zeroo Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 'geaba ne tipam noi aici unu' la altu' Omul are destula minte sa aleaga singur solutia cea mai buna. Spune mai bine cum e cu furcile de aprilia pe F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pe ebay.de este de GS cu 45 euro cu transport, noua. Crezi ca e prea mica daca e pt roata de 19? Ai incercat sa vezi daca pupa?Mesaj completat Vorbeste cu @Romi3 sau romimoto. Ei aduc de la Polo Nu am incercat...si nu imi amintesc nici sa fi vazut pe Dakar, da' oricum, nu vreau din asta orig bmw. E prea scurta si nu acopera nimic din ce zboara de pe roata inspre spate. Vreau sa fie cat mai lunga inspre spate Am mai vazut bricolaje de cate doua lipite invers aici pe forum, da sincer nu ma incanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 'geaba ne tipam noi aici unu' la altu' Omul are destula minte sa aleaga singur solutia cea mai buna. Spune mai bine cum e cu furcile de aprilia pe F. Dupa marea schisma nu am iesit decat f putin in off ( un drum de pamant). Dar cu ghidonul de cross si suspensia asta, imi da senzatia ca totul e mai sus si mai rigid. Suspensia mi-a placut, e mai dura parca in off. Clar raspunde mai bine roata, fiind mai usoara. Dar urmeaza sa o scot mai mult in off. Ma orientez si pe niste Karoo sezonul asta. Asa ca abia astept. Pana atunci, cosmetizez aparatoarea sau pun una sub far gen dakar si una in spatele furcii pt radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 'geaba ne tipam noi aici unu' la altu' Omul are destula minte sa aleaga singur solutia cea mai buna. Spune mai bine cum e cu furcile de aprilia pe F. Dupa marea schisma nu am iesit decat f putin in off ( un drum de pamant). Dar cu ghidonul de cross si suspensia asta, imi da senzatia ca totul e mai sus si mai rigid. Suspensia mi-a placut, e mai dura parca in off. Clar raspunde mai bine roata, fiind mai usoara. Dar urmeaza sa o scot mai mult in off. Ma orientez si pe niste Karoo sezonul asta. Asa ca abia astept. Pana atunci, cosmetizez aparatoarea sau pun una sub far gen dakar si una in spatele furcii pt radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 de tension links (oase), nu mai zice nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Ba da, o sa revin saptamana viitoare pe inceput cu detalii legate de ele O sa le postez aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 ... Ma orientez si pe niste Karoo sezonul asta.... Buna alegere! N-ai emotii pe nicio suprafata: off sau asfalt, inclusiv ud(!!). Doar ca, daca mergi mult pe asfalt cu ele, o sa te cam ia plansul cand ai sa vezi cum se duc... Dar daca tii la siguranta ta, merita investitia. Le-am incercat pe ambele si nu pot decat sa spun ca-s excelente! Am avut ambele variante -Karoo si Karoo2- si ambele se comporta exemplar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Ca tot a venit vorba pe aici de stopuri cu led, eu am asa ceva pe motocicleta si as vrea sa trec pe stopul clasic cu bec. Daca e cineva interesat de un schimb, PM, cu mentiunea ca stopul pe care il am acum, are un LED ars si nu are iluminare la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 O intrebare am... Nu am motor de 650 in fata ca sa imi dau seama, dar cat de importanta ii scobitura aia in piesa? Ce am hasurat eu cu rosu in desen... Ar fi muuult mai usor de facut asa, de fabricat, si ar avea mai multa carne pe ea, deci implicit mai rezistenta. Nu permite spatiul sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) Uite unde si cum se monteaza: Prinderea pe amortizor se face undeva in "miljocul" distantei. Dupa cum vezi, o iesitura e intr-o directie, un in alta. Daca ai face piesa "dintr-o bucata", link-urile astea ar sta in unghi fata de piesa din mijloc, aia triunghiulara si amortizor. Mesaj completat Prinderea pe bascula a link-urilor se face unde e incercuit. Piesa triunghiulara intra cumba (daca o asezi la mana) intre prinderile alea de pe bascula. Deci, o parte care e iesita intra in prinderile pe bascula, si o parte se aseaza pe piesa triunghiulara. Asa se pastreaza amortizorul in mijloc, si toate fortele se duc in acelasi punct. Editat Ianuarie 15, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Deci e musai sa fier facute asa cum is alea originale, numa mai scurte/lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 cam da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Salut, Am un parbriz de F 650 GS 2005 de vinzare. La 60 de EUR. Daca e cineva interesat sa dea un semn pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ale lui RobbieB sunt mai scurte. La OEM distanta dintre centrul gaurilor e de 90 mm, la el e de 79 mm. Nu mult, dar uite de acolo castiga aprox 3 cm pe spate. Am masurat "oasele "mele la GS din 2004, stock, OEM si au 84-85mm din ax in ax. Le-am masurat cu ruleta de aici aceasta toleranta. Daca gresesc , corectati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Da scuze ca postez aici dar nu gasesc topicul pentru bmw pe carburatie, dar tot cam aia e , deci uite care-i baiul. Am gasit ulei in airbox, cat de naspa e si care e cauza. Motocicleta n-a mai fost pornita de vreo 2 luni iar acumm ii fac o inspectia si am dat peste treaba asta si nu mi se pare in ordine. E vorba de un bmw f 650 ST din '97, uleiul e destul de curat, buretele filtrului e putin inbuibat in partea de jos. Deci de unde problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Poate prea mult ulei in motor. Adica nivelul uleiului ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 sau o tranta pe vreo parte De doua luni mobra sta, adevarul e ca inainte nu am verificat ca nu mi-a facut nici o figura, adik merge bine, acum n-am pornit-o ca n-am baterie. Trante am luat la greu anul trecut de fiecare data cand am iesit la mocirla, la padure . Deci, no biggy? Mesaj completat Si inca o chestie interesanta, pe joja nu imi apare pic de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 ... dar nu gasesc topicul pentru bmw pe carburatie, ... /index.php?showtopic=326336 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Pai is pe 22, nu ar trebui sa fie greu de montat. Ca si sfat, cand le montezi, sa le incalzesti inainte, ca sa se dilate, o sa le poti pune mai usor Si nu bate ca animalu in capatul loc ca sa le indesi acolo, ca o sa iti sara arculetele/bilele din comenzile electrice de pe ghidon! Intreaba-ma de unde stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Am dat peste manierele astea incalzite. Potrivesc oare pe GS si sunt dificil de montat?http://www.louis.eu/_30c60a2b59466d1528e18...x=6&cmd.y=6 Incearca sa le pui si ceva lipici inainte sa le pui pe ghidon (sau dupa) , eu le am pe astea si imi cam joaca. Asta dupa ceva lipituri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 merge cu fixativ. Da, din ala de se dau fetili pe par. Din ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? In aceeasi situatie e si mobra mea...cu senzor ABS doar pe spate! Raspunsul e simplu...avem doar senzorul ABS , fara a beneficia de ABS!! Ca sa fi sigur....uita-te dupa centrala ABS! Eu am gasit-o la altii pe mobra...la mine ciuciu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) Ok, deci potrivesc dimensiunile mansonului si ii dau inainte cu achizitia. Azi chiar mi-ar fi fost utile. Inca o chestie. Motorul il am de curand si nu am avut prea mult timp sa il cercetez dar de curand mi-a sarit in ochi o chestie. Roata spate are senzor ABS, fata nu. E posibil sa aiba ABS numai pe spate? Fostul proprietar nu a mentionat nimic de ABS dar imi pare ciudat sa aiba senzor daca nu are ABS. Un test MoDiTeC unde pot face in Cluj si cat costa asa ceva? Nu exista "doar" ABS pe spate. Ala e senzorul pt vitezometru .... Daca ar fi sa ai ABS , obligatoriu ai si senzor pe fata. Verifica si sub ECU (aflat sub sa) daca ai centrala de ABS Bosch. Daca e cum ai zis tu , nu o ai sigur. Mesaj completat Aha. Naspa treaba. Pentru o clipa chiar imi faceam sperante de ABS, dar asta e. Oare se poate cumpara centrala? Nu merita investitia in centrala ABS. Montarea de ABS presupune muuuult mai multe decit centrala de ABS. Costa cit nu face. Mergi cu ea asa si apoi vinde-o si ia alta cu ABS. Parerea mea. Editat Ianuarie 18, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 roata fata fara abs combinata cu roata spate cu abs poate avea urmatoarele explicatii: - moto fara abs cu roata spate schimbata - moto cu abs cu roata fata schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 gresit. senzoru ala pe spate e senzorul de vitezometru. atentie la scosul lui cand umblati la roata, e sensibil. la mobrele cu abs acelasi senzor da informatie si centralei de abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.