Trumansky Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Stie cineva unde pot sa gasesc o saiba de cupru pentru busonul de golire ulei, la un BMW f 650 gs 2003 ( sau ceva dimensiuni ?)Pierde ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul ala de cupru. Multumesc, La AB, au de obicei pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Stie cineva unde pot sa gasesc o saiba de cupru pentru busonul de golire ulei, la un BMW f 650 gs 2003 ( sau ceva dimensiuni ?)Pierde ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul ala de cupru. Multumesc, Poti face o saiba mult mai buna si mai rezistenta dintr-o moneda de aluminiu mai veche, gaurita la dimensiunea surubului / buson. Sau din klingherit de 1mm, pe care minjesti niste silicon rezistent la produse petroliere! In cazul asta nu mai pierzi timpul si banii cautind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 ÂŞi eu am pus una de aluminiu. Cea de cupru se calise prea mult Âşi nu mai avea elasticitate. Poți să o Âşi decalesti. O arzi la flacără Âşi o răceÂşti forțat. Dar nu merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Stie cineva unde pot sa gasesc o saiba de cupru pentru busonul de golire ulei, la un BMW f 650 gs 2003 ( sau ceva dimensiuni ?)Pierde ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul ala de cupru. Multumesc, Salut, Da-mi adresa ta pe PM si iti trimit una free of charge. Eu mi-am facut mai multe din cupru pe care l-am inmuiat prin tratament termic. Suplimentar montez si o saiba subtire din clingherit. Asta ma ajuta ca la schimbul de ulei sa protejez suprafata saibei de cupru contra deformarilor care apar prin stringere. Oricum respecta cuplul de stringere la 40 - 45 Nm. Dar inainte de a schimba saiba de la baia de ulei, vezi daca nu sunt destrinse suruburile cap torx care inchid capacele motorului si cele care prind cele doua parti ale carcasei cutiei de viteze. Eu am avut problema asta. Tot aveam motorul plin de ulei, tot schimbam saibele de cupru si tot degeaba. La un moment dat am pus de verificare cheia torx pe suruburile de stringere a carcaselor motorului si m-am speriat cit am mai strins la ele , asa cu mina, fara sa fortez. Dupa aia nu am mai avut ulei pe utilaj. Daca faci singur saiba de cupru, sa o inrosesti in foc la aragaz si sa o lasi apoi sa se raceasca in aer. In felul asta se inmoaie cuprul. Nu iti recomand sa folosesti silicon la etansare pentru ca la urmatorul schimb poti sa ai surpriza ca el s-a prins pe suprafetele de etansare si de curatat il cureti cu cutit, smirghel sau altceva dar poti zgiria suprafetele si apoi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 1. Care dintre voi a schimbat lichidul din sistemul de racire ? E complicat ? 2. De unde sa cumpar un filtru de aer stock (din Bucuresti ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) Salut, Da-mi adresa ta pe PM si iti trimit una free of charge. Eu mi-am facut mai multe din cupru pe care l-am inmuiat prin tratament termic. Suplimentar montez si o saiba subtire din clingherit. Asta ma ajuta ca la schimbul de ulei sa protejez suprafata saibei de cupru contra deformarilor care apar prin stringere. Oricum respecta cuplul de stringere la 40 - 45 Nm. Dar inainte de a schimba saiba de la baia de ulei, vezi daca nu sunt destrinse suruburile cap torx care inchid capacele motorului si cele care prind cele doua parti ale carcasei cutiei de viteze. Eu am avut problema asta. Tot aveam motorul plin de ulei, tot schimbam saibele de cupru si tot degeaba. La un moment dat am pus de verificare cheia torx pe suruburile de stringere a carcaselor motorului si m-am speriat cit am mai strins la ele , asa cu mina, fara sa fortez. Dupa aia nu am mai avut ulei pe utilaj. Daca faci singur saiba de cupru, sa o inrosesti in foc la aragaz si sa o lasi apoi sa se raceasca in aer. In felul asta se inmoaie cuprul. Nu iti recomand sa folosesti silicon la etansare pentru ca la urmatorul schimb poti sa ai surpriza ca el s-a prins pe suprafetele de etansare si de curatat il cureti cu cutit, smirghel sau altceva dar poti zgiria suprafetele si apoi.... Iti multumesc frumos si pentru oferta ta si pentru sfaturi. Nu cred ca e cazul sa-mi trimiti, dupa cate inteleg eu de la Timisoara, ma descurc eu pe plan local. Inca o data multumesc pentru tot. PS: pana la urma tot nu am aflat dimensiunile saibei sa stiu ce caut Editat Octombrie 15, 2009 de barbish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 1. Care dintre voi a schimbat lichidul din sistemul de racire ? E complicat ? 2. De unde sa cumpar un filtru de aer stock (din Bucuresti ) ? 1- Nu e complicat. Vezi explicatiile pas cu pas pe f650.com. 2- Filtru de aer gasesti la louis (vreo 10 euro) sau la Bavaria (vreo 15 euro). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) 1. Care dintre voi a schimbat lichidul din sistemul de racire ? E complicat ? 2. De unde sa cumpar un filtru de aer stock (din Bucuresti ) ? 1. vezi aici detalii si mai jos 2. de la Automobile Bavaria, sau comanzi prin Kronau de pe louis deasemenea mai exista si diferiti tipi pe forum care vand filtre, cauta si pe la vanzari piese Editat Octombrie 16, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Ti-am zis ca nu tb evitat din start Bavaria... Pretul ala este pt setul de 2 butuci? Ca parca la voi e inca un butuc la prinderea de portgabaj. Nu ai intrebat si cat costa special pt cheia ta? Pai as fi intrebat eu multe, dar... n-ai pe cine. Am dat comanda abia azi ca n-am putut ajunge mai devreme pana la ei si mi s-a parut ca erau angajati noi. In fine, nu m-a putut lamuri omul de la comenzi ce inseamna set, daca sunt 2 butuci sau doar 1 butuc si o cheie... Incercau din rasputeri sa ma convinga sa vin cu moto la ei ca sa imi deblocheze butucul sau sa imi dea altul, care nu stiu ce face cu nu stiu ce „catei”, ca ar merge cu cheia mea... In conditiile in care ora de manopera e cat e (nici ei nu stiau exact ) chiar n-are sens chestia asta si oricum n-am inteles nimic. Ma rog, oi fi eu mai toanta cu tehnica, dar nici ei nu stiau cu ce se mananca. Foarte prost pregatiti. Nici nu stiu sa citeasca tabelul cu piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) Pai as fi intrebat eu multe, dar... n-ai pe cine. Am dat comanda abia azi ca n-am putut ajunge mai devreme pana la ei si mi s-a parut ca erau angajati noi. In fine, nu m-a putut lamuri omul de la comenzi ce inseamna set, daca sunt 2 butuci sau doar 1 butuc si o cheie... Incercau din rasputeri sa ma convinga sa vin cu moto la ei ca sa imi deblocheze butucul sau sa imi dea altul, care nu stiu ce face cu nu stiu ce ?catei?, ca ar merge cu cheia mea... In conditiile in care ora de manopera e cat e (nici ei nu stiau exact ) chiar n-are sens chestia asta si oricum n-am inteles nimic. Ma rog, oi fi eu mai toanta cu tehnica, dar nici ei nu stiau cu ce se mananca. Foarte prost pregatiti. Nici nu stiu sa citeasca tabelul cu piese. Incredibil... din ce spui tu sunt absolut retarzi... Normal ca daca vine butuc special pt top-case de 650, tb sa vina 2 ca doar nu ai chei diferite la acelasi... Si cum adica nu sunt in stare sa zica cat e ora de manopera??? Oricum, mi-au facut si mie smekeria asta la top-case (la Viena), ca doar side-caseurile aveau cheia ca la moto... au luat moto in alelier cateva minute si gata, nu mi-au luat nici un ban. Deci, ia in calcul si varianta asta, sa-ti faca actualul butuc (sau altul, cum zic ei) pe cheia ta, e usor daca au cheia si e cel mai elegant. Intraba-i din start cat vor ca e nimic-toata. Cateii aia sunt lamelele din interiorul butucului; fac diferenta intre cheia ta si o cheie "straina", in functie de zimtii de la cheie. Editat Octombrie 16, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Incredibil... din ce spui tu sunt absolut retarzi... Normal ca daca vine butuc special pt top-case de 650, tb sa vina 2 ca doar nu ai chei diferite la acelasi... Si cum adica nu sunt in stare sa zica cat e ora de manopera??? Oricum, mi-au facut si mie smekeria asta la top-case (la Viena), ca doar side-caseurile aveau cheia ca la moto... au luat moto in alelier cateva minute si gata, nu mi-au luat nici un ban. Deci, ia in calcul si varianta asta, sa-ti faca actualul butuc (sau altul, cum zic ei) pe cheia ta, e usor daca au cheia si e cel mai elegant. Intraba-i din start cat vor ca e nimic-toata. Cateii aia sunt lamelele din interiorul butucului; fac diferenta intre cheia ta si o cheie "straina", in functie de zimtii de la cheie. Nu am glumit sau exagerat cu nimic si, din cauza bramburelii, am ales varianta, sper eu cea mai ieftina, sa iau butucul cu cheie separata si sa ma duc la mecanicul meu pentru operatiune. Ei mi-au zis ca sa vin cu moto la ei, sa deblocheze incuietoarea, sa imi comand butuc din ala care se face pe cheia mea (era parca 160 de lei), dar n-au stiut sa imi spuna cat ma costa manopera si daca se poate face sigur. E pe sistemul „sa vedem...” ori eu n-am bani de surprizele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Nu am glumit sau exagerat cu nimic si, din cauza bramburelii, am ales varianta, sper eu cea mai ieftina, sa iau butucul cu cheie separata si sa ma duc la mecanicul meu pentru operatiune.Ei mi-au zis ca sa vin cu moto la ei, sa deblocheze incuietoarea, sa imi comand butuc din ala care se face pe cheia mea (era parca 160 de lei), dar n-au stiut sa imi spuna cat ma costa manopera si daca se poate face sigur. E pe sistemul „sa vedem...” ori eu n-am bani de surprizele lor. cu ~ 160 de lei mi-am cumparat eu butuc(pe cheia existenta deja) pt capacu de pe suportul de topcase ... a venit in ~ 1 sapt .... bucutu a venit cu inca o cheie deja infipta in el (identica cu a mea, ca altfel ii se imprastiau cateii aia...) doar ca nu avea cauciucu ala din capat... deci practic acu am 3 chei ... Grija mare cand scoti cheia din butucu nemontat(operatiune neindicata) pt ca mie mi-au fugit cateii din lesa si mi-au trebuit vreo 10 min sa ma prind care de unde e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 1. vezi aici detaliisi mai jos 2. de la Automobile Bavaria, sau comanzi prin Kronau de pe louis deasemenea mai exista si diferiti tipi pe forum care vand filtre, cauta si pe la vanzari piese Multumesc mult tuturor . Astept sa treaca ploaia si ma apuc de treaba. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Salutare Am cumparat si eu un GS cu valize laterale, dar au venit fara butuci si am mers la BMW-ul de aici de la Tg. Mures pentru a comanda acesti butuci. Acum nu o sa intru in detalii legate de tipii de acolo (as vrea sa fi fost si ei germani... dar din pacate sunt... stiti si voi), ei bine ideea e ca am primit butucii si dupa ce tot au spus cei de acolo ca o sa primeasca si documentatia pentru potrivirea acestora pe cheia mea, nu stiu cand, le-am mltumit frumos si am mers la un atelier de lacatuserie/copiat chei. Butucii (sunt pereche) nu vin pe cheia motorului, desi am dat comanda dupa datele din talon, au o cheie in ei pentru a tine cateii in butuc. Pe scurt, dupa ce lacatusul respectiv a pilit cateii unui butuc si-a dat seama ca poate schimba cateii intre ei astfel incat acestia sa vina dupa indentatiile cheii mele, adica, a schimbat cateii intre ei, masurand cu sublerul cheia mea si cheia cu care au venit butucii si asa s-au potrivit cateii, la fix, incatnu a fost nevoie de nici o pilire. Nu sunt sigur dar cred ca asa e facut butucul incat sa poata fi aranjati cateii sa corespunda unui numar de combinatii care asigure cheile pe care BMW le-a facut... sau poate ca nu, dar merita incercat. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Iti multumesc frumos si pentru oferta ta si pentru sfaturi.Nu cred ca e cazul sa-mi trimiti, dupa cate inteleg eu de la Timisoara, ma descurc eu pe plan local. Inca o data multumesc pentru tot. PS: pana la urma tot nu am aflat dimensiunile saibei sa stiu ce caut Dimensiunile saibei de cupru: diametrul exterior 30 mm diametrul interior 24 mm grosimea 1,6 mm Scuze pentru raspunsul intirziat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Daca faci singur saiba de cupru, sa o inrosesti in foc la aragaz si sa o lasi apoi sa se raceasca in aer. In felul asta se inmoaie cuprul. S-a strecurat o mica eroare! Cuprul si in general materialele neferoase se inmoaie prin acelasi procedeu prin care cele feroase (otelul) se calesc, respectiv se incalzesc (in cazul cuprului, aluminiului pe aragaz) si se racesc rapid intr-un vas cu apa rece. Pt anumite aliaje ale aluminiului se face chiar calire prin incalzire si racire lenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 S-a strecurat o mica eroare! Cuprul si in general materialele neferoase se inmoaie prin acelasi procedeu prin care cele feroase (otelul) se calesc, respectiv se incalzesc (in cazul cuprului, aluminiului pe aragaz) si se racesc rapid intr-un vas cu apa rece. Pt anumite aliaje ale aluminiului se face chiar calire prin incalzire si racire lenta. Ai dreptate. Am mai verificat odata cu meseriasul meu care se pricepe la tratamente termice, si pentru ca sa inmoi cuprul , racirea se face in apa rece. Cit mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Dimensiunile saibei de cupru: diametrul exterior 30 mm diametrul interior 24 mm grosimea 1,6 mm Scuze pentru raspunsul intirziat. Merci mult !!! bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 am fost la enduro tura jud Timis...super tare...chestia e urmatoarea, imi curge ulei din ambele telescoape de pe fata, nimic deosebit, da ce m-a nedumerit p mine e ca sambata dimineata cand am plecat de acasa nu curgeau, iar duminica curgea in ultimul hal, de m-a murdarit si pe cizma in timpu mersului cand am avut honda retin ca am umblat vreo luna cu unu dintre ele curgand, si tot nu a curs ca astea banui ca o fii pe seama coclaurilor... PS: 30E set simeringuri, ulei silcolene 10w, manopera 120 lei, 300 lei total...e mult, e putin...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) am fost la enduro tura jud Timis...super tare...chestia e urmatoarea, imi curge ulei din ambele telescoape de pe fata, nimic deosebit, da ce m-a nedumerit p mine e ca sambata dimineata cand am plecat de acasa nu curgeau, iar duminica curgea in ultimul hal, de m-a murdarit si pe cizma in timpu mersuluicand am avut honda retin ca am umblat vreo luna cu unu dintre ele curgand, si tot nu a curs ca astea banui ca o fii pe seama coclaurilor... PS: 30E set simeringuri, ulei silcolene 10w, manopera 120 lei, 300 lei total...e mult, e putin...? la mymototuning au cu 80-90 de lei simeringuri ... ulei stock vine cu 7,5W dar cum fac destul offroad ma gandeam si eu sa bag 10W ... sa-mi spui si mie te rog cum e cu 10W ... iar cu manopera cam ala e tarifu cam peste tot... asta daca n-ai vre-un amic care sa stie cum se face... si atunci aia 120 se transforma in 40 de lei (o lada de bere) si al meu curge unu de ceva timp dar finut de tot... cred ca ai avut tu ghinion de a plesnit in halu ala... de cand a inceput al meu sa curga am mai facut cam 1500 km... Editat Octombrie 20, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Salutare, caut parbriz touring pt F650 2005 si protectiile de ghidon (originale, acerbis am inteles ca necesita inaltarea ghidonului, etc...) SH daca s ar putea, sugestii? astept PM ca sa nu alteram topicul prea tare Mulztam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 am fost la enduro tura jud Timis...super tare...chestia e urmatoarea, imi curge ulei din ambele telescoape de pe fata, nimic deosebit, da ce m-a nedumerit p mine e ca sambata dimineata cand am plecat de acasa nu curgeau, iar duminica curgea in ultimul hal, de m-a murdarit si pe cizma in timpu mersuluicand am avut honda retin ca am umblat vreo luna cu unu dintre ele curgand, si tot nu a curs ca astea banui ca o fii pe seama coclaurilor... PS: 30E set simeringuri, ulei silcolene 10w, manopera 120 lei, 300 lei total...e mult, e putin...? eu am mers cu un semering lacrimand aproximativ 4000 km, si abia atunci incepuse sa curga foarte tare. pretul este bun. in toamna anului trecut am facut si eu operatiunea asta la AB(numai manopera care m-a costat 190 ron). mai incercasem la kawa, insa manopera costa acolo 250 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) @CuCun daca ai unde si inclinatii tehnice poti sa ti le schimbi si singur, nu e mare teorie vezi aici - /index.php?...t&p=1973604 Editat Octombrie 20, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 revin cu un mic update... am gasit simeringuri Saito pe acceasi dimensiune (41x54x11) cu 40 lei/set si ulei de telescoape Repsol 10 w cu 30lei/litru... nu stiu cat de buna afacere am facut, da oi vedea, macar vreo 10.000 km sa ma tina mai tre sa iau ceva de protectie pt ele, burdufe...ciorap...nu stiu @THC schimbatu' ma bag eu cred ca sa il fac ca nu pare mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 revin cu un mic update...am gasit simeringuri Saito pe acceasi dimensiune (41x54x11) cu 40 lei/set si ulei de telescoape Repsol 10 w cu 30lei/litru... nu stiu cat de buna afacere am facut, da oi vedea, macar vreo 10.000 km sa ma tina mai tre sa iau ceva de protectie pt ele, burdufe...ciorap...nu stiu @THC schimbatu' ma bag eu cred ca sa il fac ca nu pare mare lucru Pretul la ulei este chiar bun. Unde l-ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.