gereu Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Am verifica cotul acela de cauciuc dintre galeria de admisie si corpul acceleratiei si e intact fara fisuri si crapaturi. Senzorul Hall nu l-am verificat pt ca abia acum am aflat de el (din postul tau) si nici nu stiu cum ar trebui sa-l verific? Cu un frecventmetru sa vad cite pulsuri pe secunda da? Filtrul de aer a fost schimbat. Era imbacsit cu ulei, si culmea sezonul trecut am mers cu el asa si nu s-a plins deloc. Cablul de acceleratie se misca fara sa agate. AM verificat si rasverificat cablu de fiecare data cind resetam BMS-ul. Am decis sa duc motorul al Contempo (dealer BMW din Brasov) sa-i faca o diagnoza. Poate ma lumineaza ei cu ce se intimpla. Va tin la curent cu rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) De curiozitate... de ce ai pus bujie Resistor Type? (cum s-o fi traducand) Eu stiam ca doar Twinspark are acest tip... E doar o parere, nu ma luati la L.E. acum am vazut ca iridium e roar Resistor Type Editat Aprilie 27, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Am inlocuit pompa de apa anul trecut la GS cu una originala BMW si dupa 3000 km a inceput sa planga usurel. M-am uitat pe site-ul celor de la badi.ro si evident ca nu m-am prins ce anume imi trebuie. Am cautat in urma pe topic si tot n-am gasit codul. Ma poate ajuta cineva va rog cu codurile pentru semeringurile de la pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 http://faq.f650.com/FAQs/Water_Pump_Seal_Repair_FAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 nu mai folositi filtre din alea de 4 bari pt benzina. Forteaza pompa si pe termen lung nu e bine. La auto exista si de 3,5 bar si de 4. O sa caut unul de 3,5 - nu imi surade sa raman pe camp cu pompa muci @ gereu - asa face de obicei cand trage aer fals intre injectie si motor - flansa sparta. daca ai nu e mai poate fi fisa de la bujie bulita (sau pipa sau bobona) umbland le-ai deranjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 nu mai folositi filtre din alea de 4 bari pt benzina. Forteaza pompa si pe termen lung nu e bine. La auto exista si de 3,5 bar si de 4. O sa caut unul de 3,5 - nu imi surade sa raman pe camp cu pompa muci Am taiat filtrul vechi original. Cel de 3,5 bari. Limitarea de 3,5 se face cu un fel de device tarat la 3,5 bari. Adica, daca pompa de benzina depaseste aceasta presiune, filtrul de benzina va "scuipa" excesul printr-o gaurica in EXTERIOR. La filtrul meu vechi original BMW nu am gasit la acea gaurica nici un semn ca ar fi depasit 3,5 bari (de regula cind se scurge benzina, pana se evapora, mai aduna ceva praf si se vede locul respectiv ca o pata). La filtrele auto de 4 bari, excesul de benzina se duce pe teava de retur. Am pastrat filtrul de benzina original taiat de mine pentru eventualele "contre" pe acest subiect. Eventual voi incerca sa ii fac niste poze. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Pompa de benzina e un motoras electric de CC care functioneaza cand ii aplicat 12V sau cat ii incarcarea la terminale. din cauza ca incarcarea nu este o marime constanta (variaza cu turtia motorului) ar insemna ca motorul ar merge sacadat, adica o data cu modificarea tensiunii de incarcare. Asa ca or proiectat injinerii regulatoare de presiune care nu fac altceva decat sa tina presiunea la injector/are constanta, mecanic. Adica pompa sa zicem ca baga 4.2-4.5 bari, dar la iesirea regulatorului tu ai 3.5 bari constant, nu mai mult, nu mai putin. Acuma, surplusul ala de presiune este bagat inapoi in rezervor pe linia de retur, cum zicea cineva mai sus. Daca pui un regulator de presiune mai mare - cum am facut si eu la a mea, presiunea la injector o sa fie mai mare. Presiune mai mare inseamna o mai buna pulverizare a gazului, si pana la urma, a amestecului aer/benzina(stoichiometric). Asta este un lucru bun, masinile noi spre asta tine, presiuni de genul a 70 de bari, in doua reprize, ca sa faca amestecul cat mai omogen. Daca ai presiune mai mare, nu inseamna ca ai si consum mai mare. Ai acolo pe evacuare un senzor de oxigen(aka lambda) care vede modificarile si ii zice calculatorului sa tina mai putin timp deschis injectorul. Si atunci, daca ai un regulator de presiune mai mare, o sa fie mai aspra mobra pe accelerare, cel putin asta ar trebui sa simti. La acceleratie tinuta constant ar trebui sa se simta tot la fel, consumul ar trebui sa fie acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 prima contra...:Dla filtrul de benzina, pompa baga mult mai mult de 4 bari, iar surplusul se intoarce pe retur in rezervor, si raceste popa de benzina. valabil la ambele tipuri de filtre si cel de 3.5 bar si cel de 4.0 bar. practic, 3.5 bari sau 4 bari, ies din filtru pe o teava care are la capat injectorul, restul benzinei circula cu mare presiune in circuit, asa ca...spre injector pleaca practic doar acei bari...reglati de regulator...e ca un T-eu de instalatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Multumesc, Serban! Ma gandesc ca ar fi util daca am putea pastra cumva atasat topicului un fisier cu solutiile after market, in ideea sa nu stam sa frunzarim pagini in sir cand ne arde buza aici sau pe f650.com sau sa punem aceleasi intrebari la nesfarsit. @redippy: eu sunt departe de a fi un specialist, dar, la fiecare interventie in service pe care a suportat-o motorul meu, am dat o mana de ajutor. Schimbatul pompei de apa a fost un chin, asta si pentru ca mecanicul meu o facea pentru prima data la un GS, din aproape in aproape, cu manualul in fata. Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva care a mai facut operatiunea asta ca sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 sa va spun si eu ultimele probleme ( acum ca sunt normale sau nu va las pe voi sa va dati cu parerea ) dupa ce in urma cu 1 saptamana am avut probleme electrice si senzor benzina . bestia mea se comporta super . am doar urmatorul bai : am mers cu ea aprox 480 km . tot bun frumos .. consum undeva la 3.8 L baiul e ca am fost pe bicaz si am cam folosit frana de motor ... la frana de motor imi dadea raateuri in toba NU explozii sa speriu participantii la trafic dar pe lanaga sunetul tobei mai auzeam si poc poc .. E ceva normal ?? sau sa dereglat ceva ? A 2 a problema este cu saua ( mi-a rupt fundu ) vreau sa o refac ( deja sa si rupt putin materialu ) a refacut careva saua la darian , si a reusit sa o faca mai moale ? CE mai vreau este un tank pad (geanta ce se pune pe rezervor la ora asta nu imi vine in minte cum ii spune ) are careva second ? sau imi puteti recomanda ceva model , eu cred ca e putin mai diferita fata ( si ca prinderi si ca model ) Asta e cam tot asfatlt uscat si cati mai multi km PS : Pt cei care au intrebat cat costa kitul de reparatie pompa apa : cod 11512343451 pret Aprox 230 ron (pret informativ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 baiul e ca am fost pe bicaz si am cam folosit frana de motor ... la frana de motor imi dadea raateuri in toba NU explozii sa speriu participantii la trafic dar pe lanaga sunetul tobei mai auzeam si poc poc .. E ceva normal ?? sau sa dereglat ceva ? Mi s-a mai intimplat si mie sa imi dea rateuri pe evacuare in frana de motor. Se mai intimpla. Nu s-a stricat nimic. Citeodata chiar as vrea sa dea rateurile mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Pentru sa poti sa mergi pe aftermarket, sau pe ceva modificari (gen Darian). Sunt mai multi utilizatori cu sei modificate. Pentru TankBag (nu tankpad) ai ori varianta BMW cu prindere specifica, ori varianta unui tankbag cu prindere pe baza de curele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 multumesc pt raspunsuri , rorusi doresc ceva exemple concrete : modelul x de la BMW sau de la arai etc ... sa stiu cam ce sa caut ... ca pe la noi nu sunt multe magazine care sa aiba pe stoc tankbag si mai putine care te lasa sa le incerci sa vezi cum se aseaza etc .. cu saua cred ca saptamana viitoare voi lua legatura cu darian sa vedem cum o putem face mai moale .. De rateuri ma gandeam ca nu este setat ceva ok ( inainte de dakar am avut transalp si ala facea la fel dar cu mult mai tare .. dupa sincron nu mai face asa tare ) de acea intrebam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 multumesc pt raspunsuri , rorusi doresc ceva exemple concrete : modelul x de la BMW sau de la arai etc ... sa stiu cam ce sa caut ... ca pe la noi nu sunt multe magazine care sa aiba pe stoc tankbag si mai putine care te lasa sa le incerci sa vezi cum se aseaza etc .. cu saua cred ca saptamana viitoare voi lua legatura cu darian sa vedem cum o putem face mai moale .. De rateuri ma gandeam ca nu este setat ceva ok ( inainte de dakar am avut transalp si ala facea la fel dar cu mult mai tare .. dupa sincron nu mai face asa tare ) de acea intrebam . Pentru tankbag uite 2 exemple: varianta BMW: http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1333 - se integreaza frumos si simplu, dar mai scump varianta GIVI: http://www.givi.it/soft-luggages/Soft-bags-complements/T460B - varianta mai ieftina care se poate monta si pe alte moto. si altele aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 A 2 a problema este cu saua ( mi-a rupt fundu ) vreau sa o refac ( deja sa si rupt putin materialu ) a refacut careva saua la darian , si a reusit sa o faca mai moale ? Eu aveam 2 nemultumiri cu saua stock de la dakarul meu: 1 - cadea pasagerul pe mine 2 - imi rupeam bucile cu sau fara pasager Am refacut-o la Darian si nu mai am probleme. Pasagerul sta foarte comod (plus ca a mai bagat niste material si e de vreo 3 ori mai moale) iar la mine am scos niste material de pe laterale si mi se aseaza buca mai bine nu mai obosesc si nici nu mai injur la un drum mai lung. Daca n-ar fi asa de cald sa-mi clocesc.... ar fi misto Asa arata inainte, asa arata acum. (si o poza de iarna, plus una tot de la darian). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Pompa de benzina e un motoras electric de CC care functioneaza cand ii aplicat 12V sau cat ii incarcarea la terminale. din cauza ca incarcarea nu este o marime constanta (variaza cu turtia motorului) ar insemna ca motorul ar merge sacadat, adica o data cu modificarea tensiunii de incarcare. Asa ca or proiectat injinerii regulatoare de presiune care nu fac altceva decat sa tina presiunea la injector/are constanta, mecanic. Adica pompa sa zicem ca baga 4.2-4.5 bari, dar la iesirea regulatorului tu ai 3.5 bari constant, nu mai mult, nu mai putin. Acuma, surplusul ala de presiune este bagat inapoi in rezervor pe linia de retur, cum zicea cineva mai sus. Daca pui un regulator de presiune mai mare - cum am facut si eu la a mea, presiunea la injector o sa fie mai mare. Presiune mai mare inseamna o mai buna pulverizare a gazului, si pana la urma, a amestecului aer/benzina(stoichiometric). Asta este un lucru bun, masinile noi spre asta tine, presiuni de genul a 70 de bari, in doua reprize, ca sa faca amestecul cat mai omogen. Daca ai presiune mai mare, nu inseamna ca ai si consum mai mare. Ai acolo pe evacuare un senzor de oxigen(aka lambda) care vede modificarile si ii zice calculatorului sa tina mai putin timp deschis injectorul. Si atunci, daca ai un regulator de presiune mai mare, o sa fie mai aspra mobra pe accelerare, cel putin asta ar trebui sa simti. La acceleratie tinuta constant ar trebui sa se simta tot la fel, consumul ar trebui sa fie acelasi dupa regulator ai cat spune regulatorul ca trebuie sa fie. Inainte de regulator - ai cat tine regulatorul + inca putin (dat de presiunea necesara deschiderii supapei si de presiunea datorata frecarii benzinei pe teava de retur - destul de mica luaind in calcul diametrum relativ mare al tevilor si vascozitatea scazuta a benzinei). Pompa va simti in permanenta presiunea de dinainte de filtru - adica 3,5+nitel sau 4 + nitel. Daca motorasul ei nu are putere sa isi mentina turatia cand are 4+ la iesire - turatia scade datorita supraincarcarii - regimul asta de lucru nu e cel mai sanatos. Nu se maia faceau nici la auto filtre de 3,5 si filtre de 4 bar daca mergea sa pui orice. referitor la consumm/ acceleratie - nu se va simti nimic - injectorul face fata cel mai probabil presiunii crescute - ca urmare amestecul va fi corect in permanenta. Teoretic presiunea mai mare pe injector ar permite turatii mai inalte - dar nu e cazul - mobra deja are limitare in rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Ai gasit pana la urma filtru mai ieftin de 3,5? As cam avea si eu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Teoretic presiunea mai mare pe injector ar permite turatii mai inalte - dar nu e cazul - mobra deja are limitare in rpm ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllyMcBeal Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 buna, am si eu nevoie de un contact pentru f650. dezmembreaza careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Ai gasit pana la urma filtru mai ieftin de 3,5? As cam avea si eu nevoie. nu mi-am facut timp sa gasesc unul in magazin. Stiu ca sunt disponibile. Intai sa transfer suspensia din galeata inapoi pe mobra ca nu mi-am facut timp nici de asta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiefsittingpretty Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salut! Are careva capacul de la spatiul de stocare din spatele seii in dublu exemplar? Am uitat sa-l incui si l-am pierdut pe drumul spre casa. La cat e de scump, pe-ala de-o sa-l iau cred ca-l asigur cu ata Si daca tot am postat, va-ntreb: pot sa reciclez o parte din lichidul de racire? Cred ca pompa de apa a obosit, ca-mi varsa cate-o lacrima pe esapament din cand in cand, si m-am pregatit cu ce trebuie s-o inlocuiesc (kit-ul de reparatie, garniturile). Ulei am luat, dar am omis lichidul de racire. Ultima oara a fost schimbat in toamna, si tot de-atunci mai am vreo 900ml in bidon (e Motul de-ala care nu se dilueaza). In seara asta planuiesc inlocuirea pompei, daca dau de necaz va mai deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Cine vrea un parbriz de F650GS cu 4 gauri? /index.php?/topic/677233-vand-parbriz-original-bmw-f650gs/page__gopid__3118283#entry3118283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Revin cu precizari legate de problema enutata anterior: Dakar din 2003 care nu sta la relanti. Am dus-o la Contempo (reprezentat BMW din Brasov) pt o diagnoza ier rezultatul a fost ca nu era logata nici o eroare. Cel care se ocupa de motociclete (Robert) a verificat senzorul Hall si TPS-ul care sunt OK si a concluzionat ca de vina ar fi bujia. Eu tocmai schimbasem bujia si am pus DPR8EIX-9. Anterior aveam DR8EIX dar cu bujia asta murea la relanti. Mecanicul a schimbat-o si a pus versiunea standard D8EA si ca prin minune relantiul a devenit stabil si am observat ca pe frinele de motor nici nu se mai aud pacanituri in toba de esapament. Explicatia ar fi ca scinteia nu e destul de buna al cele cu Iridium, ca electrodul nu e suficient de gros. Cred ca sunt singurul caz unde bujia cu Iridium a inrautatit situatia in loc sa o imbunatateasca Si uite asa am dat o galeata de bani ca sa aflu ca nu e buna bujia pe care tocmai o schimbasem. Am intrebat si de filtrul de 4 bar pe care l-am pus, iar raspunsul mecanicului a fost ca nu e nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.