Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A facut cienva la Bavaria reglajul supapelor?Cat a costat?

Eu am vreo 21000 Km acum, nu-mi dau seama daca se aude ceva suspect dar ma gandeam sa ma duc sa fac reglajul.

 

Revin si eu cu aceeasi intrebare. Chiar trebuie facut acel reglaj, ma apropii de 30 000 de km si am cumparat-o la 24 000.

Probabil ca la 20 000 de km a fost la revizie, dar nu stiu exact ce a facut fostul proprietar atunci.

 

Cu alte cuvinte daca nu are nici o simptoma si totul e ok, trebuie facut acel reglaj? Sau ce se poate intampla daca nu-l faci?

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat de pe ebay filtru de aer pt GS si am primit si o bujie NGK DR8EB care insa nu e pentru modelul meu, ci pentru cel cu 2 bujii. Eu mi-am cumparat deja bujia care-mi trebuia (D8EA). Daca are cineva chef si se deplaseaza pana la mine la job, o dau pe o bere.

Editat de Alex-Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,,,

 

de ceva timp ma tot uit dupa magazine cu piese si accesorii pt bmw f650 si dakar

eu cunosc decat cateva si v-as ruga pe cei care cunoasteti si altele si le puneti adresa ,,, eventual sa facem un document in care sa fie aceste informatii ,,,, ar fi bine adrese de magazine online din strainatate, romanesti cat si magazine fizice.

 

1. http://www.touratech.de/new/main.php

2. http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/

3. http://www.mo-tech.de/hersteller/bmw_F650_GS_Dakar_35.html

 

 

Va rog sa completati ca se pierde mult timp cautand asa aiurea magazine cand ar fi mai usor sa stim de unde si ce putem sa cumparam... poate (fara a fi ironic) nu stiu eu :kiss:

 

astept feedback de la voi!!!

 

numai de bine!

 

4. http://www.sierrabmwonline.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu incerc acum sa-mi iau ceva de la wunderlich insa nu prea raspund din cate am inteles. Am pe cineva in Germania care o sa vina in tara si poate asa o sa reusesc. Vreau sa=mi comand un parbriz de acolo pentru GS-ul meu.

 

Azi mi-a venit si kitul de xenon pentru moto, a mai montat cineva pe GS xenon? O idee pentru montarea ballastului mi-ar prinde bine, ma gandeam sa-l pun chiar sub far. Are ceva loc mai mult acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am oprit la o trecere de pietoni si pasatul din spate a franat mai tarziu

 

pe unde si la ce bani pot sa imi verific/centrez/echilibrez roata spate?

se verifica simplu - o pui pe cric central si invarti de ea - se vede repee daca are asimetrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va mai zic una, ca tot vb de nemultumirile fata de cei de la AB.

 

Mici defectiuni, CASCO, Polis, declaratii, constatari... Ajung la AB ieri, sa imi faca si ei constatarea sa imi dea o hartie catre asigurari ca sa inceapa respectivii formele...nu mica mi-a fost surpiza:

 

"Buna ziua, pt o constatare pentru CASCO."

 

El, pe scaun inca: "Nu se poate, veniti si dumneavoastra pe finalul saptamanii viitoare."

 

Pai moto e aici in curte, la 5 metri de dumneavoastra, constatarea nu dureaza decat 5 minute, e maneta de ambreiaj rupta care o am in rucsac si oglinda la fel, vi le pun pe birou, nu trebuie decat sa imi scrieti ca sunt rupte si pedala de frana indoita..."

 

"Pai si eu ce sa fac", zice el, "sa va scriu asa aiurea ce spuneti dumneavoastra?"

 

"Domnule, a fost facuta constatare de catre politie, apoi de catre asigurari, dumneata nu trebuie decat sa iti dai acordul pe piesele astea, ca asigurarile sa iti faca plata si tu sa le comazi si apoi sa imi vina sa mi le pui."

 

"Nu se poate, saptamana viitoare..."

 

 

La care, invingandu-mi nervii cu greu, ii smulg hartia de la asigurari din mana, si trec peste problemele de constiinta si pun mana pe telefon.

 

In secunda in care in reprezentanta s-a auzit "un nume", toti zburataceau pe acolo ca potarnichile, eu ies sa fumez o tigara in timp ce continui sa vb la telefon, si nu apuc sa imi scot bricheta din buzunar ca Tibi (ca de obicei, baiat fin si de comitet) era deja cu mana pe mobra sa o bage in service la constatare.

 

Si il intreb pe respectivul Cristian Dragomir-Dragomirescu cum naiba il cheama: "Mai nene, deci se poate totusi?" "Pai da' sa stiti ca chiar si cu telefon, eu tot v-o luam ca am zis ca nu putem pt ca nu avem mecanici, si oricum si la alte service-uri daca va duceti, tot cu programare va schimba piesele si peste tot asteptati..."

 

"Mai nene, eu voiam sa imi faci o constatare, ca nu aveti piese pe stoc, asta stiu, si asta e alta buba, ca de fiecare data cand vin aici ma enervez de mor"

 

Nah, si sincer, eu am ajuns la sapa de lemn cu astia, imi urasc mobra si brandul BMW din cauza lor. Si am incercat pe cat posibil sa evit folosirea interventiilor , crezand ca se poate si altfel, normal adica, fara sa vina un director sau altul sa dea un telefon sa se uite naibii cineva 5 minute la mobra mea.

 

deci, din punctul meu de vedere....ce se itampla acolo e absolut dezastru. Tipic romanesc, delasare si nesimtire si prostie din partea noastra ca nu le bagam mana in gat...'stele mamii lor

 

nah ca iarasi m-am enervat, ca mi-am adus aminte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect ce spui tu.

Numai ca din nenorocire, nici mama neamtului venit in inspectie nu va putea schimba mentalitatea romanasului, peste noapte.. :lol:

 

Eu unul ma mir foarte tare cand ma duc undeva in tara asta si se rezolva ceva imediat, adica asa cum ar fi normal.

Ceea ce, poate spune multe despre lumea care ne inconjoara..

 

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

printre probleme ar fi si necesitatea de a te deplasa pana acolo, faci comanda, dai avans (chiar si pentru un rahat de 50 lei) apoi dupa inca o saptamana trebuie sa te duci sa le iei.

 

Daca le e frica de comenzi aiurea ar putea sa faca macar un sistem de conturi cu pin+serie sasiu sa poti comanda telefonic ce iti trebuie.

de multe ori nu au in stoc nici macar consumabile - ex ulei de furca

 

 

ce naiba, pot comandda de pe louis fara avans, marfa de sute de euro de la oameni care nu m-au vazut niciodata - si nu au mai avut probleme cu asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene...a inceput sa ma dispere opritul motorului in mers. Nu neaparat la relanti cand stau la stop...atunci nu se opreste...se opreste cand vin pe franare fata cu ambreajul tras (tot un fel de relanti...).

Nu facea asa pana acum ceva timp, nus daca o fi de la benzina sau de la altceva.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene...a inceput sa ma dispere opritul motorului in mers. Nu neaparat la relanti cand stau la stop...atunci nu se opreste...se opreste cand vin pe franare fata cu ambreajul tras (tot un fel de relanti...).

Nu facea asa pana acum ceva timp, nus daca o fi de la benzina sau de la altceva.

 

 

Si mie mi se intampla asta, dar dupa curatarea sondei lambda n-am mai patit... ptiu ptiu ptiu... scuip in san ca tare nasol mai era...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene...a inceput sa ma dispere opritul motorului in mers. Nu neaparat la relanti cand stau la stop...atunci nu se opreste...se opreste cand vin pe franare fata cu ambreajul tras (tot un fel de relanti...).

Nu facea asa pana acum ceva timp, nus daca o fi de la benzina sau de la altceva.

Hai sa incerci piesa de mare succes : "iata ce pot face 2 maini dibace"

-se demonteaza carenele --muuuulte surubele.

-se desface caseta de aductiune pentru filtrul de aer -doar 2 surubele care tin sertarul .

-se desface carcasa filtrului de aer -un surub parca prins de rez.ulei (? am uitat ?) -se trage usor in sus prin rotiri stanga-dreapta ca sa se 'smulga' de pe galeria de admisie

-se sterge cu grija galeria pana la nivelul clapetei de acceleratie

-cu clapeta deschisa la maxim (motor oprit off course) se sterge toata negreala de pe galerie

-cu un betisor de sters bebele in urechi se sterge pe cat posibil si canalul de cca. 10-15 mm diametru (care cred debiteaza pentru ralanti)

 

Pune-le toate la loc.(mie nu mi-au ramas piese)

 

Apoi, "recalibreaza" softul :

sub saua motocicletei este unitatea centrala de soft

Scoti mufa aia neagra alimentata cu un cablu gros cu muuuuulte fire care intra in"cubul" ala de aluminiu tinut de-o jartea cauciucata neagra.

Mufa se scoate prin tragerea in lateral a sigurantei -sistem "pana"

 

Lasa mufa scoasa cel putin 20 de minute -in acest fel calculatorul=cubul pierde toata stiinta lui despre martorii primiti de la motor -adica uita de toate prostiile ,uita toate poeziile invatate in clasa I ,uita tot.

 

Dupa ce trec minutele alea ,pune mufa la loc ,pune contactul ,fara sa pornesti motorul si joaca-te usor cu hacceleratia --pana la cursa maxima.

 

da-i cheie...da-i bataie

 

 

La mine s-a rezolvat , jur !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa incerci piesa de mare succes : "iata ce pot face 2 maini dibace"

-se demonteaza carenele --muuuulte surubele.

-se desface caseta de aductiune pentru filtrul de aer -doar 2 surubele care tin sertarul .

-se desface carcasa filtrului de aer -un surub parca prins de rez.ulei (? am uitat ?) -se trage usor in sus prin rotiri stanga-dreapta ca sa se 'smulga' de pe galeria de admisie

-se sterge cu grija galeria pana la nivelul clapetei de acceleratie

-cu clapeta deschisa la maxim (motor oprit off course) se sterge toata negreala de pe galerie

-cu un betisor de sters bebele in urechi se sterge pe cat posibil si canalul de cca. 10-15 mm diametru (care cred debiteaza pentru ralanti)

 

Pune-le toate la loc.(mie nu mi-au ramas piese)

 

Apoi, "recalibreaza" softul :

sub saua motocicletei este unitatea centrala de soft

Scoti mufa aia neagra alimentata cu un cablu gros cu muuuuulte fire care intra in"cubul" ala de aluminiu tinut de-o jartea cauciucata neagra.

Mufa se scoate prin tragerea in lateral a sigurantei -sistem "pana"

 

Lasa mufa scoasa cel putin 20 de minute -in acest fel calculatorul=cubul pierde toata stiinta lui despre martorii primiti de la motor -adica uita de toate prostiile ,uita toate poeziile invatate in clasa I ,uita tot.

 

Dupa ce trec minutele alea ,pune mufa la loc ,pune contactul ,fara sa pornesti motorul si joaca-te usor cu hacceleratia --pana la cursa maxima.

 

da-i cheie...da-i bataie

 

 

La mine s-a rezolvat , jur !

 

 

Sar'mana!

O sa incercam si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai zi odata nemultumirile ca eu le-am uitat.. :kiss:

 

Sa inteleg ca tu esti ,,cel fara de pacat"! :cheers:

Tie nu ti sa intamplat sa ajungi la ei, nu? : :lol:

Ei bine, nici nu-ti doresc. :lol:

Totusi citeste din urma sa vezi doar cateva. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss: se opreste de la buton sau de la cheie?scrie ca se opreste de la buton in caz de urgenta ,eu o opresc de la cheie,voi? :lol: numa bine.

Atunci cand opresc de la buton, se aude un "clanc". La voi la fel? De asemenea la schimbarea vitezelor. E normal?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu incerc acum sa-mi iau ceva de la wunderlich insa nu prea raspund din cate am inteles. Am pe cineva in Germania care o sa vina in tara si poate asa o sa reusesc. Vreau sa=mi comand un parbriz de acolo pentru GS-ul meu.

 

Azi mi-a venit si kitul de xenon pentru moto, a mai montat cineva pe GS xenon? O idee pentru montarea ballastului mi-ar prinde bine, ma gandeam sa-l pun chiar sub far. Are ceva loc mai mult acolo.

 

La mine sub far nu am avut loc de balast asa ca l-am prins de cadru sub carena stinga in fata rezervorului de ulei si deasupra celui de apa. Daca ai nevoie de ajutor "spune".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou?

 

se poate suda, da search in google "reparatii radiatoare", o sa gasesti o gramada de firme care se ocupa cu asa ceva. Un atelier exista pe colentina dupa agip spre carrefour, pe partea dreapta. Exista solutii care se toarna in radiator si astupa eventualele gauri, gasesti la orice benzinarie. Am folosit la masina si functioneaza, insa nu e recomandabil decat in situatii de urgenta, pt ca se colmateaza circuitul de racire.

 

Pt pretul unui radiator nou suna la Bavaria in Pipera.

 

Telefon:

+40 31 620 10 71

+40 31 620 10 72

 

Mobil:

 

+40 724 382 546

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...