CozonacRutier Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Donez un set de TCK80 (21 fata, 17 spate). Mai au ceva carne pe ele, o sa pun niste poze mai tarziu, vor putea fi ridicate de la Motoroute. LE: S-au dus la zigzag. Editat Aprilie 4, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Ca semeringuri pt furca ce recomandati? Tin minte ca pe undeva pe la jumatatea topicului zicea cineva de niste semeringuri (mai) ieftine. Nu am mai gasit sub nicio forma postarea, asa ca ma simt nevoit sa intreb din nou. Nu. Doar F650 "standard", cel pana in 2000 eu ziceam ca am luat simeringuri cu vre-o 7 lei/buc acum vre-o 2 ani http://www.maxbmwmot....png?v=03252011 Sau aici la Set Case Holder Ai nevoie si de suportii de pe genti? Iti pun niste poze diseara, da-mi un pm sa nu uit. mersi de raspuns dar nu vroiam cu suporti originali, ci cu ceva gen touratech, HD sau Givi(aftermarket-uri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Bd Lacul Tei 58 - vis a vis de Mega Image, intrare de pe strada Judetului schimb + echilibrare - 80 lei S-au facut Gs-uri/Dakar-uri si pe carburatie? Am fost la colegul si am schimbat anvelopele.Recomand. E cineva de pe aici din Cluj care are drum pe aproape de baietii de la Heavyduties.ro ? Astept si eu crashbars de la ei si au nevoie de un f650gs pe la ei pentru niste masuratori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Am fost la colegul si am schimbat anvelopele.Recomand. E cineva de pe aici din Cluj care are drum pe aproape de baietii de la Heavyduties.ro ? Astept si eu crashbars de la ei si au nevoie de un f650gs pe la ei pentru niste masuratori. Am un amic care este la Cluj si are un Dakar user 2short2get daca nu ma insel. Insa eu am cumparat recent de la HeavyDuties pt mobra prietenei mele si stiu sigur ca nu au avut nevoie de mobra pt masuratori. Mai mult le au gata facute in stoc. Sau ai cumva 650 din asta nou bicilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 mersi de raspuns dar nu vroiam cu suporti originali, ci cu ceva gen touratech, HD sau Givi(aftermarket-uri) Hai ca iti fac eu poze la suporti, sper sa reusesc maine... Vorbim pe PM. Am suporti Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Am un amic care este la Cluj si are un Dakar user 2short2get daca nu ma insel. Insa eu am cumparat recent de la HeavyDuties pt mobra prietenei mele si stiu sigur ca nu au avut nevoie de mobra pt masuratori. Mai mult le au gata facute in stoc. Sau ai cumva 650 din asta nou bicilindru. Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 [quote name=pstefan' timestamp='1 333601407' post='3095721] Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor. In we am fost la o plimbare prin Bg cu mai multi amici dintre care unul calare pe un Dakar. Am remarcat ca avea niste crashbaruri HD diferite de cele de pe mobra prietenei mele. Mi.a spus ca sunt diferite ca sa nu interfereze cu engineguardul BMW care oarecum imbraca scutul. Stiu ca nici el nu a fost la Cluj pt asta. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Poate cand i l-au facut lui au avut un alt f650 la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 una peste alta, am mai dat si eu cu mobra de pamant. Pe forestiere, printre bolovani...niciodata, dar niciodata nu am atins carenele, de motor nu mai vorbesc. Motorul se sprijina pe ghidon si pe in punct din spate (nici plasticele de deasupra rezervurului nu le-am atins niciodata la caderi din astea prin padure. Cel mai simplu, ca sa vezi ce puncte sensibile ai de protejat la mobra e sa o lasi usor pe o parte sa stea de capul ei pe sol. Dupa asta, gandeste-te de ai de ce sa investesti in niste tevi solide (baietii de la cluj lucreaza frumos, si la suduri si la materiale, nu neg) care sa iti adauge greutate in plus (cine le are stie cat cantaresc) si sa dai de alte belele. Gen, pentru ca sunt atat de solide, sa iti indoaie cadrul. Sau sa iti prinzi picioarele pe sub ele cand cazi si sa iti preseze pe os-tendon. Dupa care, vine si factorul asta: Te duci la padure si stii ca dai cu ea de pamant de nenumarate ori? Daca te duci la padure cu o vacuta de-a noastra, ai sa simti fiecare kilogram din fabrica, daramite ceva kile in plus (sa nu imi spuneti ca "du-te mai, ca au 5 kile, nu ma face pe mine 5 kile"). Cand ai de impins la mobra la deal prin noroi sau frunze umede, cu ce rucsacel-genti-etc mai ai pe la tine, fiecare kilogram in plus il simti cu varf si indesat. asa ca, fara nicio intentie sa le fac oamenilor anti-reclama, repet, am vazut cum lucreaza si "jos palaria", baietii sunt mesteri, nu inteleg de ce vrei sa dai banii pe niste protectii care nu prea protejeaza, pentru ca motorul in sine e protejat de designul mobrei din fabrica. Daca e sa fii ghinionist si sa dai cu ea de pamant si sa fie un bolovan ascutit fix acolo unde nu trebuie, pai ala intra pe langa tevi in motor si cu si fara protectii. Am luat bolovani imensi in scutul de fabrica, cel de sub motor, e indoit saracul, dar si-a facut treaba cum trebuie. Singurul crash-bar pe care l-am avut si i-am multumit a fost cel de la wunderlich, vad ca nu mai e la vanzare, dar e in poza, prima din stanga sus, care iti protejeaza picioarele la "slide" pe strada. E insa absolut enervant si inutil pe off road, daca intri intr-un sleau, te da jos cu tot cu mobra pentru ca il agati de malul de pamant. Drept urmare, l-am dat jos. Pe strada insa, excelent in caz de ceva, iar la drum lung mai poti si sa iti pui picioarele pe el ca chopperistii si sa te relaxezi putin. my 2 cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Eu mi-am luat crashuri pentru oras nu pentru forestiere. Cand am dat cu el de pamant, partea din fata a ramas ok (carenele) dar partea din spate e belita toata (superficial dar e belita). Deci pentru oras merita sa ai un crashbar. In alta ordine de idei am pus ieri caucioacele noi (Sahara 3). Diferenta e ca de la cer la pamant. Daca tck-urile mele erau muci si incercam sa evit orice zona umeda, azi am franat prin balti si strazi spalate si m-a speriat, la modul placut, ca se oprea calumea si nu fugea in toate partile . Editat Aprilie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) @zeroo Eu pun picioarele pe el cand trec prin balti Editat Aprilie 5, 2012 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 pentru carenele din spate nu exista crashbars, dar daca ai suporti de genti laterale, le-ai salvat. Si e vorba de niste tevi pe care le folosesti si sa pui gentile pe mobra si ca protectie in caz de ceva, atunci cand nu ai gentile pe mobra. O investitie buna zic eu, cu dublu scop. @Taz, si eu faceam asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Le am si pe alea, nu ajuta. Carenele spate ies in exterior si singurul lucru care le-a tinut intregi pana acum au fost surubele alea in care intra gentile sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 pai tu vorbesti de sistemul de prindere al gentilor Vario de la BMW. Ma scuzi, alea sunt degeaba. Eu vb de niste cutii serioase de aluminiu si sistemul de prindere aferent, unde daca pici mobra ramane pe tevile alea. Cele de la vario le stiu, sunt sub rezervor cumva, nu ies deloc inafara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Am nevoie de unul diferit care sa se pupe cu cel care il am deja sub motor. Anul trecut HD mi-au trimis o poza cu ce ar putea sa-mi faca ca sa se pupe cu ce aveam eu. Daca iti place trimite-le un mail cu poza asta facuta de ei si or sa-si dea ei seama ce-ti trebuie. Editat Aprilie 5, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Anul trecut HD mi-au trimis o poza cu ce ar putea sa-mi faca ca sa se pupe cu ce aveam eu. Daca iti place trimite-le un mail cu poza asta facuta de ei si or sa-si dea ei seama ce-ti trebuie. Asta e mobra lui Emil [zemil] amicul de care ziceam mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Asta e mobra lui Emil [zemil] amicul de care ziceam mai sus. confirm, a mea e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 si ai avut nevoie de crashbar-uri sau au fost inutile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 si ai avut nevoie de crashbar-uri sau au fost inutile? Pai asta depinde numai de tine daca esti convins ca nu o sa o scapi pe jos nu ai nevoie . Eu de ex sunt la celalat pol am scapat-o pe jos de foarte multe ori pt ca nu prea ajung cu picioarele jos; si anul trecut pana m-am obisnuit cu ea am scapat-o pe jos [ce-i drept de pe loc] de nici nu mai tin minte. Pe mine m-au ajutat foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Un manual are careva? Rezolvat! Un manual are careva? Rezolvat! Un senzor ulei stie careva cat costa si de unde il pot lua? Editat Aprilie 6, 2012 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Un manual are careva? Rezolvat! Un senzor ulei stie careva cat costa si de unde il pot lua? ~65 lei, la AB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 (editat) salut, stiti magazin prin bucuresti pt gs cu ceva mai multe piese pe stoc gen pompa apa? si nu bavaria. filtru benzina? sau sh / dezmembrari? - capac vas expansiune (apa - racire) sau altfel, pentru f 650 gs ce magazin pt piese vizitati:)? merci! Editat Aprilie 7, 2012 de kog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 am desfacut spatele mobrei si am descoperit ca toti rulmentii sunt praf. problema e in felul urmator: unde gasesc rulmenti cu ace tip HN (in spate 3 dintre rulmenti sunt tip hn - cu ace fara colivie; retul hk - ace si colivie) unde gasesc bucile interioare - sunt 2 in limkur, 3 in levierul cu unghiuri si 2 in bascula (foarte scumpe la bavaria) unde gasesc garnituri si semeringuri? la bavaria nu scap fara 2o ron bucata si sunt MULTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 am desfacut spatele mobrei si am descoperit ca toti rulmentii sunt praf. problema e in felul urmator: unde gasesc rulmenti cu ace tip HN (in spate 3 dintre rulmenti sunt tip hn - cu ace fara colivie; retul hk - ace si colivie) unde gasesc bucile interioare - sunt 2 in limkur, 3 in levierul cu unghiuri si 2 in bascula (foarte scumpe la bavaria) unde gasesc garnituri si semeringuri? la bavaria nu scap fara 2o ron bucata si sunt MULTE La badi.ro. Chiar pe aia i-am cumparat acum 2 sapt. Eu n-am gasit fara colivie, dar nu vad sa fie asta o problema. Pretul e undeva pe la 13 lei/buc. Simeringuri tot acolo, dar nu chiar ca alea originale, ci din cauciuc(aceleasi dimensiuni), 6 lei/bucata. Nu au avut pe stoc, dar au venit in 2-3 zile. Bucse am comandat la Bavaria, dar cred ca poti face la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 ce marca de placute de frana imi recomandati, pt fata? nici cele mai scumpe dar nici cele mai proaste undeva intre sa fie ok si la pret ,ieri am obs ca sant foarte subtiri pe fata . multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.