yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Motorul meu are 60 k de km si de cand l'am luat de nou merge doar pe 20w50...si nu tuseste. Adevarat ca la 4-5 grade afara, dimineata, invarte nitel mai greu, dar mai apoi cand is 55 de grade la nivelul asfaltului...e ceva Daca a fi sa ii fac o capitala la 400 k de km...i'oi face, asta e. Editat Aprilie 12, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 GPS este denumirea veche pentru Power 1 4T. Eu am luat de aici: http://www.bazaalfa.bizoo.ro/vanzare/2165341/Ulei-de-motor-motociclete-Castrol-Power-1-4T-10w40-1-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Cablul de amreiaj e corect tensionat ? Kitul de ambreiaj e ok ? Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Unde repar o janta cu o galma mica? Stiu ca Rabinu se ocupa cu asa ceva da-i in Germania de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Rabinu era acasa acu cateva zile, mai bine da-i un telefon. Cat despre tipul de la Salajan, il cheama Sirius si e cel mai bun meserias in sudura de argon si alte nebunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Are cineva de vanzare un suport pentru topcase? Cel pe care se fixeaza placa de prindere al topcase ului... Ceva in genul celui din foto...sau orice al suport...nu ma intereseaza neaparat Givi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ... Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura]. Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura]. Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV]. Si pe mine m-a convins. Colebatch a facut cam ce poate fi mai hardcore in Siberia folosind Motul 300V-ul si il tot lauda in posturile lui. A facut BAM Road si Vilyuisky Trakt care sunt de-a dreptul porno. Mii de kilometri off + on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta. Mersi fain, o sa-i fac o vizita. Nu e mare galma, abia vizibila. Azi dimineata/noapte mi-a intepat un boschetar cauciucul fata (mortii mamii lor ca era nou, nici macar nu are o saptamana de cand l-am schimbat). Ce pm e in neregula cu oamenii de la vulcanizari? Am fost la doua care erau relativ apropiate (ca n-aveam scule sa dau jos roata, nici cric si preferam sa o imping pana acolo). N-au vrut nici cu 50 nici cu 100 si nici cu mai multi roni sa ma rezolve. "Nu, nu facem moto, nu ne bagam ca-s alte sisteme". "Nu stiu, daca dai tu jos roata poate mai vedem ca oricum sunt cam ocupat azi". Plm, n-are lumea nevoie de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pai si nu poti sa dai roata jos ? Unde esti acum ? Need help ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 N-am avut cu ce sa dau roata jos. Acasa la prietena nu aveam decat niste furculite si nu am incercat Sa vad poate rezolv cu un prieten diseara. Am camera veche dar parca as repara-o pe asta ca-i noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pentru ca nu'mi place sa las lucrurile in aer.... In topicul acesta, * /index.php?/topic/664081-aliniere-pinioane-transmisie-sau/page__p__2881909#entry2881909 ) pe care s'a grabit Belbody sa'l inchida, desi vorbise ''pe langa'', m'am confruntat cu o problema de aliniere a pinioanelor. Ei bine, asa cum banuisem, problema a fost de la rulmentii cu ace ale basculei, care erau sparti. Acum cureaa sta unde stiam eu ca trebuie sa stea. P.S In continure, urc si cobor scari cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Pai si nu poti sa dai roata jos ? Unde esti acum ? Need help ? Mai e valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. De la Bavaria. Eu am luat anul noul model de buson, pe imbus. E rotund si in mijloc are priza pentru imbus. Vreo 50 de marafeti. Cablul de amreiaj e corect tensionat ? Kitul de ambreiaj e ok ? Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... E tensionat ca la carte. Kitul ar trebui sa fie ok la 20.000 de km. Restul habar n-am. Cum am spus. Cu uleiul rece, deci mai vascos, schimba foarte lin. Apoi, pe masura ce ajunge uleiul la temperatura de operare incepe sa faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roscatica Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Am remarcat si eu o chestie la bulina mea ( f650 gs din 2000): cand e foarte incinsa de la mult frecus in trafic nu mai vrea sa intre in neutru. Daca opresc motorul intra foarte usor. La trafic mai normal sau drumuri lungi nu imi face figura asta. Ar trebui sa ma ingrijoreze ceva anume sau e comportament normal? Multumesc anticipat de sfaturi. Si Paste fercit la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De la Bavaria. La bavarezi e 72 lei, iar la realoem e 63. Acelasi cod si nu e pe stoc la bavarezi ca am intrebat eu saptamana trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Mai e valabil? Mai e valabil. Doar ca zilele astea "joc" in deplasare. Daca nu rezolvi pina luni cind ma intorc, da-mi un semn pe PM. Luni o rezolvam. Paste Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Am cautat o pompa/compresor prin zona dar nu mai foloseste nimeni asa ceva (ce n-as da sa gasesc pe cineva cu o dacie ) macar sa umflu roata sa-l las in parcare la munca. Eh, asta e, le-as fi dat un telefon celor de la Ambulanta Moto da e Paste si nu-i frumos. Uite pe ce se duc 3 milioane la Bavaria Editat Aprilie 14, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. Am banuit ca nu e cel original. O singura data am umblat la el si nu am observat nimic suspect la el. Nu am avut atunci garnitura noua sa o schimb, si acum intradevar are ceva ulei acolo. Posibil sa fie de la garnitura, posibil sa fie de la buson. Multumesc de avertizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. [...] Multumesc de avertizare! +1... o sa mai verific si eu ca tot "italianca" e si abia am facut schimbul de ulei... pana acum nu am observat nimic suspect. Le place itanienilor surubul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Am rezolvat cu busonul pana la urma...20 lei - strungar...fier...buson. Doar ca, daca alegeti sa va faceti buson la strung din fier, saiba de cupru trebuie obligatoriu decalita pentru a nu fi fortat sa strangi prea tare busonul daca are vreo scurgere...fiind mai moale saiba decalita, etanseaza mai bine...se muleaza mai lejer acolo. Bine...asta e valabil pentru buson din orice material defapt... Modelul busonului f..tut este chiar prost gandit...are "gulerul" ala prea subtire...si cred ca si materialul este prost...cel pe imbus de la bavaria este altceva, ala este chiar ok, dar pe langa faptul ca imi trebuia repede buson, cu varianta bavaria ieseam la peste 100 lei...eu fiind din gr...si nu prea se merita pentru un "dop"... Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.