pstefan Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) @ERU , asa este ai dreptate cel de la TT pare proiectat prost. Am vorbit acum cu cei de la HD sa-mi proiecteze niste crash-bar-uri care sa fie compatibile cu cel pe care il am deja la motor. ( cel original ). Editat Februarie 1, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 @ERU , asa este ai dreptate cel de la TT pare proiectat prost. Am vorbit acum cu cei de la HD sa-mi proiecteze niste crash-bar-uri care sa fie compatibile cu cel pe care il am deja la motor. ( cel original ). Mai bine mergeai pe alea standard intrucat eu am vazut un Dakar trantit la aprox 50km/h pe drum forestier care nu a patit nimic si cand spun nimic exact asta inseamna [nu se pune un pic de vopsea luata ...doar un pic] avea crash-uri HD si suporti de sidecase-uri tot HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Pai ala standard nu se pupa cu ala de motor.Sunt sigur ca o sa gaseasca o solutie foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Pai ala standard nu se pupa cu ala de motor.Sunt sigur ca o sa gaseasca o solutie foarte buna Am discutat si eu cu cei de la HD. Dupa cateva mailuri au venit cu solutia de mai jos. Mie nu mi-a placut. Le-am explicat ca vreau ceva asemanator crashbar'ului Touratech dar care sa aiba prindere si in partea de cadru de langa sa. Se pare ca nu au inteles ce vroiam sau nu pot face asa ceva pentru ca nu au mai raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Mie mi se par ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Ca proaspat posesor de F650GS din 2003 va intreb ce ulei ar trebui sa ii pun? Am cautat pe topicul asta cateva zeci de pagini dar an renuntat intr-un final. Asa ca ce sa iau? Mineral, semi-sintetic sau sintetic? Vascozitatea ar fi 10w40. Editat Februarie 2, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) In functie de temperaturile la care te dai, poti sa mergi intre 5w-40 si 15w-60 in rest, de care iti permiti financiar. Editat Februarie 2, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Voi merge de la 15 grade pana la maxim de cald.Parca citisem mai de mult inainte sa iau moto ca in manualul de reparatii scria mineral...(poate confund cu XL) de aia am intrebat. Un mecanic mi-a recomandat Ipone si a zis sa ma feresc de Motorex... La masina folosesc Motul si sunt desteul de multumit. La moto cum e? Voi ce marca de ulei folositi? P.S. Mai rup din portofel cateva zeci de lei sa iau unul mai bun... Editat Februarie 2, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Voi merge de la 15 grade pana la maxim de cald.Parca citisem mai de mult inainte sa iau moto ca in manualul de reparatii scria mineral...(poate confund cu XL) de aia am intrebat. Un mecanic mi-a recomandat Ipone si a zis sa ma feresc de Motorex... La masina folosesc Motul si sunt desteul de multumit. La moto cum e? Voi ce marca de ulei folositi? P.S. Mai rup din portofel cateva zeci de lei sa iau unul mai bun... Eu folosesc MOTUL 15W50 300V. E full sintetic. Daca vrei sa pui MOTUL intra aici -> Direct search by models & OEMs. O sa-ti afiseze trei variante de ulei: Best, Better, Good. In cartea motocicletei scrie Do Not Use Synthetic Oil. Cu toate astea majoritatea oamenilor de pe aici folosesc sintetic sau semi-sintetic. Am un singur prieten cu un GS din 2004 care foloseste mineral si il cumpara de la Automobile Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) De unde il cumperi? Astept si alte pareri... Editat Februarie 2, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 De unde il cumperi? Astept si alte pareri... eu folosesc mineral 20w50 motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ulei am bagat 90% din timp, mineral 20w50. Castrol, uneori Motul Acum, de 6 luni incoa', am trecut pe Motul 15w50 sintetic...dar nu'mi place. Parca e mai galagios motorul, cutia parca e de Ducati, schimbari de trepte imprecise/ galagioase si cred ca am sa trec pe mineral inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Am intrebat pt ca mi se pare aiurea sa scrie in carte "do not use synthetic oil" si tu sa pui sintetic... No offence dar e cel putin ciudat. Editat Februarie 3, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Mecanicii astia...stiu si sunt constient ca am gresit. My bad ! I won't do it again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Am intrebat pt ca mi se pare aiurea sa scrie in carte "do not use synthetic oil" si tu sa pui sintetic... No offence dar e cel putin ciudat. Poate ca la data fabricarii GS nu existau uleiuri sintetice dedicate motocicletelor, ci doar masinilor. Un prieten a intrebat la Automobile Bavaria, concret, ce se intampla daca pui ulei sintetic intr-un GS. N-au stiut ce sa-i raspunda. Citeam undeva ca daca pui sinetic in cel mai rau caz iti poate patina ambreajul. In rest, tot din citit, am inteles ca sinteticul ofera o protectie mult mai buna pe termen lung motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Poate ca la data fabricarii GS nu existau uleiuri sintetice dedicate motocicletelor, ci doar masinilor. Un prieten a intrebat la Automobile Bavaria, concret, ce se intampla daca pui ulei sintetic intr-un GS. N-au stiut ce sa-i raspunda. Citeam undeva ca daca pui sinetic in cel mai rau caz iti poate patina ambreajul. In rest, tot din citit, am inteles ca sinteticul ofera o protectie mult mai buna pe termen lung motorului. eu merg cam 3-4000 max cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) A avut cineva pe mobra Michelin Sirac? Ma gandesc sa-mi iau o pereche pentru sezonul nou dar pe forum nu prea am gasit pareri, inca mai caut. LE: Pe adv, in putinele posturi in care e mentionat, Siracul e aparent un cauciuc foarte bune pe asfalt si rezonabil pe off plus ca se duce destul de greu din ce zice lumea. Editat Februarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Am intrebat pt ca mi se pare aiurea sa scrie in carte "do not use synthetic oil" si tu sa pui sintetic... No offence dar e cel putin ciudat. Parca am mai scris pe undeva pe aici ca faza cu full sintetic face nustiuce la motoarele noastre , e un simplu mit. Cand am luat mobra nu stiu ce era in ea, poate ca am uitat poate ca nu mi-a pasat, ideea era ca nu-mi placea cum schimba vitezele, agatza intre trepte (mai ales 0-1),.....ideea e ca era negru, uzat. Am citit forumuri, am dat afara uleiul si am pus Castrol Power 1 Off-Road 10W40(full sintetic) dupa capul meu. A mers brici, inca nu stiu ce inseamna sa-ti patineze ambreiajul, aproape ca nu stiam cand intra in viteza pentru ca nu se mai auzea nimic (ea intra tot timpul in viteze oricum). Apoi facut revizia iar, dar m-am calicit, am pus Motul 5100 10W40. Cu uleiul nou de la motul mergea "la fel de bine" ca si cu Castrolul uzat. Abia astept sa vina primavara sa scuip motulul din rezervor si sa-i dau ce-i place. Dupa cum spunea si tyiuta mai sus, recomandarea facuta de BMW, a fost facuta in omienouasutetoamna. Oricum asta e strict parerea mea (de fapt experienta mea), si chiar nu vreau sa o iei drept o recomandare. Tu pune ce vrei in motor, vezi cum se comporta, si apoi tragi singur concluzii. Nu pune ulei in mobra dupa ce citesti pe forumuri*. In cel mai bun/rau caz pune ce scrie in carte, si abia apoi incepi sa imbunatesti. * Cineva mi-a luat un kit de curatare K&N, pentru a-l folosi la filtrele de ulei K&N. Deci..... Editat Februarie 5, 2012 de kex83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Castrol Power 1 Off-Road e semisintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Dupa cum spunea si tyiuta mai sus, recomandarea facuta de BMW, a fost facuta in omienouasutetoamna. Imi este greu sa cred ca in anul 2000 inginerii BMW nu stiau de existenta uleiurilor sintetice.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Mie imi e greu sa cred ca in 2006 cand si'a luat userul Hai-Hui GS'ul de nou, de la AB...nemtii nu stiau de full sintetic In manualul lui de service scrie sa nu bagi ulei sintetic...n'o fi fost updatat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Pai tocmai....o fi recomandarea la misto sau stiu ei ce zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) A pus cineva mai sus un link catre o comparatie de uleiuri doar ca era facuta de cineva care lucra pentru una din firmele de acolo. Am gasit un alt articol aici despre uleiuri sintetice care pare mai putin biased, chiar daca e pentru masini eu zic ca se potriveste si la motoarele noastre/voastre. Spor la citit. Niste puncte importante Operate Cooler: Because they reduce friction, and friction equals heat, cars run cooler with synthetic oil. Cooler engines resist stress and wear, therefore lasting longer and performing better. Thermal and Oxidative Stability: Because of their chemical composition, synthetics are inherently more stable. They offer a greater resistance to the formation of sludge, varnish, deposits and other by-products of lubricant degradation. This means engines stay cleaner, which helps them last longer and perform better. Low Pour Point: Instead of hooking your car up to an engine heater for the night, synthetic oils offer a lower pour point, meaning that the low is less viscous, not as thick, and cold starting is much easier. For example, there are oils on the market that flow easily even at 50 below zero. This provides better protection against wear during startups because the oil can reach critical moving parts much quicker. Wider Temperature Band: Synthetics have been produced to apply to a broad temperature range. There is better engine protection for both high and low temperatures. Extended Life: Because most synthetic oils last longer than conventional oils, more frequent oil changes aren't as urgent as they use to be. However, any aircooled engine that has seen its share of miles should be checked frequently no matter what kind of oil you use. Pe adv si alte forumuri dedicate, destul de multi spun ca BMW are o practica noua si anume obligatia de a folosi mineral in primii 10.000 iar dupa astia zece mii poti baga si sintetic fara nicio problema. Ca o completare la postul meu anterior, imi puteti spune fiecare (care are si chef, bineinteles) ce caucioace aveti pe mobra? Am ajuns in impas cu alegerea. Ma intereseaza 50/50. Editat Februarie 6, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.