Ekosekthor Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Azi se pare ca nu a fost ziua mea norocoasa si am dat de prima problema urata la al meu bemveu. Mi s-a rupt o ureche de la telescop si evident am pierdut si surubul care habar n-am cum arata. Ce variante am? 1. Sudura? 2. Partea de jos se poate schimba separat? (cea cu urechile care se prind de bascula) 3. Telescop second hand? cat costa? 4. telescop nou? Cat costa? 5. Telescp nou... dar ceva mai heavy duty? daca exista... si daca exista, cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Ia legatura cu @zeroo. Avea ceva, olhins parca, doar ca era de lungimea celui de dakar, plus ca nu stiu daca se potriveste pe F650 standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 partea de jos se poate schimba/ reface. am vazut un topic parca pe adv rider. Surubul - face cam 10 ron la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Poti da un link? Sau macar o sugestie cu ce sa caut acolo sau unde... ca de cand ai postat tot dau search dar nu reusesc sa gasesc acel post si acusi trebuie sa plec la lucru Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Am eu un telescop de Dakar de vanzare, dar nu cred ca se potriveste, nici pe GS nici pe vechiul 650. O alta problema, pe care o am eu, daca poate cineva sa-si dea cu parerea: dupa ce am tinut-o cam 2 saptamani nepornita in fata blocului, nu a mai avut curent sa porneasca. Am pornit-o impinsa... de incarcat incarca.. a doua zi nu a pornit iar. In weekend am mers mai mult cu ea, si acum porneste. Sa fie terminata bateria si sa piarda curent? la instalatia electrica nu am umblat.. nu am consumatori. Lumini am ca inainte.. cred ca incarca bine. Recomandati o baterie? Cum se porneste corect impinsa? in 1-a sau a 2-a? la mine nu pornea foarte usor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 ssminkly, pe a mea nu am pornit-o impinsa, dar am pornit un Dakar '03 impins intr-a doua... Corect sau nu, a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 referitor la impins .. am avut neplacerea sa constat o baterie moarta ( una la un F650 si alta la un R1200 ) ambele modele cu injectie ., si fara baterie cam mort tot motoru . mai bine dute sa faca un test la baterie si in functie de test cumperi sau incarci bateria . E mai safe si ieftin asa . decat sa ai alte bucuri ca o tot chinui impinsa ( benzina ,injectia ) au nevoie de curent pentru a se actiona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 inca sunt in cautare de scarite pasager daca are cineva de vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Ieri dupa ce am scris mesajul, n-a vrut sa porneasca si, cum trebuia sa plec undeva si nu era nimeni sa ma impinga, am zis sa incerc singur.... Am schimbat o treapta superioara ca sa nu se blocheze roata, eu impingand pe langa motor. Si a pornit .. destul de usor, era in treapta a 4-a, am verificat dupa ce m-am urcat pe ea. Deci daca se intampla sa nu va porneasca si n-are cine sa va ajute incercati si asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Nu are curent sa invarta electromotorul sau nu mai merge elctromotorul desi ai curent? Se sting luminile din bord cat tii apasat pe butonul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 inca sunt in cautare de scarite pasager daca are cineva de vandut. Imi trebuie si mie scaritele rider-ului mai precis cea din dreapta daca are cineva. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Nu mai are curent... cand dau contact, se sting luminile... motoru se sugruma.... afisajul ceasului danseaza pe-acolo... kilometrii totali dispar.... trebe sa desfac plasticile si sa ajung la baterie sa o verific sau s-o pun pe redresor. Edit: Am de dat: un telescop complet din furca fata pentru dakar. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05 plasticile vopsite de pe codita motocicletei, stanga dreapta. 9 in schema http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05 de la un dakar vopsit alb negru. Oricum necesita mici reparatii si revopsire, dar sunt bune in caz ca cineva le are lipsa sau sparte Editat Iulie 11, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit? multumesc anticipat. Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 eu am TKC care sunt destul de cramponate , Nu pot zice ca sunt foarte zgomotoase sau ca te obosesc la drum lung . ( daca merg cu motoru peste 100 110 kmph ) da simpt putin in incheieturi dar cred ca este de la motor (fiind monocilindru e mai zgomotos si trepideaza in ture ) In rest .. e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Dupa ce o incarci la redresor, verifica ce densitate ai la electrolit in fiecare celula a acumulatorului. Ideal ar trebui sa fie 1,28. Nici 1,27 nu e rau. Tensiunea la borne in jur de 12,8 V in gol. Daca e mai veche, tensiunea e posibil sa fie mai mica. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Eu am luat Yuasa ca in echiparea originala : http://www.motovip.ro/produse/YB12AL-A2%20-%20acumulator%20moto%20Yuasa_1022.htm Cele fara intretinere nu prea au loc fara modificari in locasul bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Ai cumparat si electrolitul separat? Multumesc, si eu o sa ma hoarasc zilele astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat? bun baiat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 @ssminkly , da separat am cumparat electrolit. @yuk : Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata : Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Borne slabite sau oxidate. ai avut dreptate! au fost contacti @yuk : Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata : Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water. un draq! este fix apa de izvor care contine aproape toate sarurile, mai putin cele ramase pe peretele vasului (unul banal, nu alambic!!!) in care a fost fiarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Eu n-am zis ca am pus apa fiarta ca ar fi acelasi lucru cu apa distilata... Efectiv ma saturasem sa tot stau sa imping la moto.. sa desfac carene. umblu jumate de oras nu gasesc apa distialata, pun apa fiarta ca oricum e tot aia.. bateria are 7 ANI, asa ca mari sperante nu am. Daca era o baterie noua, fii sigur ca nu puneam apa distilata!! Ms. Edit: apa fiarta vroiam sa zic in ultima idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vairus Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) Salut. Alaltaieri, dupa o zi de canicula, al meu Dakar '03 s-a hotarat sa-mi faca figuri. Intorceam intr-o parcare aproape de casa si s-a oprit motorul, probabil cum mi se opreste atunci cand nu corelez bine vitezele. Dau sa pornesc si surprize! In locului sunetului magic de motor monocilindric se aude un carait ingrozitor. Scot contactul, o trag pe margine si apoi incerc din nou: invart cheia, pun butonul in pozitia ON, astept sa se stinga martorii si apas start. Se aude un carait cu o frecventa mare identic cu sunetul unui releu care comuta foarte repede on-off. O las la racit vreo 2 ore dar nu se schimba nimic. Bag a 2-a, rog pe un trecator sa impinga la ea (Q: e grea? EU: Da, dar merge impinsa usor) si ajung "fericit" acasa. Am verificat bateria cu un voltmetru a doua zi: * prima data avea 12,3 V * pus contactul si demarat odata: 8V * scos contactul: 8V * pus contactul si masurat curentul in timp ce demara/caraia: 6V Am scos bateria, am facut refill cu apa caci toate celulele erau cu 2-6 cm sub linia de min, si am pus-o la incarcat. Am montat-o si in ciuda asteptarilor, observ acelasi comportament deplasat al motocicletei desi acum voltajul e ok. Totodata, in timp ce demaram am gasit sursa zgomotului: Starter relay (61312346566), piesa cilindrica care sta langa baterie. Ce teste vreau sa mai fac: * scos firele groase ale circuitului de comutare Starter relay (intrare baterie si iesire electromotor) si verificat comportamentul releului fara sarcina * unit firele groase si verificat daca se invarte electromotorul A mai patit cineva asa ceva? Ce credeti ca as putea sa verific? Editat Iulie 13, 2012 de vairus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.