V a L y O Postat Aprilie 30 Share Postat Aprilie 30 Eu as verifica partea de alimentare cu benzina: filtrul regulator schimbat, injector verificat sa nu fie infundat, pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 17 Share Postat Mai 17 Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost evident), comandat durează cam mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Mai 17 Share Postat Mai 17 Acum 1 oră, chucki a spus: Bună tuturor. De curând mi-a intrat pe mana o f650gs, an 2000, injecție și abs. Am vrut să fac o servitoare mai complexă și am dat de draq. Pe scurt: pentru că fâșâia distribuția și pentru că părea lanțul că nu este întins am desfăcut întinzătorul sa vad in ce stare e. Era blocat. Am cu gâdilat l-am deblocat. Am pus totul la loc și la prima pornire părea ok dar după alte 2 - 3 porniri este un haos. Motorul suna de parca merge fara ulei. Am desfăcut iar totul (lanțul de distribuție pare fleșcăit complet iar întinzătorul este foarte moale. A incercat cineva întinzător mecanic? Am văzut ceva pe la chinezi.... Sau are cineva un întinzător in stare buna ( contra cost evident), comandat durează cam mult.... Nu sunt hidraulice întinzătoarele astea? Daca uzura lantului exista, precum si a întinzătorului, e normal sa se duca d*. Daca pui întinzător nou cu lanț uzat, o sa aiba aceeasi soarta. Oroi schimbi tot.. ori pui mecanic.. dar o sa accentueze uzura lanțului si mai mult in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 18 Share Postat Mai 18 Este un mecanic/hidraulica. Adică în stare inițială (motor oprit) lanțul este împins de întinzător datorita unui arc aflat in interior. Iar apoi când pompa de ulei face presiune suportul arcului este împins și mai mult. În ambele cazuri daca arcul este moale apar probleme și zgomote. În special la pornire când nu există presiune de ulei daca nu întinde lanțul deloc exist posibilitatea să sară un dinte la distribuție. Cred că chiar asta s-a întâmplat la mine. Voi verifica... Exista in manualul de service cotele pentru măsurarea intanzitaorului și se recomanda schimbarea ( doar întinzătorul) in caz că nu mai este în cote. De altfel (din ce m citit) in mare parte am văzut că întâi cedează întinzătorul și pe lângă asta sunt destui care nu îl schimbă din cauza accesului dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Salut! Vrea cineva să schimbe un cric central de GS normal cu unul de Dakar an 2000? Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Daca nici asa aveti un cric de Dakar de vânzare? mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 Acum 10 ore, ghidonar a spus: Daca nu, imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 21 Share Postat Mai 21 (editat) 11 hours ago, ghidonar said: imi puteti spune va rog înălțimea cricului de Dakar? să încerc să îl înalț pe al meu. Editat Mai 21 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 Domnilor, vă mulțumesc mult! Domnilor, vă mulțumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghidonar Postat Iunie 18 Share Postat Iunie 18 Vă salut! Are cineva suportul de plastic de la accelerație? este plasticul din poză pe care vine montat mansonul. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 20 Share Postat Iunie 20 Pentru inceput multumesc @Serban.S. Aveam ceva probleme cu distributia si nu imi era clar ce este: lantul sau intinzatorul Si pentru ca bagasem ceva bani deja in mobra am incercat sa aflu care este motivul si sa schimb doar piesa defecta. Am primit de la domnul Serban un intinzator, defectiunea s-a mai ameliorat dar nu complet asa ca am dat intinzatorul inapoi si am cumparat setul. Schimbat si este totul ok. Acum cer iar ajutorul pentru ca motocicleta asta imi da peste cap. Pentru inceput trebuie sa spun ca am curs si diploma de mecanic (asta nu inseamna ca sunt cel mai dar ideea este ca nu imi bag surubelnita in ochi) si pana acum cea mai logeviva motocicleta pe care am avut-o si pe care o mai am este un DR BIG (150.000 km) care a fost tot timpul servisata numai de mine.... au mai fost si alte motoare. Practic din cand in cand mai iau cate un model si ma distrez cu el si vad daca ramane sau nu. Bmw-ul mi-a dat batai de cap si sunt chestii (nici macar nu cred ca sunt defectiuni ) si aici poate ma ajutati cu ceva ssfaturi sa pot inbunatatii situatia. Motorul este un BMW ABS f650gs din 2000 cu o singura bujie. La el au fost schimbate/reparate urmatoarele: distributie, revizie ulei, filtre inclusiv benzina, ambreiaj complet, Placute spate/fata, furca fata, pompa apa si antigel, pinion de transmisie spate si alte maruntisuri. Motocicleta merge ok, porneste bine, nu sunt probleme de functionare. Doar nemultumirile mele si poate exista ceva ameliorari sau pur si simplu nu suntem compatibili: 1. Am schimbat pinionul spate cu unul de 39 de dinti pentru ca era lesinata rau (la drum intins) si prea repede devenea turata in viteza 5. Practic aveam 4000 la mai putin de 100km/h. Si imi parea foarte deranjant. Acum este mai bine. Cu toate astea inca imi pare motorul cam turat. O schimbare in bine se vede si la mersul in oras pentru ca se incalzeste mai putin. Dar inca se incalzeste ca draq si foarte deranjant la picioare. Nu se aprinde bec de temperatura si vad ca, cu noua configuratie nnu mai ajunge la 100 grade dar tot im pare ca, caldura nu se imprastie ok....decat pe piciorele mele. 2. Tot la caldura apare si urmatorul fenomen: la 100 grade incepe sa palpaie ledul de presiune ulei la relanti. Doar palpaie din cand in cand. Ma gandesc sa incerc alt ulei pentru ca asta probabil se face apa la temperatura aia. Acum este castrol 10w50 sintetic. 3. este foarte zgomotoasa. La viteze mici sau pe loc ma omoara sunetul tobei (nu cred ca sunt goale) la viteza mai mare, nu mai aud toba dar in schimb se aude tare motorul. Nu zgomote de defect....pur si simplu pentru ca este prea turat. Rezolvari, dar fara dopuri de urechi? 4. Inaltimea prea mica a motocicletei. Imi pare mult prea joasa pentru un dual...... As incerca sa o inalt din oase, dar nu am gasit pana acum la un pret decent... vreo sursa sau alta idee? 5. Amortizoare foarte tari pentru un dual. Nu stiu cum le scoateti de pe drum dar mie imi pare ca imi amesteca organele cand nu sunt pe asfalt. Valabil si pentru fata si pentru spate. Amortizoarele fata curatate, schimbat simeringuri, pus ulei jumate de 5 si jumatate de 10 ca sa iasa un 7,5 si cantitate conform manualului.... cu toate astea e tare ca draq pe drum usor faultat. Idei? 6. Ghidonul este si el criminal. Mult prea jos pentru un dual. Practic maturator de oglinzi (nu mi s-a intamplat dar ma si limitez). Pe langa asta in scarite stau aplecat la 1,84 ai mei. Inaltatoare nu prea pot sa pun din cauza comenzilor de incalzire manere... sau? exista alta varianta? Toate nemultumirile astea apar in urma comparatiei cu dr800 big, care desi este o motocicleta din 90 imi pare momentan mult superioare la aproape toate capitolele. Bmw-pare mai ok doar la ciclistica (greutate mai mica si mai jos distribuita), abs -ul si injectia (pentru cele din urma am cumparato) in rest imi pare nepotrivita si daca nu reusesc cumva sa le rezolv cred ca voi renunta.... Este gresita motocicleta sau eu? Multumesc pentru sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gigi f650gs Postat Iulie 10 Share Postat Iulie 10 Salutare, Am o mobra F650GS din 2003 care la oprirea motorului scoate un sunet ca de lant care se loveste de ceva . Sunetul se manifesta atunci cand e cald motorul. Stie cineva ce ar pute fi? Am demontat intinzatorul automat , l-am curatat, l=am reumplut cu ulei si tot se aude zgomotul, Am masurat distantele intre arborii cu came si supape iar valorile au fost urmatoarele: 0.15 mm pe admisie, 0.20 si 0.25mm pe evacuare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 La 20.06.2024 la 9:45, chucki a spus: Pentru inceput multumesc @Serban.S. Aveam ceva probleme cu distributia si nu imi era clar ce este: lantul sau intinzatorul Si pentru ca bagasem ceva bani deja in mobra am incercat sa aflu care este motivul si sa schimb doar piesa defecta. Am primit de la domnul Serban un intinzator, defectiunea s-a mai ameliorat dar nu complet asa ca am dat intinzatorul inapoi si am cumparat setul. Schimbat si este totul ok. Acum cer iar ajutorul pentru ca motocicleta asta imi da peste cap. Pentru inceput trebuie sa spun ca am curs si diploma de mecanic (asta nu inseamna ca sunt cel mai dar ideea este ca nu imi bag surubelnita in ochi) si pana acum cea mai logeviva motocicleta pe care am avut-o si pe care o mai am este un DR BIG (150.000 km) care a fost tot timpul servisata numai de mine.... au mai fost si alte motoare. Practic din cand in cand mai iau cate un model si ma distrez cu el si vad daca ramane sau nu. Bmw-ul mi-a dat batai de cap si sunt chestii (nici macar nu cred ca sunt defectiuni ) si aici poate ma ajutati cu ceva ssfaturi sa pot inbunatatii situatia. Motorul este un BMW ABS f650gs din 2000 cu o singura bujie. La el au fost schimbate/reparate urmatoarele: distributie, revizie ulei, filtre inclusiv benzina, ambreiaj complet, Placute spate/fata, furca fata, pompa apa si antigel, pinion de transmisie spate si alte maruntisuri. Motocicleta merge ok, porneste bine, nu sunt probleme de functionare. Doar nemultumirile mele si poate exista ceva ameliorari sau pur si simplu nu suntem compatibili: 1. Am schimbat pinionul spate cu unul de 39 de dinti pentru ca era lesinata rau (la drum intins) si prea repede devenea turata in viteza 5. Practic aveam 4000 la mai putin de 100km/h. Si imi parea foarte deranjant. Acum este mai bine. Cu toate astea inca imi pare motorul cam turat. O schimbare in bine se vede si la mersul in oras pentru ca se incalzeste mai putin. Dar inca se incalzeste ca draq si foarte deranjant la picioare. Nu se aprinde bec de temperatura si vad ca, cu noua configuratie nnu mai ajunge la 100 grade dar tot im pare ca, caldura nu se imprastie ok....decat pe piciorele mele. 2. Tot la caldura apare si urmatorul fenomen: la 100 grade incepe sa palpaie ledul de presiune ulei la relanti. Doar palpaie din cand in cand. Ma gandesc sa incerc alt ulei pentru ca asta probabil se face apa la temperatura aia. Acum este castrol 10w50 sintetic. 3. este foarte zgomotoasa. La viteze mici sau pe loc ma omoara sunetul tobei (nu cred ca sunt goale) la viteza mai mare, nu mai aud toba dar in schimb se aude tare motorul. Nu zgomote de defect....pur si simplu pentru ca este prea turat. Rezolvari, dar fara dopuri de urechi? 4. Inaltimea prea mica a motocicletei. Imi pare mult prea joasa pentru un dual...... As incerca sa o inalt din oase, dar nu am gasit pana acum la un pret decent... vreo sursa sau alta idee? 5. Amortizoare foarte tari pentru un dual. Nu stiu cum le scoateti de pe drum dar mie imi pare ca imi amesteca organele cand nu sunt pe asfalt. Valabil si pentru fata si pentru spate. Amortizoarele fata curatate, schimbat simeringuri, pus ulei jumate de 5 si jumatate de 10 ca sa iasa un 7,5 si cantitate conform manualului.... cu toate astea e tare ca draq pe drum usor faultat. Idei? 6. Ghidonul este si el criminal. Mult prea jos pentru un dual. Practic maturator de oglinzi (nu mi s-a intamplat dar ma si limitez). Pe langa asta in scarite stau aplecat la 1,84 ai mei. Inaltatoare nu prea pot sa pun din cauza comenzilor de incalzire manere... sau? exista alta varianta? Toate nemultumirile astea apar in urma comparatiei cu dr800 big, care desi este o motocicleta din 90 imi pare momentan mult superioare la aproape toate capitolele. Bmw-pare mai ok doar la ciclistica (greutate mai mica si mai jos distribuita), abs -ul si injectia (pentru cele din urma am cumparato) in rest imi pare nepotrivita si daca nu reusesc cumva sa le rezolv cred ca voi renunta.... Este gresita motocicleta sau eu? Multumesc pentru sugestii. La fel ma deranjeaza inaltimea motocicletei, acum o perioada este ok deoarece sotia invata pe aceasta motocicleta. Dar este extrem de joasa si cu o persoana, cu doua va dati seama. Suspectez amortizorul spate ca fiind terminat, cu trecem peste ceva denivelari efectiv se simte comprimat total. Caut rezolvare la acasta problema, altfel motocicleta este super fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 Acum 9 ore, Gigi f650gs a spus: Salutare, Am o mobra F650GS din 2003 care la oprirea motorului scoate un sunet ca de lant care se loveste de ceva . Sunetul se manifesta atunci cand e cald motorul. Stie cineva ce ar pute fi? Am demontat intinzatorul automat , l-am curatat, l=am reumplut cu ulei si tot se aude zgomotul, Am masurat distantele intre arborii cu came si supape iar valorile au fost urmatoarele: 0.15 mm pe admisie, 0.20 si 0.25mm pe evacuare. Multumesc. Daca este o singura bataie chiar cand se opreste motorul din rotatie atunci cam toate monocilindrele de capacitate mai mare si cu un nr respectabil de km fac asta. Eu am presupus tot timpul ca este de la bolt piston sau biela dar nu am verificat. Ma gandesc ca in functie de cum se roteste, oprirea motorului poate fi mai agresiva lovindu-se de compresie si colaborat cu mici jocuri datorate uzurii apare zgomotul. Daca nu asta este zgomotul, nu stiu.... Acum 1 oră, secbiker a spus: La fel ma deranjeaza inaltimea motocicletei, acum o perioada este ok deoarece sotia invata pe aceasta motocicleta. Dar este extrem de joasa si cu o persoana, cu doua va dati seama. Suspectez amortizorul spate ca fiind terminat, cu trecem peste ceva denivelari efectiv se simte comprimat total. Caut rezolvare la acasta problema, altfel motocicleta este super fun. Cu toata stima.... nu imi pare deloc fun. Este joasa, lenta, zgomotoasa. Am fost intr-o mica plimbare pana la Ruse cu sotia si a fost pentru prima data in cei 20 de ani de cat A cand abia asteptam sa ajung acasa sa ma dau jos de pe ea. II mai dau o sansa. Saptamana asta este MAN-ul.... voi vedea cum se descurca pana acolo si inapoi. Si nu se poate spune ca nu am incercat: intre timp i-am mai adaugat 1000 km, am inaltat ghidonul cu 2-3 cm (tot nu este suficient dar este mai bine), am schimbat uleiul cu un mineral 20w50 Ipone (aici se vede diferenta si nu mai palpaie becul de ulei la 100 grade), am mai incercat setari la amortizorul spate, etc... e mai bine, dar fun , pentru mine, nu este. Mai incerc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 Acum 18 ore, Gigi f650gs a spus: Salutare, Am o mobra F650GS din 2003 care la oprirea motorului scoate un sunet ca de lant care se loveste de ceva . Sunetul se manifesta atunci cand e cald motorul. Stie cineva ce ar pute fi? Am demontat intinzatorul automat , l-am curatat, l=am reumplut cu ulei si tot se aude zgomotul, Am masurat distantele intre arborii cu came si supape iar valorile au fost urmatoarele: 0.15 mm pe admisie, 0.20 si 0.25mm pe evacuare. Multumesc. Salut, zgomotul poate fi de la decompresorul centrifugal de pe supapa de evacuare. La oprire cind scade turatia motorului, decompresorul incepe sa revina la pozitia initiala si poate "țăcăne" pe tachet. Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 19 Share Postat Iulie 19 Ieri dupa o plimbare de vreo 200 km, am constatat ca telescopul spate are probleme. Cu doua persoane la denivelari roata aproape ca ajunge sa frece plasticul de sub saua. Intrebare este daca a reparat cineva acest model de telescop Showa? Ma gandesc sa-l trimit la careva firma specializata de reparatii telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 19 Share Postat Iulie 19 9 hours ago, secbiker said: Ieri dupa o plimbare de vreo 200 km, am constatat ca telescopul spate are probleme. Cu doua persoane la denivelari roata aproape ca ajunge sa frece plasticul de sub saua. Intrebare este daca a reparat cineva acest model de telescop Showa? Ma gandesc sa-l trimit la careva firma specializata de reparatii telescoape. Salut. Amortizorul de pe GS este nedemontabil. Adica nu este servisabil. Adica nu prea il poti repara. Am citit pe advrider ca au facut unii reparatii/modificari la el, dar nu la noi in tara. Si costa destul de mult sa il repari/modifici. Si eu am avut probleme cu amortizorul spate si am sfarsit prin a schimba toata suspensia cu una de F650GS Dakar. Pentru ca amortizorul spate de Dakar este demontabil, deci servisabil. Un amortizor aftermarket (YSS) pentru GS la momentul cand am avut eu problema ajungea la 400E. Nu te gandi ca acest amortizor de Dakar este o "lumina" printre amortizoare (toti care se dau pe coclau il schimba) dar pentru mine, la momentul respectiv, a fost cea mai ieftina reparatie. Evident ca apoi a trebuit sa prelungesc ambele cricuri si sa pun o rola inferioara pentru lant. Dar asta e, imi place sa mesteresc la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 19 Share Postat Iulie 19 Acum 59 minute, Serban.S a spus: Salut. Amortizorul de pe GS este nedemontabil. Adica nu este servisabil. Adica nu prea il poti repara. Este servisabil si se poate repara. Am un prieten la Lugoj care e doctor in suspensii si mi-a facut acum ceva vreme revizia la telescopul spate de la Dakarul meu si la fel la cel de la GS-ul lui nevasta-mea @secbiker , trimie-mi un mesaj in privat si iti dau nr de tel al omului si vorbesti cu el si te intelegi daca vrea sa-ti faca revizia la suspensie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 22 Share Postat Iulie 22 Salutare, pana la urma am cumparat un telescop mai bun, acesta opune rezistenta mai mare, cel vechi care efectiv lasa spatele motociciletei sa se lase pana ajungea roata in carene cu doua persoane. Voi incerca sa-l repar si pe cel vechi, efectiv voi cere sa-l faca mai tare daca este posibil. La acest Gs nu-i o operatiune simpla inlicuirea relescopului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 Dupa o aventura prin tara de vreo 1000 km pe autostrada, DN-uri, munti (Transfagasan, Transalpina,...) cu doua persoane, cu telescop schimbat, constat ca am dat banii degeaba, tot asa joasa a devenit dupa cativa km, la virajele in stanga am atins de multe ori cu piciorul lateral asfaltul. De altfel motocicleta s-a comportat foarte bine, am tras putin de ea deoarece am fost impreuna cu o Africa twin 1100 model 2024 care are acelasi consum de benzina ca si BMW. In schimb m-a vrajit, la iarna voi achizitiona si eu o Africana dar DCT. Las o poza cu protectia roata spate care ajunge de multe ori sa frece in suportul de numar. Acum avand doua telescoape identice s-ar putea sa trimit unu la reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 1 oră în urmă, gmc a spus: Nu vreau sa fiu rautacios, dar sincer nu inteleg la ce te asteptai. Nu ai cumparat un telescop mai bun, ci fix acelasi telescop cu alt an de fabricatie. Daca imi dau bine seama din poze, tu ai modelul single spark, de pana in 2004, ceea ce inseamna ca in poza de mai sus, cel mai probabil telescopul pe care l-ai dat jos este cel din dreapta B019, iar cel nou este cel din stanga B0192. In orice caz, si daca le-am incurcat, tot aceleasi telescoape sunt, pentru aceeasi greutate. Unu o fi mai uzat si celalalt mai putin, dar tot la fel se vor comporta daca le servisezi. Nu stiu sa iti zic exact pentru ce greutate este gandit telescopul asta si nici ce greutate ai tu cu pasagerul tau, dar sunt destul de sigur ca nu sunt facute sa duca o greutate prea mare si ca oricate telescoape originale vei incerca, vei avea parte de acelasi comportament. In situatii de genul asta, daca vrei sa folosesti in continuare mototcicleta pentru genul asta de plimbari ai nevoie de ajutor de la cineva specializat pe suspensii care sa iti poata monta un ARC potrivit pentru greutatea ta si a pasagerului, sau sa iti recomande alta suspensie cu totul. Pe modelul asta, nici suspensia fata nu e grozava, si daca tot te apuci sa lucrezi la cea spate, poate ar prinde bine sa arunci un ochi si pe fata. Niste chestii gen Ricor Intiminators, sau macar un ulei mai gros ar trebui sa te ajute. Doar, discutam nu ma supar pentru sugestii. Dar cine nu cumpara un alt telescop de pe un motor ok cu mai putini km si sa rezolve problema? Cel vechi arata mai bine din exterior, dar este putin mai moale decat ce am montat acum. Cu o persoana este ok, dar cu doua si putine incarcatura deja nu-i convine. Poate o s-o las asa si voi mai cumpara la iarna o motocilcleta si o sa ne plimbam doi cu doua motoare. este si mai fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 (editat) Aveam si eu problema cu inaltimea joasa a suspensiei, mai ales cand mergeam cu pasagera (cu tot cu bagaje avand cam 180 kg, poate chiar putin peste), asa ca mi-am instalat niste "oase" scurtate, ceea ce a inaltat spatele cu 5 cm. Pe fata am pus arcuri progresive, si ulei 10W sau 12.5W daca mai tin bine minte. Oricum, m-au multumit modificarile, raportat la bugetul acordat lor. Nu stiu daca ai vorbit cu Dan Cata sau daca mai face "oase" de-astea... Editat Iulie 30 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 30 Share Postat Iulie 30 Acum 37 minute, smar2 a spus: Aveam si eu problema cu inaltimea joasa a suspensiei, mai ales cand mergeam cu pasagera (cu tot cu bagaje avand cam 180 kg, poate chiar putin peste), asa ca mi-am instalat niste "oase" scurtate, ceea ce a inaltat spatele cu 5 cm. Pe fata am pus arcuri progresive, si ulei 10W sau 12.5W daca mai tin bine minte. Oricum, m-au multumit modificarile, raportat la bugetul acordat lor. Nu stiu daca ai vorbit cu Dan Cata sau daca mai face "oase" de-astea... L-am contactat pe Dan Cata, parca nu mai are chef de fabricat asa ceva. Dupa tura din weekend o sa mai insist, da daca confectioneaza un set pentru mine. Sau ma gandesc sa cumpar un set OEM si sa le scurtez, acum exista tehnologie buna de sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 31 Share Postat Iulie 31 Acum 14 ore, gmc a spus: Aici am incercat sa punctez eu, nu e o problema cu telescopul pe care il aveai tu. Pur si simplu suspensia motocicletei nu a fost gandita pentru astfel de incarcatura. Desi am detinut motocicleta similara Yamaha Xt 660X, aia nu simtea incarcatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 1 Share Postat August 1 La 31.07.2024 la 9:03, secbiker a spus: Desi am detinut motocicleta similara Yamaha Xt 660X, aia nu simtea incarcatura. Din pacate asta spuneam si eu mai sus. Motocicleta asta este gresita. Nu ai cum sa mergi cu 2 pasageri si bagaje (desi ar trebui sa fie conceputa si pentru asta, altfel trebuia sa aiba un singur loc), nu prea ai cu sa mergi pe coclauri chiar si usoare, etc., fara multe modificari. Eu am ajuns cu regret la concluzia ca voi rezolva toate neajunsurile prin inlocuirea modelului de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 1 Share Postat August 1 Acum 3 ore, chucki a spus: Nu ai cum sa mergi cu 2 pasageri si bagaje, nu prea ai cu sa mergi pe coclauri chiar si usoare, etc., fara multe modificari. Exagerezi. Nu o fi motocicleta optima pentru asa ceva, dar se poate fara probleme. Am facut Translapina cand nu era asfaltata, impreuna cu pasagera si bagaje. Valea Topologului (Fagaras) pana in capat, culmea Podeanu din v. Topologului pana sus la gol alpin, tot cu pasagera. Valea Doamnei, golul alpin de pe Iezer, Polovraci-Petrimanu-Ciunget, culmea Malita din sudul Moldoveanului, toate cu pasagera, plus multe altele de unul singur, de nici nu mi le mai amintesc pe toate... Multe din ele inainte sa inalt spatele cu "oase" scurtate si sa ii pun arcuri progresive pe față. Deci de putut se poate fara probleme. Ca nu e motocicleta optima pentru asa ceva, asta e evident. Si tine cont ca am 1.90 si aveam 90-95 kg la momentul respectiv. Deci cu tot cu echipament, pasagera si bagaje depaseam uneori cele 180kg sarcina utila a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.