adi_radu Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 multumesc pt raspunsuri , rorusi doresc ceva exemple concrete : modelul x de la BMW sau de la arai etc ... sa stiu cam ce sa caut ... ca pe la noi nu sunt multe magazine care sa aiba pe stoc tankbag si mai putine care te lasa sa le incerci sa vezi cum se aseaza etc .. cu saua cred ca saptamana viitoare voi lua legatura cu darian sa vedem cum o putem face mai moale .. De rateuri ma gandeam ca nu este setat ceva ok ( inainte de dakar am avut transalp si ala facea la fel dar cu mult mai tare .. dupa sincron nu mai face asa tare ) de acea intrebam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 multumesc pt raspunsuri , rorusi doresc ceva exemple concrete : modelul x de la BMW sau de la arai etc ... sa stiu cam ce sa caut ... ca pe la noi nu sunt multe magazine care sa aiba pe stoc tankbag si mai putine care te lasa sa le incerci sa vezi cum se aseaza etc .. cu saua cred ca saptamana viitoare voi lua legatura cu darian sa vedem cum o putem face mai moale .. De rateuri ma gandeam ca nu este setat ceva ok ( inainte de dakar am avut transalp si ala facea la fel dar cu mult mai tare .. dupa sincron nu mai face asa tare ) de acea intrebam . Pentru tankbag uite 2 exemple: varianta BMW: http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1333 - se integreaza frumos si simplu, dar mai scump varianta GIVI: http://www.givi.it/soft-luggages/Soft-bags-complements/T460B - varianta mai ieftina care se poate monta si pe alte moto. si altele aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketLuggageFAQGS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 A 2 a problema este cu saua ( mi-a rupt fundu ) vreau sa o refac ( deja sa si rupt putin materialu ) a refacut careva saua la darian , si a reusit sa o faca mai moale ? Eu aveam 2 nemultumiri cu saua stock de la dakarul meu: 1 - cadea pasagerul pe mine 2 - imi rupeam bucile cu sau fara pasager Am refacut-o la Darian si nu mai am probleme. Pasagerul sta foarte comod (plus ca a mai bagat niste material si e de vreo 3 ori mai moale) iar la mine am scos niste material de pe laterale si mi se aseaza buca mai bine nu mai obosesc si nici nu mai injur la un drum mai lung. Daca n-ar fi asa de cald sa-mi clocesc.... ar fi misto Asa arata inainte, asa arata acum. (si o poza de iarna, plus una tot de la darian). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Pompa de benzina e un motoras electric de CC care functioneaza cand ii aplicat 12V sau cat ii incarcarea la terminale. din cauza ca incarcarea nu este o marime constanta (variaza cu turtia motorului) ar insemna ca motorul ar merge sacadat, adica o data cu modificarea tensiunii de incarcare. Asa ca or proiectat injinerii regulatoare de presiune care nu fac altceva decat sa tina presiunea la injector/are constanta, mecanic. Adica pompa sa zicem ca baga 4.2-4.5 bari, dar la iesirea regulatorului tu ai 3.5 bari constant, nu mai mult, nu mai putin. Acuma, surplusul ala de presiune este bagat inapoi in rezervor pe linia de retur, cum zicea cineva mai sus. Daca pui un regulator de presiune mai mare - cum am facut si eu la a mea, presiunea la injector o sa fie mai mare. Presiune mai mare inseamna o mai buna pulverizare a gazului, si pana la urma, a amestecului aer/benzina(stoichiometric). Asta este un lucru bun, masinile noi spre asta tine, presiuni de genul a 70 de bari, in doua reprize, ca sa faca amestecul cat mai omogen. Daca ai presiune mai mare, nu inseamna ca ai si consum mai mare. Ai acolo pe evacuare un senzor de oxigen(aka lambda) care vede modificarile si ii zice calculatorului sa tina mai putin timp deschis injectorul. Si atunci, daca ai un regulator de presiune mai mare, o sa fie mai aspra mobra pe accelerare, cel putin asta ar trebui sa simti. La acceleratie tinuta constant ar trebui sa se simta tot la fel, consumul ar trebui sa fie acelasi dupa regulator ai cat spune regulatorul ca trebuie sa fie. Inainte de regulator - ai cat tine regulatorul + inca putin (dat de presiunea necesara deschiderii supapei si de presiunea datorata frecarii benzinei pe teava de retur - destul de mica luaind in calcul diametrum relativ mare al tevilor si vascozitatea scazuta a benzinei). Pompa va simti in permanenta presiunea de dinainte de filtru - adica 3,5+nitel sau 4 + nitel. Daca motorasul ei nu are putere sa isi mentina turatia cand are 4+ la iesire - turatia scade datorita supraincarcarii - regimul asta de lucru nu e cel mai sanatos. Nu se maia faceau nici la auto filtre de 3,5 si filtre de 4 bar daca mergea sa pui orice. referitor la consumm/ acceleratie - nu se va simti nimic - injectorul face fata cel mai probabil presiunii crescute - ca urmare amestecul va fi corect in permanenta. Teoretic presiunea mai mare pe injector ar permite turatii mai inalte - dar nu e cazul - mobra deja are limitare in rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Ai gasit pana la urma filtru mai ieftin de 3,5? As cam avea si eu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Teoretic presiunea mai mare pe injector ar permite turatii mai inalte - dar nu e cazul - mobra deja are limitare in rpm ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllyMcBeal Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 buna, am si eu nevoie de un contact pentru f650. dezmembreaza careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Ai gasit pana la urma filtru mai ieftin de 3,5? As cam avea si eu nevoie. nu mi-am facut timp sa gasesc unul in magazin. Stiu ca sunt disponibile. Intai sa transfer suspensia din galeata inapoi pe mobra ca nu mi-am facut timp nici de asta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiefsittingpretty Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salut! Are careva capacul de la spatiul de stocare din spatele seii in dublu exemplar? Am uitat sa-l incui si l-am pierdut pe drumul spre casa. La cat e de scump, pe-ala de-o sa-l iau cred ca-l asigur cu ata Si daca tot am postat, va-ntreb: pot sa reciclez o parte din lichidul de racire? Cred ca pompa de apa a obosit, ca-mi varsa cate-o lacrima pe esapament din cand in cand, si m-am pregatit cu ce trebuie s-o inlocuiesc (kit-ul de reparatie, garniturile). Ulei am luat, dar am omis lichidul de racire. Ultima oara a fost schimbat in toamna, si tot de-atunci mai am vreo 900ml in bidon (e Motul de-ala care nu se dilueaza). In seara asta planuiesc inlocuirea pompei, daca dau de necaz va mai deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Cine vrea un parbriz de F650GS cu 4 gauri? /index.php?/topic/677233-vand-parbriz-original-bmw-f650gs/page__gopid__3118283#entry3118283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Revin cu precizari legate de problema enutata anterior: Dakar din 2003 care nu sta la relanti. Am dus-o la Contempo (reprezentat BMW din Brasov) pt o diagnoza ier rezultatul a fost ca nu era logata nici o eroare. Cel care se ocupa de motociclete (Robert) a verificat senzorul Hall si TPS-ul care sunt OK si a concluzionat ca de vina ar fi bujia. Eu tocmai schimbasem bujia si am pus DPR8EIX-9. Anterior aveam DR8EIX dar cu bujia asta murea la relanti. Mecanicul a schimbat-o si a pus versiunea standard D8EA si ca prin minune relantiul a devenit stabil si am observat ca pe frinele de motor nici nu se mai aud pacanituri in toba de esapament. Explicatia ar fi ca scinteia nu e destul de buna al cele cu Iridium, ca electrodul nu e suficient de gros. Cred ca sunt singurul caz unde bujia cu Iridium a inrautatit situatia in loc sa o imbunatateasca Si uite asa am dat o galeata de bani ca sa aflu ca nu e buna bujia pe care tocmai o schimbasem. Am intrebat si de filtrul de 4 bar pe care l-am pus, iar raspunsul mecanicului a fost ca nu e nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat, deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul.. eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat... asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul... ma bucur ca au rezolvat Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu... ) ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat, deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul.. eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat... asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul... ma bucur ca au rezolvat felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu... ) ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut... care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Vorbeste cu userul kex83 Eu de la el am luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul Filtrul e de la UFI. Am atasat o poza cu filtrul unde se poate vedea si codul. L-am cumparat de la user-ul kex83. Are tevile de intrare si retul mai lungi decit filtrul original, dar nu trebuie taiate pt ca exista suficient loc ca sa intre in furtune. Are insa niste inele pe toate tevile care trebuiesc pilite ca sa poata fi tras filtrul peste ele. Odata montat, furtunul de la iesirea filtrului8 la intrarea in injector sta un pic mai curbat in comparatie cu pozitia cu filtru OEM, dar nu e ceva de speriat. A.. si sa nu uit. Trebuie sa puneti coliere auto din alea cu surub, pt ca cele originale nu se pot refolosi. Eu am folosit coliere 8-12 (sau 8-11 nu mai stiu exact) de 0.8 RON bucata. Colierele astea ieftine sunt destul de asimetrice asa ca trebuie rotunjite in prealabil sa nu stringa furtunul prea mult intr-o parte. @Dan_Cata: Nu pot sa-ti dau informatii relevante pt ca din pacate nu mi-am calculat consumul in mod regulat. Prima tura anul asta a fost cu filtrul de 4 bar, deci iar nu pot sa fiu sigur daca e vre-o diferenta fata de anul trecut cind aveam filtrul de 3.5 bar Editat Mai 6, 2012 de gereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 exact asa filtru am montat si eu... apelati cu incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut? La mine consumul a ramas acelasi si cu filtrul de 4 bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Am schimbat ambreajul, cel vechi e in stare buna, erau duse doar arcurile (si nici alea prea mult). Daca e cineva interesat discutam pe pm/aici. No, acu, probabil s-a mai discutat despre asta (sigur) in celelalte sute de pagini: cred c-am vreun senzor bulit sau ceva pentru ca se intampla urmatorul eveniment cam des: - pornesc motorul pentru prima data, merge totul bine. sta la ralanti in 1500, nu gajaie, nu face fite, merge ca uns. - fac drum de cateva minute/zeci de minute - a doua oara cand incerc sa-l pornesc, indiferent ca e cald/frig, moare motorul. Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm? Editat Mai 7, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 buna, am si eu nevoie de un contact pentru f650. dezmembreaza careva? Uite AICI ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 ce cauciuc imi recomandati ? eu personal as vrea un metzeler sahara .. acum am turance si pt dealuri nu e pre bun .. da din fund de imi provoaca palpitatii . PS : vand anvelopa metzeler turance putin folosita ( mai are acei franjuri pe ea ) am luat motoru cu ea montata .. vreau ceva mai cramponat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm? Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina. Editat Mai 7, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) @adi_radu, incearca un Heidenau K60 Scout daca vrei mai cramponate. Eu am K76 de la Heidenau. Se incalzesc repede si te tin lipit de asfalt. Din cate am auzit tin si destul de mult. Nu stiu ce intelegi tu prin da din fund, dar cu K76 (asemanator cu turance) am mers si pe nisip si a fost relativ ok... pe sleauri cu nisip nu prea aveam mare control, dar nu stiu ce caucuiuc iti da control bun in conditiile alea. Editat Mai 7, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 hmm cramponate/.. eu am mers mult pe mitas e 09...cam 7-8 mii km pe an tinea spatele iar fata facea cam doua cauciucuri de spate... tin uimitor de bine...inclinare pana la capatul crampoanelor laterale...scarite pe jos in curbe pe urcare...pe uscat pe ud...curbe ca pe gheata...usurel..iar cand se termina asfaltul...incepea distractia. acumam trecut pe mitas e 08...ca bag mult asfalt...apropo de tourance cum a zis mai devreme adi radu...fuge spatele mama mama...cam acelasi profil...nu am incredere pur si simplu in ele...inca pretul la ambele... 4 - 5 sute lei fata spate...deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.