Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza :eek:

pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei

ajung Sinaia isi revine cit de cit

desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere

dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru

sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura?

e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina?

a mai avut cineva probleme similare?

lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km

multumesc

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frinarile succesive incalzesc discul si etrierul, caldura care apoi se propaga la furtun (acesta din urma se dilata si frina devine total ineficienta). Dupa racire efectul dispare si frina lucreaza perfect. Singurul remediu este inlocuirea furtunului de frina cu unul aftermarket cu manta metalica. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost la Pestera, pe drumul de intoarcere se duce pedala de frina ca in brinza :eek:

pompez de mai multe ori in cele din urma prinde undeva la capatul cursei

ajung Sinaia isi revine cit de cit

desfac capacul la rezervor, nu vad nici o problema, nici o scurgere

dupa ce sta putin la soare prinde frina la primul milimetru

sa fie din cauza variatiei de presiune/ de temperatura?

e o fisura pe undeva? are apa in lichidul de frina?

a mai avut cineva probleme similare?

lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km

multumesc

Daca ai franat excesiv cu spatele si ai ramas fara frane (pedala are cursa mai mare decat de obicei), probabil lichidul de frana e vechi si e contaminat cu apa. Etrierul incalzindu-se a facut apa sa se evapore si sa ai "gaz/aer" in circuit . Schimba lichidul de frana. Oricum se recomanda schimbarea lichidului de frana la 2 ani.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am crezut si io la inceput...am schimbat lichidul cu unul foarte performant, cu punct de "fierbere" ridicat, ceva ~280*...si efectul a fost nul. Cauza fiind alta, era normal ca sa se intimple iarasi...totul depindea doar de timp. Si s-a intimplat iarasi, motiv pentru care recomand schimbarea furtunelor si implicit a lichidului cu unul proaspat si nu neaparat de ultima generatie (musai sa fie DOT4, fiindca DOT5 contine silicon si alte substante care ataca garniturile din pompa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea e ca era o portiune de urcare

numai ca a fost o frinare de urgenta si dupa aceea s-a "inmuiat"

folosesc alternative frinele pe coboriri lungi

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

lichidul de frina si placutele au vreo 2 ani si discul de frina are vreo 1000 km

Daca ai schimbat discul era bine sa schimbi si lichidul de frana. Eu nu l-am tinut niciodata mai mult de un sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62

 

daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus una home-made de vreo 5 cm dar tot stropeste si incuietoarea :(

a trebuit sa pun cam in spate placa topcase-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul :

post-79158-0-24160200-1406709497_thumb.jpg

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut ! Ma gandeam sa imi iau un tank bag pentru al meu F650GS din 2003. Aveti vreo recomandare sau vinde cineva ? Multumesc

Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un Held Fun Tour, ca era la reduceri...si e destul de incapator. Se prinde cu velcro, simplu. L-am luat de la fc-moto, cu vreo 50 euri.

Si livreaza in Romania ?

Multumesc

» Post actualizat in 30 Jul 2014 21:36

N-are nimeni unul de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu extensia si tot arunca apa/noroi pe incuietoarea topcase-ului. Ma gandesc ori sa protejez incuietoarea cu o clapeta de neopren prinsa cu arici, ori sa mai fac o "buza" de cca 2 cm. dar in plan orizontal, ceva in genul :

am avut-o eu pe GS , e buna. Piesa din poza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva montata Extensia de aripa spate de la punctul 2? Mie imi arunca roata tot noroiul pe manerul de la topcase si vroiam sa fac ceva in sensul asta.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=46_0634&hg=46&fg=62

 

daca e in jurul la 7-10 euro as comanda-o!

Eu am avut-o, dar am demontat-o din rațiuni estetice (personale) odată cu "aripa" de pe roata spate, cea către protejează și lanțul și senzorul de viteza. "Aripa" am înlocuit-o cu proiecția din aluminiu, de la Touratech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stare impecabila.
Proprietar.
km reali.
2 chei.
ITP 2016
Asigurare Nov 2014
Cauciucuri noi Heidenau.
Camere noi Heidenau.
Baterie noua yuasa.
Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014.
Top case giwi
Pret 2700 euro
tel.0766 233 213

» Post actualizat in 03 Aug 2014 07:58
14.000 km!!!
Stare impecabila.
Proprietar.
km reali.
2 chei.
ITP 2016
Asigurare Nov 2014
Cauciucuri noi Heidenau.
Camere noi Heidenau.
Baterie noua yuasa.
Ulei,filtru,lichid frana schimbat in martie 2014.
Top case giwi
Pret 2700 euro
tel.0766 233 213

post-73666-0-49752400-1406979238_thumb.jpg

post-73666-0-82434800-1406979251_thumb.jpg

post-73666-0-57163100-1406979260_thumb.jpg

post-73666-0-26751000-1406979274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati

exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis

piesa 12 din desen

post-3819-0-98028400-1407157090_thumb.jpg

se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat?

am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutia cu discuri de ambreiaj de la Polo sint numai 7 bucati

exista un al 8-lea care se vinde separat dar nu am vazut pe Polo/Louis

piesa 12 din desen

attachicon.gifDisc amberiaj.jpg

se poate pastra cel vechi? cit de des trebuie schimbat?

am vazut ca ZIDU' l-a inlocuit

multumesc

hmmm, din poza aia da, sunt 8. Eu am schimbat recent (luna mai) kit-ul de ambreiaj, am pus original si mi-au venit cate 7 (7 discuri de frictiune, 7 discuri metalice, 6 arculete). Inainte sa cumpar m-am tot interesat dar numai 7 am gasit, nu stiu sa fie 8(poate gresesc). Mecanicul cand mi-a schimbat mi-a zis ca nu a mai ramas nimic (consumabil) neinlocuit acolo....

 

 

Vineri am reusit sa ii dau de cap motoretei mele care in ultima luna m-a lasat sa stau pe bara. Prima mea impresie a fost ca s-au dus bujiile, le-am schimbat nimic. Dupa mi-am dat seama ca in momentul in care pun contactul nu se mai aude pompa. Am trecut la treaba am cumparat o pompa de solenta cu gandul sa o schimb, dar daca tot eram la magazin am zis sa cumpar si un filtru de benzina ca deah are 45000 km.

Scot pompa din rezervor sa o inlocuiesc, ma chinui sa ii scot filtrul ala din cap si deodata vad ca un fir din mufa care alimenta pompa era iesit :).

Da, am inlocuit mufa si verificat pompa la o baterie, pompa nu avea nimic (m-am ales cu o pompa de rezerva). Montat la loc in rezervor cand sa pun mufa la loc se rupe un fir din mufa de alimentare...zic asta imi trebuia acum, doar ce ma bucuram si eu ca e intreaga pompa. Dupa lungi chinuri lipesc firul la loc si pompa tot nu vroia sa dea nici un semn. Scot relee, mufe , intr-un final dau cu WD40 in mufa de diagnoza si deodata pompa incepe sa scuipe benzina. Dupa ce am pus de mai multe ori contactul sa se incarce instalatia cu benzina si Tractorasul porneste dupa o pauza de apx. o luna.

Filtrul l-am schimbat cu greu, dar sa zicem ca merita...filtrul este de VW cu regulator de presiune de 4 bari (am vazut ca mai multi de aici au montat asa ceva), 75 ron.

 

Feedback dupa 700 de km si un plin de benzina: Consumul a ramas acelasi 3.3 l/100 (extraurban), dar mi se pare ca suntetul motorului s-a schimbat (poate sunt eu paranoia). Inainte cand trageam de gaz tare subturat (3000 rot/min sau mai jos) se auzea un zgomot specific GS-ului ,ca si cum ii da cineva cu un ciocan in piston, problema este ca acum mi se pare ca se aude si la 3500 si la 4000 de ture. Mai mult pe la 4000 cand trag tare aud asa infundat motorul ca si cum ar avea multa benzina si nu poate sa ii faca fata (sunt curios daca scoate fum). Este posibil sa fie doar in capul meu sa aud eu pentru ca moto merge bine. Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui.

Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam ca avand filtrul de benzina de 4 bari baga benzina cu presiune mai mare in injector iar scanteia nu face fata cantitatii de benzina si de aceea se aude ca si cum s-ar chinui.

Voua vi s-a parut vreo schimbare in sunetul motorului dupa schimbarea filtrului de benzina cu unul de 4 bari?

eu n-am observat diferente...

bine, am facut mai multe operatii odata cu schimbarea filtrului de benzina:

siliconat in jurul filtrului de aer, curatat clapeta si valva de relanti, reglat clapeta

si de atunci trage mai bine

consumul e cam 3,8 la drum lung

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...