smar2 Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 2 ore, chucki a spus: la ce exceleaza modelul asta? Cu ce il comparati? Nu exceleaza la nimic, este un all-rounder. Adica face din toate cate putin. Nu il compar cu nimic, decat cu asteptarile si necesitatile mele. Pe care de 15 ani le-a indeplinit decent, motiv pentru care inca il mai folosesc. Am facut 10 ani naveta casa-munca prin Bucuresti, am mers prin toata tara si pe toate coclaurile cu el, am bagat si drumuri cu cate 1400 km/zi (Romania-Germania) pe autostrada. E drept ca pentru naveta prin Bucuresti poate era mai potrivit un scuter, pentru coclauri o capra de offroad adevarat, pentru autostrada un touring cu vreo 100CP, dar cum nu aveam nici buget nici chef de intretinut mai multe motociclete, am optat pentru F650GS. Pe de alta parte, nici nu sunt genul "pilot", sa dau capat vehiculelor pe care le posed. Pentru mine, vehiculele sunt mijloace de deplasare, nu ocazii sa ma sparg in figuri sau sa imi provoc orgasme. Asadar imi ajunge viteza de 120km/h pe autostrada, si 50CP sunt suficienti pentru mine. Acum 2 ore, chucki a spus: @smar2daca era asa ok de ce a trebuit sa faci modificarile? Pentru ceva mai multa garda la sol pe offroad, pentru vizibilitate mai buna peste masini in oras, si pentru ca am 1.90 si prefer o sa mai inalta. Oricum, am mers cu ea ne-inaltata vreo 4-5 ani. Daca era ceva grav, as fi facut modificarile mai devreme sau as fi schimbat motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 6 ore, chucki a spus: la ce exceleaza modelul asta? Cu ce il comparati? Eu nu il compar cu nimic, pt ca nu exceleaza la nimic. Dar cu motorul asta am facut 160000 km, am batut Europa in lung si-n lat, din Armenia pina in Franta si din Finlanda pina in Sardinia, am bagat coclauri prin Bosnia si Serbia, de stiu locurile mai bine ca multi localnici. De Romania ce sa mai zic. N-are viteza si e greu, ca nu e nici supersport si nici enduro. Dar le face pe toate , asa, cum poate el. Sau mai corect spus: cum pot eu. Omul e limita, nu fierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 5 Share Postat August 5 Hmmm, ce te-ai oparit asa....esti si tu posesor de tigaie.... Boss ca sa iti explic pe limba ta: Nu stiam cat de joasa este. Fostul propietar era putin mai scund si nu o inaltase. Nu aveam cum la vizionare sa ma apuc sa o inalt, sa-i foot omului amortizoare, etc. sa vad ce pot scoate din ea. Lenta stiam ca este, dar parca prea exagerata. Iar nu aveam cum sa o ridic in turatii inaite de cumparare sa vad ce poate. Poate tu ca boss iti permiti sa freci vanzatorul....mie mi-a fost rusine. Si ca sa poti sa pricepi si mai bine cum vine treaba mai explic odata ca nu vad relevanta faptului ca este o motocicleta de 20+. Daca este una buna este si de noua si la 30 de ani lumina Rf900 o motocicleta extraordinara pentru mersul pe distante lungi. Anii 95 cred. Mergi ore intregi fara sa obosesti, si mergi la fel de confortabil (cu/fara pasager, cu/fara bagaje) si la 50 si la 200km/h. La asta exceleaza. In rest medie. Cbr600, anul 200. excelenta la drum lung si in special autostrada (fara pasager). In rest medie spre neplacuta. DR800big. Excelenta la mers in oras, excelenta pe soft enduro, buna la drum intins cu/fara pasager, cu/fara bagaj (fara autostrada). F650 buna (dar nu excelenta) la mers intins (fara autostrada, fara pasager si daca ai max 1,75-1.80) in rest sub medie (parerea mea). Avand in vedere cu ce o comparam (cu motociclete chiar mai vechi) asteptarile erau realiste, nu ma asteptam sa aiba raspunsurile la toate intrebarile dar macar la unele sa poata macar sa raspunda. Da si spre informarea ta este deja pe OLX de 1 saptamana. Acum ai inteles? sau trebuie sa-ti desenez. Nu conteaza cati bani am dat pe el si sigur un transalp nu este o optiune pentru mine si nici o motocicleta noua pentru nr de km pe care il fac nu se justifica. Apropo:1000 euro au fost doar reviziile si piesele schimbate. Banii nu o sa ii recuperez dar nu ii plang. O sa inchei aici. Cu astfel de pasari cu mintea in desert nu vreau sa imi ocup timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 5 Share Postat August 5 Multumesc pentru raspuns. Poate cel mai pertinent. Nu am avut asteptari, mai spun odata. ideea la mine a fost asa: sunt foarte fericit cu celelalte 2 motociclete pe care le am. Dar pentru ca si ele si eu am o varsta voiam ceva mai usor, Sa nu le mai frec ceva sa nu mai fac carburatia (imi place dar greu cu timpul), ceva sa ma urc si sa ma plimb de placere. Este singura motocicleta pe care m-am urcat si nu imi face placere. Si am incercat cam de toate cu ea, dar degeaba. Nu sunt masochist sa o vand in gaura. practic o vand dupa nici 4 luni cu o gaura de aprox 1000 euro. Asta daca se va vinde in urmatoarele 2 saptamani pentru ca daca apuc sa plec in concediu, voi incerca sa o pasez la nevasta daca va reusi sa isi ia permisul. Iar la partea cu bugetul imi pare rau ca nu am fost inspirat. Practic, nu foarte departe de banii cheltuiti pe BMW cumparam de nou modelul de CFMoto de 450 care mi s-a parut chiar fun. Mai mare nu imi trebuie. Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 5 Share Postat August 5 (editat) Aici nu are rost sa ne contrazicem pe toate aspectele negative ale acestui model. Eu as rezuma pe scurt ce am constatat si cred despre acest model de BMW. Cele mai mari deficiente le are la suspensia spate si la modul cum se schimba vitezele, de multe ori trosneste, caraie de parca se sfarma toata cutia cand defapt nu are nimic. In rest din anul 2000 este pe injectie, un mare plus din toate punctele de vedere, are abs si incalzire in mansoane de serie, caliate buna a materialelor care se comporta bine in timp. O motocicleta pe care o poti gasi la bani putini, daca nu o incarci poti faci leger inconjurul lumii cu ea, consum decent, nici nu este tare urata. Oricum eu o pastrez sotiei care se descurca de minune cu ea fiind incepatoare, in viitor vom mai achizitiona cu am mai amintit o Africa Twin pentru ture mai serioase. Editat August 5 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 6 Share Postat Septembrie 6 Salutare, am reusit sa rezolv partial problema cu suspensia spate la mersul cu doua persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 6 Share Postat Septembrie 6 Acum 3 ore, gmc a spus: sa o stapanesti sanatos! De ce doar partial? Multumesc. Pai acum cu Honda ne putem baga la trasee mai lungi. La BMW nu renunt, o voi ridica cu linkurile confectionate de colegul nostru de la Cluj. Am nevoie de doua motociclete deoarece si baiatului ii plac tare drumetiile, ataș nu i-aș pune la niciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Salut! Long time no post...Stie cineva unde pot gasi un aparat de diagnoza GS911 HEX original, cel galben, vechi, pe USB. Modelele noi de la HEX costa cat motocicleta :)) iar de pe Aliexpress si Temu, unde e plin de asa ceva, mi-e cam frica sa iau (recenziile sunt horror - de la prajit BMS-C pana la virusi pe cd-ul de instalare etc etc) Mersi, drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Asa ceva nu este ce trebuie? Are si conexiune clasica USB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Acum 57 minute, Silver Arrow a spus: Asa ceva nu este ce trebuie? Are si conexiune clasica USB Ba da, dar prețul este problemă. Aproape 2000 lei vs 300 lei modelul vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 27 Share Postat Septembrie 27 De ce nu iti iei un soft BMW de diagnoza/service de pe torrente? Ai nevoie doar de un cablu KKL de vreo 50 de lei... Cauta ISTA-D sau Rheingold... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 27 Share Postat Septembrie 27 Acum 10 ore, smar2 a spus: De ce nu iti iei un soft BMW de diagnoza/service de pe torrente? Ai nevoie doar de un cablu KKL de vreo 50 de lei... Cauta ISTA-D sau Rheingold... Mersi de pont! Am cercetat si nu pare foarte la indemana dar ma intriga si o sa incerc. Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto. Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta: MotoScan e bun de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 28 Share Postat Septembrie 28 Acum 11 ore, tiyuta a spus: Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto. Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta: Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc. E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei. Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul. ----- Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 30 Share Postat Septembrie 30 La 28.09.2024 la 4:59, smar2 a spus: Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc. E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei. Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul. ----- Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit. Multumesc! Am comandat cablurile, am gasit si softul. O sa revin cu un update cand le pun cap la cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 24 Share Postat Octombrie 24 (editat) donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori) are cam 100k, 2001 ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov Editat Octombrie 24 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 29 Share Postat Octombrie 29 La 24.10.2024 la 10:44, crazvy a spus: donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori) are cam 100k, 2001 ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov dat la remat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.