rila Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Clujene... ..te vad om pasionat...motoru tau poate e deja in Romania..adus tot din Germania...nu-l dau la samsari...fa-mi o oferta...ti-l pastrez pana-n martie...fara costuri de cazare...cat dai ? vezi semnatura ! Mesaj completat Salut, ti-am dat add pe messenger, la id : iulian.rauta;corect? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) trebuie sa imi cumpar baterie... Actuala baterie, un saito cu care am cumparat mobra a sucombat ... acum intrebarea mea este: si-a cumparat cineva asa ceva ? pretul este ok, insa nu stiu cum sta cu fiabilitatea. Salut, Eu aduc pt clientii mei Toplite / Yuasa la 45 Euro formatata gata de pus pe mobra, in cateva ore de la comanda. Pana acum nu s-a plans nici unu din posesorii de BMW. Daca va intereseaza, astept PM. Asfalt uscat, Editat Noiembrie 18, 2009 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 -cum e posibil sa se strice pompa de apa la aprox 4000 km dupa ce am schimba kitul de pompa???....a mai patit cineva? , ma apuca dracii. -deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea. E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu... Hai noroc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 -cum e posibil sa se strice pompa de apa la aprox 4000 km dupa ce am schimba kitul de pompa???....a mai patit cineva? , ma apuca dracii. -deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea. E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu... Hai noroc!!! Salut, te referi la simeringurile din pompa de apa? De unde le-ai luat cu 5 lei??? Mie mi s-a stricat de curnad si nu gasesc deloc... Mersi si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele : toba spate [dreapta] completa scut motor senzor abs fata handguards piesele provin de pe un gs din 2007 cei interesati PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :toba spate [dreapta] completa scut motor senzor abs fata handguards piesele provin de pe un gs din 2007 cei interesati PM ...atat a mai ramas din el ..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 -deja am cumparat 2 semeringuri normale cu 5 lei amandoua, pe care vreau sa le montez, poate tin mai mult astea.E cineva care a facut acelasi lucru, sa-mi zica daca ma chinui degeaba sau nu... Da, io-s ala care am luat initial doua simeringuri de Fartec cu 7 lei ambele, cu interior mai mic putin si exteriorul la fel, care le-am adaptat si merg brici, am deja peste 5000 km cu ele. La inceput am crezut ca fac munca in zadar, dar vad ca astea tin mai bine decit alea originale...si nici macar nu-s scumpe. Imi pare rau ca nu am luat tot stocul atunci cind am gasit, fiindca acum magazinul de la care am cumparat s-a desfiintat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) da adika astea le mai am prin garaj au fost mai multe dar sau dat Editat Noiembrie 23, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salut, te referi la simeringurile din pompa de apa?De unde le-ai luat cu 5 lei??? Mie mi s-a stricat de curnad si nu gasesc deloc... Mersi si asfalt uscat... le gasesti la orice magazin care vinde rulmenti si curele de la tine din oras...dimensiunile sunt comune (10-26-7) , eu am gasit in primul magazin in care am intrat (in Iasi..)... -bun!..... deci ma apuc de treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 le gasesti la orice magazin care vinde rulmenti si curele de la tine din oras...dimensiunile sunt comune (10-26-7) , eu am gasit in primul magazin in care am intrat (in Iasi..)... -bun!..... deci ma apuc de treaba.. Omule...daca ma crezi...am cautat TOT orasul asta d erahat si nu am gasit unu' macar...nici pe net, la nimeni...si tu spui ca se gasesc asa usor in IAsi...? Inseamna ca e alta "tara" la tine akolo... Te rog eu...trimite-mi si mie 4 bucati daca poti si platesc eu tot deranjul...costul lor+posta+deranju'... Daca vrei da-mi te rog un nr. de tel. ceva... Mersi mult si sper ca ma intelegi...de ce sunt asa de pornit...(caut de 2 luni aproape... ) Bafta si drumuri faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :toba spate [dreapta] completa scut motor senzor abs fata handguards piesele provin de pe un gs din 2007 cei interesati PM salut se potrivesc handguards si la gs 2001 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 sal, poate are cineva nevoie am urmatoarele :toba spate [dreapta] completa scut motor senzor abs fata handguards piesele provin de pe un gs din 2007 cei interesati PM Da man vreau io handguard-urile nr. meu: 0752 835 762 Raoul-Bucuresti, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 au ajuns la mine protectiile de manere multumesc acum trebuie sa gasesc o metoda sa le prind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 au ajuns la mine protectiile de manere multumescacum trebuie sa gasesc o metoda sa le prind pai ce-ti lipseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 colierele de prindere: cred ca o sa pun ceva coliere d'alea de 22 cu garnitura de cauciuc pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 dupa cum spuneam acu' ceva vreme ca am pe cineva care imi face crash-baruri...in sfarsit sunt gata si le am eu unu' sunt multumit de ceea ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 dupa cum spuneam acu' ceva vreme ca am pe cineva care imi face crash-baruri...in sfarsit sunt gata si le am eu unu' sunt multumit de ceea ce a iesit la ce bani au iesit crash-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 frumoase, repet si eu intrebarea, in ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baazalung Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Se da urmatoarea problema: GS de prin 2000 cu 30 000km la bord Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi... Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul. Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj. Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei! A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim. Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Se da urmatoarea problema: GS de prin 2000 cu 30 000km la bord Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi... Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul. Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj. Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei! A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim. Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii? Cumva a ajuns uleiul din motor, prin epuratorul de gaze, in cutia filtrului de aer. Mie mi s-a intamplat la Tenere cand am tot completat ulei, fara sa fie necesar. Tenere, avand rezervor separat de ulei, e mai complicat de aflat nivelul corect de ulei. Mi se parea tot timpul ca aveam prea putin ulei. In final am completat pana am ajuns sa am cantitate dubla de ulei. La KTM, frecvent imi ajunge ulei in cutia filtrului de aer (tot prin epurator) cand motoreta face tumbe dese. Deci, astea sunt cele 2 cauze prin care poate ajunge ulei in filtrul de aer: completare peste masura sau posetari si rasturnari de motoreta. Schimba filtrul de aer si potriveste nivelul de ulei ca la carte si moto ar trebui sa mearga fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Dupa lupte seculare care au durat juma de zi, am reusit sa montez topcaseul cu sistemul lui de prindere. Dar s-a lasat cu pilit, taiat, ajustat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 THC, zeroo...scuze ca nu am rasp mai prompt da sunt prin europa(holland mai exact) si n-am avut acces la net/timp pana acu' crash'urile mi le'a facut undeva pe la 350 lei, tot inclus-teava 21', manopera, ceva suruburi, ...si au iesit f bine greeting's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Se da urmatoarea problema: GS de prin 2000 cu 30 000km la bord Motoru merge, nu suna dubios, weekend, frumos afara, plimbarica 20 min, tragem un pic pe dreapta si inainte sa ne oprim din rulat, moare motoru si porneste greu inapoi... Apoi imi moare motoru la 80km/h, in treapta a 5a, drum drept, lin... Porneste f greu, dupa ce modificam ralenti-ul. Apoi imi moare iar, cand sa ii dau a 2-a, ca si cum as fi subturat-o. Porneste mai usor, dar tot dupa 3 min de incercari si dupa ce am dat ralentiul sus tare. Ralentiul era pe la 4000 de ture si turometrul dansa ca nebunul pe acolo, sub 4000 se gatuia motorul. Duc motorul mai departe, imi moare la 80km/h, in treapta a 3a Chinurile facerii la repornire, dupa 30 de minute merge, in final, dupa ce scoate mii de sunete neobishnuite. Ralentiul intors pe la 2000. Motorul moare la schimbarea in trepte inferioare, dar ajunge pana in garaj. Prima chestie pe care o verificam, ca e cea mai accesbila, e filtrul de aer. Supriza! Curgea ulei din el... si airboxul era plin cu vreo 400ml de ulei! A mers vreo 6000km de la ultima revizie. Nivelul la ulei acum este sub minim. Acum ce e de facut cu ea? Sfaturi, pareri, sugestii? aceasi problema am avut si eu deci: 1 schimba bujia 2 curata corpu rampei de admisie si adu clapeta pe zero 3 curata airboxu si pune alt filtru sau curata filtru dc e kn 4 scoate uleiul din ea inclusiv filtru si ii pui 2.4 litri ulei sau 2.6 litri maxim tu ai pus sigur mai mult ulei,am facut si eu aceasi greseala, prima data am bagat 3 litri ca am zis ca are rezervoru sus si ca e loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baazalung Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fie ce spuneti voi si nu ceva mai grav. Totusi, au trecut minim 6000km de la ultimul schimb de ulei. Pe f650.com am gasit povestea unui tip a carui motocicleta se prezenta cu simptome asemanatoare. La el a trebuit modifcat softul, dupa ce au schimbat cam tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fie ce spuneti voi si nu ceva mai grav.Totusi, au trecut minim 6000km de la ultimul schimb de ulei. Pe f650.com am gasit povestea unui tip a carui motocicleta se prezenta cu simptome asemanatoare. La el a trebuit modifcat softul, dupa ce au schimbat cam tot pe acolo. Ok. Dar nu cred ca softul poate sa-ti bage ulei de motor in airbox. Daca nu ai posetatat-o, precis ai completat peste masura uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.