tiyuta Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 http://www.youtube.c...h?v=ZtDzWOp7dmY Pare ca autobuzul a calcat pe un bidon de plastic iar ce te-a lovit pe tine a fost dopul. Oricum, foarte tare. Reactia ta e ceva de genul....aaa, WTF?! Buna tuturor, Ma prezint si eu cu acest motor extraordinar. In august anul trecut am trecut si eu la un BMW Dakar din 2002 cu 19500km reali (acum are 25000km). L-am luat de la Budapesta dupa ce am cautat vre-o 2..3 luni dupa unu in stare f buna, e impecabil. Sa ne vedem cu bine pe drumuri si sper sa ajung si la intrunire. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri (reali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Merci O intrebare scurta: De ce toata lumea foloseste ulei 15w50 si 20w50 cand pe siteul motul, castrol, louis.de e recomandat 10w40 ? Si cel de la care am luat motorul folosea Castrol Actevo 20w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius. De la motul citire: Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30 Editat Aprilie 11, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Pentru ca in Bucuresti e tare cald vara si majoritatea nu merg la subzero Celsius. De la motul citire: Alte recomandari: 20W-40; 20W-50; <20°C, 15W-40; <10°C, 10W-50; <5°C, 10W-40; <0°C 10W-30 Da am vazut, dar recomadarile astea sunt pt uleiurile premium, pt competitii, etc. Mi ca-mi uzeaza motorul aiurea. Voi merge pe 10w40, sper sa nu simt diferenta la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Ca tot am devenit expert de cat am cautat ulei 15w50 mineral pot sa-ti zic ca poti avea surprize ca vara sa-ti mai patineze ambreiaju cu 10w40 Am bagat anu trecut 20w40, pe racoare pornea greu ca e vascos, pe canicula imi patina ambreiaju la mers in trafic. Am luat 15w50 acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 eu ma in mobra castrol power 1 10W 40 (sursa - bavaria - 66 ron / L = acelasi pret ca pe louis). Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Castrol power 1 4t 10w-40 se gaseste la altii la 39 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 eu merg tot cu actevo 10 w 40...desi uneori verile se simte necesitatea unui 10 w 60 ceva...sa faca presiune mare si la temperaturi si forfecari mai ridicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Este o diferenta imensa fata de motulul dinainte Diferenta fata de Motul sau fata de semi-sintetic? Adica inainte mergeai cu Motul sintetic sau semisintetic? Apropo, Castrol nu face sintetice care sa se incadreze in clasificarile API recomandate de producator pentru mobrele noastre. Doar Castrolul mineral se incadreaza. ps- vezi ca s-ar putea sa ai mesageria plina. am vrut sa-ti trimit PM si se spunea ca nu poti primi mesaje Editat Aprilie 12, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) http://www.castrolmoto.com/en/our_oils/4t_oils_table.php Power 1 4T 10W-40: API SJ si JASO MA2 Exact ce spuneam eu. Specificatia API recomandata de producator pentru modelul pe al carui topic suntem este SF, SG si SH. Si inca ceva. Din ce stiam eu vascozitatea se alege in functie de temperatura exterioara la care se merge, 10w40 fiind un ulei mai de iarna. Prin caldurile verii eu cred ca un 15w50 este mai recomandabil. Editat Aprilie 12, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pentru mine este al doilea an in care folosesc "Motorex CROSS POWER 4T 10W/60" si pot sa spun ca este excelent. Cam scump fata de altele, dar prefer sa nu fac economie tocmai la ulei. Sunt convins ca in timp se amortizeaza prin felul cum protejaza motorul... Parererea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Motorul meu are 60 k de km si de cand l'am luat de nou merge doar pe 20w50...si nu tuseste. Adevarat ca la 4-5 grade afara, dimineata, invarte nitel mai greu, dar mai apoi cand is 55 de grade la nivelul asfaltului...e ceva Daca a fi sa ii fac o capitala la 400 k de km...i'oi face, asta e. Editat Aprilie 12, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 GPS este denumirea veche pentru Power 1 4T. Eu am luat de aici: http://www.bazaalfa.bizoo.ro/vanzare/2165341/Ulei-de-motor-motociclete-Castrol-Power-1-4T-10w40-1-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Cablul de amreiaj e corect tensionat ? Kitul de ambreiaj e ok ? Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Unde repar o janta cu o galma mica? Stiu ca Rabinu se ocupa cu asa ceva da-i in Germania de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Rabinu era acasa acu cateva zile, mai bine da-i un telefon. Cat despre tipul de la Salajan, il cheama Sirius si e cel mai bun meserias in sudura de argon si alte nebunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Are cineva de vanzare un suport pentru topcase? Cel pe care se fixeaza placa de prindere al topcase ului... Ceva in genul celui din foto...sau orice al suport...nu ma intereseaza neaparat Givi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Haha, adevarul iese la iveala. Deci nu toti folosesc 15w50 sau 20w50 unde ati gasit Power 1 4T 10W-40? Vreau sa comand dar oriunde caut doar de Power 1 Racing dau sau GPS sau ... Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura]. Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Am pus atat in mobra mea cat si in cea a prietenei mele [F650 GS] motul 10w40 300V despre care se zice ca e super ulei [si pretul e pe masura]. Pe mine m-a "convins" Colebatch care a mers cu XChalenge-ul lui [are fix acelasi motor ca si F650GS] 100k km din care majoritatea in off. Dupa aceasta suma respectabila motorul lui arata ca nou [se pot vedea pozele pe ADV]. Si pe mine m-a convins. Colebatch a facut cam ce poate fi mai hardcore in Siberia folosind Motul 300V-ul si il tot lauda in posturile lui. A facut BAM Road si Vilyuisky Trakt care sunt de-a dreptul porno. Mii de kilometri off + on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Intersectia Salajan - Muncii. In spatele Peco-ului. E un service de masini dar e un tip care se baga si la centrat roti de moto. Eu acolo am rezolvat o ditamai lovitura in janta. Mersi fain, o sa-i fac o vizita. Nu e mare galma, abia vizibila. Azi dimineata/noapte mi-a intepat un boschetar cauciucul fata (mortii mamii lor ca era nou, nici macar nu are o saptamana de cand l-am schimbat). Ce pm e in neregula cu oamenii de la vulcanizari? Am fost la doua care erau relativ apropiate (ca n-aveam scule sa dau jos roata, nici cric si preferam sa o imping pana acolo). N-au vrut nici cu 50 nici cu 100 si nici cu mai multi roni sa ma rezolve. "Nu, nu facem moto, nu ne bagam ca-s alte sisteme". "Nu stiu, daca dai tu jos roata poate mai vedem ca oricum sunt cam ocupat azi". Plm, n-are lumea nevoie de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pai si nu poti sa dai roata jos ? Unde esti acum ? Need help ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.