Jump to content
Sign in to follow this  
tro5

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

Recommended Posts

Va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fie ce spuneti voi si nu ceva mai grav.

Totusi, au trecut minim 6000km de la ultimul schimb de ulei.

 

Pe f650.com am gasit povestea unui tip a carui motocicleta se prezenta cu simptome asemanatoare. La el a trebuit modifcat softul, dupa ce au schimbat cam tot pe acolo.

 

Ok. Dar nu cred ca softul poate sa-ti bage ulei de motor in airbox. Daca nu ai posetatat-o, precis ai completat peste masura uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa ai dreptate cu uleiul ala, Andrei.

 

Cat despre scapat (picat, cazut) motorul, daca la asta te referi, a patit-o acu 3 luni de pe loc, atat.

 

Cand ziceam ca problema ar putea fi de la soft, ma refeream la faptul ca se opreshte la cuplarea in trepte inferioare si nu sta la ralenti. Nu ma refeream la uleiul din airbox.

Mesaj completat

Imi pare rau, dar nu mai pot de edit si nici delete la postarea de mai sus.

 

Problema rezolvata: se pare ca un vecin daduse peste motor acum ceva zile si l-a culcat...

 

Acum totul e ok.

 

 

Multumesc mult tuturor pentru sfaturile voastre !

Share this post


Link to post
Share on other sites

e un furtun special pt golit uleiul din filtrul de aer

daca

verificai nivelul periodic observai lipsa a 400 ml

 

 

problema cu ralanty - senzorul de clapeta murdar sau stricat

Share this post


Link to post
Share on other sites
THC, zeroo...scuze ca nu am rasp mai prompt da sunt prin europa(holland :kick: mai exact) si n-am avut acces la net/timp pana acu'

crash'urile mi le'a facut undeva pe la 350 lei, tot inclus-teava 21', manopera, ceva suruburi, ...si au iesit f bine :)

greeting's

 

Dixtractie placuta in holland :finger:

merci de info; destul de ieftine crashurile, poate comand si eu un set :kali:

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ca tot veni vorba ......am parbrizul si caut restul (pt modelul 2001) :)

 

-deci cine are piesele 3,4,5,6,7, si le vinde sa ma caute pe p.m.

 

salutare!

post-8355-1259870355_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns.

 

 

 

fa ce vrei nu se deregleaza decat ceasu :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no problem, da jos linistit

Share this post


Link to post
Share on other sites
no problem, da jos linistit

merci mult! asa voi face. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Un pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc

Edited by aditorpan

Share this post


Link to post
Share on other sites

:angry:

Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650.

Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul,

asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model.

 

An de fabricatie 1997, 36.000 km.

Va multumesc si va doresc numai bine.

 

Atasez aici o arhiha cu poze.

attachments_2009_12_07.zip

Edited by stel_ice

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs

 

Maestre,

Eu am gasit-o la 1550 € cu tot cu transport in tara.

Cred ca una cum zici tu e mult mai scumpa.

 

In concluzie, nu ai o parere asa buna a?

Numai bine.

Edited by stel_ice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut

Un pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc

adi, se invarte pe undeva pe la 100-100 si un pic de euro din cate stiu eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea,

Am si eu nevoie de un sfat . Am fost plecat pt o bucata buna de vreme si motorul ( BMW f 650gs -2003) a ramas nepornit pentru vreo 2 luni juma. Ei bine cand am vrut sa-l pornesc....problema. I-am schimbat bujia si filtru de aer, l-am pornit dar nu mai vrea sa stea la ralanti. E posibil cumva sa fi ramas shocul tras si sa o inece in turatie mica sau poate fi si altceva ?

Multumesc anticipat pt orice sfat !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

clapeta de admisie este murdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a mai discutat pe undeva

Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles)

numa bine.

Edited by 66c-bmw

Share this post


Link to post
Share on other sites
clapeta de admisie este murdara

Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta.

multumesc !

Mesaj completat

s-a mai discutat pe undeva

Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles)

numa bine.

Bateria e noua nouta, schimbata o data cu bujia si filtrul de aer. O sa incerc asa cum m-ai sfatuit.

multam !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta.

 

Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei

Asa ar fi cel mai bine dar asta inseamna sa o duc pe o platforma pana acolo sau sa-l chem pe el unde am motorul si nu stiu daca se baga la chesti dastea. Nu am avut ocazia sa-l cunosc.

Sa traiesti !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...