zeroo Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 mergi taticule la un hornbach, si eu mi-am pierdut un surubel din ala si mi-am luat o punga de suruburi cu 20 de mii. Stai si faci comanda...nu e injectia sau cdi-ul, e un surub de tine un capac din plastic... pana la hornbach fac 800 km dus intors , si oricum am o lista intreaga de piese pe care le comand de la bmw..un surubel in plus in colet nu ma incomodeaza cu nimic. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 la orice magazin de bricolaj ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 sal am dat bmw baietzi,are un nou propietar astazi am fost la bavaria pt verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 iese careva maine pe la 9-10 la o plimbare? pe langa bucuresti asa usor de incalzire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ? Editat Februarie 21, 2010 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 e normala spuma aia cat timp nu devine foarte abundenta. in rezervoru ala de ulei pe o teava se trage uleiul in motor, pe alta il scuipa la loc. mai face si bule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) sal ! la gs-ul meu din 2000, dupa ce am schimbat uleiul am observat ca face un strat subtire de spuma care se vedea prin geamul de nivel la ulei.am deschis busonul si am scos de deasupra putina spuma sa ma conving. uleiul este castrol 20W 50. este primul schimb de ulei facut de mine, deci nu stiu cum ar trebui sa arate. ce ar trebui sa fac ? Un alt motiv mai este si acela ca se amesteca doua tipuri diferite de ulei. Nu poti scurge in totalitate uleiul vechi. Eu am rezolvat problema asta bagand inainte de schimbul de ulei un detergent special de la Motul (poate fi si alta firma, efectul conteaza...) care a curatat destul de bine reziduurile. Si e important ca atunci cand scurgi uleiul vechi, sa-l aduci inainte la o temperatura cat mai mare. Lasa motorul pornit cel putin pana porneste ventilatorul. Apoi "îi dai drumul la sânge"... Dar cum zice si Zidu', daca nu-i exagerat de multa spuma, n-ai motive de ingrijorare... Editat Februarie 21, 2010 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Salut. Ieri am facut primi 250km, resita-tm-resita cu noua guma Heidenau K76......................pe ploaie. la 160 inca se comporta satifacator Intrebari: - cine si-a schimbat chitul de lant (de unde, cu cine, cit)? - filtrul de benzina (----------------------)? Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Salut... dezamagire sau prostie... Vineri, 19.02 , dau sa plec spre bikes on ice... mobra nu porneste (bateria aproape moarta, ma asteptam la asta ca nu l-am mai pornit de pe la finele lui octombrie...) il pornesc impins in ideea ca de la Brasov pana la Sibiu se incarca cat de cat...Am ajuns in Sibiu, l-am oprit pt alimentare si sa halim ceva... cand sa pornesc nimic... bateria mai moarta decat la inceput... il pornesc iarasi impins si dai mai departe... problema e ca la vreo 20-30 km de Sibiu... SPUF... SpUF!?!? SPUF!! Simptome: baterie aproape moarta la plecare, si dupa 135km rulati... nici o schimbare; ciuciu abs... s-a aprins martoru si la revedere (asta pe la Sibiu); dupa ~30km de Sibiu a inceput sa urce turometru ca nebunu in ture desi motoru nu se tura, mergea inecat in reprize (ca atunci cand ti se termina benzina...) ... unde a si crapat... La prima 'vedere' e clar, nu incarca e bulit releul de incarcare... Pe mine ma intereseaza cauza... releele astea se prajesc asa de nebune!? (am auzit varianta ca din cauza bateriei descarcate se duce si releul, varianta care nu prea-mi pare logica...) A mai patit careva treaba asta!?... am sanse sa nu fie releul de incarcare(nu de alta da am inteles ca-i destul de scump...) Am facut pachet motoru si l-am trimis acasa si io am continuat drumu sa-mi fac de cap... macar sa beau de necaz ) numai bine! Mersi, Vlad Editat Februarie 21, 2010 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 nu e bulit nici un releu. Bateria descarcata timp de 5 luni nu are nici osansa sa mai mearga. Probabil nu mai ai apa in ea deloc; completeaza si pune pe un redresor moto bun. Oricum ar fi o idee sa te pregatesti de baterie noua. o baterie normala se descarca singura in aproximativ o luna. GS are calculatorul care consuma constant, etc. Este bine sa il agati la un redresor care stie sa faca intretinere daca il lasi mai mult de 2 saptamani pe bara. sau sa duci bateria in casa si sa o ajuti o data pe luna cu astfel de redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) dupa ~30km de Sibiu a inceput sa urce turometru ca nebunu in ture desi motoru nu se tura, mergea inecat in reprize (ca atunci cand ti se termina benzina...) ... unde a si crapat... La prima 'vedere' e clar, nu incarca e bulit releul de incarcare... Este clar: bateria nu este conectata in circuitul electric al motocicletei. Verifica legaturile de la bornele bateriei. Curate-le bine si pune-le vaselina. Daca motocicleta avea alternator si nu magnetou, nu pornea nici impinsa. Releul de incarcare nu are nimic. Editat Februarie 22, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 sfatul meu incercati sa cumparati bateri fara intretinere si iarna sa o luati in casa iar dc nu ai redresor nu are nimika nu se descarca indikat ar fi sa o pui un ciclu pe ... a si o data la 2 ierni skimbo chiar daca e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 mulțumesc pt răspunsurile rapide... Am uitat să menționez, contactele sunt neoxidate,date cu vaselină, nivelu la acid e unde trebuie, acum e pe redresor ... Pe baterie scrie că n-are treaba cu sulfatul... Deci ar trebui să fie recuperabilă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Ultimele noutati: Versiunea 2.2 protectie noroi spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile m zidu-le daca nu ai o problema sa ai o sa de culoare galbena, atunci da un semn si vorbim. mie mi-a ramas saua originala de pe dakar cand am schimbat-o cu una joasa pt oameni mai mici de inaltime ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nevemore_adi Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salut colegii! Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc. Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter. Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba. Aveti vreo idee, ceva? Multumesc! Un sezon fara incidente va urez! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 m zidu-le daca nu ai o problema sa ai o sa de culoare galbena, atunci da un semn si vorbim. mie mi-a ramas saua originala de pe dakar cand am schimbat-o cu una joasa pt oameni mai mici de inaltime ca mine galbena nu merge se vede jegul de pe motoreta dupa aia Mesaj completat Salut colegii! Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc. Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter. Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba. Aveti vreo idee, ceva? Multumesc! Un sezon fara incidente va urez! Adi verifica firul care trece pe sub filtrul de ulei - poate are necazuri. ala e firul de neutral. Sau poate esti intre altle viteze decat crezi tu ca esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Cumpar potentiometru/switch pentru manare incalizite. In momentul de fata am instalate pe gs-ul meu un set de manere incalzite exact ca cel din poze, doar ca din pacate imi trebuie un alt intrerupator, cel vechi nu mai poate fi folosit. Daca aveti prin garaj asa ceva si nu mai aveti ce face cu el va astept cu oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salut colegii! Azi am zis sa pornesc si eu mobra ca poate diseara o si plimb un pic, dar nu am avut noroc. Am pus contactul si s-au aprins martorii, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Nu se aprinde deloc N-ul, nici macar un pic asa, cand cobor din 2 in 1. Treptele pot sa le schimb, dar nu reusesc sa o scot in neutru. Din cauza asta nu pot sa ii dau la starter. Ultima oara am pornit-o pe la craciun si nu a avut nicio treaba. Aveti vreo idee, ceva? Multumesc! Un sezon fara incidente va urez! Adi a) Hopa sus cu dansa pe cricul central, cricul lateral sa fie inchis c) ambreiaj cuplat d) trebe s-o ia apoi vezi tu ce mesteci p-acolo prin cutie.. ...a3a..a2a..a-tz-spea...succesuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 are cineva o sea de gs la vanzare? a mea da semne de oboseala destul de vizibile Ai putea sa o refaci pe cea pe care o ai acum Ia legatura cu userul Darian sau cauta-l la topicul "Reparatii sei" deschis la subforumul servicii Eu unul sunt foarte multumit de treaba care a facut-o la saua mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salutare, A bagat cineva Motul 5100 15W50 in mobra? Ceva impresii? Tre sa-i fac schimbul odata cu inceperea sezonului si sunt la capitolul cautat ulei in timpul programului de munca... Am descoperit ca exista Repsol Moto 4T Motor Oil - 15W50 chiar cu specificatia SG asa cum recomanda BMW, dar nu prea-l gasesc de vazare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salutare,A bagat cineva Motul 5100 15W50 in mobra? Ceva impresii? Tre sa-i fac schimbul odata cu inceperea sezonului si sunt la capitolul cautat ulei in timpul programului de munca... Am descoperit ca exista Repsol Moto 4T Motor Oil - 15W50 chiar cu specificatia SG asa cum recomanda BMW, dar nu prea-l gasesc de vazare. am eu in al meu motul 5100 15w50 technosintese...multumit de el...merge bine motorul, cutia de viteze la fel tot din asta o sa bag si peste vreo 500 km cand i vine randul chiar...ce vrea sa fie SG ala de care zici ca e recomandat de bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 am eu in al meu motul 5100 15w50 technosintese...multumit de el...merge bine motorul, cutia de viteze la feltot din asta o sa bag si peste vreo 500 km cand i vine randul chiar...ce vrea sa fie SG ala de care zici ca e recomandat de bmw? API SG, este o norma, o categorisire pentru uleiuri. Pentru motorul nostru bmw recomanda SG, SF, SH si conform unor buletine de pe chaingang nu recomanda introducerea in motor a uleiurilor cu API SJ. Acum nu stiu care o fi adevarul...cele 3 recomandate de bmw sunt standarde vechi si foarte vechi ce acum sunt depasite, Uleiurile noi cu specificatii SJ, SL si SM spun ca inglobeaza si standardele mai vechi. Oricum, uleiul ala de masina de-l vinde AB pentru mobrele noastre este SG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.