Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic...

 

pana la hornbach fac 800 km dus intors :) , si oricum am o lista intreaga de piese pe care le comand de la bmw..un surubel in plus in colet nu ma incomodeaza cu nimic.

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ?

Editat de albanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ?

 

Un alt motiv mai este si acela ca se amesteca doua tipuri diferite de ulei. Nu poti scurge in totalitate uleiul vechi. Eu am rezolvat problema asta bagand inainte de schimbul de ulei un detergent special de la Motul (poate fi si alta firma, efectul conteaza...) care a curatat destul de bine reziduurile. Si e important ca atunci cand scurgi uleiul vechi, sa-l aduci inainte la o temperatura cat mai mare. Lasa motorul pornit cel putin pana porneste ventilatorul. Apoi "îi dai drumul la sânge"... :)

Dar cum zice si Zidu', daca nu-i exagerat de multa spuma, n-ai motive de ingrijorare...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ieri am facut primi 250km, resita-tm-resita cu noua guma Heidenau K76......................pe ploaie. la 160 inca se comporta satifacator :)

 

 

Intrebari:

 

- cine si-a schimbat chitul de lant (de unde, cu cine, cit)?

- filtrul de benzina (----------------------)?

 

Multumesc de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... dezamagire sau prostie...

Vineri, 19.02 , dau sa plec spre bikes on ice... mobra nu porneste (bateria aproape moarta, ma asteptam la asta ca nu l-am mai pornit de pe la finele lui octombrie...) il pornesc impins in ideea ca de la Brasov pana la Sibiu se incarca cat de cat...Am ajuns in Sibiu, l-am oprit pt alimentare si sa halim ceva... cand sa pornesc nimic... bateria mai moarta decat la inceput... il pornesc iarasi impins si dai mai departe... problema e ca la vreo 20-30 km de Sibiu... SPUF... SpUF!?!? SPUF!!

Simptome: baterie aproape moarta la plecare, si dupa 135km rulati... nici o schimbare; ciuciu abs... s-a aprins martoru si la revedere (asta pe la Sibiu); dupa ~30km de Sibiu a inceput sa urce turometru ca nebunu in ture desi motoru nu se tura, mergea inecat in reprize (ca atunci cand ti se termina benzina...) ... unde a si crapat...

 

La prima 'vedere' e clar, nu incarca e bulit releul de incarcare...

 

Pe mine ma intereseaza cauza... releele astea se prajesc asa de nebune!? (am auzit varianta ca din cauza bateriei descarcate se duce si releul, varianta care nu prea-mi pare logica...)

A mai patit careva treaba asta!?... am sanse sa nu fie releul de incarcare(nu de alta da am inteles ca-i destul de scump...)

 

Am facut pachet motoru si l-am trimis acasa si io am continuat drumu sa-mi fac de cap... macar sa beau de necaz :))

numai bine!

 

Mersi,

Vlad

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bulit nici un releu. Bateria descarcata timp de 5 luni nu are nici osansa sa mai mearga. Probabil nu mai ai apa in ea deloc; completeaza si pune pe un redresor moto bun. Oricum ar fi o idee sa te pregatesti de baterie noua.

 

o baterie normala se descarca singura in aproximativ o luna. GS are calculatorul care consuma constant, etc. Este bine sa il agati la un redresor care stie sa faca intretinere daca il lasi mai mult de 2 saptamani pe bara. sau sa duci bateria in casa si sa o ajuti o data pe luna cu astfel de redresor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ~30km de Sibiu a inceput sa urce turometru ca nebunu in ture desi motoru nu se tura, mergea inecat in reprize (ca atunci cand ti se termina benzina...) ... unde a si crapat...

 

La prima 'vedere' e clar, nu incarca e bulit releul de incarcare...

 

Este clar: bateria nu este conectata in circuitul electric al motocicletei. Verifica legaturile de la bornele bateriei. Curate-le bine si pune-le vaselina. Daca motocicleta avea alternator si nu magnetou, nu pornea nici impinsa. Releul de incarcare nu are nimic.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu incercati sa cumparati bateri fara intretinere si iarna sa o luati in casa iar dc nu ai redresor nu are nimika nu se descarca indikat ar fi sa o pui un ciclu pe ... a si o data la 2 ierni skimbo chiar daca e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulțumesc pt răspunsurile rapide... Am uitat să menționez, contactele sunt neoxidate,date cu vaselină, nivelu la acid e unde trebuie, acum e pe redresor ... Pe baterie scrie că n-are treaba cu sulfatul... Deci ar trebui să fie recuperabilă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile

m

 

zidu-le daca nu ai o problema sa ai o sa de culoare galbena, atunci da un semn si vorbim.

mie mi-a ramas saua originala de pe dakar cand am schimbat-o cu una joasa pt oameni mai mici de inaltime ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii!

 

Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc.

Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru.

Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter.

 

Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba.

 

Aveti vreo idee, ceva?

 

Multumesc!

 

Un sezon fara incidente va urez!

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m

 

zidu-le daca nu ai o problema sa ai o sa de culoare galbena, atunci da un semn si vorbim.

mie mi-a ramas saua originala de pe dakar cand am schimbat-o cu una joasa pt oameni mai mici de inaltime ca mine :)

galbena nu merge ;) se vede jegul de pe motoreta dupa aia :D

Mesaj completat

Salut colegii!

 

Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc.

Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru.

Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter.

 

Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba.

 

Aveti vreo idee, ceva?

 

Multumesc!

 

Un sezon fara incidente va urez!

 

Adi

verifica firul care trece pe sub filtrul de ulei - poate are necazuri. ala e firul de neutral. Sau poate esti intre altle viteze decat crezi tu ca esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar potentiometru/switch pentru manare incalizite. In momentul de fata am instalate pe gs-ul meu un set de manere incalzite exact ca cel din poze, doar ca din pacate imi trebuie un alt intrerupator, cel vechi nu mai poate fi folosit. Daca aveti prin garaj asa ceva si nu mai aveti ce face cu el va astept cu oferte.

post-23147-1266872239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegii!

 

Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc.

Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru.

Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter.

 

Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba.

 

Aveti vreo idee, ceva?

 

Multumesc!

 

Un sezon fara incidente va urez!

 

Adi

a) Hopa sus cu dansa pe cricul central,

;) cricul lateral sa fie inchis

c) ambreiaj cuplat

d) trebe s-o ia

apoi vezi tu ce mesteci p-acolo prin cutie.. :) ...a3a..a2a..a-tz-spea...succesuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile

 

 

Ai putea sa o refaci pe cea pe care o ai acum

 

Ia legatura cu userul Darian sau cauta-l la topicul "Reparatii sei" deschis la subforumul servicii

 

Eu unul sunt foarte multumit de treaba care a facut-o la saua mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A bagat cineva Motul 5100 15W50 in mobra? Ceva impresii?

Tre sa-i fac schimbul odata cu inceperea sezonului si sunt la capitolul cautat ulei in timpul programului de munca...

Am descoperit ca exista Repsol Moto 4T Motor Oil - 15W50 chiar cu specificatia SG asa cum recomanda BMW, dar nu prea-l gasesc de vazare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

A bagat cineva Motul 5100 15W50 in mobra? Ceva impresii?

Tre sa-i fac schimbul odata cu inceperea sezonului si sunt la capitolul cautat ulei in timpul programului de munca...

Am descoperit ca exista Repsol Moto 4T Motor Oil - 15W50 chiar cu specificatia SG asa cum recomanda BMW, dar nu prea-l gasesc de vazare.

 

am eu in al meu motul 5100 15w50 technosintese...multumit de el...merge bine motorul, cutia de viteze la fel

tot din asta o sa bag si peste vreo 500 km cand i vine randul

 

chiar...ce vrea sa fie SG ala de care zici ca e recomandat de bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu in al meu motul 5100 15w50 technosintese...multumit de el...merge bine motorul, cutia de viteze la fel

tot din asta o sa bag si peste vreo 500 km cand i vine randul

 

chiar...ce vrea sa fie SG ala de care zici ca e recomandat de bmw?

 

API SG, este o norma, o categorisire pentru uleiuri. Pentru motorul nostru bmw recomanda SG, SF, SH si conform unor buletine de pe chaingang nu recomanda introducerea in motor a uleiurilor cu API SJ.

Acum nu stiu care o fi adevarul...cele 3 recomandate de bmw sunt standarde vechi si foarte vechi ce acum sunt depasite, Uleiurile noi cu specificatii SJ, SL si SM spun ca inglobeaza si standardele mai vechi.

Oricum, uleiul ala de masina de-l vinde AB pentru mobrele noastre este SG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...