Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

multumesc mult! :huh:

 

 

deci:

am facut restart-ul

motocicleta merge la fel (adica se ineaca cand ii dai blana, se opreste dupa 4-5000 rot/min, si acul turometrului "cade" in partea dreapta la maximum)

ma duc la AB sa cotizez :laugh:

oricum multumesc de sfaturi! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa cateva ture mai serioase in ultima vreme prin bucurestiul aglomerat si din ce in ce mai incins am observat ca mi se incalzeste motorul f tare iar electroventilatorul nu vrea chip sa porneasca.

initial am crezut ca motorul nu este suficient de incalzit incat sa porneasca electroventilatorul, insa am constat ca nu este asa.

motorul se incalzeste bine de tot, emana caldura puternic, ir carena stanga(sub care se afla rezervorul de ulei este incinsa destul de bine).cu toate astea electroventilatorul meu se odihneste.

 

stie cineva unde ar putea fi problema?

 

mentionez ca de curand i-am schimbat termocupla.trebuia sa mai operez vreo procedura in afara de schimbarea propriu-zisa a piesei?

 

multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:

am facut restart-ul

motocicleta merge la fel (adica se ineaca cand ii dai blana, se opreste dupa 4-5000 rot/min, si acul turometrului "cade" in partea dreapta la maximum)

ma duc la AB sa cotizez :P

oricum multumesc de sfaturi! :huh:

 

verifica daca ai bornele de la baterie stranse.

 

dupa cateva ture mai serioase in ultima vreme prin bucurestiul aglomerat si din ce in ce mai incins am observat ca mi se incalzeste motorul f tare iar electroventilatorul nu vrea chip sa porneasca.

initial am crezut ca motorul nu este suficient de incalzit incat sa porneasca electroventilatorul, insa am constat ca nu este asa.

motorul se incalzeste bine de tot, emana caldura puternic, ir carena stanga(sub care se afla rezervorul de ulei este incinsa destul de bine).cu toate astea electroventilatorul meu se odihneste.

 

stie cineva unde ar putea fi problema?

 

mentionez ca de curand i-am schimbat termocupla.trebuia sa mai operez vreo procedura in afara de schimbarea propriu-zisa a piesei?

 

multzam!

 

verifica daca functioneaza electroventilatorul prin alimentare directa cu curent. verifica sigurantele.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

Si al meu mananca la fel, 6 si ceva. La traficul din Bucuresti e normal sa fie asa....cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

si mie imi ia cam 7 la mers sportiv si in oras...

 

@Trumansky

 

Good job!

De unde ai luat suportul?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am reusit sa ii fac si eu consumul la al meu ca, la cat ma grabesc tot timpul, am tot uitat... Am constatat ca imi ia 6 si ceva strict mers oras, ceea ce mi se pare cam mult. As vrea sa stiu si la voi cat e consumul, dar numai oras. Motorul e 2005, cu 5.000 km, iar mersul meu, recunosc, e cam smucit...

 

4,7 % :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul meu e cam smucit, nu stiu daca e totuna cu sportiv. :huh: Atunci, sa inteleg ca am motive sa ma linistesc... Oricum, azi i-am pus benzina pana la capac, l-am pus iar pe zero si ii fac din nou consumul la urmatorul plin. Sa vedem ce-o iesi... A, si incerc sa merg mai linistita desi, na, traficul e cum e, timpul din ce in ce mai scurt... Mersi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul meu e cam smucit, nu stiu daca e totuna cu sportiv. :P Atunci, sa inteleg ca am motive sa ma linistesc... Oricum, azi i-am pus benzina pana la capac, l-am pus iar pe zero si ii fac din nou consumul la urmatorul plin. Sa vedem ce-o iesi... A, si incerc sa merg mai linistita desi, na, traficul e cum e, timpul din ce in ce mai scurt... Mersi baieti!

 

:huh: incearca si http://www.spritmonitor.de/en/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea legata de ventilator, care nu mai vrea sa porneasca.

la indicatiile lui invictus am verificat daca merge ventilatorul cuplandu-l pe direct la baterie si a pornit.

am verificat de asemenea si siguranta si este ok si aceasta.

o sa procedez la resetarea calculatorului, pentru ca am schimbat de curand termocupla si ma gandesc si la posibilitatea de a nu o sesiza calculatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@THC

@Uzunu

Suportul l-a facut un baiat de pe forum, Piccolino. A costat 40 si ceva de euro. Nu este tocmai ieftin dar este deosebit de bine facut. Practic i-am aratat o poza de pe Chain Gang, a facut masuratori si a iesit la fel ca cel din poza.

Proiectoarele le-am luat din targ din Vitan. Eu le-am gasit cu 65Ron. Pe la tarabe sunt intre 70 si 80Ron. Sunt din aluminiu, au lupe si sunt foarte ok. Le-am schimbat becurile cu unele Philips H3. In rest...sarme, suruburi, papuci si un relelu de lumini de 6Ron.

Uite si schema electrica. In schema iti arata si cum sa le faci pentru a da flashuri cu ele. Eu nu le-am pus si pe faza mare.

post-21645-1239546049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de oras :huh: afara mi-a luat si mie sub 4 % la mers cam cu 90-100.

 

Nu vreau sa te contrazic dar probabil ca la tine-n oras nu e trafic sau pe traseul pe care mergi tu nu este trafic de obicei si-ti permiti sa mergi constant macar cu viteza legala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema mea legata de ventilator, care nu mai vrea sa porneasca.

 

Bre, tu esti sigur ca nu te stresezi degeaba? S-a incalzit afara, e normal sa simti partile mai calde ale motorului altfel decat in februarie.... Acum, de! Tu-ti cunosti fierul cel mai bine dar daca ventilatorul functioneaza si nici nu se aprinde becul de temperatura din bord... s-ar putea sa-ti faci griji inutil... O idee buna ar fi poate sa-ti iei de la Louis un termometru pt. ulei (din ala ce se monteaza in locul busonului) si sa vezi ce-ti indica.

 

Hai Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...