Dan Cata Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu cred Eu am incercat si nu mi-o ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Eu unul ti-as recomanda ca F-ul sa aiba musai motor rotax car pana in nush ce an echipa F-ul, apoi au pus ceva chinezesc! De mentionat ca motorul Rotax este specific F650ului. Pana la F650 pe injectie, era motorul rotax racit cu apa, folosit si de Aprilia. Astea pe injectie nu au o varianta revizuita a respectivului motor? Iar cele 2007+ (F650GS cu 2 cilindrii) au tot motor Rotax; doar ca fabricarea nu se mai face in Austria, ci in China. Motorul tot Rotax se numeste. La fel cum si iPhone-ul e fabricat in china dupa tehnologie americana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Imi poate spune cineva care e curentul de pornire necesar? Am gasit Bosch 12V/12Ah pe dimensiunile necesare la un curent de pornire de 120 A la 205 lei.(cu acid) ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Imi poate spune cineva care e curentul de pornire necesar?Am gasit Bosch 12V/12Ah pe dimensiunile necesare la un curent de pornire de 120 A la 205 lei.(cu acid) ms 12v,12Ah e bun.... doar sa fii atent la polaritate (-/+) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 De mentionat ca motorul Rotax este specific F650ului. Pana la F650 pe injectie, era motorul rotax racit cu apa, folosit si de Aprilia. Astea pe injectie nu au o varianta revizuita a respectivului motor? Iar cele 2007+ (F650GS cu 2 cilindrii) au tot motor Rotax; doar ca fabricarea nu se mai face in Austria, ci in China. Motorul tot Rotax se numeste. La fel cum si iPhone-ul e fabricat in china dupa tehnologie americana. Multumesc, dar avand in vedere ca o sa cheltui o gramada, paraca stau mai linistit stiind ca motorul e facut/asamblat in Austria nu in China... exista si dakar cu 2 cilindre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 exista si dakar cu 2 cilindre? Exista in istoria Dakarului motorete participante si chiar castigatoare cu 2 'cilindre' Acum ceva mai serios: F800GS il poti considera un Dakar bicilindru. In trecut a fost celebrul R80 Dakar si, parca si R100 Dakar. Dar un bicilindru F650 Dakar firma BMW nu a fabricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 am inteles, multumesc, atunci astept cu interes un BMW F650 GS Dakar multicilindru. pana va aparea, cumpar mono, inca astept oferte... ( nu m-am lamurit inca daca "brake" o vinde sau doar vroia sa se dea mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 am inteles, multumesc, atunci astept cu interes un BMW F650 GS Dakar multicilindru. pana va aparea, cumpar mono, inca astept oferte... ( nu m-am lamurit inca daca "brake" o vinde sau doar vroia sa se dea mare ) domnule long,as avea cu ce sa ma dau mare nu?dar nu asta vreau.motorul are doar 300 km pe romania.abia l-am cumparat si i-am pus si top case cu suport monokey nou noutz ,inca nu este de vinzare.si te rog nu te supara .vrei sa vb mai multe la 0722318215.pa pa Mesaj completat As vrea sa schimb sambata lichidul de racire (Valvoline LifeMax G12). Ar fi o idee buna sa schimb si garnitura de la pompa de apa sau sa-i dau pace daca nu curge? salut. tu iei medicamente cind esti sanatos?lasa fratele meu asa nu umbla unde nu tb.skimba likidul si asfalt uscat.sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 domnule long,as avea cu ce sa ma dau mare nu?dar nu asta vreau.motorul are doar 300 km pe romania.abia l-am cumparat si i-am pus si top case cu suport monokey nou noutz ,inca nu este de vinzare.si te rog nu te supara .vrei sa vb mai multe la 0722318215.pa pa Mesaj completat ai cam avea nu am de ce sa ma supar. ramane sa discutam la telefon. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 ...motorul are doar 300 km pe romania... Pai si cam ce relevanta ar avea asta? Ce, afara nu poti da de unu' care i-a dat in bot pana l-a omorat si vii tu sa-l iei de bun doar ca l-ai luat din ghermania? Eu toate motoarele mi le-am luat din Ro si toate au fost in perfecta stare. Este adevarat ca le-am luat destul de noi si cu putini km. Si parca mai intreba cineva cati km. sunt facuti off road? Ma mir din nou. Intre unu' care sa zicem ca l-a tinut pe rosu non-stop pe autostrazi si unu' care a mers linistit pe drumuri de tara si forestiere, ce alegi? Sa schimbi motorul sau sa schimbi niste bucse si rulmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Multumesc, dar avand in vedere ca o sa cheltui o gramada, paraca stau mai linistit stiind ca motorul e facut/asamblat in Austria nu in China... exista si dakar cu 2 cilindre? Mare gresala. Cele mai misto motoare la ora actuala sunt astea de 800 made in china by austrian technology F650GS 2007+ este altceva decat F650GS/Dakar 2000-2006 (corectati-ma la ani daca gresesc, va rog). Alta mancare de peste, nu le confunda. F650GS se continua dupa 2007 cu G650GS. F650GS (2000-2006) Dakar non-mono este practic F800GS 2007+ F650GS (2000-2006) Dakar modern ... nu exista. F650GS (2000-2006) non-Dakar non-mono este practic F650GS 2007+ F650GS (2000-2006) non-Dakar modern este practic G650GS 2007+ Mesaj completat Pai si cam ce relevanta ar avea asta? Ce, afara nu poti da de unu' care i-a dat in bot pana l-a omorat si vii tu sa-l iei de bun doar ca l-ai luat din ghermania? Eu toate motoarele mi le-am luat din Ro si toate au fost in perfecta stare. Este adevarat ca le-am luat destul de noi si cu putini km.Si parca mai intreba cineva cati km. sunt facuti off road? Ma mir din nou. Intre unu' care sa zicem ca l-a tinut pe rosu non-stop pe autostrazi si unu' care a mers linistit pe drumuri de tara si forestiere, ce alegi? Sa schimbi motorul sau sa schimbi niste bucse si rulmenti? Si ce relevanta are ce zici tu acolo? Omu oricum zice ca l-a luat pentru el si nu il vinde Editat Martie 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Nu e atat de scump lichidul de racire ca sa iti faci probleme ca trebuie schimbat din nou. Poti insa sa iti iei kitul de pompa de apa, sa il ai, cand se duce sa nu stai sa astepti pe langa mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pai si cam ce relevanta ar avea asta? Ce, afara nu poti da de unu' care i-a dat in bot pana l-a omorat si vii tu sa-l iei de bun doar ca l-ai luat din ghermania? Eu toate motoarele mi le-am luat din Ro si toate au fost in perfecta stare. Este adevarat ca le-am luat destul de noi si cu putini km.Si parca mai intreba cineva cati km. sunt facuti off road? Ma mir din nou. Intre unu' care sa zicem ca l-a tinut pe rosu non-stop pe autostrazi si unu' care a mers linistit pe drumuri de tara si forestiere, ce alegi? Sa schimbi motorul sau sa schimbi niste bucse si rulmenti? Remarca mea este impotriva unor idei pe care eu le consider preconcepute si nu impotriva celui care si-a luat de curand Dakarul si caruia eu ii doresc sa-l stapaneasca sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Cat faca un kit de pompa si unde gasesc ? Eu am luat anul trecut de la Bavaria si am dat undeva pe la 130 sau 160 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Mare gresala. Cele mai misto motoare la ora actuala sunt astea de 800 made in china by austrian technology F650GS 2007+ este altceva decat F650GS/Dakar 2000-2006 (corectati-ma la ani daca gresesc, va rog). Alta mancare de peste, nu le confunda. F650GS se continua dupa 2007 cu G650GS. F650GS (2000-2006) Dakar non-mono este practic F800GS 2007+ F650GS (2000-2006) Dakar modern ... nu exista. F650GS (2000-2006) non-Dakar non-mono este practic F650GS 2007+ F650GS (2000-2006) non-Dakar modern este practic G650GS 2007+ Mesaj completat Si ce relevanta are ce zici tu acolo? Omu oricum zice ca l-a luat pentru el si nu il vinde Putin gresit. Azi am fost la AB Cluj pt buy-back..si ce sa vezi? F650 GS mono, expus la vanzare, din 2010. E identic, doar culoarea blocului motor e negru mat. 6000 euro cu TVA inclus. Langa el statea un F650 GS bicilindru, din 2011, la 10590 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Putin gresit.Azi am fost la AB Cluj pt buy-back..si ce sa vezi? F650 GS mono, expus la vanzare, din 2010. E identic, doar culoarea blocului motor e negru mat. 6000 euro cu TVA inclus. Langa el statea un F650 GS bicilindru, din 2011, la 10590 parca. Cred ca nu ai citit bine placuta: ce ai vazut tu este G650GS. La ora actuala (din 2007/8 incoace) exista patru linii de motoare BMW: G ... = monocilindrice de 650cc (inclusiv G650GS) F ... = bicilindrice (paralel twin) de 800cc (inclusiv F650GS twin) R ... = bicilindrice boxer de 1200cc K ... = pluricilindrice de 4/6 cilindrii in linie Ce ai vazut tu e G650GSul, urmasul direct al vechiului F650GS. Poate mai au ei pe stoc (slabe sanse) un motor din 2006, dar nu cred. De fapt, daca stau sa ma uit pe site la A-B, chiar au trecut pe lista de promotii un F650GS din 2006 - moto de test drive/showroom la pretul de 4500e inclusiv TVA. Tot la ei pe site vei vedea ca la 6000e (inclusiv TVA) este chiar un G650GS - model de showroom culoarea roshie Editat Martie 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) true... in 2007 F 650 GS erau inca in productie (eu am luat ultima mobra de la bavaria in octombrie) din 2008 au inceput sa faca bi-cilindricele. 2010 au facut si acest G650 GS (cu motor "rotax" my ass china-made paint it black and sell it couse it's sexy shit). si...or fi supravegheati de nemti, de austrieci si de mama lor cand fac motoarele acolo, dar...nu am incredere neam. Inclusiv compozitia metalului din care sunt facute, daca e gresita, te trezesti ca ti se sparge una, ti se rupa alta, fa teava aia mai subtire, se rupe...etc, etc. Ca idee. In 2007, F650 GS era 8700 euro cu banii jos. Facuta in Germania. 2011, G650 GS, facut in China, e 6000 zici. Adusa din China. In cazul in care poate ca ii plateste pe aia din fabrica cu 2 centi ora de munca, ma gandesc numai cat ii costa sa aduca mobrele in Europa, sa plateasca taxele la ele, ca nu-s din comunitate, si apoi sa le vanda cu 6000, ca sa le iasa profit. Estimativ, undeva pe la 3500-4000 euro pretul real de productie? Or fi aia chinezi, dar nu cred ca iau 2 centi pe ora. Asa ca, au scazut cheltuielile si din alte locuri. Nu? Prefer mobra mea din 2007 astora din 2008 incoace. Inclusiv fata de F800... Editat Martie 17, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Tin sa ma completez: am uitat sa mentionez seria S de motoare BMW: S1000RR fiind singurul reprezentant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Cat faca un kit de pompa si unde gasesc ? aprox 170 lei...zilele aste ma confrunt si io cu problema...k tot am amanat-o plus garniturile de la capacul pompei-12 lei si garnitura de la capacul ambreiajului 70 lei Editat Martie 17, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 F650GS 2007+ este altceva decat F650GS/Dakar 2000-2006 (corectati-ma la ani daca gresesc, va rog). F650GS/Dakar: 2000-2007 F650bc/800GS: 2008-... Mesaj completat Cred ca nu ai citit bine placuta: ce ai vazut tu este G650GS. Corect! Dar cred ca se face o confuzie: G650GS deja s-a fabbricat in 2 variante. - 2009-2010 identic cu F650GS dar cu motor negru, daca nu ma insel fabricat in Brazilia; nu s-a vandut oficial in prea multe tari, in Gemania de exemplu NU, si este cel mai probabil ceea ce a vazut Yzulika la Cluj (singurul exemplar pe care eu l-am vazut ever a fost in Pipera); - din 2011 noul G650GS, la baza tot vechiul F650 dar cu modificari consistente, considerabil innnoit ca design, de data asta apare in cataloagele BMW si este fabricat in Germania (motorul in China); pretul lui (fara ABS) este de cca 7000 euro. Din pacate, pe bmw-motorrad.ro tot modelul vechi apare dar stim deja ca site-ul ala este total neglijat. Mesaj completat 6000 euro cu TVA inclus. Langa el statea un F650 GS bicilindru, din 2011, la 10590 parca. Din pacate comparatia asta nu spune nimic... e vorba pana la urma de modele complet diferite, unul avand tehnica de acum 11 ani, celalalt cu siguranta avea si ceva dotari, avand in vedere ca pretul lui de baza F650GS bc "chel" e in jur de 8000. Mesaj completat G ... = monocilindrice de 650cc (inclusiv G650GS)F ... = bicilindrice (paralel twin) de 800cc (inclusiv F650GS twin) R ... = bicilindrice boxer de 1200cc K ... = pluricilindrice de 4/6 cilindrii in linie Meriti un tricou... Mesaj completat Tin sa ma completez: am uitat sa mentionez seria S de motoare BMW: S1000RR fiind singurul reprezentant Si seria HP2: Enduro/Megamoto/Sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 buuun, si atunci pt mine, care merg mai mult pe sosea, dar vreau si off din cand in cand (nu cross), si sa se descurce ok mobra pe off (...dupa ce ai avut Dominator...), atunci pentru mine nu ar fi mai buna o varianta de BMW 650 bicilindru, pregatit cu gume, carena forntala de off, inaltatoare etc etc? Asta ca pret la cat m-ar duce? (am in vizor un dakar 2005 si este cam maxim cat vreau sa cheltui pt cel putin 2 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 F 650 GS, asta nou, in doi cilindri, are rotile din aliaj. Nu stiu pe cine incearca ei sa pacaleasca, ca asta e mobra si de dat enduro, dar nu e. Furca, amortizorul, jentile din aliaj (nu pe spite)...e mobra de fetite care se mai duc din cand in cand la tara la bunici pe un drum mai prafuit. Are avantajul unui motor mai interesant fata de modelul vechi (pana in 2007) dar in rest...Daca il vrei pt oras, ok, daca nu, ori iei un dakar de pana in 2007, ori pui ban langa ban si iti iei un F800 GS. Sau, daca vrei distractie, treci pe portocaliu. Dar pregateste-te cu bani de intretinere. Pana peste vreo 2-3 ani asa, cand or fi rezolvate toate bubele inerente ale acestui model nou, eu stau cu domnita mea. E model arhicunoscut, cam orice buba aparuta la mobra asta e cunoscuta si rezolvata, sau sunt rezolvari pe net... Asa ca, baga-te la dakar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Danke de completari! Din pacate cand vad cat ma costa tricoul ala... ma gandesc sa-mi fac singur Deh, salarii de Romania. Zeroo le zice bine cu hibele cunoscute la F650GS/Dakar. F650GS-2 (twin-ul) e o motocicleta interesanta, insa doar pentru fatzaiala prin oras si plimbari. Nu se preteaza la offroad (Pana mea, si F800GSu da cu virgula), insa e geniala in oras. Si nu vibraza Tre sa te tot dai si sa stii ce vrei, altfel mergi pe bajbaite. Cu un Dakar n-ai cum sa te parlesti. Il iei, eventual il dai mai incolo (astepata-te la devalorizare) si treci la ceea ce vrei. Eu visez la Triumph Tiger sau F800GS Also, for the record: daca iti iei ceva pt 80% asfalt, n-are de ce sa fie mono. In aia 20% crede-ma ca mergi bine-mersi si daca ai V sau twin. Sau boxer. Am fost surprins, dupa ceva experienta cu domi-ul, pe unde pot merge cu tractoru de R1100. Editat Martie 18, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 "e mobra de fetite care se mai duc din cand in cand la tara la bunici pe un drum mai prafuit." am ras mult... inca rad... asta cam asa e, acu acel amortizor si furca si roti, nu prea ai ce sa faci pe off... cat despre faptul ca sunt noi si e bine sa astepti ceva timp pana sa cumperi, nu sa iei primul aparut (bug-uri care in timp se rezolva).. si asta asa e, si cu masinile, si cu telefoanele mobile... cam cu tot ce inseamna tehnologie pe portocaliu nu trec, nu e doar "culoarea" dar stiu destui patiti, timpul petrecut cu ele in service este mult mai lung decat cel petrecut calarindu-le atunci, raman fixat pe dakar, F800GS e totusi cam multa pt mine pe off. 2005-2007, orice ar fi nu am incredere in chinezi, chit ca fac sub patent austriac, (tot ce e bun la chinezi tine de Tibet, deci pana nu fac Tibetanii motoarele nu ma bag ; ca si oarecare comparatie luati Renault made in France vs Turkey acum niste ani ) toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 era un dakar acum ceva timp pe bikeshop. Avea furca up-side-down, si ceva protectii de la touratech pe ea. Cred ca cerea 3500 pe ea. Din arad sau timisoara era tipul de o dadea. Avea vreo 5-6 bmw-uri la vanzare, aduse de dincolo. Cauta, poate o mai gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.