza stabilitatea pe sosea roata de 21 a Dakarului?

- cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat?

- cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore?

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa incerc sa-ti raspund eu la 2 intrebari:

- cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat?

Situatia se poate remedia prin repozitionarea parbrizului, cum vorbeam mai sus cu citeva posturi. Pozitia standard nu prea ajuta nimanui, trebuie sa fii prea scund ca sa conteze

- cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore?

Nu am avut pentru atit de mult timp, dar din cite am inteles, pasagerul se simte mai bine decit conducatorul. Din experienta mea asa se pare ca e, acolo imi mai relaxez eu fundul la un drum mai lung :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cat de greu sua usor este sa treci un F650GS la o roata de Dakar?

Ce mai trebuie schimbat in afara de roata in sine?

Ma tot bate gandul mai ales ca in urma incompetentei RARului am in carte trecuta pe fata si roata de 21 si admis pt circulatie roata de 19 crackup.gif

Ma gandesc ca vreau o iau mai mult pe aratura si sa mai inalt putin motorul si roata aia de 21 m-ar ajuta mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cateva zile o sa am de vanzare engine guard original negru de pe motocicleta mea , se potriveste pe orice model F650GS/G650GS monicilindru.(300 lei). Daca intereseaza pe cineva astept PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cat de greu sua usor este sa treci un F650GS la o roata de Dakar?

Ce mai trebuie schimbat in afara de roata in sine?

Ma tot bate gandul mai ales ca in urma incompetentei RARului am in carte trecuta pe fata si roata de 21 si admis pt circulatie roata de 19 crackup.gif

Ma gandesc ca vreau o iau mai mult pe aratura si sa mai inalt putin motorul si roata aia de 21 m-ar ajuta mult.

iti trebuie sigur alta furca (jambe) pentru ca la dakar sunt mai lungi. in est nu cred ca ar mai fi de facut ceva, sunt aproape sigur ca prinderile in tripla sunt identice (acelasi diametru pt tuburi) dar ar fi bine sa le masori cu un subler inainte sa te apuci.

oricum, din pdv teoretic roata de 21 fata nu e chiar asa un avantaj enorm la o mobra genul soft-enduro asa cum e gs-ul dar poate fi naspa la mersul pe sosea. Trebuie echilibrata atent... eu cu DR-ul la 110+ intru in voblaj de abia tin de ghidon, d'asta si intrebam pe cei ce au dakar cit de naspa e comportamentul pe sosea in varianta de roata 21 fata.

Oricum, puse una peste alta varianta de baza e mai OK decit varianta dakar, care in afara de schema de culori in rest nu prea are nimic avantajos, doar daca nu o iei strict pentru "raid" pe forestiere. Un dezavantaj al dakarului standard este lipsa cricului central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti trebuie sigur alta furca (jambe) pentru ca la dakar sunt mai lungi. in est nu cred ca ar mai fi de facut ceva, sunt aproape sigur ca prinderile in tripla sunt identice (acelasi diametru pt tuburi) dar ar fi bine sa le masori cu un subler inainte sa te apuci.

oricum, din pdv teoretic roata de 21 fata nu e chiar asa un avantaj enorm la o mobra genul soft-enduro asa cum e gs-ul dar poate fi naspa la mersul pe sosea. Trebuie echilibrata atent... eu cu DR-ul la 110+ intru in voblaj de abia tin de ghidon, d'asta si intrebam pe cei ce au dakar cit de naspa e comportamentul pe sosea in varianta de roata 21 fata.

Oricum, puse una peste alta varianta de baza e mai OK decit varianta dakar, care in afara de schema de culori in rest nu prea are nimic avantajos, doar daca nu o iei strict pentru "raid" pe forestiere. Un dezavantaj al dakarului standard este lipsa cricului central.

 

Pe mine ma intereseaza mai mult pentru iesiri pe drumuri forestiere si de asta ma gandeam ca ar fi un avantaj roata mai mare. Oricum cum eu nu sunt cel mai usor (100 kile) am senzatia ca stau pe chopper laugh.gif

Faza e ca oricat as iesi eu pe drumuri forestiere tot voi merge probabil 70-80 la suta pe asfalt deci daca roata de 21 influenteaza mai mult negativ pe asfalt decat influenteaza positiv pe off atunci o pastrez. Si asa ajung la a doua intrebare...ce cauciucuri recomandati pentru cei 30 la sute off :Conti TKC80 Twinduro sau Heidenau K60? Eu momentan am Pirelli Scorpion Trail si pe drumuri forestiere mai nasoale simt ca nu am deloc control. TKC80 am inteles ca sunt foarte bune dar se uzeaza extrem de repede pe asfalt si in plus sunt dublu fata de K60.

Are cineva gume din astea si cat de nasol e pe asfalt?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heidenau e OK, despre k60 am auzit numai de bine (nu am incercat) dar vezi ca varianta scout pentru guma spate de la o dimnsiune in sus are zona de mijloc "plina" si nu prea are tractiune in noroi. Eu folosesc la enduro (seria K) si sunt f bune.

Mai dirt oriented decit K60 ar fi mitas e09 dar trebuie avut un pic grija pe asfalt in viraje sa nu o inclini excesiv. Eu d'astea voi avea imediat ce-mi voi lua F-ul indiferent in ce stare or sa fie gumele de pe ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum pe mine m-ar freza ceva care sa fie ok si pe asfalt avand in vedere ca acolo o sa fie grosul. La noroaie nu cred ca ma bag inca, mai degraba drumuri forestiere ( relativ uscate crackup.gif)

TKC 80 parca sunt mult prea de off si as da banii cam aiurea cred, ideea ca Scorpion Trail chiar nu pot sa zic ca ma impresioneaza pt iesirile de pe asfalt

 

Multam fain cred ca o sa merg pe heidenau K60 ( la salariu ricky.gif)

Editat de Bakajin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heidenau cel mai ieftin gasesti la heidenau.ro, sunt pe undeva pe linga Timisoara dar trimit prin posta. Vezi ca varianta scoutfata de k60 "clasic" exact la asta zic ca au imbunatatit-o, la mers pe asfalt in special la mers pe asfalt ud/ploaie.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti ca intre k60 clasic si scout este o diferenta de compozitie in primul rand. Am pe fata clasic si pe spate scout...si ia ghiciti care e mai uzat. Sincer oricum se comporta bine la uzura au 23000 anvelopele in momentul asta insa fata e aproape slick iar spatele dedi patrat ar mai merge ceva ...pe sosea ca pe off e trist rau de ceva vreme. Ca idee va recomand pt 650 care accepta pe spate latimi de 140 si 130 sa puneti 130 daca vreti off intrucat la latimea respectiva cauciucul nu are acea banda pe mijloc despre care se vorbea anterior.

 

Cat despre 19 vs 21 pe sosea nu exista o diferenta notabila. Cu ambele dimensiuni poti poliza scaritele.

Insa pe off mie mi se pare mai mult decat notabila diferenta...evident cu tot cu diferenta de furca.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am TKC 80 si sunt multumit . Pana acum am facut aprox 3000 Km de cand le am si .. nu vad uzura pe ele .

PE off sunt super .( am bagat bestia intr-un lac cam o jumatate de metru poate si mai mult in apa si ma scos cu brio ).

Pe asfalt la fel sunt super . MA las pe curbe cum se lasa amicii cu vitezanele .

Desi recunosc ca am luat o buza pe asfalt . Aici zic ca e vina mea .(Am franat brusc cu ambele frane si Nu imi explic cum m-am lasat pe partea stanga si .. poc 2 metrii pe asfalt eu si mobra )

 

Per ansamblu stiu ca ma vor tine anu asta dar eu gandesc cam asa : Mai bine 800 ron / an pe caucuri noi decat alte bucuri si etc .. Stiu ac e nou si ca ma pot baza pe el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet.

 

Pana la urma cum ati ajuns la becurile din bord ? care este procedura ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca si eu vreau gume noi, deh pentru moromete tot ce ii mai bun makeout.gif

De curiozitate adi de unde ai luat TKC 80 cu 800 re ron ca pe unde m-am uitat eu era setul pe la 267 euro deci cam 1228 ron la cursul mirific recent angryfire.gif

Heidenaurile ajung pe la 700 ron setul. Daca trec pe 21 trebuie sa gasesc si roata si furca de cumparat unsure.gif

Si de inaltat si-a inaltat careva mobra? Am vazut pe aici ca se poate si eram curios cum se simte, nu de alta dar am 1.87 si cam am senzatia ca stau pe chopper....plus cu viitoarea soata parca am senzatia ca e prea lasata pe spate si as vrea putin mai multa garda la sol daca o iau pe un drum forestier cevaricky.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inaltat-o de spate cu 5 cm si pe fata am pus arcuri progresive mai tari. Daca vrei sa vezi cum vine, vezi ca e un f650gs rosu in fata Orange-ului de la Victoriei in timpul orelor de program...

Mie imi place efectul inaltarii, iar efecte adverse nu am sesizat de un an incoace...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-le pe rand: verifica bateria si incarcarea bateriei prin releul regulator. Dupa mers in relantiu cam 2 minute, masoara tensiunea la bornele bateriei. Ar trebui sa fie cam 14,2- 14,3 V. Daca tensiunea masurata e mai mica sau mai mare de 14,2-14,3 V probabil releul regulator de tensiune este busit.

 

Succes.

 

S-a rezolvat misterul. In ciuda zgomotelor ciudate care se auzeau si care ma duceau cu gandul la diverse defecte, problema era chiar bateria(cu voltaje OK cu tot). Am schimbat-o si acum merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TAZ:

 

Inaltarea am facut-o schimband "tension link-urile" originale cu unele comandate de la userul Dan Cata (are si topic cu asa ceva). Cu ocazia respectiva am curatat si gresat toti rulmentii basculei si am schimbat si un ax de la articulatii care se indoise de la solicitari.

 

Arcurile le-am luat de pe e-bay, Wirth (aceleasi vandute de Touratech), ceva mai ieftine decat ce se gaseste pe la noi, dar nu cu mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cum ati ajuns la becurile din bord ? care este procedura ?

dai jos semnalizarile

dai jos parbrizul

scoti farul cu tot cu suport

becurile sunt infipte pe spatele bordului

 

ma bate gindul sa-mi iau un f650gs sau dakar, modelul monocilindru cu injectie. Citeva intrebari:

- afecteaza stabilitatea pe sosea roata de 21 a Dakarului?

- cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat?

- cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore?

 

thx

- nici o problema cu 21. nici la viteze foarte mari. tocmai ce am facut 800km mergand constant peste 140 - 150

- depinde de inaltime dar parbrizu stadard nu da prea multa protectie

- nu s-a plans nimeni de sea, dar s-a plans de caldura de la esapament la mers agresiv - galeria e prea aproape de picior - ma gandesc sa pun banda termoizolanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...