crazvy Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei ajung Sinaia isi revine cit de cit desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura? e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina? a mai avut cineva probleme similare? lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km multumesc Editat Iulie 29, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Frinarile succesive incalzesc discul si etrierul, caldura care apoi se propaga la furtun (acesta din urma se dilata si frina devine total ineficienta). Dupa racire efectul dispare si frina lucreaza perfect. Singurul remediu este inlocuirea furtunului de frina cu unul aftermarket cu manta metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei ajung Sinaia isi revine cit de cit desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura? e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina? a mai avut cineva probleme similare? lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km multumesc Daca ai franat excesiv cu spatele si ai ramas fara frane (pedala are cursa mai mare decat de obicei), probabil lichidul de frana e vechi si e contaminat cu apa. Etrierul incalzindu-se a facut apa sa se evapore si sa ai "gaz/aer" in circuit . Schimba lichidul de frana. Oricum se recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Asa am crezut si io la inceput...am schimbat lichidul cu unul foarte performant, cu punct de "fierbere" ridicat, ceva ~280*...si efectul a fost nul. Cauza fiind alta, era normal ca sa se intimple iarasi...totul depindea doar de timp. Si s-a intimplat iarasi, motiv pentru care recomand schimbarea furtunelor si implicit a lichidului cu unul proaspat si nu neaparat de ultima generatie (musai sa fie DOT4, fiindca DOT5 contine silicon si alte substante care ataca garniturile din pompa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Iar pe viitor, pe coborari lungi, poate e bine sa folosesti ambele frane, nu cea spate, si niscavai frana de motor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) culmea e ca era o portiune de urcare numai ca a fost o frinare de urgenta si dupa aceea s-a "inmuiat" folosesc alternative frinele pe coboriri lungi Editat Iulie 29, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Pentru lichid de frana: DOT4 sau DOT5.1 Cel de-al doilea e mai performant decat primul din punct de vedere al temperaturii de fierbere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Foloseste-le simultan, nu alternativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km Daca ai schimbat discul era bine sa schimbi si lichidul de frana. Eu nu l-am tinut niciodata mai mult de un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Am patit si eu asta pe serpentine abuzand frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62 daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 eu am pus una home-made de vreo 5 cm dar tot stropeste si incuietoarea a trebuit sa pun cam in spate placa topcase-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul : Editat Iulie 30, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salut ! Ma gandeam sa imi iau un tank bag pentru al meu F650GS din 2003. Aveti vreo recomandare sau vinde cineva ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta. Eu am dublat aparatoarea de pe roata. Nu a iesit tiganie si isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) Salut ! Ma gandeam sa imi iau un tank bag pentru al meu F650GS din 2003. Aveti vreo recomandare sau vinde cineva ? Multumesc Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri. Editat Iulie 30, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri. Si livreaza in Romania ? Multumesc » Post actualizat in 30 Jul 2014 21:36 N-are nimeni unul de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Da, se livrează, iar transportul e cam 8 euro. Dureaza 5 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul : am avut-o eu pe GS , e buna. Piesa din poza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62 daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o! Eu am avut-o, dar am demontat-o din rațiuni estetice (personale) odată cu "aripa" de pe roata spate, cea către protejează și lanțul și senzorul de viteza. "Aripa" am înlocuit-o cu proiecția din aluminiu, de la Touratech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bancaru Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Stare impecabila. Proprietar. km reali. 2 chei. ITP 2016 Asigurare Nov 2014 Cauciucuri noi Heidenau. Camere noi Heidenau. Baterie noua yuasa. Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014. Top case giwi Pret 2700 euro tel.0766 233 213 » Post actualizat in 03 Aug 2014 07:5814.000 km!!! Stare impecabila. Proprietar. km reali. 2 chei. ITP 2016 Asigurare Nov 2014 Cauciucuri noi Heidenau. Camere noi Heidenau. Baterie noua yuasa. Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014. Top case giwi Pret 2700 euro tel.0766 233 213 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pornirea defectuoasa s-a remediat, schimbat freeweel- ul. Multumesc Serban pentru scule, multumesc Stulewa pentru partea de logistica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis piesa 12 din desen se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat? am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis piesa 12 din desen Disc amberiaj.jpg se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat? am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit multumesc hmmm, din poza aia da, sunt 8. Eu am schimbat recent (luna mai) kit-ul de ambreiaj, am pus original si mi-au venit cate 7 (7 discuri de frictiune, 7 discuri metalice, 6 arculete). Inainte sa cumpar m-am tot interesat dar numai 7 am gasit, nu stiu sa fie 8(poate gresesc). Mecanicul cand mi-a schimbat mi-a zis ca nu a mai ramas nimic (consumabil) neinlocuit acolo.... Vineri am reusit sa ii dau de cap motoretei mele care in ultima luna m-a lasat sa stau pe bara. Prima mea impresie a fost ca s-au dus bujiile, le-am schimbat nimic. Dupa mi-am dat seama ca in momentul in care pun contactul nu se mai aude pompa. Am trecut la treaba am cumparat o pompa de solenta cu gandul sa o schimb, dar daca tot eram la magazin am zis sa cumpar si un filtru de benzina ca deah are 45000 km. Scot pompa din rezervor sa o inlocuiesc, ma chinui sa ii scot filtrul ala din cap si deodata vad ca un fir din mufa care alimenta pompa era iesit . Da, am inlocuit mufa si verificat pompa la o baterie, pompa nu avea nimic (m-am ales cu o pompa de rezerva). Montat la loc in rezervor cand sa pun mufa la loc se rupe un fir din mufa de alimentare...zic asta imi trebuia acum, doar ce ma bucuram si eu ca e intreaga pompa. Dupa lungi chinuri lipesc firul la loc si pompa tot nu vroia sa dea nici un semn. Scot relee, mufe , intr-un final dau cu WD40 in mufa de diagnoza si deodata pompa incepe sa scuipe benzina. Dupa ce am pus de mai multe ori contactul sa se incarce instalatia cu benzina si Tractorasul porneste dupa o pauza de apx. o luna. Filtrul l-am schimbat cu greu, dar sa zicem ca merita...filtrul este de VW cu regulator de presiune de 4 bari (am vazut ca mai multi de aici au montat asa ceva), 75 ron. Feedback dupa 700 de km si un plin de benzina: Consumul a ramas acelasi 3.3 l/100 (extraurban), dar mi se pare ca suntetul motorului s-a schimbat (poate sunt eu paranoia). Inainte cand trageam de gaz tare subturat (3000 rot/min sau mai jos) se auzea un zgomot specific GS-ului ,ca si cum ii da cineva cu un ciocan in piston, problema este ca acum mi se pare ca se aude si la 3500 si la 4000 de ture. Mai mult pe la 4000 cand trag tare aud asa infundat motorul ca si cum ar avea multa benzina si nu poate sa ii faca fata (sunt curios daca scoate fum). Este posibil sa fie doar in capul meu sa aud eu pentru ca moto merge bine. Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui. Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui. Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari? eu n-am observat diferente... bine, am facut mai multe operatii odata cu schimbarea filtrului de benzina: siliconat in jurul filtrului de aer, curatat clapeta si valva de relanti, reglat clapeta si de atunci trage mai bine consumul e cam 3,8 la drum lung Editat August 5, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.