ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva. Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport. Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra Utilizare de la arsita verii pana la zapada. Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 M-ai lamurit, pt mine este de ajuns parerea voastra, inteleg ca ai pus TL cu camera? Eu merg destul de cuminte zic eu, atat on cat si off, iar pe off nu vreau decat sa ma duca pe un drum mai mult sau mai putin accesibil, nu namoale, nu rape .. cill ca e mai placut. multumesc inca o data de sfaturi, doar partea cu TT si TL daca vrei sa o mai lamuresti si dau si eu comanda, eventual sa-mi spui si mie daca stii de unde se pot lua mai usor/rapid, magazin ceva. berea sper sa o dau eu daca avem ocazia sa ne intalnim vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu . Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific? Daca nu se aude fasaitul la punerea contactului, e clar ca are legatura cu pompa de benzina. Eu am patit ceva de genul, un papuc al pompei, acolo in rezervor, a facut scurt sau ceva de genul si s-a intrerupt firul de alimentare al pompei. Am desfacut pompa, inlocuit papucul respectiv si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 @andriu - eu dau comanda de la ei de pe site direct Heidenau. ro Referitor la TT si TL - nu e nici o diferenta pe jantele de dakar. oricum pui camera in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Tube Tipe si Tube Less. Evident poti pune camere si pe TL. Ia-ti Scout daca mergi pe K60. Profilul spate pe 130 e mai bun off decat cel pe 140. Despre Mitas. Imi pace E09 Dakar desi l+am folosit pe 800 din dotare. Am mers si cu E09 simplu si e ok. Sunt mai de off fata de K60. Am o pereche de mai bine de 10k pe mobra, pentru mine asta e cel mai bun compromis intre logevitate si performate in special pe off. Am mai avut pe mobra K60 simple. Combo K60 simplu fata, Scout spate si Metzeler Karoo (care intradevar se tocesc foarte repede) Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Ieri cand am cumparat bujii am dat comanda folosind condul din manualul de reparatii D8EA. Normal ca dupa ceva timp mi-am dat seama ca manualul pe care il aveam eu era pentru modelul de GS cu o singura bujie (eu avand 2). si am comandat inca 2 pentru modelul meu DR8EB, pe care le-am si montat. Acum, daca cineva are nevoie bujii codul D8EA - pentru modelul cu o bujie pe cilindru sa strige, eu am dat 32 de lei pe ele, dar ma multumesc si cu 30 Editat Iulie 16, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Ai dat mult pentru niste bujii non-iridium... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Am comandat K60 Scout . Direct de la ei, multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Imi poate spune si mie cineva daca bujia DPR9EA-9 merge la GS-ul din 2001? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Tocmai am facut comanda. Stirbul meu va primi incaltari noi. http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64062&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1 » Post actualizat in 17 Jul 2014 17:45Imi poate spune si mie cineva daca bujia DPR9EA-9 merge la GS-ul din 2001?Multumesc! Schimba 9 cu 8 si se rezolva. Pe site-ul de mai jos se poate verifica compatibilitatea daca adaugi vehicolul. http://shop.advanceautoparts.com/web/PartSearchCmd?storeId=10151&catalogId=10051&pageId=partTypeList&suggestion=&actionSrc=Suggest&langId=-1&searchTerm=ngk&vehicleIdSearch=256267&searchedFrom=header Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Salutare. Am patit si eu o chestie interesanta care nu pot sa mi-o explic. De cand am motocicleta, consumul a fost undeva pe la 3,8l/100km. Cu cutii de bagaje, cu pasager, in luna de miere.. am scos si 4.0l Ultimile 3 alimentari mi-au sarit la 4.90l. Singura legatura pe care pot sa o fac e ca am alimentat la un Petrom in brasov, dupa care m-am dus spre Cheia DN1A, cand trageam ambreiaju sa schimb se oprea motorul din mers.. si a facut treaba asta de mai multe ori,, vreo 200km, dupa care am alimentat din nou si si-a revenit, am fost multumit ca nu se mai opreste, inca am impresia ca s-a intamplat ceva si sta mai bine la relanti decat statea inainte (nu se mai opreste asa usor dimineata la rece) Singura problema e ca de atunci consumul a sarit cu un litru in plus. Se poate ca injectia sa se fi dereglat, si sa consume mai mult? Diferenta e foarte sesizabila, daca inainte mergeam aproape 400km cu 14l, acum abia ajung la 300km. Aici se vad ultimile consumuri... Http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Eu zic sa arunci benzina, da pui alta si sa mai incerci. Am un prieten tot cu un Gs ce a patit la fel cu ce ai patit tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Benzina care a facut probleme, s-a consumat demult, acum a ramas doar consumul marit, motocicleta functionand cu esenta de la alte benzinarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 ii poti face un reset de parametri - scoti mufa de la ECU cam un sfert de ora. Eu cred ca te-ai invatat cu mobra si tragi tu de ea ceva mai tare. La mers decent eu scot 4.3 - 4.9. Sub 4.3 scot daca merg ca la manastire (adica mai niciodata) » Post actualizat in 18 Jul 2014 03:56 Am comandat K60 Scout . Direct de la ei, multumesc pt sfaturi. sa dai feedback dupa ce le pui pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 ii poti face un reset de parametri - scoti mufa de la ECU cam un sfert de ora. Eu cred ca te-ai invatat cu mobra si tragi tu de ea ceva mai tare. La mers decent eu scot 4.3 - 4.9. Sub 4.3 scot daca merg ca la manastire (adica mai niciodata) » Post actualizat in 18 Jul 2014 03:56 sa dai feedback dupa ce le pui pe mobra si eu fac cam 260-270 km de pe plin pan' pe rosu, 100-130 km/ora...deci cam 4,5 la suta...sub 4 nu stiu sa fii scos vre-odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Legat de caucioace TT vs TL pe Dakar: am citit pe un forum (nu mai stiu daca acilea sau pe advrider.com) despre ”sigilarea” gaurilor de spite din jante pentru compatibilitate tubeless. A incercat cineva? Mi se pare mai linistitor sa stiu ca pot sa repar o pana tubeless decat sa car leviere&stuff dupa mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 nu mi se pare linistitor sa stiu ca lovesc ceva pe strada si se misca pe janta cauciucu pt ca buza nu e facuta pt asa ceva sau alte chestii similare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Aha, corect, nu m-am gandit atat de departe. Buza trebuie sa fie facuta pentru tt... Parea, oricum, prea simplu pentru a fi adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Sunt foarte multi care au facut conversia de la tt la tl si merg de mii de km fara absolut nicio problema. Am intrebat cativa si mi-au spus ca sunt foarte multumiti. Il poti intreba pe userul bogdan_harea cum se face operatia. Iar legat de cablul de ambreiaj, ca intrebai mai devreme daca sa-l ungi sau nu, eu pun in fiecare an ulei pe cablurile de ambreiaj si acceleratie si am mers cu una din primele mele mobre 90.000km fara sa schimb vreunul din cabluri. Asta in conditiile in care am mers si pe drumuri fara asfalt, deci cu praf si altele. Am dat mobra cu aceleasi cabluri care nu aveau urme de uzura accentuate. Am bagat uleiul intre cablu si camasa cu o seringa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 nu am zis ca nu merge deloc facut tubeless - doar ca nu vreau sa gasesc eu personal cazurile in care trebuia sa aiba camera si nu o are. Eu schimb camera odata cu cauciucusi nu ama avut nici un necaz. Cablurile care mi-au picat mie au picat datorita oboselii materialului in puncte de inflexiune - nu datorita frecarii. nu ar fi putut fi ajutate de nici un fel de ungere. Chestia asta e favorizate de pozitia in care iti pui comenzile - in raport cu preferintele personale. defectele sunt asa rare incat nu merita atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Varianta TL sună mai comod, din punctul meu de vedere, în caz de pană. Oricum, deocamdată voi sta doar pe asfalt, gumele sunt nou-nouțe, deci - teoretic- riscul de pană e mic... In cazul ăsta, văd ce spune și harea și mă decid. In ceea ce privește cablurile, le-am verificat și merg uşor, sunt rutate fără "coturi", însă au, totuși, 11 ani (adevărat, doar 20.000km). Voi merge pe varianta cabluri noi, iar astea trec la rezervă, lângă plăcuțele de frâna și alte chestii pe care le-am schimbat doar pentru confortul psihic de a ști ca sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 In ceea ce privește cablurile, le-am verificat și merg uşor, sunt rutate fără "coturi", însă au, totuși, 11 ani (adevărat, doar 20.000km). Voi merge pe varianta cabluri noi, iar astea trec la rezervă, lângă plăcuțele de frâna și alte chestii pe care le-am schimbat doar pentru confortul psihic de a ști ca sunt noi. otelul nu imbatraneste precum cauciucul aici te uiti doar la uzura si nu la cat de vechi sunt dar, daca e mai bine pentru psihicul tau, atunci asta e cel mai important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Iar legat de cablul de ambreiaj, ca intrebai mai devreme daca sa-l ungi sau nu, eu pun in fiecare an ulei pe cablurile de ambreiaj si acceleratie si am mers cu una din primele mele mobre 90.000km fara sa schimb vreunul din cabluri. Asta in conditiile in care am mers si pe drumuri fara asfalt, deci cu praf si altele. Am dat mobra cu aceleasi cabluri care nu aveau urme de uzura accentuate. Am bagat uleiul intre cablu si camasa cu o seringa. fosta japoneza are 70.000 km si cablurile nu dau semne de oboseala au fost unse regulat dar deh, trebuie sa vinda bavarezii 3 perechi de cabluri in loc de una ca sa-si scoata si ei 300 de euro de-o bere acolo PS: am inteles ca ar exista cabluri teflonate care nu trebuie unse nu stiu daca si pt GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 De vreo 15 ani exisata cabluri teflonate, fara ungere. Dupa parerea mea, la ora actuala, nu cred ca se mai fabrica cabluri de motocicleta/bicicleta ne-teflonate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Pana acum asta pare a fi cea mai potrivita solutie. Daca tot sunt chitit sa le schimb, inseamna ca dup'aia inca vreo zece ani nu am probleme. Chiar si pentru asta merita! Iar cele vechi, in stare buna, fie iau calea cutiei cu piese de schimb, fie caut un ”nevoias” sa i le fac cado, impreuna cu placutele de frana care zac pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.