Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

parerea mea e ca si lantu ar trebui .. sa iti explic si de ce . daca intinzatorul nu mai tensiona e posibil ca si lantu sa isi fi facut joc in conecinta intins . recomand sa le schimbi pe toate 3 .: intinzator patine si lant . e o suma frumusica dar .. eventual vezi ca este un user care vinde un motor complet .. ial pe ala si ai unu de schimb . poate iti amortizezi investitia vanzand alte piese din moto .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am si eu o problema anume o bataie la cald a motorului pe care toti cunoscutii mai avizati sau nu au catalogato drept bataie de bolt sau de ambielaj,ambele variante de speriat foarte scumpe avand in vedere ca mobra are abia 36000 km.Am desfacut piulita de la intinzatorul lantului de distributie si am scos cilindrul din interior care are un arc inauntru.Am observat ca era gripat nu se mai comprima piesa respectiva.Am lovito cu o cheie si a inceput sa se comprime.Ce trebuie schimbat,doar piesa cu arc(8)sau si patina de plastic(7)care intinde lantul.Eu tot sper sa fie de la distributie cum s-a discutat in topicul asta(/index.php?/topic/351339-lant-distributie-f650-gs/) sa ies mai ieftin asa ca o incerc si pe asta.

Desfa capacul de la axele cu came si vezi daca este pus motorul la punct.

Daca motorul este pus la punct si lantul nu este mai lung schimba decat intinzatorul.

Am mai gasit o problema asemanatoare si sa rezolvat doar cu intinzator.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni,

 

daca vrea cineva o sa de bmw dakar, 2004 inalta, modificata, confortabila, sa spuna acilea sau pe pm.

 

se da in buna intelegere...e culoarea gri, 300 lei pretul.

 

e ff confortabila

 

poze trimit la cerere contact pe pm sau

 

bogdan 0752081260

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Suruburile pentru prinderea discului de frana, cele cu Loctite, in afara de bavaria a mai gasit cineva alte magazine? am zis sa nu mai rascolesc tot netul, poate are careva o idee. Sau a pus careva solutie Loctite la sticluta - speciala pt.suruburi in loc sa dai 1 mil. la bavaria pe 12 suruburi? mersi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Suruburile pentru prinderea discului de frana, cele cu Loctite, in afara de bavaria a mai gasit cineva alte magazine? am zis sa nu mai rascolesc tot netul, poate are careva o idee. Sau a pus careva solutie Loctite la sticluta - speciala pt.suruburi in loc sa dai 1 mil. la bavaria pe 12 suruburi? mersi :cheers:

am pus eu la sticluta si e ok. atentie mare la tipul de loctite care il folosesti.

Cand schimbi discul de frana o sa dai peste niste saibe foarte subtiri - antivibratii. fa rost de alea - altfel o sa scartie ca toti dracii cand pui frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus eu la sticluta si e ok. atentie mare la tipul de loctite care il folosesti.

Cand schimbi discul de frana o sa dai peste niste saibe foarte subtiri - antivibratii. fa rost de alea - altfel o sa scartie ca toti dracii cand pui frana

 

Intrebare - am auzit ca sunt niste saibe f.subtiri acolo, nu se pot pune tot alea la loc? care e logica cu ele de trebuie sa pun altele noi? mersi :cheers:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - am auzit ca sunt niste saibe f.subtiri acolo, nu se pot pune tot alea la loc? care e logica cu ele de trebuie sa pun altele noi? mersi :cheers:

 

Eu unul mi-am comandat un set de suruburi de la Louis (Lucas) si le-am inlocuit pe cele originale. Nu mai stiu acum codul articolului dar nu cred sa fie atat de complicat sa le gasesti pe site... Sunt montate de 2 ani si este perfect.

 

Stefane, mai este valabil ce mi-ai promis mai demult? Da si tu un semn pe PM...:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare - am auzit ca sunt niste saibe f.subtiri acolo, nu se pot pune tot alea la loc? care e logica cu ele de trebuie sa pun altele noi? mersi :cheers:

nu prea ai sanse reale sa le desprinzi de pe discul vechi si sa le pui pe cel nou - se cam duc naiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate m-am uitat si eu pe desen si am gasit codul : 34117661879 ca si pret informativ ar fi undeva la : 20 ron /buc .

de unde am scos codul :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=34_1021&hg=34&fg=11

 

sper sa va ajute :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada in care am fost ocupat, am decis sa-mi iau concediu sa-mi fac revizia la motocicleta (un Dakar din 2003).

Am achimbat bujia (am pus DPR8EIX-9 cu Iridiu) si am pornit motorul sa-l incalzesc ca sa fac schimbul de ulei. Dupa 2 minute de mers frumos la relanti a inceput sa tuseasca si s-a oprit. Am repornit a mers 10 sec apoi a tusit si s-a oprit iar. Am repetat operatia de 10 ori cu acelasi rezultat. Am resetat BMS-ul de 3 ori (de 2 ori am decuplat bateria 1 ora, iar a tre-a oara am scos mufa BMS-ului). Fara success.

Dupa fiecare resetare roteam maneta de acceleratia de 3 ori pina la capat ca sa invete calculatorul valorile.

La repornire, motorul mergea frumos cam 1-2 min pina se incalzea un pic si apoi incepea sa tuseasca, scadea turatia si se oprea. Daca reporneam ..murea in 10 sec.

Daca acelerez si o tin la 300 ture merge OK, dar cum scad spre 2000 ture incepe sa tuseasca si da semne ca moare. Trebuie sa ii dau sprituri ( sa trag scurt de acceleratie) ca sa nu moara. CUm las maneta sa revina .. a murit

 

Am schimabt inapoi bujia veche, acelasi rezultat. AM scos si am curatat senzorul de aer de dinainte de filtru de aer... fara nici un efect. Am scos mufa de la senzorul de lichid de racire (pe partea dreapta a cilindrului). La fel exceptand faptul ca pornea ventilatorul de la radiator.

Am suspectat ansamblul care determina fluxul de aer la relanti. Am desfacut si curatat corpul clapetei de acceleratie si labirintul pentru fluxul de aer la relanti. Am gasit destul jeg pe acolo si mai ales pe conul care obtureaza fluxul de aer. Dupa ce am asamblat totul am pornit, a mers 2 min (suna un pic mai rotund) dupa care acelasi comportament.

 

Am scos-o la o plimbare prin cartier, de fiecare data cind stateam mai mult de 2-3 sec la relanti intre schimbarile de viteza se oprea. Am ramas fara solutii.

Aveti vre-o idee ce sa mai verific/schimb?

 

Motocicleta a stat in garaj din 1 Nov. Am pornit-o in Martie si a mers 10 min la relanti pina a pornit ventilatorul si apoi am oprit-o. Benzina a avut stabilizator. CU toate acestea am scos-o pe toata si am pus benzina noua.

Bateria am pus-o la incarcat inainte de a incepe toata operatia. Am masurat-o: in gol da 12.5V, la pornire cind invirte electromotorul ajunge pe la 10.45V iar dupa ce a pornit motorul regulatorul baga 14.05V.

 

In principiu nu mai am idei pe care sa le incerc. Vi s-a mai intimplat asa ceva?

 

Multumesc anticipat pt eventualele sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada in care am fost ocupat, am decis sa-mi iau concediu sa-mi fac revizia la motocicleta (un Dakar din 2003).

 

 

In principiu nu mai am idei pe care sa le incerc. Vi s-a mai intimplat asa ceva?

 

Multumesc anticipat pt eventualele sugestii

 

Nu am patit asa ceva dar cred ca ar trebui curatat corpul de acceleratie cu tot cu TPS. Motorina sau wd40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am curatir corpul acceleratiei si orificiile prin care trece fluxul de aer la relanti.

TPS-ul l-am masurat cu un Ohmetru sa verific daca pt aceasi pozitie a clapetei de aceleratie area aceasi rezistenta si pare ca e ok.

N-am incercat sa desfac TPS-ul, dar din cite am vazut e un modul capsulat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu mai am idei pe care sa le incerc. Vi s-a mai intimplat asa ceva?

 

Aceleasi probleme am avut si eu. Am curatat tot ce se putea curata.

Pina nu am schimbat filtrul de benzina nu am reusit sa o fac sa stea la relantiu.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic tot filtru de benzina...dar inainte de asta as baga o solutie de curatat injectie...concentrat in putina benzina...apoi as schimba filtrul

 

poze cu saua...

 

iertare daca nu-i voie, dar au tot cerut oamenii poze...si aci e mai intre noi...

 

numa bine

post-35583-0-11965500-1335520686_thumb.jpg

post-35583-0-43441200-1335520698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat in dimineata asta si filtru de benzina..acelasi comportament, ba mi se parte ca e un pic mai rau in sensul ca se opreste mult mai repede dupa prima pornire (cam 30 sec cu filtrul nou fata de 1-1.5 min cul filtrul vechi).

Noul filtru este unul de 4 bar de masina (filtru UFI cumparat de la un user de pe forum).

Singurele doua solutii la care ma mai gindescsunt:

1. Fisa de la bujie nu mai e in parametrii (am dat cu spray de contact, dar fara success)

2. BMS-ul nu mai e bun. Ori trebuie actualizat sofrtul or calculatorul cu totul ceea e .. nu prea ma incanta

 

Voi ce parere aveti? A avut careva probleme din cauza fisei de la bujie?

Editat de gereu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fisa de bujie o poti masura, de continuitate sau dai la automan cu ea mantata pe alta bujie, conectata la masa, fara a o insuruba in motor, si observi scanteia daca apare conform timingului...

 

mai poti verifica daca ai crapaturi in airbox sau in furtunul de dedesupt...cel ce face legatura cu admisia ...poti trage aer fals..conditii in care merge la turatii mari, dar moare la relanti...

 

ai verificat senzorul de rotatie a motorului?

 

senzor hall, montat pe undeva prin spatele carcasei pinionului de atac...el da semnalul de scanteie conform timingului...oricum o diagnoza ar fi buna ca daca e ceva electronic, poate a dat un cod de eroare...

 

ma ma gandesc daca acum mi-a scapat ceva...

 

pai fisa de bujie o poti masura, de continuitate sau dai la automan cu ea mantata pe alta bujie, conectata la masa, fara a o insuruba in motor, si observi scanteia daca apare conform timingului...

 

mai poti verifica daca ai crapaturi in airbox sau in furtunul de dedesupt...cel ce face legatura cu admisia ...poti trage aer fals..conditii in care merge la turatii mari, dar moare la relanti...

 

ai verificat senzorul de rotatie a motorului?

 

senzor hall, montat pe undeva prin spatele carcasei pinionului de atac...el da semnalul de scanteie conform timingului...oricum o diagnoza ar fi buna ca daca e ceva electronic, poate a dat un cod de eroare...

 

ma ma gandesc daca acum mi-a scapat ceva...

a da,

 

filtrul de aer e ok?...miroase a combustibil nears pe esapament?,

 

esapamentul scoate flux de aer ca lumea? sa nu se fi topit catalizator...e greu asa pe presupuse, fara sa fim de fata, dar mai verifica componente...si tot ce se poate desface...e de verificat...sa ai grija si la cablul de acceleratie sa nu agate...sa tina tras de clapeta...si la resetare sa nu memoreze o pozitie diferita de cea de la relanti...si sa dea amestec ciudat doar la relanti, griga la miscarile cablului de acceleratie la miscarea ghidonului...mai ales daca faci reset...sa fie cablul detensionat cat faci resetul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...