crazvy Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat? Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron). Moto Detail de la Louis http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025915 e vreo 500 de lei cu suport cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat? Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron). http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=194694 Editat Iunie 22, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 din ce-mi aduc eu aminte, toata teraba e sa se potriveasca prinderile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Baiatul asta dezmembreaza un F650 GS 2004 /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ L-am vazu...dar scaritele sunt date de mult Thank's anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Ieseala in compania a doua Transalpuri, la Varful lui Roman Horezu...GeSu a facut admirabil fata, purtand in carca un megaaa incepator... O noua poza, care imi place extrem de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 la furca trebuie neaparat simering de la magazine moto? are ceva daca pun unul oarecare de la magazine de simering-uri? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Daca gasesti fix la aceleasi cote. In cel mai rau caz, platesti/faci manopera mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe. apai iti dai seama ca pun aceleasi dimensiuni dar imi trebuie unul singur, am schimbat acum o luna si are scapari unul ori a fost afectat la montaj, ori tubul are deformari intrebarea era daca difera cele din magazinele moto de cele uzuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Din cate stiu, cam toate simeringurile de furca au niste dimensiuni pe care nu le gasesti la simeringurile standard din cataloagele de simeringuri. Daca la restul simeringurilor de la o motocicleta ai alternative, cand e vorba despre simeringurile telescoapelor trebuie sa iei simeringuri dedicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp... Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp... Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc... eu am pus Saito cu 10 euro de la Louis la Polo sint tot 10 euro dar Hi-Q si totusi am gasit cu 6 lei la un magazin de bricolaj, aveau pe stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Eu am pus semeringuri Ari la 12.000 km (la scurt timp dupa ce am cumparat-o) si burdufuri de telescoape. Acum am 70.000 km si inca nu scapa ulei nici unul din ele, probabil si din cauza ca-s protejate de burdufuri. In alta ordine de idei, aveam ralanti-ul extrem de instabil, murea intr-una la semafor, nu pornea prompt, asa ca am demontat airbox-ul si am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner, si am avut grija sa nu se scurga mizeria in cilindru. Acum e cu totul altceva, nu mai face figuri la turatii joase. In schimb, pentru ca am mers destul de mult cu problemele la ralanti, am si solicitat mai mult electromotorul si sprag clutch/freewheel/frei-ul (porniri mult mai frecvente si mai greoaie). In consecinta, de vreo 2 zile, la pornire, face ca o rasnita sprag clutch-ul, asa ca banuiesc ca trebuie sa il schimb si pe el. Aveti idee unde gasesc unul nou mai ieftin, sau second-hand cu km putini (stare buna)? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) sal. am un consum de 6.8 (f650gs-2002) in oras. nu e un pic cam mult? Editat Iulie 4, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 (editat) In general, la motoretele astea, as zice ca daca trece de 6 e cam mult. Mie nu mi-a trecut niciodata de 5% Dar, depinde de trafic si cum il abordezi, depinde cum citesti KM(de pe total sau partial) Editat Iulie 4, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Adica /index.php?/topic/698904-bmw-f650gs-26000-km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) sal. am un consum de 6.8 (f650gs-2002) in oras. nu e un pic cam mult? Sincer, imi pare enorm. Incearca sa ii cureti clapeta. Dupa operatiunea asta mi-am redus consumul mediu in ultimii 4000 km la 3,8 l. Editat Iulie 5, 2013 de redippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Sincer, imi pare enorm. Incearca sa ii cureti clapeta. Dupa operatiunea asta mi-am redus consumul mediu in ultimii 4000 km la 3,8 l. Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? se vinde /index.php?/forum/16-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/ Unde ai facut saua, arata ff bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 @redippy cum fac asta? ma descurc sa o fac singur? imi poti da un link ceva? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? da, si se mai vorbeste de motorul de relanti cred ca ar fi 6 in poza de mai jos @redippy cum fac asta? ma descurc sa o fac singur? imi poti da un link ceva? thx dai jos carenele, admisia si filtrul de aer, airbox-ul si ajungi la injector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Am povestit eu cateva post-uri mai sus pe scurt cum am procedat pentru curatirea throttle body-ului, a motorasului de ralanti si a tuburilor asociate. A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit. Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam Editat Iulie 5, 2013 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Care...cea de admisie aer in corpul injectorului? Unde ai facut saua, arata ff bine Aici pe forum . Moto_Dan "scaune moto" Editat Iulie 5, 2013 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Aceeasi problema o am si eu. Se invarte electromotorul in gol. Daca descoperi buba, posteaza si tu o poza ca sa vad care din rotitele dintate sunt duse! Eu nu apuc sa o desfac prea curand. Multam! A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit. Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner, am ajuns si eu sa curat motorasul in cele din urma avea o mizga de el probabil de 12 ani dar nici chiar 4 mm grosime deocamdata n-am observat vreo diferenta in functionare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.