Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Acum 22 ore, textoru a spus:

Ar putea fi senzorul TPS, cel care citeste pozitia clapetei la accelerare. Ar fi bine daca ai pune o diagnoza pe motor sa vezi ce coduri de eroare are si cred ca ti-ai da seama mai rapid care e cauza. 

Unde as putea in Bucuressti sa i fac o diagnoza?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 28.03.2024 la 19:14, aln a spus:

Salutare

Am si eu un gs 650 Dakar 2000 si in timpul mersului, cand accelerez brusc, mi se opreste motorul in mers pt o secunda daca o iau usor nu se manifesta..

Ati mai patit careva?

schimbă bujiile și fișele .

Este injecție?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, yuk a spus:

schimbă bujiile și fișele .

Este injecție?

Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, aln said:

Este injectie da.. De ce as schimba bujia si fisa daca merge foarte bine la turatie mica.. Doar cand acelerez mai brusc atunci se intrerupe. si are sens ca poate sa fie sensorul TPS. A mai patit cineva ?

Strange bornele, pune benzina de 100 si fa o resetare a manetei acceleratiei. Incepe cu chestii simple. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost  evident), comandat durează cam mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, chucki a spus:

Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost  evident), comandat durează cam mult....

 

Nu sunt hidraulice întinzătoarele astea? Daca uzura lantului exista, precum si a întinzătorului, e normal sa se duca d*. Daca pui întinzător nou cu lanț uzat, o sa aiba aceeasi soarta. Oroi schimbi tot.. ori pui mecanic.. dar o sa accentueze uzura lanțului si mai mult in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un mecanic/hidraulica. Adică în stare inițială (motor oprit) lanțul este împins de întinzător datorita unui arc aflat in interior. Iar apoi când pompa de ulei face presiune suportul arcului este împins și mai mult. În ambele cazuri daca arcul este moale apar probleme și zgomote. În special la pornire când nu există presiune de ulei daca nu întinde lanțul deloc exist posibilitatea să sară un dinte la distribuție. Cred că chiar asta s-a întâmplat la mine. Voi verifica...  Exista in manualul de service cotele pentru măsurarea intanzitaorului și se recomanda schimbarea ( doar întinzătorul) in caz că nu mai este în cote. De altfel (din ce m citit) in mare parte am văzut că întâi cedează întinzătorul și pe lângă asta sunt destui care nu îl schimbă din cauza accesului dificil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

Vrea cineva să schimbe un cric central de GS normal cu unul de Dakar an 2000?

 

Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu.

 

Daca nici asa :) aveti un cric de Dakar de vânzare? mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ghidonar a spus:

 

 

Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu.

IMG_4058.thumb.jpeg.91922b267790111069923f6a6d3c4fbe.jpegIMG_4057.thumb.jpeg.b6ee327680c38e8e6abdce80047dcd3b.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
11 hours ago, ghidonar said:

imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu.

 

 

 

central.jpg

5515927928_01910a7f00.jpg

central.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...