Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

 

funny-Post.gif

 

Pare ca autobuzul a calcat pe un bidon de plastic iar ce te-a lovit pe tine a fost dopul. Oricum, foarte tare. Reactia ta e ceva de genul....aaa, WTF?! roflol.gif

 

 

 

 

Buna tuturor,

 

Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar.

In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil.

 

Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire.

 

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri (reali) friday.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius.

De la motul citire:

Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius.

De la motul citire:

Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30

 

 

Da am vazut, dar recomadarile astea sunt pt uleiurile premium, pt competitii, etc. Mi ca-mi uzeaza motorul aiurea.

Voi merge pe 10w40, sper sa nu simt diferenta la ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot am devenit expert de cat am cautat ulei 15w50 mineral :D pot sa-ti zic ca poti avea surprize ca vara sa-ti mai patineze ambreiaju cu 10w40

 

Am bagat anu trecut 20w40, pe racoare pornea greu ca e vascos, pe canicula imi patina ambreiaju la mers in trafic. Am luat 15w50 acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte

 

Diferenta fata de Motul sau fata de semi-sintetic? Adica inainte mergeai cu Motul sintetic sau semisintetic?

 

Apropo, Castrol nu face sintetice care sa se incadreze in clasificarile API recomandate de producator pentru mobrele noastre. Doar Castrolul mineral se incadreaza.

 

 

 

ps- vezi ca s-ar putea sa ai mesageria plina.

am vrut sa-ti trimit PM si se spunea ca nu poti primi mesaje

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php

Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2

 

Exact ce spuneam eu. Specificatia API recomandata de producator pentru modelul pe al carui topic suntem este SF, SG si SH.

 

Si inca ceva. Din ce stiam eu vascozitatea se alege in functie de temperatura exterioara la care se merge, 10w40 fiind un ulei mai de iarna. Prin caldurile verii eu cred ca un 15w50 este mai recomandabil.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine este al doilea an in care folosesc "Motorex CROSS POWER 4T 10W/60" si pot sa spun ca este excelent. Cam scump fata de altele, dar prefer sa nu fac economie tocmai la ulei. Sunt convins ca in timp se amortizeaza prin felul cum protejaza motorul...

 

Parererea mea! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu are 60 k de km si de cand l'am luat de nou merge doar pe 20w50...si nu tuseste. Adevarat ca la 4-5 grade afara, dimineata, invarte nitel mai greu, dar mai apoi cand is 55 de grade la nivelul asfaltului...e ceva :rolleyes:

Daca a fi sa ii fac o capitala la 400 k de km...i'oi face, asta e.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei?

Cablul de amreiaj e corect tensionat ?

Kitul de ambreiaj e ok ?

 

Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 :)

 

unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ...

 

Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura].

 

Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura].

 

Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV].

 

Si pe mine m-a convins. Colebatch a facut cam ce poate fi mai hardcore in Siberia folosind Motul 300V-ul si il tot lauda in posturile lui. A facut BAM Road si Vilyuisky Trakt care sunt de-a dreptul porno. Mii de kilometri off + on.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta.

Mersi fain, o sa-i fac o vizita. Nu e mare galma, abia vizibila.

 

 

Azi dimineata/noapte mi-a intepat un boschetar cauciucul fata (mortii mamii lor ca era nou, nici macar nu are o saptamana de cand l-am schimbat). Ce pm e in neregula cu oamenii de la vulcanizari? Am fost la doua care erau relativ apropiate (ca n-aveam scule sa dau jos roata, nici cric si preferam sa o imping pana acolo). N-au vrut nici cu 50 nici cu 100 si nici cu mai multi roni sa ma rezolve. "Nu, nu facem moto, nu ne bagam ca-s alte sisteme". "Nu stiu, daca dai tu jos roata poate mai vedem ca oricum sunt cam ocupat azi". Plm, n-are lumea nevoie de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...