hondafan Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 eu ma bag la crashbaruri daca sunt la preturi decente, ma bag si la suporti pt coburi daca faci... pentru suporti de coburi nu am sa fac. dar la motor fac. numai sa gesesc aici in iasi cobaiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Sa vedeti problema: Am luat un Dakar 2003. Simplu, frumos, bun. Toba cam arsa, dar am mai vazut in pozele voastre ca sunt tot cam asa... Am schimbat ulei, filtre, verificari... Facut 50 Km intr-o zi, dupa o luna alti 30-40 km. Nu forja, mers de incepator... Toate bune, mers rotund, nu incalzire a motorului... Azi am fost in garaj si am zis: ia sa-i dau o cheie, sa vad ce mai zice! Ii dau, porneste usor, ca de fiecare data, il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria. Il tin 5 minute la 3500 rotatii. Intra un prieten in garaj (unde era semiintuneric) si incepe si urla: Baaaaa! Iti ia foc toba! Ma uit: toata portiunea curba de la cilindru pana la cadru (40 cm) ROSIE! Mi-a inghetat brusc mana, marul lui Adam, sangele in vene... L-am mai lasat cateva secunde la ralanti si l-am oprit. Dupa 10 minute era ok, am pornit iar motorul sa vad ce mai zice, iar porneste usor, merge rotund... Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri. A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute? Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati? Inseamna ca vara se inroseste teava pana la varful tobei? sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati? Acum serios? Ce fac? Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t3r3nt3 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Il tin 5 minute la 3500 rotatii. Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri. A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute? Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati? sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati? Acum serios? Ce fac? Vinde-l. Nu a gresit cu nimic ca sa te intalneasca pe tine. Varianta 2 (putin probabila) : Ai putea sa citesti tot topicul asta, sa iti descarci manualul, sa il citesti si sa inveti sa iti folosesti motocicleta. Editat Decembrie 12, 2009 de t3r3nt3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 ...il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria. Motocicleta incarca la fel indiferent de turatie. Nu e ca Dacia 1300 care incarca mai mult daca o turai. Legat de teava inrosita, nu cred ca sunt motive de ingrijorare. Tu ai tinut-o pe loc 5 min la 3500. In mod normal, in mers constant cu 3500 ai vreo 80/h, si la viteza asta e suficient curent ca sa nu se inroseasca teava. Daca spui ca motorul merge normal, nu cred sa fie probleme. ------------------------------------------------------------------------ Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Uite ca cineva a avut amabilitatea de a-mi da un raspuns. Multumesc John. Copiez aici, poate mai are cineva nevoie de rezolvare... si nu e sfatuit sa o vanda... "Why is my Exhaust Glowing? Q. Went down to fill up the coolant on my bike. It was dark and cold out. After I filled it up, I turned the bike on to idle. After two or three minutes I looked over and noticed that the large metal pipe that comes out of the top of the engine and heads to the exhaust was bright red at the top!! Is that normal? I rode around a little to see if it was something that needed wind on it to keep it from happening. But it was still there. IS something wrong with my bike? The overheating light does not come on. Just called my dealer. They said that it is totally normal...that in the dark every f650 header pipe will glow "cherry red" after a few minutes. Basically what the guy at the dealership said there should be NO warm up time with the f650 bikes. Get on and go. Seems strange to me, but when in Rome... Normally: I assume you are referring to the header pipe. They often glow red, particularly in the dark. That's why they change from "chrome" looking stainless steel to yellow or blue looking stainless steel. Heat does that. Flash 412 (CO) But sometimes, especially if you have a GS or CS: * Sorry to be the bearer of bad news, but this is not what you want to happen. The same thing happened to me, it turns out the sensor (oxygen or fuel, sorry I can't be more specific than that) needed to be reset. To do that you will need to disconnect the battery. Just remove one of the terminals and then reconnect it. That should take care of it. If this does not correct the problem, the sensor could be bad. What is likely happening is the bike is running too rich and the excess fuel is being burnt inside the exhaust, not good. When I went through this, I called 3 different dealers and got three different answers, basically it boils down to this: 1: "I dunno, never seen that happen before" 2: "They all do that, I have seen them glow white-hot before" 3: "Most likely the oxygen sensor, try resetting. . ." The reason I made the 3rd call was because my bike had not glowed prior to my letting the battery run down. Once I made the reset, it has not glowed again. I don't believe it is "normal" and I am glad I found a dealer/tech who was able to help me solve the problem. Whether you think it is normal or not, what can doing the reset hurt? It takes very little time and costs nothing. I do remember the dealer giving me some instructions after reconnecting the battery, they were very simple, but I don't remember exactly what was included. I think it basically was turn the key on, wait for the abs/oil lights to go out then start the bike without using the throttle! Again, this worked for me and stopped the glow! Tim. * Since disconnecting the battery will also reset the FI, you need to follow the "init" procedure described in the FAQ to have a nice functional bike after. NLS * That is apparently the primary reason BMW wants you to ride off immediately upon starting the bike up in the morning. The FI fast idle/starting mixture on their engines (including the twins) apparently is a regular blow-torch and they want you to get moving to cool it off. Richard #230" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Uite ca cineva a avut amabilitatea de a-mi da un raspuns. Multumesc John.Copiez aici, poate mai are cineva nevoie de rezolvare... si nu e sfatuit sa o vanda... "Why is my Exhaust Glowing? Q. Went down to fill up the coolant on my bike. It was dark and cold out. After I filled it up, I turned the bike on to idle. After two or three minutes I looked over and noticed that the large metal pipe that comes out of the top of the engine and heads to the exhaust was bright red at the top!! Is that normal? I rode around a little to see if it was something that needed wind on it to keep it from happening. But it was still there. IS something wrong with my bike? The overheating light does not come on. Just called my dealer. They said that it is totally normal...that in the dark every f650 header pipe will glow "cherry red" after a few minutes. Basically what the guy at the dealership said there should be NO warm up time with the f650 bikes. Get on and go. Seems strange to me, but when in Rome... Normally: I assume you are referring to the header pipe. They often glow red, particularly in the dark. That's why they change from "chrome" looking stainless steel to yellow or blue looking stainless steel. Heat does that. Flash 412 (CO) But sometimes, especially if you have a GS or CS: * Sorry to be the bearer of bad news, but this is not what you want to happen. The same thing happened to me, it turns out the sensor (oxygen or fuel, sorry I can't be more specific than that) needed to be reset. To do that you will need to disconnect the battery. Just remove one of the terminals and then reconnect it. That should take care of it. If this does not correct the problem, the sensor could be bad. What is likely happening is the bike is running too rich and the excess fuel is being burnt inside the exhaust, not good. When I went through this, I called 3 different dealers and got three different answers, basically it boils down to this: 1: "I dunno, never seen that happen before" 2: "They all do that, I have seen them glow white-hot before" 3: "Most likely the oxygen sensor, try resetting. . ." The reason I made the 3rd call was because my bike had not glowed prior to my letting the battery run down. Once I made the reset, it has not glowed again. I don't believe it is "normal" and I am glad I found a dealer/tech who was able to help me solve the problem. Whether you think it is normal or not, what can doing the reset hurt? It takes very little time and costs nothing. I do remember the dealer giving me some instructions after reconnecting the battery, they were very simple, but I don't remember exactly what was included. I think it basically was turn the key on, wait for the abs/oil lights to go out then start the bike without using the throttle! Again, this worked for me and stopped the glow! Tim. * Since disconnecting the battery will also reset the FI, you need to follow the "init" procedure described in the FAQ to have a nice functional bike after. NLS * That is apparently the primary reason BMW wants you to ride off immediately upon starting the bike up in the morning. The FI fast idle/starting mixture on their engines (including the twins) apparently is a regular blow-torch and they want you to get moving to cool it off. Richard #230" Plm cu engleza lor de balta... treaba sta in felu urmator ... La cati ai vazut tevi albastre!? ...eei, la toti aia a ajuns teviile au fost rosii mai mult sau mai putin... Iti trebuie 50-100 de km de enduro (nu soft-enduro) ca sa albastresti o teava... mai ales daca e vara... Acum considera tu, e normal sa fie rosie dupa ce ai facut misto de ea cu 5 min la 3500 pe loc!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) frate nu are nimic, dar nu trebuie sa o ti la 3500 ture pe loc sa incarce bateria Editat Decembrie 13, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Ok, m-ati linistit. Si sa nu mai fac ce am facut... am inteles. Bafta tuturor si cand o da musca poate punem de o iesire... Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 pe tzava aia ies gaze la aprox 500 grade - asta e temperatura normala de ardere in piston +/- ceva Gazele de evacuare intra in contact direct cu tzava aia. Ea nu ajunge din prima secunda la temperatura gazelor de evacuare dar in decurs de ceva minute la ralanty (tine de temperatura de afara ) sau chiar mai repede daca o tii in ture - se va incalzi, pentru ca la statul pe loc racirea ei e deficitara. Fierul are 2 temperaturi la care emana lumina: una pe la 400 - 450 grade - rosiatic inchis mai mult sau mai putin (nu imi amintesc exact); a2-a dupa 800 - spre alb concluzia - totul e normal. atentie - si tobele de pe spate ajung la peste 100 grade daca alergi mobra - topesti pantaloni, faci basici, etc. mai ales pe stanga care are catalizator. special warning cand ridicati moto de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? Nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil Mesaj completat Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil. Cand l-ai schimbat ultima oara? Simti pierderea de putere si mai jos sau numai la 2500? Oricum daca e treaba de filtru de aer, a evoluat lent si te-ai obisnuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 daca zici ca e cu mici ezitari e filtrul de combustibil. Cand l-ai schimbat ultima oara? Simti pierderea de putere si mai jos sau numai la 2500? Oricum daca e treaba de filtru de aer, a evoluat lent si te-ai obisnuit Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte. Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte.Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... nu are cum sa fie filtrul poate sa fie celebrul senzor de clapeta - daca mobra are peste 40k - zona intre 2500 si 3000 e zona in care sta cel mai mult la mersul lejer si in oras. inauntrul lui sunt 2 lamele de alama pe un strat rezistiv - si au de suferit de la vibratii. Daca au probleme - nu mai indica corect pozitia clapetei in zona aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Practic pierderea de putere e cam in toata plaja de turatie mica de pana-n 2500-3000. Dupa 3000 sau daca bag mana mai tare nu se mai simte.Filtrul de benzina m-am ferit sa-l schimb pana acum pentru ce e 100 euro..... pai daca le elimini pe rand e mai usor. Nu stiu nici cand ai inlocuit/curatat ultima oara filtrul de aer. Iti pot imprumuta kit-ul original de curatare, il am pt GSA-ul meu pe care din pacate nu prea l-am folosit anul asta. Dupa ce ai filtrul de aer OK poti decide daca dai 100 euro sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) pe tzava aia ies gaze la aprox 500 grade - asta e temperatura normala de ardere in piston +/- cevaGazele de evacuare intra in contact direct cu tzava aia. Ea nu ajunge din prima secunda la temperatura gazelor de evacuare dar in decurs de ceva minute la ralanty (tine de temperatura de afara ) sau chiar mai repede daca o tii in ture - se va incalzi, pentru ca la statul pe loc racirea ei e deficitara. Fierul are 2 temperaturi la care emana lumina: una pe la 400 - 450 grade - rosiatic inchis mai mult sau mai putin (nu imi amintesc exact); a2-a dupa 800 - spre alb concluzia - totul e normal. atentie - si tobele de pe spate ajung la peste 100 grade daca alergi mobra - topesti pantaloni, faci basici, etc. mai ales pe stanga care are catalizator. special warning cand ridicati moto de jos ce bine era daca vedeam asta in vara ... am topit niste pantaloni destul de scumpi ... si acu mai sunt urme pe toba Bine ca nu m-am ars Editat Decembrie 13, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 pai daca le elimini pe rand e mai usor. Nu stiu nici cand ai inlocuit/curatat ultima oara filtrul de aer. Iti pot imprumuta kit-ul original de curatare, il am pt GSA-ul meu pe care din pacate nu prea l-am folosit anul asta. Dupa ce ai filtrul de aer OK poti decide daca dai 100 euro sau nu Filtru de aer am luat deja nou si il voi inlocui. Dupa aia voi mai vedea. Oricum, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 mai stiu pe cineva care a patit asa si dupa ce si-a resetat cdi-ul pe tester a functionat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! in primul rand zi ce moto ai acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos! eu am unul de vanzare ( modelul vechi din 95) acum am asta nou pe injectie. pt coclau ala vechi se preteaza mai bine doar ca daca o pui jos tre sa astepti nitel pana ii vine gazul. asta nou e ok la drum intins.daca vrei coclau cu el, iti tre crash baruri pt ca e totusi o idee mai joasa. asta nou consuma si ceva mai putin. dar la ala vechi intretinerea si chestii de reparat sunt mult mai ieftine..plus, o carburatie o faci si tu daca te pricepi nitel sau la orice atelier. la cel nou...AB te paste... deci .. in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci acestei mobre si ce vrei sa faci cu ea. Editat Decembrie 14, 2009 de nils Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Acum am un Hornet de 600. E o oarecare schimbare de stil... Deci, asta nou e ceva mai urban, mai scump si consuma mai putin. Ma rog, asta cu consumul e relativ, Hornetul imi ia 8-9 in oras si 6 afara, asa ca sigur f-ul e mai prietenos. Partea aia cu AB-ul e un pic neplacuta, desi sper ca sunt mai ok pe partea moto. Thx! Mesaj completat Intrebarea era, de fapt: merita diferenta de pret intre modelul nou si monocilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 te referi la cel cu 2 cilindri in linie de 800 cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 te referi la cel cu 2 cilindri in linie de 800 cmc? Da, la ala. Care e si pe F 800 gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 te referi la cel cu 2 cilindri in linie de 800 cmc? Se pare ca au pus 2 cilindrii si la 650 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Si la 650 e motor tot de 800, doar numele i-a ramas de 650. Si motorul e un pic "strangulat", mai putin potent fata de cel de pe 800. Cilindreea e aceeasi si tot 2 cilindri. Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.