ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 un biker de al nostru are nevoie de un ambreiaj pt bmw gs 2005.care ar fi mai bun; trv lucas sau ebc.cel original nu stie ce productie este.a auzit el k ar fi probleme cu trv lucas.ast raspuns de la cunoscatori.multumim. cei de la dilly aduc original cu 800 ron,au doua made in austria si made in italy.ajutati-ne.si la bavaria 880 ron kitul. ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina. Zidu cam cat mai pot sa merg cu el asa, daca nu il fortez? Dupa mine eu cred ca mai duce mult daca nu bruschez acceleratia... eu nici nu as fi sesizat asta daca nu trageam de ea pe la 140km/h @Dan Cata - am incercat si intr-a 5-a cum zici tu la 40km/h, dar nici gand sa patineze... in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A montat cineva pe Dakar cric central de GS normal? cum trebuie taiat si cu cat trebuie prelungit? da eu.il prelungesti cu 5 cm si il tai de la jumatate in jos.adica dupa teava pe care vin arcurile de sustinere.euam pus fier plin strunjit la capete sa intre pe tevi in sus si in jos sudat polizat si vopsit.iese perfect. ia kit si monteaza la bavaria - avantajul e garantia !! pe langa cei 880 ron pe kit (arcuri discuri de ambele feluri) mai intra si garnitura de la motor (60 ron parca)si garnitura de la galeria de esapament, pe langa kitul normal a mai fost nevoie de un disc de presiune care nu face parte din kit!! etc. manopera nu mi s-a parut mult mai ales prin prisma garantiei. 3l de ulei la 680 mii/l au fost parte din restul. Nu as desface motoru pe trotuar pt 3mil sub nici o forma. Mi se pare o prostie ca la aproape 80mii km sa ma zgarcesc la 2 - 3 plinuri de benzina. in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! poti merge cu el asa pana nu mai pleaca de pe loc. daca si-a revenit cand i-ai refacut jocul la maneta -ai avut noroc. mai merge o vreme. ce face discul ala de presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 A schimbat careva rulmentii la roata spate?Ma poate ajuta careva? Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile Chiar nimeni nu a schimbat?Azi m am trezit ca-mi trozneste roata ff rau!Cand am ajuns acasa si am dat roata jos,m-am umplut de bile de rulment.Interesant,nu? gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico mai exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 mai exact... mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate este normal sa gasesc pilitura de metal pe busonul de la baia de ulei? nu foarte mult ce-i drept si foarte fin,dar...........asa sa fie la fiecare schimb? da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 da, e normal...se datoreaza uzurii(care e foarte fina) Corect Cand ai bucati mai mari, ce se simt cand le sfarami intre degete, atunci incepi sa iti faci probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 multumesc,aveam nevoie de confirmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) in mod dubios aveam tot motul 15w50 in el ..... acum am un semisintetic de la castrol - power 1 racing - si chiar merge motorul altfel. Pretul de la bavaria a fost fix cat ala de pe louis!!!! ce motul aveai, semi sau sintetic? cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383 Editat Septembrie 28, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) II bun WD-ul pentru curatat lantul? Si ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Motorina, apa, perie si o bere langa. Dupa, ca sa puta frumos, cu ce vrei tu, uleios sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) N-am cu ce sa car motorina doar WDul e disponibil momentan. Editat Septembrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Bun si ala, doar ca daca e murdar tare ( dupa un enduro sau imbacsit cu ulei si praf), cam se consuma wd-ul. Poti linistit cu el, doar ca e mai scump decat 2 l de motorina care tin 1 sezon minim. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 N-a fost plimbat decat pe strada dar naiba stie cand a fost curatat ultima oara. E bun daca merge si cu WD multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ... ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. E bun? Sta lipit de lant cativa km? Pentru cate ungeri iti ajunge un tub? Eu am folosit "Motorex Chainlube 622 Off-road" si vreau sa spun ca e cel mai prost spray de lant din toate timpurile! Era sa dau de mai multe ori un cap in gura asfaltului din cauza lui, a ajuns tot de pe lant, pe cauciuc. Varianta "vaselina" a mai incercat-o careva (eu da!) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Dau eu cu vaselina si sunt f incantat. Nu sare de pe lant si tine peste 500 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 eu dau cu asta e alb si se vede cand trebuie refresh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico cit costa.tb schimbata obligatoriu? de ce incalzitor industrial.e montata la cald?mai exact unde gasesc dvd-ul cu op. si explicatii.ms mult.acum ajutane pina la capat. Editat Septembrie 28, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 DVD-urile le gasesti aici: http://faq.f650.com/dvd/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) ce marca de protecti pt ghidon sa imi iau sa,se potriveasca la motor? sant o gramada dar nu stiu daca si se potrivesc ,poate ma ajutati cu ceva pagini de net dar sa fie din romania si sa nu fie nesimtit de scumpe . Editat Septembrie 28, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: cred ca m-am exprimat total gresit ,mii de scuze....... protecti pt maini am vrut sa spun (care se prind pe ghidon ,bineinteles). acestea de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Sigur exista BMW si Acerbis/Touratech speciale pt modelul asta. La altele "universale" studiaza bine prinderile pe dupa manete si pe dupa rezervorul de frana. La urma urmei, daca le iei la pila si mai pui niste coliere, s-ar putea sa se potriveasca orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto, pe care l-am luat de la un coleg de pe forum si anume Alin. Filtrul costa 70 ron si mai aveti nevoie de 3 coliere metalice, asta in cazul in care cele de pe motocicleta voastra sunt dintr-acelea cum au fost la mine care nu mai pot fi reutilizate. Si cam asta este. Succes celor ce vor sa il schimbe. Consumul nu a crescut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.