zigzag Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Daca tot sunt chitit sa le schimb, inseamna ca dup'aia inca vreo zece ani nu am probleme. Chiar si pentru asta merita! Calculul il faci in km. si nu in timp. Ca daca pui mobra in cui n-o sa ai probleme in urmatorii 1000 de ani Sau daca mergi 30.000 pe an posibil sa-l schimbi in vreo 2-3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Pai calculul meu e simplu: daca fac 4-5000 km/an cu mobra - ceea ce pare ok pentru mine tinand cont de activitatile mele - inseamna 8 - 10 ani, la 40.000 km cat ar tine cablurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Am nevoie de ajutorul vostru! Cine este din bucuresti si vrea/poate sa vina cu motocicleta pana la lujerului....am nevoie sa verific daca pompa mea de bemzina este stricata.... Am masurat, vine curent la mufe dar pompa nu pleaca....am dat jos filtrul de benzina (m-am gandit sa nu fie infundat) tot nimic. Ma gandesc sa punem in paralel gs-urile sa bag mufele de la alt gs in pompa mea sa vad daca da vreun semn, daca nu inseamna sigur ca e pompa. M-ar interesa daca poate cineva astazi ca maine sa merg sa caut pompa.... Dati un semn aici sau pm sau 0767117180 George Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Vezi care fir e + si care e -, tragi de la baterie si ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Nu e chiar asa.... Are 4 fire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Nu e chiar asa.... Are 4 fire ) Doua sunt de la pompa, doua de la senzorul de nivel al carburantului, daca le urmaresti te dumiresti repede» Post actualizat in 25 Jul 2014 18:19 De obicei se intrerupe firul de plus dar camasa acestuia ramane intreaga, incerca sa tragi usor de fire, cel bolnav cedeaza repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 F650 GS la super pret! /index.php?/topic/706914-vand-bmw-f650gs-2003/&do=findComment&comment=3647307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) Am cumparat astazi pompa de benzina ( de solenza ) dar nu mi-a dat si mufa. Din ce am citit eu pe aici mufa de la pompa originala nu se potriveste la pompa asta de solenta ( imi poate spune cineva unde as putea gasi un magazin in bucuresti de unde sa cumpar mufa ? La piese auto nu au:( Editat Iulie 26, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bancaru Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Incearca la chioscurile din targul VITAN,au asa ceva!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 pentru ca mai sunt doar cateva zile: /index.php?/topic/714506-bmw-camp-5-the-real-deal/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei ajung Sinaia isi revine cit de cit desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura? e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina? a mai avut cineva probleme similare? lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km multumesc Editat Iulie 29, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Frinarile succesive incalzesc discul si etrierul, caldura care apoi se propaga la furtun (acesta din urma se dilata si frina devine total ineficienta). Dupa racire efectul dispare si frina lucreaza perfect. Singurul remediu este inlocuirea furtunului de frina cu unul aftermarket cu manta metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei ajung Sinaia isi revine cit de cit desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura? e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina? a mai avut cineva probleme similare? lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km multumesc Daca ai franat excesiv cu spatele si ai ramas fara frane (pedala are cursa mai mare decat de obicei), probabil lichidul de frana e vechi si e contaminat cu apa. Etrierul incalzindu-se a facut apa sa se evapore si sa ai "gaz/aer" in circuit . Schimba lichidul de frana. Oricum se recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Asa am crezut si io la inceput...am schimbat lichidul cu unul foarte performant, cu punct de "fierbere" ridicat, ceva ~280*...si efectul a fost nul. Cauza fiind alta, era normal ca sa se intimple iarasi...totul depindea doar de timp. Si s-a intimplat iarasi, motiv pentru care recomand schimbarea furtunelor si implicit a lichidului cu unul proaspat si nu neaparat de ultima generatie (musai sa fie DOT4, fiindca DOT5 contine silicon si alte substante care ataca garniturile din pompa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Iar pe viitor, pe coborari lungi, poate e bine sa folosesti ambele frane, nu cea spate, si niscavai frana de motor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) culmea e ca era o portiune de urcare numai ca a fost o frinare de urgenta si dupa aceea s-a "inmuiat" folosesc alternative frinele pe coboriri lungi Editat Iulie 29, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Pentru lichid de frana: DOT4 sau DOT5.1 Cel de-al doilea e mai performant decat primul din punct de vedere al temperaturii de fierbere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Foloseste-le simultan, nu alternativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km Daca ai schimbat discul era bine sa schimbi si lichidul de frana. Eu nu l-am tinut niciodata mai mult de un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Am patit si eu asta pe serpentine abuzand frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62 daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 eu am pus una home-made de vreo 5 cm dar tot stropeste si incuietoarea a trebuit sa pun cam in spate placa topcase-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul : Editat Iulie 30, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salut ! Ma gandeam sa imi iau un tank bag pentru al meu F650GS din 2003. Aveti vreo recomandare sau vinde cineva ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta. Eu am dublat aparatoarea de pe roata. Nu a iesit tiganie si isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.