Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva.

Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport.

Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra

Utilizare de la arsita verii pana la zapada.

Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-ai lamurit, pt mine este de ajuns parerea voastra, inteleg ca ai pus TL cu camera?

Eu merg destul de cuminte zic eu, atat on cat si off, iar pe off nu vreau decat sa ma duca pe un drum mai mult sau mai putin accesibil, nu namoale, nu rape .. cill ca e mai placut.

multumesc inca o data de sfaturi,

doar partea cu TT si TL daca vrei sa o mai lamuresti si dau si eu comanda, eventual sa-mi spui si mie daca stii de unde se pot lua mai usor/rapid, magazin ceva.

berea sper sa o dau eu daca avem ocazia sa ne intalnim vreodata. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu :(. Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific?

Daca nu se aude fasaitul la punerea contactului, e clar ca are legatura cu pompa de benzina. Eu am patit ceva de genul, un papuc al pompei, acolo in rezervor, a facut scurt sau ceva de genul si s-a intrerupt firul de alimentare al pompei.

Am desfacut pompa, inlocuit papucul respectiv si gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tube Tipe si Tube Less.

Evident poti pune camere si pe TL. Ia-ti Scout daca mergi pe K60. Profilul spate pe 130 e mai bun off decat cel pe 140.

 

Despre Mitas. Imi pace E09 Dakar desi l+am folosit pe 800 din dotare. Am mers si cu E09 simplu si e ok. Sunt mai de off fata de K60. Am o pereche de mai bine de 10k pe mobra, pentru mine asta e cel mai bun compromis intre logevitate si performate in special pe off.

Am mai avut pe mobra K60 simple. Combo K60 simplu fata, Scout spate si Metzeler Karoo (care intradevar se tocesc foarte repede)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri cand am cumparat bujii am dat comanda folosind condul din manualul de reparatii D8EA. Normal ca dupa ceva timp mi-am dat seama ca manualul pe care il aveam eu era pentru modelul de GS cu o singura bujie (eu avand 2). si am comandat inca 2 pentru modelul meu DR8EB, pe care le-am si montat.

Acum, daca cineva are nevoie bujii codul D8EA - pentru modelul cu o bujie pe cilindru sa strige, eu am dat 32 de lei pe ele, dar ma multumesc si cu 30 :)

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am facut comanda. Stirbul meu va primi incaltari noi.

 

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=64062&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1


» Post actualizat in 17 Jul 2014 17:45

Imi poate spune si mie cineva daca bujia DPR9EA-9 merge la GS-ul din 2001?

Multumesc!

Schimba 9 cu 8 si se rezolva.

Pe site-ul de mai jos se poate verifica compatibilitatea daca adaugi vehicolul.

 

http://shop.advanceautoparts.com/web/PartSearchCmd?storeId=10151&catalogId=10051&pageId=partTypeList&suggestion=&actionSrc=Suggest&langId=-1&searchTerm=ngk&vehicleIdSearch=256267&searchedFrom=header

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am patit si eu o chestie interesanta care nu pot sa mi-o explic.

 

De cand am motocicleta, consumul a fost undeva pe la 3,8l/100km. Cu cutii de bagaje, cu pasager, in luna de miere.. am scos si 4.0l

Ultimile 3 alimentari mi-au sarit la 4.90l. Singura legatura pe care pot sa o fac e ca am alimentat la un Petrom in brasov, dupa care m-am dus spre Cheia DN1A, cand trageam ambreiaju sa schimb se oprea motorul din mers.. si a facut treaba asta de mai multe ori,, vreo 200km, dupa care am alimentat din nou si si-a revenit, am fost multumit ca nu se mai opreste, inca am impresia ca s-a intamplat ceva si sta mai bine la relanti decat statea inainte (nu se mai opreste asa usor dimineata la rece) Singura problema e ca de atunci consumul a sarit cu un litru in plus.

 

Se poate ca injectia sa se fi dereglat, si sa consume mai mult? Diferenta e foarte sesizabila, daca inainte mergeam aproape 400km cu 14l, acum abia ajung la 300km.

 

Aici se vad ultimile consumuri... Http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii poti face un reset de parametri - scoti mufa de la ECU cam un sfert de ora.

Eu cred ca te-ai invatat cu mobra si tragi tu de ea ceva mai tare. La mers decent eu scot 4.3 - 4.9. Sub 4.3 scot daca merg ca la manastire (adica mai niciodata)


» Post actualizat in 18 Jul 2014 03:56

Am comandat K60 Scout .

Direct de la ei, multumesc pt sfaturi.

sa dai feedback dupa ce le pui pe mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii poti face un reset de parametri - scoti mufa de la ECU cam un sfert de ora.

Eu cred ca te-ai invatat cu mobra si tragi tu de ea ceva mai tare. La mers decent eu scot 4.3 - 4.9. Sub 4.3 scot daca merg ca la manastire (adica mai niciodata)

» Post actualizat in 18 Jul 2014 03:56

sa dai feedback dupa ce le pui pe mobra

si eu fac cam 260-270 km de pe plin pan' pe rosu, 100-130 km/ora...deci cam 4,5 la suta...sub 4 nu stiu sa fii scos vre-odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de caucioace TT vs TL pe Dakar: am citit pe un forum (nu mai stiu daca acilea sau pe advrider.com) despre ”sigilarea” gaurilor de spite din jante pentru compatibilitate tubeless.

A incercat cineva? Mi se pare mai linistitor sa stiu ca pot sa repar o pana tubeless decat sa car leviere&stuff dupa mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, corect, nu m-am gandit atat de departe. Buza trebuie sa fie facuta pentru tt...

Parea, oricum, prea simplu pentru a fi adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte multi care au facut conversia de la tt la tl si merg de mii de km fara absolut nicio problema. Am intrebat cativa si mi-au spus ca sunt foarte multumiti. Il poti intreba pe userul bogdan_harea cum se face operatia.

Iar legat de cablul de ambreiaj, ca intrebai mai devreme daca sa-l ungi sau nu, eu pun in fiecare an ulei pe cablurile de ambreiaj si acceleratie si am mers cu una din primele mele mobre 90.000km fara sa schimb vreunul din cabluri. Asta in conditiile in care am mers si pe drumuri fara asfalt, deci cu praf si altele. Am dat mobra cu aceleasi cabluri care nu aveau urme de uzura accentuate. Am bagat uleiul intre cablu si camasa cu o seringa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis ca nu merge deloc facut tubeless - doar ca nu vreau sa gasesc eu personal cazurile in care trebuia sa aiba camera si nu o are. Eu schimb camera odata cu cauciucusi nu ama avut nici un necaz.

 

Cablurile care mi-au picat mie au picat datorita oboselii materialului in puncte de inflexiune - nu datorita frecarii. nu ar fi putut fi ajutate de nici un fel de ungere. Chestia asta e favorizate de pozitia in care iti pui comenzile - in raport cu preferintele personale. defectele sunt asa rare incat nu merita atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta TL sună mai comod, din punctul meu de vedere, în caz de pană. Oricum, deocamdată voi sta doar pe asfalt, gumele sunt nou-nouțe, deci - teoretic- riscul de pană e mic... In cazul ăsta, văd ce spune și harea și mă decid.

 

In ceea ce privește cablurile, le-am verificat și merg uşor, sunt rutate fără "coturi", însă au, totuși, 11 ani (adevărat, doar 20.000km). Voi merge pe varianta cabluri noi, iar astea trec la rezervă, lângă plăcuțele de frâna și alte chestii pe care le-am schimbat doar pentru confortul psihic de a ști ca sunt noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce privește cablurile, le-am verificat și merg uşor, sunt rutate fără "coturi", însă au, totuși, 11 ani (adevărat, doar 20.000km). Voi merge pe varianta cabluri noi, iar astea trec la rezervă, lângă plăcuțele de frâna și alte chestii pe care le-am schimbat doar pentru confortul psihic de a ști ca sunt noi.

 

otelul nu imbatraneste precum cauciucul

aici te uiti doar la uzura si nu la cat de vechi sunt

dar, daca e mai bine pentru psihicul tau, atunci asta e cel mai important

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar legat de cablul de ambreiaj, ca intrebai mai devreme daca sa-l ungi sau nu, eu pun in fiecare an ulei pe cablurile de ambreiaj si acceleratie si am mers cu una din primele mele mobre 90.000km fara sa schimb vreunul din cabluri. Asta in conditiile in care am mers si pe drumuri fara asfalt, deci cu praf si altele. Am dat mobra cu aceleasi cabluri care nu aveau urme de uzura accentuate. Am bagat uleiul intre cablu si camasa cu o seringa.

fosta japoneza are 70.000 km si cablurile nu dau semne de oboseala

au fost unse regulat

dar deh, trebuie sa vinda bavarezii 3 perechi de cabluri in loc de una

ca sa-si scoata si ei 300 de euro de-o bere acolo

 

PS: am inteles ca ar exista cabluri teflonate care nu trebuie unse

nu stiu daca si pt GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 15 ani exisata cabluri teflonate, fara ungere. Dupa parerea mea, la ora actuala, nu cred ca se mai fabrica cabluri de motocicleta/bicicleta ne-teflonate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum asta pare a fi cea mai potrivita solutie.

Daca tot sunt chitit sa le schimb, inseamna ca dup'aia inca vreo zece ani nu am probleme. Chiar si pentru asta merita!

Iar cele vechi, in stare buna, fie iau calea cutiei cu piese de schimb, fie caut un ”nevoias” sa i le fac cado, impreuna cu placutele de frana care zac pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...