titi.dudu Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Poate 'sarit' nu e bine zis. Mai degraba 'nu intra' din prima in viteza. Apas levierul cu voinicie, se aude clonc si smuceste, se stinge lampa de neutru pe bord, dar cand sa plec de pe loc acceleteaza in gol. Doar la cald face asa si nu tot timpul. Cateodata intra din a doua incercare, alteori si de 3 ori trebuie sa tot calc levierul sa 'stea' in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 PĂi nici eu nu ziceam de sărit, că nici la mine nu sare, doar de cloncănit Scărițele de pasager sunt marfă rară, sunt primele care se duc la o dezmembrare, știu că și eu am "pândit" peste un an o bucată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 (editat) Pateam sa nu pot baga la N din 2 sau 1. Am mai strans cablul de ambreiaj si e meserie acum, poate si la tine sa fie din cablu prea larg.. Si uleiul face diferenta, am pus 10w60 motorex, e super pentru temperaturile astea in oras.. Editat Mai 10, 2018 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Am refacut filmul si am analizat,stiu ca de fel cloncane, mai ales din N in 1, doar ca ieri parca a cloncanit mai tare, sesizabil si din 2 in 3. Ma gandesc, concluzionez, ca e de la temperatura ridicata a uleiului si poate si de la faptul ca e pe sfarsitul "km". @Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata » Post actualizat in 10 May 2018 22:14 Apropo, pozna cu beemerul e la Siria, in Arad Feedback, recomandari, critici, toate sunt binevenite. ps: recomand o plimbare pe drumul pana la cetate » Post actualizat in 10 May 2018 22:24 Cu scuzele de rigoare, Link-ul ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 @Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata Probabil că are de a face cu faptul că am spălătorie disponibilă la job, plus faptul că de obicei turele de weekend implică și destul off - și implicit noroaie - și dacă aș lăsa-o nespălată mi-aș murdări hainele la naveta zilnică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Bogdan, in ce zona lucrezi? As incerca shaua ta, vad ca e modificata/inaltata, corect? As merge si eu cu ea la Dan sau undeva.. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Nope, e cât se poate de standard M-a bătut și pe mine gândul la un moment dat s-o modific, dar mi-am dat seama că mi-i ok așa, nu am nimic să-i reproșez, nici măcar după tură de 850+ km. [ pe Șagului lucrez, că să răspund și la întrebare ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Hmm, aveam impresia ca e inaltata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 (editat) Ati incercat blana de oaie pe sa ? O sa am 2o zile de mers cam 500km pe zi si ma gandeam sa imi protejez fundul un pic. Nu va ganditi la prostii. Editat Mai 11, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Salut. Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea. Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Teci pe la un mesterica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Salut. Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea. Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2. Multumesc. Salut, limitarea se scoate prin schimbarea pozitiei cablului de acceleratie de pe clapeta de acceleratie.Are cumva doua pozitii unde se prinde cablul pe clapeta una pentru limtare si una fara a fi lumitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Multumesc pt ajutor, insa s-a dovedit practic ca impresia mea era total gresita. Cablul e pozitionat unde trebuie si cu toate astea mobra de abia ajunge la 120 si ii lipseste si cuplul. Alte idei ? Ca sa nu fie nici un dubiu este vorba de un BMW G650XCountry si l-am comparat cu un alt XCountry care ajunge linistit la 170 si diferenta de cuplu se simte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Hmm, eu cred ca poate fi filtrul de benzina . Am simtit cam aceeasi chestie ca tine, si m-am pus sa schimb filtrul de aer( cu unul sport), toba de evacuare, injectorul si am simtit cate umpik cum se schimba comportamentul motocicletei. Mai nervoasa, mai rapida, nu asa liniara DAR, cel mai tare am simtit un comportament de non-gatuita dupa ce am schimbat filtrul de benzina. vezi cati km are filtrul de benzina si nah, incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Scuze nu am precizat, motoreta are sub 10000 km. Filtrul ar trebui sa fie ok la km ăștia, dacă fostul proprietar nu a băgat benzina de la țeava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Al meu filtru avea 25k km si 10ani. Cand am cautat pe www am mai gasit un caz similar, putini km si varsta mare cu acelasi comportament. Eu as zice sa o pui pe tester si sa compari mobra cu una identica, aceeasi jarta de injectie etc etc. Chiar daca au acelasi motor sa stii ca cei de la BMW au facut modificari de a lingul timpului la diverse subansamble. Stiu sigur ca injectoarele s-au schimbat de-a lungul timpului si ce mai tine de sistemul de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) O sa incerc sa schimb de pe una pe cealaltă întâi toba după care calculatorul. Daca mai aveți idei nu va sfiiți. Editat Mai 14, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 @Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu » Post actualizat in 14 May 2018 16:15@Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna? Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 La franare ceva mai ferma, simt o vibratie ca niste lovituri usoare in ghidon. Anul.trecut am schimbat rulmentii de la jug, am schimbat uleiul in furca. Cuzinetii de la furca aveau un foarte mic joc, foarte greu sesizabil. Disc fata il schimb acum, are 4.2 mm. Daca schimb cuzinetii, ce ar trebui sa mai schimb acolo ? Recomandati un producator anume de piese, un magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Ai cumva abs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Da, dar nu pare de la ABS. Tot imi este gandul la cuzinetii aia pentru ca si daca imping moto si franez se simte un joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 @Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu » Post actualizat in 14 May 2018 16:15 @Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ? Am desfacut, totul pare curat acolo. La fel la switch-ul de avarii. Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat. Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici. O sa le comand pe alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.