Angi Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 De ceva vreme observ ca imi tot picura antigel pe la capacul pompei de apa.Sa schimb doar garniturile sau pompa cu totul?Stie cineva la cat ajunge o pompa de apa(noua/sh)? Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salutare! Am facut si eu un drum intins spre Iasi, si am observat ca pe la 140km/h cand trag tare de gaz patineaza ambreiajul (cred). Pana acum nu am observat asta, o am doar de 2 luni, si in celelate trepte de viteze nu mi s-a intamplat, cred eu pentru ca nu am fortat tare in zona de turatie 5000rpm, unde e cuplu maxim. Asa ca abia acum mi s-a intamplat cand am putut sa-i dau mai mult de 140-150. Daca o accelerez constant si usor nu patineaza... si se duce mai sus.. i-am dat pana la 160 doar. Am incercat totusi si in alte trepte, patineaza si intr-a 4-a si a 3... A mai patit cineva asta? Ce e de facut? Cum cum ar trebui sa procedez.. ce trebuie sa schimb, s-a mai discutat inainte, ca nu imi aduc aminte sa fi gasit? Se mai poate regla cumva ambreiajul? Ambreiajul acum imi tine exact in ultima zona inainte de a-i da drumu la maneta, ultimii 2cm. Cam cat ajunge toata distractia? Cam cat mai pot merge asa pana se duce de tot? (acum daca o las usurel motocicleta merge perfect) Motocicleta Dakar 2004 - 42000km Multumesc tuturor! am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani... Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii. Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui. Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite. Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece. cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera. piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei Senzatia data de motor e cu totul alta acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Pompa de apa inseamna doua simeringuri, vreo doua garnituri si un ax cu o elice la capat. Kitul asta costa in jur de 150 lei la Bavaria. Sunt multi care-l schimba in fata blocului. Personal m-as duce la Bavaria sa-l schimbe. si inca ceva...asa ca pont cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme sunt fapte testate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Multumesc ZIDU' pentru raspunsul complet. Si motocicleta mea se manifesta la fel... de la 5200 urca lejer si la 6500 fara sa ia in viteza considerabil... dar imediat turatia revine in zona normala. Uleiul abia l-am schimbat 15W50 motul, ideea e ca nu am apucat sa vad daca facea aceeasi chestie inainte de a-l schimba, si nu stiu nimic despre cum au fost facute schimburile inainte, cu ce ulei si cum s-a comportat cu motocicleta fostul proprietar. Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina? Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Ambreiajul tinea ln capatul cursei si mi-e frica ca nu cumva sa fi mers italianul cu el putin strans. Acum i-am mai dat drumul din filetul de la capatul manetei. Cum ar trebui normal reglat ambreiajul sa tina? Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... De-aia nu iti mai patineaza acuma, ca ai reglat maneta! Aia e bine, incearca sa fii atent de acum incolo sa ai joc la maneta de ambreiaj, tot timpul. Verifica in manual cat tre sa fie jocu ala la capatul manetei!. Daca nu ai avea joc deloc, practic tu ai merge cu el usor debreiat. Nu e foarte mare diferenta intre ambreiajul care strange si unul debreiat, foarte putin. Aceeasi greseala am facut-o si eu la GS cand l-am avut. Cand mi-am dat seama, a fost prea tarziu si a trebuit sa il schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 @ Strajeru - /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__5580 ai aici schema cu pompa de apa Multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) si inca ceva...asa ca pont cand o schimbi, pune-i din prima simeringuri de pe piata, nu kkturile alea nemtesti ce vin impreuna cu paleta si axul, ca nu au sa tina multa lume de pe aici, printre care si eu, s-a plans ca dupa 2-3-4 mii km au inceput sa crape pune romanesti dc gasesti, sau de pe piata, si nu o sa ai probleme sunt fapte testate salut.mai exact care semeringuri, ce cote au si de unde se pot cumpara rapid.nu am nevoie acum ,dar e bn sa stiu.ms am schimbat eu ambreiaj acum 2 saptamani... Patinaj la 40mii e prematur... al meu avea 78 mii. Inspecteaza cablul si maneta sas culiseze usor, ai grija ce ulei ii pui. Eu am avut discurile la limita si arcurile decalite. Prima manifestare vizibila a fost ca pe la 5200 in a 5-a la gaz brusc urca turatia vioi cam 500rpm apoi tragea ok. Alte chestii mai obscure - schimbarile de viteza mai brutale - incepusera sa semene cu cutia automata, tinuta la topspeed maia mult de 30 km - se incingea - normal daca exista mic patinaj...., clantanit cand strangeam ambreiaju la rece. cost reparatie: aprox 1500+ ron la bavaria - kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera. piesele in sine sunt cam 1100 ron. manopera sub 300; restu ulei Senzatia data de motor e cu totul alta acum. dar se piese ai pus de sunt 11 milioane.fane o poza la tot ce ai scos din el daca se poate.ms Editat Septembrie 27, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 dar se piese ai pus de sunt 11 milioane.fane o poza la tot ce ai scos din el daca se poate.ms kit ambreiaj(discuri metalice, discuri frictiune, un disc metalic de capat, arcuri), garnituri, un schimb de ulei din ala nou si meserias, manopera.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A schimbat careva rulmentii la roata spate?Ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul. Editat Septembrie 27, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A montat cineva pe Dakar cric central de GS normal? cum trebuie taiat si cu cat trebuie prelungit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul. ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina. Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A montat cineva pe Dakar cric central de GS normal? cum trebuie taiat si cu cat trebuie prelungit? da eu.il prelungesti cu 5 cm si il tai de la jumatate in jos.adica dupa teava pe care vin arcurile de sustinere.euam pus fier plin strunjit la capete sa intre pe tevi in sus si in jos sudat polizat si vopsit.iese perfect. ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina. in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme. ce face discul ala de presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A schimbat careva rulmentii la roata spate?Ma poate ajuta careva? Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico mai exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 mai exact... mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb? da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Corect Cand ai bucati mai mari, ce se simt cand le sfarami intre degete, atunci incepi sa iti faci probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 multumesc,aveam nevoie de confirmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! ce motul aveai, semi sau sintetic? cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383 Editat Septembrie 28, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) II bun WD-ul pentru curatat lantul? Si ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Motorina, apa, perie si o bere langa. Dupa, ca sa puta frumos, cu ce vrei tu, uleios sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) N-am cu ce sa car motorina doar WDul e disponibil momentan. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Bun si ala, doar ca daca e murdar tare ( dupa un enduro sau imbacsit cu ulei si praf), cam se consuma wd-ul. Poti linistit cu el, doar ca e mai scump decat 2 l de motorina care tin 1 sezon minim. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.