Serban.S Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Din nefericire, omul nu este producator. A facut cateva perechi (ca sa iasa mai ieftin lucrarea) si gata. Daca este cineva interesat, am schita pieselor. Pai si daca a facut numai citeva perechi, nu mai poate sa faca inca citeva perechi ? Evident pe bani... Ma gindesc ca daca a mai facut, stie ce si cum... As vrea si eu schita, daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei. Mesaj completat Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important. Sa te folosesti sanatoasa de ele. yzu, daca stii ceva concret hai cu amanunte .si eu vreau sa o ridic putin . numa binwe la toti! Mesaj completat Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei. Mesaj completat Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important. Sa te folosesti sanatoasa de ele. yzu, daca stii ceva concret hai cu amanunte .si eu vreau sa o ridic putin . numa bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Din ce am inteles de la robbieB, piesele facute de omul respectiv erau cam 80 de euro perechea (cam mult dupa parerea mea) si erau dintr-un duraluminiu, realizate prin frezare de o masina de frezat in coordonate. La atelierul de care va ziceam eu, omul le-ar face din otel, asa ca implicit ar fi semnificativ mai solide decat originalele, asa ca o gaura de gresare nu cred ca afecteaza in vreun fel integritatea piesei. Avantajul cu facutul aici e si ca fiecare isi poate ridica spatele cu fix cat vrea (poate unul vrea cu 2 cm, altul cu 3, etc..), pentru ca putem da planuri diferite pentru fiecare. Eu de exemplu am de gand sa fac niste masuratori si e posibil sa nu am fix aceleasi cote ca piesele cumparate de robbie. ma refer la lungimea pieselor, nu la alte cote, lungime care da si cresterea de garda la sol. Facem o listuta sa vedem cine ar fi interesat? Pana acum ar fi: smar2 (eu) Serban.S THC poate facem o "celula de criza", sa ne punem si noi vacile pe tocuri, ca robbie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 salut, Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice. o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!! ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ... pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 yzu, daca stii ceva concret hai cu amanunte .si eu vreau sa o ridic putin . Dibaciul din Cluj se numeste Feri si are numarul de telefon: 0741132335 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 salut, Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice. o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!! ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ... pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari bafta Salutare, Pe linga ce a zis @emceul, vreu sa zic ca eu mi-am facut o pereche de piese cind am lasat motorul lui nevasta-mea mai jos fata de standard. O mare problema care apare si de care trebuie tinut cont este distanta dintre axele gaurilor. La prelucrare trebuie date gaurile deodata, adica cele doua piese trebuie suprapuse si apoi date gaurile si intr-o parte si in alta de odata. Astfel distanta dintre axe este aceeasi. Altfel , la montaj apar probleme sau chiar se ajunge la imposibilitatea montajului. Eu nu am lucrat pe masina cu coordonate ci pe freza universala de scularie, si a mers OK. Totusi inlocuirea doar a link-urilor pentru ca sa ridici motorul, nu e dupa parerea mea suficient. Trebuie tinut cont ca odata cu ridicarea motorului se modifica distanta la sol,, deci cricul central si cel lateral s-ar putea sa nu stea chiar foarte bine. Apoi se modifica pozitia telescopului suspensiei spate, cursa lui de extensie fiind ceva mai mica. Un amic de-al meu @akruno, a postat pe topicul asta prin 2009 cum si-a modificat el inaltimea motorului. A reusit sa-l ridice vreo 10 cm dar a mai modificat la greu la cricul central si cel lateral. Eu cind am coborit motorul , m-am lovit de faptul ca cricul central era un pic mai inalt si de ridicat motorul pe el era ceva mai greu. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Vreau sa-mi cumpar un dakar, prefer sa fie intre anii 2001-2004. astept oferte pe PM merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 mai bine ai prefera dupa 2004 are cateva bubite reparate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 ... A reusit sa-l ridice vreo 10 cm dar ... CĂT?? 10cm??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 mai bine ai prefera dupa 2004 are cateva bubite reparate l-as vrea nou sincer, dar ma gandesc si la lipsa banilor:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) CĂT?? 10cm??? Da, cam pe acolo. Dar nu a umblat la piesele de jos de la suspensie ci si-a modificat telecopul central. Adica a taiat bucsa superioara de prindere si a prelungit prinderea ei cu vreo 3 cm. In felul asta a "impins" in jos suspensia, iar la masuratoare i-a iesit shaua mai sus cam cu vreo 10 cm. Nu stiu sa-ti zic numarul postului dar treaba se intimpla prin ianuarie 2009, daca nu ma insel. Cauta si o sa vezi cum a facut ca stiu ca a pus si poze. Intre timp a vindut motorul, dar l-a folosit asa destul de bine. Numai asa cum ziceam, a mai trebuit sa faca modificari la greu la cricuri. Hai noroc! Intre timp am gasit si postul. E la pagina 190 din data Jan 15 2009, 12:36 AM /index.php?...t&p=1651749 Editat Septembrie 27, 2010 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Da, cam pe acolo. Dar nu a umblat la piesele de jos de la suspensie ci si-a modificat telecopul central. Adica a taiat bucsa superioara de prindere si a prelungit prinderea ei cu vreo 3 cm. In felul asta a "impins" in jos suspensia, iar la masuratoare i-a iesit shaua mai sus cam cu vreo 10 cm. Nu stiu sa-ti zic numarul postului dar treaba se intimpla prin ianuarie 2009, daca nu ma insel. Cauta si o sa vezi cum a facut ca stiu ca a pus si poze. Intre timp a vindut motorul, dar l-a folosit asa destul de bine. Numai asa cum ziceam, a mai trebuit sa faca modificari la greu la cricuri. Hai noroc! O modificare din asta... radicala DOAR pe spate sau fata nu stiu cat de buna poate sa fie din punctul de vedere al ciclisticii... Parerea mea este ca trebuie facuta fata-spate ca sa se comporte decent mobra in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) O modificare din asta... radicala DOAR pe spate sau fata nu stiu cat de buna poate sa fie din punctul de vedere al ciclisticii... Parerea mea este ca trebuie facuta fata-spate ca sa se comporte decent mobra in continuare. Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Editat Septembrie 28, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Mai naspa e ca nu s-a pastrat ABS-ul decat pe spate din cate observ Asa e sau inca e functional? Editat Septembrie 29, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Senzorul se vede, cred ca e si discul dar nu se vede din pozitia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Spune-ne si noua in ce consta transformarea ta. Ce furca si ce tripla ai folosit, ai pastrat axul de directie si rulmentii, cum ai rezolvat cu frana fata, daca ai reusit sa pastrezi functia de blocare a ghidonului? Am dat de o poza cu mobra ta, furca pare a fi de yamaha yzf, am ghicit ? Furcile sunt KAYABA de 46mm. S-au folosit pe YZF si WR pana in 2004. Le-am facut revalvingul necesar pentru greutatea diferita a BMW-ului si am bagat arcuri progresive, deasemenea adaptate la greutate (50-56Kg/cm). Tripla este cea originala Yamaha. Se potriveste la beemer. Rulmentul de jos este Yamaha si cel de sus BMW. Pentru cei fara ABS, solutia este mult mai simpla: se inlocuieste etrierul cu unul de Yamaha si gata. Eu am vrut -evident- se pastrez ABS-ul asa ca am pus un adaptor intre furca si etrierul Brembo. Asta adica: Am schimbat si axul fata pentru a putea folosi roata BMW si implicit ABS-ul: ...si o protectie pentru senzorul de ABS: A trebuit schimbat si furtunul de frana pe fata, fiind necesar unul mult mai lung. Furca este mai lunga, are cursa de 300mm. Pentru a echivala diferenta de inaltime pe fata, am schimbat si "oasele" pe spate cu unele noi, mai scurte, pentru a alinia spatele și fața. Cu ocazia asta am mai castigat si cursa in plus pentru roata spate... Cu roata de 21" fata si 18" spate care nu se vad in poza, micuța fiind in haine "de oras" am facut-o mult mai "zburdalnică" pentru off-road. Mai urmeaza cateva modificari, dar nu atat de radicale... Cam asta a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Cu banii investiti in aceste modificari iti luai un LC4 Adv SH. Ca asta a ajuns GS-ul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cu banii investiti in aceste modificari iti luai un LC4 Adv SH. Ca asta a ajuns GS-ul tau. Prietene Nu mi-as dori sa ies prea departe cu o mobra care a costat cat investitia asta. Cu atat mai putin daca-i KTM! Nu ma intelege gresit: un LC4 Adv este o mobra minunata! Dar nu una la banii astia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Macar 1500 euro tot ai bagat in modificari. Suspensii lungi, roti 21 cu 18, motor Rotax... Asta m-a facut sa ma gandesc la un LC4. Oricum, ce ai facut este un upgrade, faraindoiala. Adica acum este mai performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Cu roata de 21" fata si 18" spate care nu se vad in poza, micuța fiind in haine "de oras" am facut-o mult mai "zburdalnică" pentru off-road. Mai urmeaza cateva modificari, dar nu atat de radicale...Cam asta a fost... Pai, nenea... nu ne lasa cu ochii-n soare. Arata-ne si noua ce-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Macar 1500 euro tot ai bagat in modificari. Suspensii lungi, roti 21 cu 18, motor Rotax... Asta m-a facut sa ma gandesc la un LC4. Oricum, ce ai facut este un upgrade, faraindoiala. Adica acum este mai performanta. Ceva mai putin de 1500, dar... cam pe-acolo. Si intradevar, pe off-road, nu prea se mai compara cu ce era inainte. Pai, nenea... nu ne lasa cu ochii-n soare. Arata-ne si noua ce-a iesit. Din pacate n-am apucat sa fac shooting session in "costumul de scandal"... Am doar asta, facuta cu telefonul, la "probe" pe malul Argesului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Aripa aia de cross pe fata se vedea naspa rau Misto caprita (o poza din profil ar fi ideala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 salut, Mi-am luat si eu un CS si o sa ma bag in seama cu voi mai putin pe motociclism pentru ca ies destul de rar dar poate mai mult pe partea asta de manufacturare ... ma ocup cu productia de piese metalice. o astfel de piesa,intradevar, nu este o mare inginerie dar daca o faceti undeva asigurati-va ca precizia gaurii este buna si aici ma refer la diametru gaurii si nu neaparat daca e cu o zecime mai la stanga sau mai la dreapta. din ce vad eu acolo aveti un rulment cu ace si ca orice rulment lagarul are niste tolerante precise pentru a permite ungere,etc. masina de frezat in coordonate !? eu din cate stiu denumirea ei este mai degraba masina de GAURIT in coordonate dezavantajul ei este ca da gauri si nu face doua miscari in paralale. de exemplu ai de dat o gaura de 10.25 mm si tu ai burghiu de 10.2 pentru cele 5 sutimi suplimentare (si in cazul de fata vorbim de sutimi) ii trebuie o scula speciala, fie rectificata la 10.25 fie un cap cu pastile ajustabil. din acest motiv pretul poate fi mare!!! ce va trebuie este o masina de frezat cu comanda numerica! eu am o astfel de masina dar nu am mai folosit-o de foarte mult timp pentru ca mi s-a spart un rulment si mecanicul nu a ajuns la destinatie. pe langa asta acum ma concentrez mai mult pe strunjire comanda numerica si din pacate piesa respectiva nu se preteaza pe strung. daca nu reusiti sa o faceti in urmatoarele luni si imi rezolv utilajul ii dam de cap ... pe a mea scrie ca e din AlMgS1 F31 ... asta e un aluminiu pe care il gasiti sub forma de bara... eu l-am vazut intr-un catalog la color metal dar trebuie sa verificati ce au pe stoc, daca nu mai sunt si amari pe sos de centura in militari bafta Salut, Niste pensete de prins oglinda poti face? Pot sa-ti trimit desenul de executie. Daca te bagi spune si la ce pret (eu asi lua doua, dar poate mai sunt si alti doritori). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 La niste suruburi din alea pt prins oglinda ma bag si eu mai ales daca ies intr-un pret rezonabil . Deja am reusit sa rup cam 3 buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 F650GS dezmembrat ? Pe un amic il intereseaza radiatorul de racire. A reusit sa-l sparga in asa hal ca nu se poate suda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.