ow3x3xpr3ss Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 da exact, fiecare face cum crede de cuvinta ,dar cum am mai spus sant convins ca nu ii fac nici un rau dimpotriva!! Avoid high engine speeds after a cold start ,deci tot nu vb prosti. la rece nu e ok sa il bagi direct in sarcina .deci asta am terminat la scoala mecanica -auto si chiar am atatea cunostinte sa stiu ce se petrece in interiorului unui motor si ca e foarte ok sa il lesi la rece putin sa se incalzeasca . eu zica ca mai rau ii faci daca pleci imediat cu un motor (indiferent de care masina ,etc...) "rece" decat daca il lasi cateva min sa se incalzeasca. pe mine ma deranjat doar ideea ca un motor pe injectie nu trebuie lasat sa se incalzeasca ,nu am vrut sa dau sfaturi si indicati la nimeni. era vb de consumul de benzina si am specificat si treaba asta ,poate influenteaza la consum dar nu cred ca semnificativ. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 lume cam cat costa servisarea furcii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Mi se dadu un estimat de 350 ron dupa amiaza asta pentru o schimbare de simeringuri si ulei la furca mea(imi pare ca pierde ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 La modelele cu abs poti foare simplu sa ajungi si la intinzatorul lantului de distributie.... cum ? ca tevaraia de la ABS trece exact in fata surubului la 1-2 cm si spre exterior nu ai loc de cadru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu are nici o importanta ca e injectie sau carburatie tot motor este. are segmenti si piston care este bine sa lucreze la o temp cat mai optima,mai ales cand este in sarcina . Asta pt a evita o uzura prematura mai accentuata putin cand motorul functioneaza la rece,nu degeaba exista termostat. nu stiu de unde ai scos-o pe asta cu injectia??!!.........fiecare face cum doreste,eu cred (sant convins) ca asa este mult mai sanatos pt motor. de exemplu de aici: "Once a vehicle is running, the best way to warm it up is drive it. With computer controlled, fuel-injected engines, you need no more than 30 seconds of idling on winter days before driving away." http://www.hcdoes.org/airquality/anti-idling/IdleKnow.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste? Bogdan, ieftin și bun nu există , ia unul bun și gata, nu mai ai treabă câteva zeci de mii de KM. Puțin dai, puțin te tine! Baftă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste? e reducere la Louis 90 euro: http://www.louis.de/_106176b5cbd479d878797dd040c1e060a9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10041200&typ_id=0172 nu mai merge sa il intinzi? eu am mai filetat un pic suruburile de la intinzator si am mai mers asa pt ca a intirziat kit-ul Editat Iunie 20, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru Mi se dadu un estimat de 350 ron dupa amiaza asta pentru o schimbare de simeringuri si ulei la furca mea(imi pare ca pierde ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera ceea ce nu e chiar asa mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Urjent, ca n-as vrea sa mai stau iar o luna fara motor pls <3 Are cineva o pompa de apa (completa) sau macar cele 2 pinioane intregi? Am nevoie (neaparat) de 2x 11517652905 PINION (si optional 11512343451). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera ceea ce nu e chiar asa mult Eu le schimb azi cu 244 ron. Simeringuri ulei + ulei si manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 astea sunt simeringurile?? http://www.louis.de/_1092438998b6b85c5c097ad6bb2227583d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042180&typ_id=0172&lang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii. nu era vb cand se incalzeste mai repede,normal ca in sarcina se incalzeste mai repede. Ideea era sa il lesi putin sa se incalzeasca sa se dilate si piesele acelea din motor ca nu degeaba exista termostat si de ce nu este indicat sa nu il accelrezi la turati mari cand ai pornit exact de aceea pt ca motorul sa ajunga la o temp cat mai optima de functionare si aia este mult mai mare fata de momentul cand tu ai pornit motorul. si stai linistit ca pot lasa motorul si 1 ora la relanti si iti garantez ca nu se supra incalzeste asta insemnand ca nu se aprinde becul de temp. putem incerca daca doresti de ce chiar aicea pe forum se dau sfaturi ca pe timp de iarna daca nu pleci cu mobra nu are rost sa o tot pornesti la anumite intervale de timp? pt ca doar produci uzura prematura a motorului degeaba(foarte mica ce-i drept dar exista). si eu la asta ma refer cand spun ca e ok sa lasi motorul sa mearga putin la relanti,+ca compresia este mai buna la un motor cald decat la unul "rece" eu pe tema asta nu mai am ce discuta ca nu are rost ,face cum vrea fiecare ,eu tot asa am sa fac ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 cum ? ca tevaraia de la ABS trece exact in fata surubului la 1-2 cm si spre exterior nu ai loc de cadru... demontezi conducta de frana ,dupa acea o tubulara de 22(cred),cardanul cu prelungitor si desfaci surubul.. dupa terminarea lucrari aerisesti! cam atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 lume cam cat costa servisarea furcii??? eu singur mi-am schimbat semeringurile si uleiul ,cred ca te-ai descurca si tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, dat comanda de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) In principiu, oricine are 2 maini si cheile necesare poate sa faca mecanica la motocicleta. Dar daca nu stii ce faci sau nu ai chemare pt asa ceva, poti produce stricaciuni scumpe: mie, cineva mi-a scos simeringurile cu prea multa indarjire si mi-a zgariat furca. Dupa aceea se ciupeau simeringurile in termen relative scurt de la montare. In final am schimbat o parte din furca. Editat Iunie 20, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gata, dat comanda de lant corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Schimb discurile de frana zilele astea... am demontat roata spate, am desfacut 5 suruburi care prind discul, iar pe al 6-lea l-am rotunjit e surub de M6x20 cu cap inbus. o sa-l scot cu extractor de suruburi daca nici incalzit nu iese, dar intrebarea era alta: - refolosesc suruburile vechi? sau le schimb la fiecare schimbare de disc? Suruburile originale costa cam 2 usd bucata, deci pt 12 suruburi ajungi cam pe la 100 de lei, ceea ce mi se pare totusi exagerat. Daca iau aceleasi suruburi (M6x20 clasa 10.9) de la BADI, de exemplu, sunt sigur ca ma costa maxim 20 de lei. Insa suruburile pe care le-am scos aveau un "guler" de 2-3 mm nefiletat, langa capul surubului... o fi contand? n-o fi contand? pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Gasesti al FABORY.ro suruburi metric 6 din inox cu cap imbus. Nu merita sa le refolosesti. Mai asteapta pareri si fa cum crezi ca e mai bine . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Hai bre, toata lumea zice ca pompa de apa cade usor la gsuri n-are nimeni pinioanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului... Mai bine tot setul, lantul si pinioane s-au uzat uniform, impreuna, iar acum lantul nou nu stiu cum ar "calca" pe pinioanele vechi; e o carpeala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.