Patrick_M Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 13 hours ago, aln said: Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ? Strange bornele, pune benzina de 100 si fa o resetare a manetei acceleratiei. Incepe cu chestii simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Eu as verifica partea de alimentare cu benzina: filtrul regulator schimbat, injector verificat sa nu fie infundat, pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 17 Share Postat Mai 17 Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost evident), comandat durează cam mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 17 Share Postat Mai 17 Acum 1 oră, chucki a spus: Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost evident), comandat durează cam mult.... Nu sunt hidraulice întinzătoarele astea? Daca uzura lantului exista, precum si a întinzătorului, e normal sa se duca d*. Daca pui întinzător nou cu lanț uzat, o sa aiba aceeasi soarta. Oroi schimbi tot.. ori pui mecanic.. dar o sa accentueze uzura lanțului si mai mult in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 18 Share Postat Mai 18 Este un mecanic/hidraulica. Adică în stare inițială (motor oprit) lanțul este împins de întinzător datorita unui arc aflat in interior. Iar apoi când pompa de ulei face presiune suportul arcului este împins și mai mult. În ambele cazuri daca arcul este moale apar probleme și zgomote. În special la pornire când nu există presiune de ulei daca nu întinde lanțul deloc exist posibilitatea să sară un dinte la distribuție. Cred că chiar asta s-a întâmplat la mine. Voi verifica... Exista in manualul de service cotele pentru măsurarea intanzitaorului și se recomanda schimbarea ( doar întinzătorul) in caz că nu mai este în cote. De altfel (din ce m citit) in mare parte am văzut că întâi cedează întinzătorul și pe lângă asta sunt destui care nu îl schimbă din cauza accesului dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Salut! Vrea cineva să schimbe un cric central de GS normal cu unul de Dakar an 2000? Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Daca nici asa aveti un cric de Dakar de vânzare? mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Acum 10 ore, ghidonar a spus: Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 (editat) 11 hours ago, ghidonar said: imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Editat Mai 21 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 Domnilor, vă mulțumesc mult! Domnilor, vă mulțumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Iunie 18 Share Postat Iunie 18 Vă salut! Are cineva suportul de plastic de la accelerație? este plasticul din poză pe care vine montat mansonul. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 20 Share Postat Iunie 20 Pentru inceput multumesc @Serban.S. Aveam ceva probleme cu distributia si nu imi era clar ce este: lantul sau intinzatorul Si pentru ca bagasem ceva bani deja in mobra am incercat sa aflu care este motivul si sa schimb doar piesa defecta. Am primit de la domnul Serban un intinzator, defectiunea s-a mai ameliorat dar nu complet asa ca am dat intinzatorul inapoi si am cumparat setul. Schimbat si este totul ok. Acum cer iar ajutorul pentru ca motocicleta asta imi da peste cap. Pentru inceput trebuie sa spun ca am curs si diploma de mecanic (asta nu inseamna ca sunt cel mai dar ideea este ca nu imi bag surubelnita in ochi) si pana acum cea mai logeviva motocicleta pe care am avut-o si pe care o mai am este un DR BIG (150.000 km) care a fost tot timpul servisata numai de mine.... au mai fost si alte motoare. Practic din cand in cand mai iau cate un model si ma distrez cu el si vad daca ramane sau nu. Bmw-ul mi-a dat batai de cap si sunt chestii (nici macar nu cred ca sunt defectiuni ) si aici poate ma ajutati cu ceva ssfaturi sa pot inbunatatii situatia. Motorul este un BMW ABS f650gs din 2000 cu o singura bujie. La el au fost schimbate/reparate urmatoarele: distributie, revizie ulei, filtre inclusiv benzina, ambreiaj complet, Placute spate/fata, furca fata, pompa apa si antigel, pinion de transmisie spate si alte maruntisuri. Motocicleta merge ok, porneste bine, nu sunt probleme de functionare. Doar nemultumirile mele si poate exista ceva ameliorari sau pur si simplu nu suntem compatibili: 1. Am schimbat pinionul spate cu unul de 39 de dinti pentru ca era lesinata rau (la drum intins) si prea repede devenea turata in viteza 5. Practic aveam 4000 la mai putin de 100km/h. Si imi parea foarte deranjant. Acum este mai bine. Cu toate astea inca imi pare motorul cam turat. O schimbare in bine se vede si la mersul in oras pentru ca se incalzeste mai putin. Dar inca se incalzeste ca draq si foarte deranjant la picioare. Nu se aprinde bec de temperatura si vad ca, cu noua configuratie nnu mai ajunge la 100 grade dar tot im pare ca, caldura nu se imprastie ok....decat pe piciorele mele. 2. Tot la caldura apare si urmatorul fenomen: la 100 grade incepe sa palpaie ledul de presiune ulei la relanti. Doar palpaie din cand in cand. Ma gandesc sa incerc alt ulei pentru ca asta probabil se face apa la temperatura aia. Acum este castrol 10w50 sintetic. 3. este foarte zgomotoasa. La viteze mici sau pe loc ma omoara sunetul tobei (nu cred ca sunt goale) la viteza mai mare, nu mai aud toba dar in schimb se aude tare motorul. Nu zgomote de defect....pur si simplu pentru ca este prea turat. Rezolvari, dar fara dopuri de urechi? 4. Inaltimea prea mica a motocicletei. Imi pare mult prea joasa pentru un dual...... As incerca sa o inalt din oase, dar nu am gasit pana acum la un pret decent... vreo sursa sau alta idee? 5. Amortizoare foarte tari pentru un dual. Nu stiu cum le scoateti de pe drum dar mie imi pare ca imi amesteca organele cand nu sunt pe asfalt. Valabil si pentru fata si pentru spate. Amortizoarele fata curatate, schimbat simeringuri, pus ulei jumate de 5 si jumatate de 10 ca sa iasa un 7,5 si cantitate conform manualului.... cu toate astea e tare ca draq pe drum usor faultat. Idei? 6. Ghidonul este si el criminal. Mult prea jos pentru un dual. Practic maturator de oglinzi (nu mi s-a intamplat dar ma si limitez). Pe langa asta in scarite stau aplecat la 1,84 ai mei. Inaltatoare nu prea pot sa pun din cauza comenzilor de incalzire manere... sau? exista alta varianta? Toate nemultumirile astea apar in urma comparatiei cu dr800 big, care desi este o motocicleta din 90 imi pare momentan mult superioare la aproape toate capitolele. Bmw-pare mai ok doar la ciclistica (greutate mai mica si mai jos distribuita), abs -ul si injectia (pentru cele din urma am cumparato) in rest imi pare nepotrivita si daca nu reusesc cumva sa le rezolv cred ca voi renunta.... Este gresita motocicleta sau eu? Multumesc pentru sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.