fratelescris Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Se potriveste sigur ca este tot M24X2...e bine de stiut de MAE, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Ceea ce cauti tu sunt: Screw plug, magnetic M24X2 cod: 11137690496 Gasket ring 24X30X1,5 cod: 11417652949 Ca fapt divers, eu le'am comandat de la AB, pt Scarverul meu, care are acelasi surub de drenare ca GS'ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Pentru cine mai are probleme similare, asta e pentru XChallenge dar cred ca merge si la GS deoarece e acelasi motor - http://shop.touratech.com/oil-drain-plug-bmw-g-650-x.html Dela TT aduce MAE la pret de catalog. Asta e busonul despre care vorbeam mai sus. Eu l-am comandat la AB in primavara anului trecut si am dat un pic sub 60 lei. S-o fi scumpit intre timp. Editat Aprilie 15, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 busonu ala italian era pe motorete acum cativa ani. toate au avut asa. nu inlocuiti cu buson de fier - riscati sa buliti filetele de pe blloc si atunci sa te tii distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare, am si eu o intrebare pentru cei mai priceputi la un GS din 04' daca-i pun roata de 21 pe fata cum reusec sa-i fac sa functioneze din nou ABS-ul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Am scris si pe celalalt topic... Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu . motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia ) problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord . rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins . desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor . efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este . aveti idee care poate fi problema ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Am scris si pe celalalt topic... Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante... Salut! multumesc penru raspuns, discurile cu fante au acelasi cod si la GS si la Dakar asta inseamna ca sunt identice, diferenta o face calculatorul de ABS (exista trei coduri diferite GS, CS si Dakar)...si aici intevine problema "ABS Pressure modulator" incerc sa gasesc mai intai o roata si sa fac o proba "romaneasca" sa vedem ce se petrece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) am si eu o nelamurire ,oricat de mult as regla ambrejul sa deschida cand cuplez treapta 1-a parca agata ceva intra mai greu, doar la 1-a . e normal ?,asa face la fiecare . multumesc. Editat Aprilie 16, 2012 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 asa face si la a mea , si e ambreaj nou , am mai vazut una pe strada facand la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 asa face si la a mea , si e ambreaj nou , am mai vazut una pe strada facand la fel mersi mult,sa fiu si eu mai linistit!, ca nu e ceva bai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat. Deja am dat, rola noua era in stanga in poza. Rola de scuter nu cred ca are teflon pe ea, trebuie sa tina ceva la frecare ca doar se invarte lantul pe ea. Care aveti un drum prin centru si o pompa/compresor? Incerc sa misc si eu mobra undeva sa o repar ca inca n-am rezolvat cu roata (desi am camera noua la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Discordless am eu compresoe. ai rabdare vreo 3 ore sa ajung in Buc si suna-ma sau pm sa nu uit si vin eu la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ok, daca nu rezolv intre timp iti dau un tel. Mersi :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Deja e Chat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Chat ca chat dar cu sarbatorile astea parc-am ramas in pana in desert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 de ce nu incerci cu un spray de pana , poate rezolvi asa si nu mai dai roata jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Ala nu era pentru tubeless? Oricum nu am si nici nu stiu de unde sa cumpar azi. Editat Aprilie 16, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 fratilor...e bai mare...cand merg in a 4-a in panta la 3,5k turometrul imi indica intre 5-6k fara ca motorul sa se tureze si cand ai dau gaz revine la normal(beleau e ca atunci cand dau a 3-a imi moare motorul, mi se sting luminile si cand dau gaz nu vrea sa mai porneasca)...toate astea mi s-au intamplat pe ploaie cu pasager si general mi-a murit intre a4-a si a3-a(dar nu numai) ...sper ca m-am facut inteles....ce poate fi(sunt incepator)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Verifica bornele bateriei. Probabil nu sunt stranse cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 fratilor...e bai mare...cand merg in a 4-a in panta la 3,5k turometrul imi indica intre 5-6k fara ca motorul sa se tureze si cand ai dau gaz revine la normal(beleau e ca atunci cand dau a 3-a imi moare motorul, mi se sting luminile si cand dau gaz nu vrea sa mai porneasca)...toate astea mi s-au intamplat pe ploaie cu pasager si general mi-a murit intre a4-a si a3-a(dar nu numai) ...sper ca m-am facut inteles....ce poate fi(sunt incepator)? Daca bornele bateriei sunt stranse bine, este posibil sa fi patit ca mine, respectiv sa ai apa undeva in nush ce senzor... contact... something... (nu sunt foarte priceput). La mine un mecanic de la BMW Brasov, un baiat super, a rezolvat problema. Eu am avut proasta inspiratie sa il curat cu jet de apa si rezultatul a fost ca imi cadea turatia, dar in cazul meu nu se oprea motorul, iar la tester ii indica ceva eroare. Mecanicul a zis ca avea apa la ceva contact... senzor aflat aici: , adica aici: . A folosit cred aer si s-a rezolvat problema. Sper sa fi fost de ajutor dar ar fi mai bine sa fie doar bornele bateriei nestrase, asa scapi mai usor Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 domnilor, cei care v-ati mai anuntat la piese, dati semnale din nou, nu va mai stiu care cum sunteti. Gata vacanta, haideti sa ma scapati de cutiile din casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 si eu am patit asa si am rezolvat cu strangerea bornei + . cineva ma poate ajuta cu becu de benzina ? ceva idei sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 desfaci bordul, scoți becul, te duci la primul magazin de piese auto Âşi iei unul la fel. simplu Âşi ieftin, costă cam 1 leu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 si ce rezolva daca schimba becul? salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu . motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia ) problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord . rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins . desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor . efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este . aveti idee care poate fi problema ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.