Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Din experienta, va reproduc: daca se intampla ca motorul sa porneasca normal, sa mearga normal, pana ce se incalzeste si apoi sa moara, odata cald, cand e la relanti, e foarte probabil sa fie de vina termostatul. Asta se blocheaza pe inchis si apa nu mai circula, nu mai ajunge in radiator, nu mai declanseaza ventialtorul, etc. Pistonul cred ca se dilata si apuca sa stranga pe cilindru, cred ca de aia se opreste doar la relanti, nu si cand e in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 nu cred ca ajunge pana la gripare mecanica si mai scapa garnitura de chiulasa....... In plus - ar trebui sa se aprinda becul de temperatura in bord cu mult inainte de orice gripaj mecanic. Asta are senzor de chiulasa daca imi amintesc corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Va salut ! Este cineva din bucuresti care detine un f650gs Dakar si ar fi bun la suflet sa ma lase si pe mine sa stau 3 min pe el pentru a vedea pozitia in sa ? Raman dator cu o bere Editat Ianuarie 30, 2017 de yamaha_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salutare! Nu stiu daca mai este un topic de genul asta sau daca am postat bine aici, dar as vrea o parere de mecanic daca modelul acesta BMW f 650 GS ii o alegere buna? sau un detinator sa ma indrume daca ii un motor acceptabil si ca service/intretinere. Am un Honda Dominator si as vrea sa il schimb si sa achizitionez modelul asta de BMW din anul 2003-2004.Mai exact am umblat si cu Suzuki Dr Z 650 si Transalp an 96' , da parca ma atrage mai mult BMW F 650 GS. Ce spuneti? Multumesc! si scuze daca nu am postat unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 BMW F650GS din 2004, cu ABS, foarte multumit de el. Mai greu in schimb decat Suzuki DR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Depinde pe unde vrei sa mergi. Editat Ianuarie 30, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 foarte bun, foarte fiabil, ciclistica buna, consum mic, piese schimb cacalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Un fel de tractoras.De,monocilindru,nu ceri viteza,cel mai bun in consum,mai vibreaza putin ,dar bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Is obisnuit de la Dominator cu vibratiile sincer! Ideea ii ca am mers tot asa pe incredere si cu Dominatorul si m-a tinut un sezon...trebuie sa schimb o gramada in el si am zis ca mai bine cumpar alt model si cum am spus cu Suzuki Dr Z 650 am umblat destul de mult si pot sa zic ca ii destul de bun la ture mai scurte. La ture lungi si cu multe bagaje cam greu cu el sincer, am incercat cu supermoto Yamaha Xtx 660 si nu tare am fost multumit la ture lungi, de exemplu am avut un tir in fata care mergea cu 90 km/h de abia am atins 125 sa il depasesc si atunci am crezut ca tot intru in voblaj la cum juca fata ) De aia am zis ca vreau sa ma duc pe BMW F 650 GS, am auzit ca sunt si bune la drumuri lungi + daca ai si windshield ii lux. Doar ca nu stiam ca piese si mecanica cat de costisitoare sunt si cat de mult tin. Multumesc! Editat Ianuarie 30, 2017 de Nandor Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 DR 650,DR-Z e de 400. Ai dreptate! M-am incurcat! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Cam puturos 650 oricare ar fi el ,cauta ceva mai mare pt ture lungi si bagaje,mai bine mergi cu rata daca te chinui s depasesti tirul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Daca nu vrei vibratii iti recomand Transalp 650,consumul e ok 4,7-5% afara mers cu 120Km/h,6-6.5% oras,ciclistica e ca de bicicleta,fiabilitate dovedita(era unul pe forumul din afara care trecuse deja de 200k si nu manca ulei),dar din pacate nu are ABS(din punctul meu de vedere e singurul minus) si cred ca e cel mai ok din categoria ''light'' enduro-touring(600-650 cmc).Am un amic care a avut un gs650 si l-a vandut ca devenea insuportabil la ture lungi cand mergeam cu 110-120, zicea ca s-a saturat sa isi ia suturi in cwaie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 VStrom 650 e f bine cotat, are ca + si farurile alea mari care se aprind ambele pe faza mica. Doar ca e in alta zona de pret decat F-ul, mi se pare insa mult mai adecvat pt ture lungi, pasager, bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 sara buna, as vrea sa stiu daca e vriun model de dakar care are abs doar pe spate. ceva an 2000 sau 2001? am impresia ca coloritul este pe negru, stiti ceva de asa ceva? daca are doar pe spate, pe fata se poate pune? multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Nu exista abs doar pe spate. Senzorul existent pe spate este pentru vitezometru. Daca nu are senzor si pe fata inseamna ca nu are abs. De pus abs credeam ca nu se poate. Un singur coleg de aici de pe forum a reusit sa isi puna abs de unu singur. Dar e destul de greu si laborios si daca nu stii ce faci mai bine o vinzi si iti iei alta cu abs din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 A incercat cineva să facă un indicator de nivel pentru lichidul de răcire ? Este foarte greu sa vezi nivelul apei in vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 am readus topicu la lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) Salut, stiti careva de unde pot face rost de niste bucati de vreo 20 cm de teava rotunda de fier de 22mm (2mm grosime) si de 18mm (1.5-2 mm grosime) ? Pe la depozite pe unde am intrebat n-au decat teava pentru instalatii, cu cotele in inch, si nu prea se potrivesc cu dimensiunile de care am eu nevoie. Mersi. Editat Februarie 6, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul... Ideea este sa arate când ești în pericol sa ramai fara lichid. M-am exprimat greșit cu indicarea nivelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 sunt diverse modele de senzori pentru nivelul de lichid. Unul plasat in vasul de expansiune pentru a indica daca mai e sau nu lichid acolo ar putea fi o solutie. Daca mai e esti safe, daca nu mai e - esti in pericol. Din experienta mea nu este necesar. Daca ai pierderi de lichid repari, nu mergi cu ea asa. Altfel - lichidul nu dispare de unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Eu țin minte că se vedea destul de bine cu o lumină puternică focalizată (aka ledul de la camera telefonului), mai ales că e roz, iar vasul de expansiune e din plastic alb. Nici la mașină nu este indicator de nivel, se poate vedea că ceva e in neregulă dacă crește temperatura motorului, iar pentru asta am pus un indicator de temeperatură la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 antigelul trebuie sa fie albastru inchis, nu roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 De ce nu e bun si cel roz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.