textoru Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Nu confunda K60 cu K60 Scout. Sunt cu totul alta consistenta (ca dovada si pretul mai mare al Scouturilor). K60 simplu (pe spate) nu tine mai mai mult de 7-8k...asta daca nu te dai cu el pana iti ies sarmele. Sunt la al treilea rind de cauciucuri Scout K60. In principiu nu sunt multumit de ele. Primul l-am schimbat de nevoie in Armenia cind dupa doar 4000 km s-a fisurat linga un crampon pe lateral si imi iesea camera pe acolo. De fapt l-am schimbat in Turcia dar din Armenia am mers cu un petec gros pe interior pina am gasit guma de schimb in Trabzon. Al doilea l-am schimbat pe motorul lui nevasta-mea in Roma cind la o verificare in camping am constatat cu durere ca are o gramada de fisuri cam linga fiecare crampon. E adevarat ca avea cca 13000 km, dar daca nu erau fisurile ar mai fi mers inca vreo 3000. Am fost fortat sa-l schimb cu un Metzeler. Al treilea l-am luat pt motorul meu ca imi trebuia ceva rapid si Moni nu avea decit Scout in stoc. Am vreo 6000 cu el dar sunt si eu curios cit o sa ma mai tina. Din punctul meu de vedere Scout nu este o alegere potrivita daca mergi mai mult de 60% pe asfalt. Are crampoanele mai mari decit K60 normal, si din pacate la baza lor nu este o raza de racordare la imbinarea cu masa anvelopei. Din aceasta cauza forta de incovioere genereaza o tensiune suplimentara si apar acele fisuri. Am folosit si vreo 3 rinduri de K60 normal pe care le-am schimbat in general la 9 - 11000 km. Daca o sa imi mai iau K60 vreodata o sa fie din ala simplu si nu Scout. Nu merita diferenta. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Salut, Vreau sa imi iau un f650gs 2001-2002. au vreo legatura cu realitatea urmatoarele posturi? http://www.horizonsunlimited.com/hubb/which-bike/has-anybody-ever-seen-failure-38514-6 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 etc. Adica furca e proasta (modelele <2003) si te trezesti pe jos din senin. thx am citit asta: /index.php?/topic/673862-fork-failure/page-1 dar nu prea spun nimic oamenii aia Editat Februarie 7, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-370&do=findComment&comment=3330366 citeste de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-370&do=findComment&comment=3330366 citeste de aici Multumesc frumos. azi ma duc sa il cumpar si bineinteles sa da dau o tura cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 asa sa faci! si sa ne ti la curent ce si cum .......... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) l-am luat. am facut actele dar din pacate nici el (vanzatorul) si nici eu nu stiam ca o sa il cumpar in dim asta si nu a pus bateria pe redresor (da, am incercat sa merg asa dar moare... si sotia nu a vurt sa mearga in urma mea cu cablurile de incarcat. nu stiu de ce... ) ). momentan numar minutele pana maine dimineata si dau refresh la 3 site-uri cu vremea poate se schimba prognoza cu ninsoare.... Calu merge si se aude f frumos. e din 2002 si are 30k km. din pacate nu are abs Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cat te a costat? Noroc cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 da, am incercat sa merg asa dar moare... Curios. Cred ca normal ar fi fost ca odata pornit sa mearga, Tin minte ca am pornit impins un GS (cu bateria descarcata complet) si a mers fara probleme, bateria incarcandu-se de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare... Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) da , asa cred si eu ca ar fi trebuit sa mearga si eu l-am mai impins pe al meu din cauza bateriei dar o data pornit nu mai erau probleme. Editat Februarie 9, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 DA.MAI MULT K SIGUR ESTE O PROBLEMA LA INCARCARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) de dim dupa ce a stat vreo jumatate de ora la incarcat (cabluri trase de la masina) a mers f. bine. Eu am vrut sa merg cu el pe la 2-3. Din cauza mai multor intamplari nu am mai putut sta mai mult de 15 min sa se incarce. Maine seara o sa pun bateria (care e moarta total) pe redresor (redresorul meu e in alt judet ). Va zic ce si cum. Pretul este unul foarte bun din cauza ca e luat de la un prieten care e prieten cu un prieten etc Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare... Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! Stiu de asta fiindca am impins foarte mult la vechea mea babuta din 1998 f650 st. impins 200kg + echipament = fitness gratis. cand m-am dus sa il iau am mers cu un mecaninc in care am f mare incredere. so uitat si la releu si la tot Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Pretul e foarte bun... Nu inteleg ce e de ascuns in treaba asta. Cu cat se spun lucrurile concret , cu atat se normalizeaza piata si au repere cei care vor sa cumpere si sa vanda ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 fiindca e irelevant si e un pret bun pentru mine. nu vreau sa ma injure restul care au motore la vanzare. dar daca vrei neaparat sa stii si sa nu starnim discutii fara vreo valoare: am dat 2000 de euro in doua rate . motorul valoreaza mai mult de atat si din cauza asta e irelevant. GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Multumesc frumos. stiam ca din cauza asta moare fiindca am avut pe carburatie si la ala doar impingeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins. Intr-adevar, motorul era deja cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins. Intr-adevar, motorul era deja cald. nu,eu l-am pornit dupa ce a stat 2 zile afara(rece deci) si tot am reusit.........probabil bateria nu era descarcata complect ,oricum la cheie nu mai pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Chiar daca pompa de benzina, ECU, etc isi iau curent direct de la baterie, o data pornit un motor, bateria (si, deci, ECU, etc) ar trebui sa primeasca curent de la generator. Daca motorul se opreste dupa ce a fost pornit denota alte probleme. Faptul ca bateria e dusa e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu e irelevant faptul ca bateria e dusa. O baterie moarta - in functie de felul in care a murit - poate absorbi foarte mult curent. Cand iei mana din gas si lasi motorul la ralanti - generatoruul nu mai poate da destula zeama ca sa mentina tensiunea nominala (cu un consumator major) si motorul iti moare . Mai poate avea o problema fara legatura cu bateria - senzorul de la clapeta. Oricum - mobrele nepornite de multa vreme au nevoie de 100 km sa se adapteze la mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu a mai fost pornita de cateva luni deoarce ii luase locul un r1200gs . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Salutare baieti! Fac curatenie de primavara si vand din dulap urmatoarele lucruri: Genti laterale textil motodetail Tankbag cu magneti Parbriz touring original (f650gs 2000-2003 - in 3 suruburi) /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-22&do=findComment&comment=3343472 Dac este cineva interesat, discutam cu drag. Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 this is it: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=4234168&postcount=8 "The bike at idle will not produce enough watts to keep the bike going with a dead battery - hence the reason why it died when you removed the cables. You would need to keep it above ~ 3000 RPM with no electrical load on it for a good 15 minutes to get going again." - asta o gasiti in mai multe locuri pe net, inclusiv pe ChainGang. Am patit sa pornesc impins dupa ce mersesem mult si am oprit sa-mi pun niste manusi mai groase, dar cu manerele incalzite pornite si niste prastii de proiectoare (consum 55W, parca bucata) aprinse. Dupa ce am inchis consumatorii in plus si am mers cu ea turata mai mult decat de obicei (ca stiam de povestea cu turatia de la care incarca suficient), problema s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 As vrea sa imi comand parbrizul asta de la BMW http://www.bmwmcchattanooga.com/images/parts/bmw/accessories/fullsize/71-60-7-653-847.jpg Este inalt de 21.5 (54cm). Il are cineva pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.