textoru Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) CĂT?? 10cm??? Da, cam pe acolo. Dar nu a umblat la piesele de jos de la suspensie ci si-a modificat telecopul central. Adica a taiat bucsa superioara de prindere si a prelungit prinderea ei cu vreo 3 cm. In felul asta a "impins" in jos suspensia, iar la masuratoare i-a iesit shaua mai sus cam cu vreo 10 cm. Nu stiu sa-ti zic numarul postului dar treaba se intimpla prin ianuarie 2009, daca nu ma insel. Cauta si o sa vezi cum a facut ca stiu ca a pus si poze. Intre timp a vindut motorul, dar l-a folosit asa destul de bine. Numai asa cum ziceam, a mai trebuit sa faca modificari la greu la cricuri. Hai noroc! Intre timp am gasit si postul. E la pagina 190 din data Jan 15 2009, 12:36 AM /index.php?...t&p=1651749 Editat Septembrie 27, 2010 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Da, cam pe acolo. Dar nu a umblat la piesele de jos de la suspensie ci si-a modificat telecopul central. Adica a taiat bucsa superioara de prindere si a prelungit prinderea ei cu vreo 3 cm. In felul asta a "impins" in jos suspensia, iar la masuratoare i-a iesit shaua mai sus cam cu vreo 10 cm. Nu stiu sa-ti zic numarul postului dar treaba se intimpla prin ianuarie 2009, daca nu ma insel. Cauta si o sa vezi cum a facut ca stiu ca a pus si poze. Intre timp a vindut motorul, dar l-a folosit asa destul de bine. Numai asa cum ziceam, a mai trebuit sa faca modificari la greu la cricuri. Hai noroc! O modificare din asta... radicala DOAR pe spate sau fata nu stiu cat de buna poate sa fie din punctul de vedere al ciclisticii... Parerea mea este ca trebuie facuta fata-spate ca sa se comporte decent mobra in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) O modificare din asta... radicala DOAR pe spate sau fata nu stiu cat de buna poate sa fie din punctul de vedere al ciclisticii... Parerea mea este ca trebuie facuta fata-spate ca sa se comporte decent mobra in continuare. Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Editat Septembrie 28, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Mai naspa e ca nu s-a pastrat ABS-ul decat pe spate din cate observ Asa e sau inca e functional? Editat Septembrie 29, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Senzorul se vede, cred ca e si discul dar nu se vede din pozitia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Furcile sunt KAYABA de 46mm. S-au folosit pe YZF si WR pana in 2004. Le-am facut revalvingul necesar pentru greutatea diferita a BMW-ului si am bagat arcuri progresive, deasemenea adaptate la greutate (50-56Kg/cm). Tripla este cea originala Yamaha. Se potriveste la beemer. Rulmentul de jos este Yamaha si cel de sus BMW. Pentru cei fara ABS, solutia este mult mai simpla: se inlocuieste etrierul cu unul de Yamaha si gata. Eu am vrut -evident- se pastrez ABS-ul asa ca am pus un adaptor intre furca si etrierul Brembo. Asta adica: Am schimbat si axul fata pentru a putea folosi roata BMW si implicit ABS-ul: ...si o protectie pentru senzorul de ABS: A trebuit schimbat si furtunul de frana pe fata, fiind necesar unul mult mai lung. Furca este mai lunga, are cursa de 300mm. Pentru a echivala diferenta de inaltime pe fata, am schimbat si "oasele" pe spate cu unele noi, mai scurte, pentru a alinia spatele și fața. Cu ocazia asta am mai castigat si cursa in plus pentru roata spate... Cu roata de 21" fata si 18" spate care nu se vad in poza, micuța fiind in haine "de oras" am facut-o mult mai "zburdalnică" pentru off-road. Mai urmeaza cateva modificari, dar nu atat de radicale... Cam asta a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Cu banii investiti in aceste modificari iti luai un LC4 Adv SH. Ca asta a ajuns GS-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cu banii investiti in aceste modificari iti luai un LC4 Adv SH. Ca asta a ajuns GS-ul tau. Prietene Nu mi-as dori sa ies prea departe cu o mobra care a costat cat investitia asta. Cu atat mai putin daca-i KTM! Nu ma intelege gresit: un LC4 Adv este o mobra minunata! Dar nu una la banii astia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Macar 1500 euro tot ai bagat in modificari. Suspensii lungi, roti 21 cu 18, motor Rotax... Asta m-a facut sa ma gandesc la un LC4. Oricum, ce ai facut este un upgrade, faraindoiala. Adica acum este mai performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cu roata de 21" fata si 18" spate care nu se vad in poza, micuța fiind in haine "de oras" am facut-o mult mai "zburdalnică" pentru off-road. Mai urmeaza cateva modificari, dar nu atat de radicale...Cam asta a fost... Pai, nenea... nu ne lasa cu ochii-n soare. Arata-ne si noua ce-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Macar 1500 euro tot ai bagat in modificari. Suspensii lungi, roti 21 cu 18, motor Rotax... Asta m-a facut sa ma gandesc la un LC4. Oricum, ce ai facut este un upgrade, faraindoiala. Adica acum este mai performanta. Ceva mai putin de 1500, dar... cam pe-acolo. Si intradevar, pe off-road, nu prea se mai compara cu ce era inainte. Pai, nenea... nu ne lasa cu ochii-n soare. Arata-ne si noua ce-a iesit. Din pacate n-am apucat sa fac shooting session in "costumul de scandal"... Am doar asta, facuta cu telefonul, la "probe" pe malul Argesului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Aripa aia de cross pe fata se vedea naspa rau Misto caprita (o poza din profil ar fi ideala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 salut, Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice. o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!! ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ... pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari bafta Salut, Niste pensete de prins oglinda poti face? Pot sa-ti trimit desenul de executie. Daca te bagi spune si la ce pret (eu asi lua doua, dar poate mai sunt si alti doritori). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 La niste suruburi din alea pt prins oglinda ma bag si eu mai ales daca ies intr-un pret rezonabil . Deja am reusit sa rup cam 3 buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 F650GS dezmembrat ? Pe un amic il intereseaza radiatorul de racire. A reusit sa-l sparga in asa hal ca nu se poate suda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 F650GS dezmembrat ?Pe un amic il intereseaza radiatorul de racire. A reusit sa-l sparga in asa hal ca nu se poate suda. ia intereseaza-te aici?! http://www.ipeximradiatoare.ro/confectiona...re-din-aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Multumesc. I-am sunat si le-am si trimis radiatorul. Costa 200 lei si e gata in max. o saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 sa pui si tu o poza cu ce le iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Fara sa am vreo treaba cu firma respectiva...numai din auzite....sunt convins ca o sa iasa un radiator cel putin la fel de bun ca originalul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) vrai>>daca pot ma bag ... nu o fac ca sa-mi cumpar yacht asa ca pretul e mai putin important pentru mine ... o fac din fun ! da-mi un desen pe iradu@prosinco.ro bafta Editat Octombrie 8, 2010 de emceul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Dibaciul din Cluj se numeste Feri si are numarul de telefon: 0741132335 multam de pont. numa bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Salut Sunt un proaspat posesor de bmw F650 gs din 2000 si am o mica problema ma gandesc poate din cei prezenti aici se gaseste ceea ce caut yo mai exact este vb de CUSH DRIVE RUBBER (sabotii de cauciuc de la roata spate care amortizeaza socurile) daca sunt persoane care au schimbat acesti saboti si mai au 1 -2 care sunt buni negociem un pret pt ei la reprezentanta tin sa mentionez ca pretul este cam piperat 85 de ron parca pt 1 bucata iar yo din ce am vazut in manual am nevoie de 3 multumiri anticipate celor care se obosesc sa citeasca topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Mdah, destul de scumpi daaaar, gandeste-te asa: eu in 50.000 de km inca nu i-am schimbat. Daca ii iei de noi, si mergi cumintel, ai sanse mari ca o investitie de 3 x 85 RON sa te tina vreo 50.000 de km. Pe care cine stie in cati ani ii faci, depinde de cat mergi. Altfel, ii iei second, ti se pare ca sunt ok, cine stie cat sunt de vechi (cauciucul in timp isi pierde proprietatile de amortizare, crapa, se intareste, se desface...), dai acum un ban mai putin, peste o mie doua de km iar ii schimbi... Daca tot trebuie sa ii schimbi, schimba-i cu ceva nou. Incearca si Ebay, vazusem zilele trecute cred, un set nou pe la 25 de dolari. Nu stiu daca era pret final sau era licitatie...am trecut insa cu privirea peste asa ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Mdah, destul de scumpi daaaar, gandeste-te asa: eu in 50.000 de km inca nu i-am schimbat. Daca ii iei de noi, si mergi cumintel, ai sanse mari ca o investitie de 3 x 85 RON sa te tina vreo 50.000 de km. Pe care cine stie in cati ani ii faci, depinde de cat mergi. Altfel, ii iei second, ti se pare ca sunt ok, cine stie cat sunt de vechi (cauciucul in timp isi pierde proprietatile de amortizare, crapa, se intareste, se desface...), dai acum un ban mai putin, peste o mie doua de km iar ii schimbi... Daca tot trebuie sa ii schimbi, schimba-i cu ceva nou. Incearca si Ebay, vazusem zilele trecute cred, un set nou pe la 25 de dolari. Nu stiu daca era pret final sau era licitatie...am trecut insa cu privirea peste asa ceva. Bafta! TRUE am cautat si pe ebay nimik momentan din ce am yo nevoie iar referitor la km am facut cu fosta motoreta (yamaha r6) 10000 intr-un an iar acum trecand la bmw f650 consider ca o sa am cam la fel poate chiar mai mult asta ramane de vazut daca nu gasesc nimik aici pe forum o sa ma duc la bavaria sa dau comanda nu de alta dar jocul care il am in foaie imi cam sta pe creieri si vreau sa il fac As mai avea totusi o intrebare pt posesorii de bmw f650 gs ......A INCERCAT CINEVA SA SCOATA DIN TOBA STANGA ACEL OPTURATOR AM FAZUT PE NET CA SE POATE DAR NU AM INTELES CAM CARE AR FI CONSECINTELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 TRUE am cautat si pe ebay nimik momentan din ce am yo nevoie iar referitor la km am facut cu fosta motoreta (yamaha r6) 10000 intr-un an iar acum trecand la bmw f650 consider ca o sa am cam la fel poate chiar mai mult asta ramane de vazut daca nu gasesc nimik aici pe forum o sa ma duc la bavaria sa dau comanda nu de alta dar jocul care il am in foaie imi cam sta pe creieri si vreau sa il fac As mai avea totusi o intrebare pt posesorii de bmw f650 gs ......A INCERCAT CINEVA SA SCOATA DIN TOBA STANGA ACEL OPTURATOR AM FAZUT PE NET CA SE POATE DAR NU AM INTELES CAM CARE AR FI CONSECINTELE pai daca nu ai inteles la ce foloseste scoaterea lui, de ce ai face-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.