basea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 nu stiti pe cineva sa aiba o sa normala pentru un gs de vanzare sau la schimb cu sa joasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna. Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... Editat Iulie 14, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 nimic. nu pune zemuri pe acolo ca aduna praf si e mai rau. Cablu original tine cam 40 mii km si pe acceleratie si pe ambreiaj. cand pica se inlocuieste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Aha, inteles! Deci mai am vreo 20.000 km de asteptat... La MTB fac operatiunea asta destul de des, dupa hălăduială în praf, e adevărat. ZIDU'le tresă vii la Vidra în august, să dau berea! Până atunci se mai adună sfaturi, parcă văd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... e un spray la Louis http://www.louis.de/artikel/bowdenzugpflegeset/10059017 si e si o scula care foretaza jetul in bowden merg simtitor mai lejer maneta si acceleratia dupa fiecare iesire pe coclauri sau pe ploaie altfel la 3-4.000 km ajunge elimina mizeria si unge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah cam da pe linga dar cred tot e mai bine decit sa fie uscata ca o calugarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Da, deci am patit-o acum 10 min m-a lasat tractorasul in drum....eram la semaforsi a murit motorul. Am mai dat la automat, a pornit dar dupa 5 secunde a murit iar. Am impins-o, a pornit iar am accelerat putin si a murit iar. Am lasat-o acolo vad maine ce ii fac...dar nu stiu de ce sa ma apuc, benzina are, filtru de aer este schimbat recent, sa fie vreun gunoi pe acolo? dar nu mi-a dat nici un semn inainte ca ar avea vreo problema..... sugestii? Editat Iulie 14, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 poate e slabita vre-o borna la baterie - e cea mai comuna cauza fara advertismente clare. Mai poate fi o gaura in galeria de admisie - caz in care moare daca o lasi sug 3500 ture. daca o pornesti merge cateva secunde. o poti tura ca sa te cari acasa, dar daca o lasi in regim normal moare. Ridici seaua si te uiti sub corpul injectiei, trebuie sa pipai cu degetu pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Nu sta nici daca o tin eu din acceleratie. Aseara cand a pornit impinsa am acxelerat-o mai tare o data si dupa cand acceleram simteam ca se ineaca. Nu am putut sa o duc nici pana acasa. Deci daca pprneste sta o secunda si a murit...orice i-as face. » Post actualizat in 15 Jul 2014 04:49 Ma gandesc sa pun un tester pe ea inainte sa incep sa o desfac, oricum astazi dupa serviciu ma duc sa ii vad poate aprins ceva pe gura de admisie a aerului, daca nu chiar nu vad ce ar avea. Mi-a tot trecut prin gand sa nu fie clapeta aia de acceleratie de care se vaita toata lumea, dar nu merge nici accelerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Deci raman pe ...mneah, lasande-le uscate (ca o calugarita !). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Cauciucul spate are pana acum 10.000 km si la inceputul sezonului urmator il schimb... deci undeva pana in 15.000 km cred ca tine. Daca imi aduc aminte o sa fac poze sa vezi cat e de consumat in 10.000 km. Eu unul nu am resimtit negativ trecerea de la Tourance la Enduro 3 pentru roata spate in conditii de asfalt, dar e drept ca nici nu conduc astfel incat sa duc la limita cauciucurile sau motocicleta. In schimb pe forestiere (mai ales pe bucatile mai noroioase) nu prea mai fac burn-out-uri involuntare cum mai faceam uneori cu Tourance-ul. Se observa oricum ca sunt destul de apropiate profilele 2 si 3 (Enduro 3 si Tourance): Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara? Editat Iulie 15, 2014 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 k60 e sugestia mea pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu . Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 service auto - au manometre de verificat presiunea in instalatia de injectie. Trebuie verificat inainte si dupa filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Dacă nu se mai aude pompa mergând ai 2 variante : Iei aparatu de măsura si vezi dacă ai curent pt timp scurt in mufa Pompei sau desfăcut Releul de pornire + piesele de sub el si ajungi la relee acolo ai 2 mici una lângă alta , dacă le schimbi între ele si porneste moto e unu din ele ( unu e pt lumini si altu pt pompa !!! Recomand schimbarea ambelor , in jur de 20 RON bucata ! Succes si așteptăm verdictul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Super...Multumesc mult, exact asa o sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva. Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport. Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra Utilizare de la arsita verii pana la zapada. Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu . Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific? Daca nu se aude fasaitul la punerea contactului, e clar ca are legatura cu pompa de benzina. Eu am patit ceva de genul, un papuc al pompei, acolo in rezervor, a facut scurt sau ceva de genul si s-a intrerupt firul de alimentare al pompei. Am desfacut pompa, inlocuit papucul respectiv si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 @andriu - eu dau comanda de la ei de pe site direct Heidenau. ro Referitor la TT si TL - nu e nici o diferenta pe jantele de dakar. oricum pui camera in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Tube Tipe si Tube Less. Evident poti pune camere si pe TL. Ia-ti Scout daca mergi pe K60. Profilul spate pe 130 e mai bun off decat cel pe 140. Despre Mitas. Imi pace E09 Dakar desi l+am folosit pe 800 din dotare. Am mers si cu E09 simplu si e ok. Sunt mai de off fata de K60. Am o pereche de mai bine de 10k pe mobra, pentru mine asta e cel mai bun compromis intre logevitate si performate in special pe off. Am mai avut pe mobra K60 simple. Combo K60 simplu fata, Scout spate si Metzeler Karoo (care intradevar se tocesc foarte repede) Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Ieri cand am cumparat bujii am dat comanda folosind condul din manualul de reparatii D8EA. Normal ca dupa ceva timp mi-am dat seama ca manualul pe care il aveam eu era pentru modelul de GS cu o singura bujie (eu avand 2). si am comandat inca 2 pentru modelul meu DR8EB, pe care le-am si montat. Acum, daca cineva are nevoie bujii codul D8EA - pentru modelul cu o bujie pe cilindru sa strige, eu am dat 32 de lei pe ele, dar ma multumesc si cu 30 Editat Iulie 16, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Ai dat mult pentru niste bujii non-iridium... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.