Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Ieri am avut neplacuta placere sa observ (cu ajutorul lui Angi fireste ) ca imi "plinge" putin ulei pe linga garnitura pompei de apa. Cine s-a lovit de problema asta pina acum, spuneti-mi si mie ce ar trebui cumparat/facut. Banuiesc ca trebuiesc schimbate niste simeringuri si garnituri. Pentru o reparatie de durata ar trebui cumparate simeringurile si garniturile da la AB sau merg si altele (tinind cont de dimensiuni, fireste)? Nici sa nu te gandesti la improvizatii! Mergi la Bavaria si comanda KITUL DE REPARATIE AL POMPEI DE APA. Include doua garnituri, un ax care trece prin ele si o mica elice. Costa 100 si ceva de lei. Cu putina ambitie, am inteles de la Mihai(bizoo-n), ca montajul se face si acasa. El a facut reparatia intr-unul din 'stanuri. Mesaj completat Cam ciudate BMW-urile astea. Se tot strica cate ceva la ele. Dok, dracu' nu e asa de negru. Problema la tine e ca motorul ala sunt mai mult ca sigur ca are mult peste cat arata el pe bord. De la un anumit nr. de km. in sus mai trebuie dus si el pe la service, la fel ca un om care la varsta batranetii trece mai des pe la spital Daca nu esti multumit de motor, mai bine vinde-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 La intoarcere spre casa am ramas fara frana spate din cauza furtunului care s-a spart. Din cate am auzit asta e buba cunoscuta la F650GS. A pocnit si la mine anul trecut furtunetele respectiv... costa cam 2 mil furtunul la AB si de schimbat poti sa il schimbi singur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 @Angi: sa presupunem ca ai dreptate, motorul nu ar putea sa aiba mai mult de 40.000-50.000km facuti onroad. Aspectul arata acest lucru, nu a fost folosit in offroad. La numarul acesta de km tot nu ar avea voie sa aiba probleme. Daca as fi mers cu el numai onroad sunt sigur ca nu aveam nicio problema cu el pana acum. Transalpul meu de anul trecut avea 51.000km facuti pe offroad cand l-am luat si nu mi-a facut nicio problema. Pana in prezent la BMW am schimbat semeringurile de la furca, tampoanele de la transmisie, reparat firele de la pompa de benzina, sudat cricul lateral, facut intretinerea (ulei, bujie, filtru aer, filtru ulei, ulei furca, gume noi, camere noi). Ambreiajul se pare ca nu este nevoie sa il schimb, se pare ca nu era reglat. Am reusit sa stric indicatorul de benzina, butonul de flash, cricul si aparatoarea din spate de plastic. Ma vad nevoit sa il pastrez din cauza centrului de greutate mai scazut decat Transalp care ma ajuta enorm pe coclauri. Trebuie sa mai bricolez cate ceva la el, sigur il mai tin inca un sezon. Vreau sa incerc si modelul nou dar momentan mi se pare cam scump chiar si la SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Am reusit sa stric butonul de flash, l-am tinut apasat ca vedeam nimic cu faza scurta si am impresia ca s-a ars contactul. Si eu i l-am ars cam in acelasi fel, ca nu vedeam cu faza scurta, iar cea lunga batea cam sus, ca eram cu pasager, asa ca l-eam tinut vreun minut-doua pe amandoua ... nu m-am uitat pe schema electrica, dar probabil butonul de flash e "pe direct", du prin releu, ca atunci cand comuti normal lunga-scurta. Daca o faci, sa-mi zici si mie te rog daca era din cutiuta de comenzi de pe ghidon, sau daca s-a prajit firul undeva pe traseu. Mesaj completat Ieri am avut neplacuta placere sa observ (cu ajutorul lui Angi fireste ) ca imi "plinge" putin ulei pe linga garnitura pompei de apa. Cine s-a lovit de problema asta pina acum, spuneti-mi si mie ce ar trebui cumparat/facut. Banuiesc ca trebuiesc schimbate niste simeringuri si garnituri. Pentru o reparatie de durata ar trebui cumparate simeringurile si garniturile da la AB sau merg si altele (tinind cont de dimensiuni, fireste)? E simpluta procedura... adica, na... 2-3 ore relaxat, fara graba... asta daca reusesti sa scoti teava de retur de ulei care e incolacita in jurul capacului de ambreiaj. Trumanski a reusit, eu nu, asa ca am preferat sa desfac evacuarea de la prinderea de motor, si sa cobor teava de esapament cu 5 cm, ca sa am loc de manevra. Din pacate, pana mi-a venit ideea am pierdut cateva ore bune incercand varianta "clasica", evident, fara succes. Daca as mai face operatiunea inca o data, probabil ca in 3 ore maxim ar fi gata. Daca ai nevoie de indrumari, suna-ma. A... si da, am luat tot kitul de la bavaria, e mai cinstit asa decat sa ma complic cu semeringuri noi pe un ax usor uzat... Mesaj completat A... si mare atentie cand remontezi electromotorul (starterul), nu strica sa dai cu putin smirghel fin pe talpicile care fac contact cu blocul motor, si eventual putina vaselina, si sa dai cu vaselina si pe suruburile de prindere. Eu n-am facut asta si am avut probleme electrice vreun an dupa asta. Lumini care palpaiau in mers peste anumite turatii, nu invartea mereu cand apasam pe butonul de pornire, etc. Asta pentru ca toata electrica care tine de lumini, claxon si alte chestii auxiliare trece prin electromotor (ca sa taie luminile temporar cand pornesti mobra), si cum masa lui (contactul cu blocul motor) era oxidata si imperfecta, am avut probleme. Editat August 19, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 A pocnit si la mine anul trecut furtunetele respectiv... costa cam 2 mil furtunul la AB si de schimbat poti sa il schimbi singur.. Daca tot le schimbati, puneti si voi furtune asa cum sunt pe frâna față. O sa simtiti o oarecare imbunătățire și nici grija că se fisurează n-o mai aveți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Ieri am avut neplacuta placere sa observ (cu ajutorul lui Angi fireste ) ca imi "plinge" putin ulei pe linga garnitura pompei de apa. Cine s-a lovit de problema asta pina acum, spuneti-mi si mie ce ar trebui cumparat/facut. Banuiesc ca trebuiesc schimbate niste simeringuri si garnituri. Pentru o reparatie de durata ar trebui cumparate simeringurile si garniturile da la AB sau merg si altele (tinind cont de dimensiuni, fireste)? Eu si Smar am dat parca 150Ron pe Kit acum 3 ani aproximativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Daca tot le schimbati, puneti si voi furtune asa cum sunt pe frâna fa?ă. O sa simtiti o oarecare imbunătă?ire ?i nici grija că se fisurează n-o mai ave?i... Vreun link ai la ceva mai bun? As incerca ceva de la Goodridge daca fac si pentru modelul acesta. Daca am timp sa butonez acum in concediu o sa caut pe net niste variante, insa daca aveti deja ceva pus pe motor nu ezitati sa ne spuneti si noua. LE: se pare ca au si pentru modelul nostru: http://www.goodridge.co.uk/motorcycle-brake-lines/bmw.htm Editat August 19, 2010 de Dok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Vezi ca la Timisoara fac niste baieti furtune cu insertie metalica de frina pentru orice model, la 100 lei, iar calitatea este foarte buna! Nu stiu daca m-am exprimat corect, dar aceste furtune au invelis metalic si sint subtiri, exact ca si cele Racing, iar cei care si-au montat astfel de furtune mi-au zis ca-s foarte multumiti de ele. In curind sper ca le voi inlocui si io cu unele din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Ceva date de contact sau link catre un site cu poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Is la munca si chiar de-as fi acasa, nu ma prea pricep si nici timp n-am sa caut link-uri sau telefoane! Dar daca vreti, puteti cauta sau intreba pe sectiunea lor (jud. Timis) si sigur vi se va raspunde. Is baieti de treaba si fac lucru de calitate! Daca reusesc sa dau de un prieten care si-a luat astfel de furtune de-acolo, o sa-i cer datele de contact. Momentan este in concediu si are telefoanele inchise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 vezi ca e pe Viilor la servisul de langa MotoAdventure unul din mecanici poate sa-ti faca conducte la cerere. io am facut pentru AVD meu si sunt super ok. iar pretul nu te da pe spate. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Vorbesti de service-ul MyMoto. Cand ajung in Bucuresti o sa dau o fuga pe la ei inainte sa comand ceva. Cred ca au si la Schumoto furtune aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am aflat adresa de e_mail si numarul de telefon al celor cu furtunele de frina marca HEL si inca un amanunt important, zic io, faptul ca anul trecut (poate ca si anul asta!) asigurau transportul coletului gratuit. Este vorba despre cei de la THUNDERBIKES Timisoara, cu telefon 0256212181, 0726348060, 0726388088, office@thunderbikes.ro. Va doresc bafta la achizitionare si dati de stire ce-ati rezolvat, sa stie tot poporu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Vreun link ai la ceva mai bun? ... Intra si tu pe e-bay... Sunt multi. Inclusiv nume consacrate: Lucas sau Spiegler... De exemplu: aici sau aici... Eu unul am schimbat furtunul pe fata cu unul mai lung, iar originalul l-am montat pe spate. Este un pic mai lung decat ar trebui, dar nu-i o problema. Functioneaza perfect! Editat August 20, 2010 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Cei din Timisoara iti fac furtunele respectind datele tehnice ale motocicletei, eventual iti pot face furtunele mai lungi sau mai scurte, dupa doleanta, intr-un termen destul de scurt, iar pretul cred ca elimina orice concurenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Cei din Timisoara iti fac furtunele respectind datele tehnice ale motocicletei, eventual iti pot face furtunele mai lungi sau mai scurte, dupa doleanta, intr-un termen destul de scurt, iar pretul cred ca elimina orice concurenta. Ii stiu pe baieti. Eu am luat un furtun dupa placul meu: capete la unghiul dorit, lungime dorita, la alegere culorile. Puteau sa ia si dupa catalog insa OEM erau 2 furtunase pt acelasi traseu si nu renta la pret. In fine, foarte multumit, functioneaza bine-mersi dupa un an de abuz. Ah, kitul de la ei venea si cu saibe de cupru noi (parca si cu suruburi, dar aici nu mai stiu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutari catre toate lumile bemveiste, de trei saptamani posed si eu una bucata f650 GS 2002 ,chel (fara ABS sau incalzire in mansone) , sex barbatesc, nume Marița. Multumit de dansul pana acum in multe privinte, consum, pozitie (cu toate ca am 1.86 si vreo 93kg), asezare pe sosea (OFF nu prea am fost, urmeaza o transalpina in we), in curbe, manevrabilitate excelenta, sunet frumusel, aspect. Topicul l-am terminat de citit pana aici si voi continua si de acum inainte. Vreau sa va cer un pont in privinta oglinzilor deoarece trebuie sa le schimb, am gasit "10028258" pe louis, are careva, se potrivesc? O alta chestiune... am saua galbena, prefer una neagra, daca intereseaza pe cineva, PM me. Sunt mai multe de facut la el dar nu prea am "timp" acum, toate la timpu' lor. Toate cele bune si ne-om vedea pe front! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Vreau sa va cer un pont in privinta oglinzilor deoarece trebuie sa le schimb, O alta chestiune... am saua galbena, prefer una neagra, Din punctul meu de vedere, singura chestie cu adevarat importanta este ca oglinda sa fie putin convexa. Altfel, daca este ca aia din lift, nu vezi mare lucru. Am vazut oglinzi luate din louis sau altele cu geamul absolut plan. Genul asta de oglinda nu te ajuta prea mult. In legatura cu saua, vezi userul Darian. El se ocupa foarte bine de asta si ti-o poate imbraca cu un material negru. Editat August 24, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandel Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Cine imi poate recomanda un mecanic care se pricepe la F650 GS? Incerc sa evit Bavaria din motivele bine cunoscute. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ropagaro Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Si eu i l-am ars cam in acelasi fel, ca nu vedeam cu faza scurta, iar cea lunga batea cam sus, ca eram cu pasager, asa ca l-eam tinut vreun minut-doua pe amandoua ... nu m-am uitat pe schema electrica, dar probabil butonul de flash e "pe direct", du prin releu, ca atunci cand comuti normal lunga-scurta. Daca o faci, sa-mi zici si mie te rog daca era din cutiuta de comenzi de pe ghidon, sau daca s-a prajit firul undeva pe traseu. Salut, si eu am patit acelasi lucru cu butonul de flash. Daca stie cineva detalii despre ce s-a stricat si cum se remediaza problema si eu sunt recunoscator sa aflu. multumesc. PS. Tocmai m-am intors dintr-o tura de 2400km, Bulgaria, Macedonia, Albania, Grecia si retur - nici o problema, pupa-l-as pe frunte de Bemveila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cine imi poate recomanda un mecanic care se pricepe la F650 GS? Incerc sa evit Bavaria din motivele bine cunoscute. Va multumesc. Si eu sunt interesat de un mecanic cu tarife rezon care sa se bage prin cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salut stimati posesori de BMW! Stiu ca inainte de adresa urmatoarele intrebari ar fi trebuit sa citesc cele 200 si ceva de pagini dar e cam din scurt si nu prea am timp! Ideea e ca de ani buni merg numai pe motorete de viteza si as vrea sa ma linistesc putin (stiti voi familie, copil) si sa trec la altceva mai soft, cum ar fi enduro. Deci am gasit un BMW F650Gs din 2001. Daca e cineva destul de amabil sa ma lamureasca si pe mine i-as ramane dator! Spuneti-mi mie mie va rog care sunt plusurile si minusurile (in mare) acestei motorete? Cat consuma? Ce tinuta de drum are? Cat de comoda e? Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei , asta ce boala are? La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1) La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001? Cat de scumpa e la intretinere? In speranta ca n-am plictisit sau deranjat pe nimeni astept ajutorul vostru! Va multumesc! Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) @ Spliff Cat consuma? - a mea de exemplu consuma in jur de 6-6.5 in oras forjata destul de mult, la drum lung nu sare de 4.5 - un mixt pe la 5 si un pic Ce tinuta de drum are? - foarte buna, centru de greutate jos, ciclistica excelenta, zici ca mergi cu bicicleta Cat de comoda e? - e comoda, fiind monocilindru o sa te deranjeze un pic vibratiile, insa te obisnuiesti, poti sa faci 150-200 km fara sa te dai jos de pe ea Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei , asta ce boala are? - daca stii engleza citeste pe link, de exemplu a mea are o duda la cutie...sare din a doua.., in functie de de versiunea de injectie unele au simptome de "surging si stalling" cauta pe net, o sa gasesti suficiente explicatii La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1) - pai cam la aceleasi lucruri ca la toate mobrele: sa nu curga semeringurile de furca, sa nu bata motorul, sa nu curga ulei pe la imbinari, suduri nelalocul lor pe cadru, etc....de exemplu eu am observat ca pe net e una de vanzare care are ABS doar pe spate, asta mie imi zice ca a fost lovita in fata si reparata "ieftin" La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001? - fara ABS - peste 2500; cu abs pste 3000 nu m-am mai uitat de ceva timp insa eu n-as da-o pe a mea cu mai putin de 3000 Cat de scumpa e la intretinere? - daca stii sa invarti in surub si sa schimbi un ulei, e ok; daca ai un mecanic bun si rezonabil ca bani e acceptabila ; daca mergi la Automobile Bavaria ...e foarte scump... in orice caz ieftin nu e... daca mai ai nelamuriri iti mai pot raspunde la intrebari punctuale, incearca sa citesti FAQ-urile din link mai intai bafta! Editat August 25, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 @ SpliffCat consuma? - a mea de exemplu consuma in jur de 6-6.5 in oras forjata destul de mult, la drum lung nu sare de 4.5 - un mixt pe la 5 si un pic Ce tinuta de drum are? - foarte buna, centru de greutate jos, ciclistica excelenta, zici ca mergi cu bicicleta Cat de comoda e? - e comoda, fiind monocilindru o sa te deranjeze un pic vibratiile, insa te obisnuiesti, poti sa faci 150-200 km fara sa te dai jos de pe ea Din ciclul fiecare motoreta cu buba ei , asta ce boala are? - daca stii engleza citeste pe link, de exemplu a mea are o duda la cutie...sare din a doua.., in functie de de versiunea de injectie unele au simptome de "surging si stalling" cauta pe net, o sa gasesti suficiente explicatii La ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar sau fac schimb? (momentan am un GSX750R K1) - pai cam la aceleasi lucruri ca la toate mobrele: sa nu curga semeringurile de furca, sa nu bata motorul, sa nu curga ulei pe la imbinari, suduri nelalocul lor pe cadru, etc....de exemplu eu am observat ca pe net e una de vanzare care are ABS doar pe spate, asta mie imi zice ca a fost lovita in fata si reparata "ieftin" La ce pret se invarte un bmw f650gs din 2001? - fara ABS - peste 2500; cu abs pste 3000 nu m-am mai uitat de ceva timp insa eu n-as da-o pe a mea cu mai putin de 3000 Cat de scumpa e la intretinere? - daca stii sa invarti in surub si sa schimbi un ulei, e ok; daca ai un mecanic bun si rezonabil ca bani e acceptabila ; daca mergi la Automobile Bavaria ...e foarte scump... in orice caz ieftin nu e... daca mai ai nelamuriri iti mai pot raspunde la intrebari punctuale, incearca sa citesti FAQ-urile din link mai intai bafta! Wow! Nu ma asteptam asa de repede! Multumesc mult pt promtitudine! deci 3000 nu e un pret mare! Vineri cred ca vad motoreta si daca mai e ceva o sa te intreb! Oricum daca ma inteleg cu omu' o dau pe-a mea la schimb! Pace man! Mesaj completat Wow! Nu ma asteptam asa de repede! Multumesc mult pt promtitudine! deci 3000 nu e un pret mare! Vineri cred ca vad motoreta si daca mai e ceva o sa te intreb! Oricum daca ma inteleg cu omu' o dau pe-a mea la schimb! Pace man! Asta e motoreta cu pricina http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...001-308617.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 "surging si stalling" stallingu e usor de identificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.