CozonacRutier Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Alea sunt sigurantele, 3 active si 2 sunt rezerve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Alea sunt sigurantele, 3 active si 2 sunt rezerve. MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Nu are nimeni idee cum se masoara?Am sunat la BMW la Baneasa si ma costa 504 ron lantul de distributie si patinele de ghidaj(443ron lantul 61ron patinele).Trebuie sa fac un efort financiar sa le schimb si pe astea,dar sper sa nu fie cazul asa ca astept pareri cu privire la modul de masurare al intinzatorului. Cum ai rezolvat problema cu intinzatorul lantului de distributie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Cred ca e timpul sa schimb si eu rulmentii de la directie. Asta e modelul corect? Daca a mai schimbat cineva cu acelasi model, as vrea sa stiu daca vin cu lagarul exterior care trebuie fixat in cadru. Inca o intrebare: niste cote pentru instrumentul de desfacut piulita aia cu 2 orificii are cineva? Editat Iulie 19, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 @cdarken : Am desfacut si eu smecheria aia de piesa.. mult mai usor decat ma gandeam ca se desface, facandu-mi multe probleme initial, intreband pe forum si peste tot, de unde iau o asemenea scula. Pana la urma, am incercat cu ce aveam prin garaj si a mers. Pentru desfacut poti incerca cu un dorn pus in una din gauri, in care sa bati in directia corecta de desfacere... usor usor se desface.. nu ai ce sa strici. La strans la fel.. Poti sa mai incerci cu diferite chei sau clesti... sau poti chiar sa iti confectionezi pe loc o cheie... in momentu care desfaci acolo o sa vezi exact cum sunt gaurile pozitionate,.. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 piulita se manevreaza fara probleme cu un cleste papagal. Are cineva scarite touratech ? din alea coborate ? dar sea inalta ? Vreau sa fac o proba de pozitie. ma oftica spatiul disponibil la picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) @ssminkly: Asa m-am gindit si eu, o sa fabric ceva. M-am mai gindit si banuiesc totusi ca n-ar fi nevoie de o schimbare de rulmenti, fiindca nu "agata" ci doar am un joc pe verticala, la oprire brusca si la trecerea peste denivelari. In alta ordine de idei, te-am intrebat acum citeva zile despre prinderile de la parbrizul tau, care-l ridica un pic, dar cred ca nu ai vazut. Editat Iulie 19, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Pai cu parbrizul.. tot simplu e. Am vazut la cineva in poze, parbrizul ridicat si m-am gandit ca decat sa dau 100E pe unul nou, sa incerc prima data sa-l ridic, nu am nimic de pierdut. Operatiunile de ridicare ar fi cam asa: 1 Desfaci parbrizul din cele 4 suruburi, pe care banuiesc ca le ai, fiind din 2004 modelul tau. 2 Cumperi 4 suruburi cum sunt alea, doar ca mai lungi... cat mai lungi posibile. Eu am gaist ceva cu cap in cruce, nu sunt asa estetice ca originalele, dar macar nu ruginesc.. Parca au 10cm sau 12 lungime. Am mai luat si 4 saibe din aluminiu si cauciuc. 3 Cauti pe la tine prin lucruri nefolositoare, niste furtun de cauciuc gros, prin care sa intre surubu... Iti trebe 2 bucati mai lungi si 2 mai scurte (nu mai stiu exact...7-8 cm si unele mai scurte..). In loc de furtun poti sa pui si saibe de cauciuc.. multe una peste alta. Eu am gasit o incuietoare de bicicleta defecta si din cauciucul care proteja sufa am taiat cele 4 bucati, e destul de dur si la culoare fumurie ca si parbrizul. 4 Montezi parbrizul cu suruburile lungi, cu saibele de cauciuc la exterior, si mansoanele de cauciuc la interior.. alea mai lungi la suruburile de sus, si alea mai scurte jos. (s-ar putea ca alea de jos sa nu-ti mai trebuiasca) Incerci sa infiletezi suruburile cate putin pe rand, astfel incat sa prinda toate in filet. O sa observi ca ele isi schimba directia, fiind mai lungi, si o sa le nimeresti greu, trebuie sa tragi de parbriz, dar plasticul e foarte elastic si se deformeaza incredibil de mult. La un momentdat credeam ca o sa-l crap, sau ca in mers aerul apasand pe varf, o sa dea niste tensiuni la care n-o sa reziste. Oricum o sa faci teste sa vezi cat de inclinat vrei sa il tii,banuiesc ca o sa vrei la maxim spre vertical, caz in care suruburile de jos trebuiesc stranse la maxim si cele de sus foarte putin. Toata operatiunea o poti face singur! Avantajul e ca poti cu 10 lei sa obtii o protectie satisfacatoare, vantul s-a dus din viziera undeva in partea de sus a castii, zgomotul in casca s-a redus. Nu stiu cum e cu alte parbrize aftermarket, dar deocamdata pentru mine este suficient. Ar mai fi si alte variante de schimbare a pozitiei parbrizului cu suruburile originale, infiletate in carena, si ceva piese facute la strung in care sa infiletezi parbrizul... dar trebuie calculate unghiurile, trebe un meserias care sa sudeze... e mai complicat. Astept pareri daca faci si tu schimbarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Multumesc pentru raspuns. Cum am zis, am facut si eu varianta mea. Initial cu suruburi lungi am vrut si eu sa fac, dar am ales alta abordare. In loc sa fortez parbrizul, m-am gindit sa fac ceva aproape pe unghiul lui, asa ca am cumparat o bara de cornier de aluminiu si o platbanda tot de aluminiu de la obi si am construit ceea ce se poate vedea in clipul . Aici era pe pozitia maxima, dar intre timp l-am mai coborit un pic, fiindca se simteau niste turbulente ciudate in crestetul capului. Oricum, acum pot sa merg cu 80-100km/h cu casca desfacuta si doar cu vizorul de soare lasat in jos, e o imbunatatire majora cu minim de cheltuiala. Mai am niste idei pentru o varianta mai compacta, dar sunt multumit cu ce am acum pentru moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Din cate imi dau seama in video, sta mai vertical decat la mine... sau e doar o impresie. Oricum, si spatiul rezultat pentru manusi e excelent Super tare. Abia dupa ce am scris cele de mai sus am vazut tot filmuletul, cand ti-au cazut manusile... am patit si eu exact la fel.. pe denivelari sar imediat de la locul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Nu stiu exact cum ati facut voi cu parbrizele asea in 4 suruburi [dupa 2004] dar la modelul anterior in 3 suruburi ca sa iti pui parbriz de dakar era nevoie de o piesa metalica care se punea pe sub plasticul prin care trecea surubul de jos ca sa distribuie mai uniform tensiunea in respectivul plastic sa nu traga daor de un singur punct si sa iasa clema aia metalica filetata prin plastic la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Cred ca e timpul sa schimb si eu rulmentii de la directie. Asta e modelul corect? Daca a mai schimbat cineva cu acelasi model, as vrea sa stiu daca vin cu lagarul exterior care trebuie fixat in cadru. Pana la urma ai aflat daca asta e rulmentul cu pricina ? Dupa dimensiuni ar cam fi ... In plus de rulmenti, mai trebuiesc 2 protectii de praf (2 saibe de metal care se rup cind le desfaci de pe motoreta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Deocamdata m-am multumit doar cu o reungere a rulmentilor si o stringere a jocului, nu "agata" atunci cind virez stinga-dreapta si nu erau urme pronuntate pe cupele in care intra rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 ma bate gindul sa-mi iau un f650gs sau dakar, modelul monocilindru cu injectie. Citeva intrebari: - afecteaza stabilitatea pe sosea roata de 21 a Dakarului? - cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat? - cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 O sa incerc sa-ti raspund eu la 2 intrebari: - cum e protectia la vint ca am vazut ca parbrizul stndard e destul de scurt si curbat? Situatia se poate remedia prin repozitionarea parbrizului, cum vorbeam mai sus cu citeva posturi. Pozitia standard nu prea ajuta nimanui, trebuie sa fii prea scund ca sa conteze - cit de confortabila e pt pasager la drum de 5-6 ore? Nu am avut pentru atit de mult timp, dar din cite am inteles, pasagerul se simte mai bine decit conducatorul. Din experienta mea asa se pare ca e, acolo imi mai relaxez eu fundul la un drum mai lung ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Am si eu o intrebare: cat de greu sua usor este sa treci un F650GS la o roata de Dakar? Ce mai trebuie schimbat in afara de roata in sine? Ma tot bate gandul mai ales ca in urma incompetentei RARului am in carte trecuta pe fata si roata de 21 si admis pt circulatie roata de 19 Ma gandesc ca vreau o iau mai mult pe aratura si sa mai inalt putin motorul si roata aia de 21 m-ar ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 In cateva zile o sa am de vanzare engine guard original negru de pe motocicleta mea , se potriveste pe orice model F650GS/G650GS monicilindru.(300 lei). Daca intereseaza pe cineva astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Am si eu o intrebare: cat de greu sua usor este sa treci un F650GS la o roata de Dakar? Ce mai trebuie schimbat in afara de roata in sine? Ma tot bate gandul mai ales ca in urma incompetentei RARului am in carte trecuta pe fata si roata de 21 si admis pt circulatie roata de 19 Ma gandesc ca vreau o iau mai mult pe aratura si sa mai inalt putin motorul si roata aia de 21 m-ar ajuta mult. iti trebuie sigur alta furca (jambe) pentru ca la dakar sunt mai lungi. in est nu cred ca ar mai fi de facut ceva, sunt aproape sigur ca prinderile in tripla sunt identice (acelasi diametru pt tuburi) dar ar fi bine sa le masori cu un subler inainte sa te apuci. oricum, din pdv teoretic roata de 21 fata nu e chiar asa un avantaj enorm la o mobra genul soft-enduro asa cum e gs-ul dar poate fi naspa la mersul pe sosea. Trebuie echilibrata atent... eu cu DR-ul la 110+ intru in voblaj de abia tin de ghidon, d'asta si intrebam pe cei ce au dakar cit de naspa e comportamentul pe sosea in varianta de roata 21 fata. Oricum, puse una peste alta varianta de baza e mai OK decit varianta dakar, care in afara de schema de culori in rest nu prea are nimic avantajos, doar daca nu o iei strict pentru "raid" pe forestiere. Un dezavantaj al dakarului standard este lipsa cricului central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 iti trebuie sigur alta furca (jambe) pentru ca la dakar sunt mai lungi. in est nu cred ca ar mai fi de facut ceva, sunt aproape sigur ca prinderile in tripla sunt identice (acelasi diametru pt tuburi) dar ar fi bine sa le masori cu un subler inainte sa te apuci. oricum, din pdv teoretic roata de 21 fata nu e chiar asa un avantaj enorm la o mobra genul soft-enduro asa cum e gs-ul dar poate fi naspa la mersul pe sosea. Trebuie echilibrata atent... eu cu DR-ul la 110+ intru in voblaj de abia tin de ghidon, d'asta si intrebam pe cei ce au dakar cit de naspa e comportamentul pe sosea in varianta de roata 21 fata. Oricum, puse una peste alta varianta de baza e mai OK decit varianta dakar, care in afara de schema de culori in rest nu prea are nimic avantajos, doar daca nu o iei strict pentru "raid" pe forestiere. Un dezavantaj al dakarului standard este lipsa cricului central. Pe mine ma intereseaza mai mult pentru iesiri pe drumuri forestiere si de asta ma gandeam ca ar fi un avantaj roata mai mare. Oricum cum eu nu sunt cel mai usor (100 kile) am senzatia ca stau pe chopper Faza e ca oricat as iesi eu pe drumuri forestiere tot voi merge probabil 70-80 la suta pe asfalt deci daca roata de 21 influenteaza mai mult negativ pe asfalt decat influenteaza positiv pe off atunci o pastrez. Si asa ajung la a doua intrebare...ce cauciucuri recomandati pentru cei 30 la sute off :Conti TKC80 Twinduro sau Heidenau K60? Eu momentan am Pirelli Scorpion Trail si pe drumuri forestiere mai nasoale simt ca nu am deloc control. TKC80 am inteles ca sunt foarte bune dar se uzeaza extrem de repede pe asfalt si in plus sunt dublu fata de K60. Are cineva gume din astea si cat de nasol e pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Heidenau K60 fata + K60 Scout spate. Mi se par excelente pe enduro. Pe asfalt cam zgomotoase,dar asta e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 heidenau e OK, despre k60 am auzit numai de bine (nu am incercat) dar vezi ca varianta scout pentru guma spate de la o dimnsiune in sus are zona de mijloc "plina" si nu prea are tractiune in noroi. Eu folosesc la enduro (seria K) si sunt f bune. Mai dirt oriented decit K60 ar fi mitas e09 dar trebuie avut un pic grija pe asfalt in viraje sa nu o inclini excesiv. Eu d'astea voi avea imediat ce-mi voi lua F-ul indiferent in ce stare or sa fie gumele de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Oricum pe mine m-ar freza ceva care sa fie ok si pe asfalt avand in vedere ca acolo o sa fie grosul. La noroaie nu cred ca ma bag inca, mai degraba drumuri forestiere ( relativ uscate ) TKC 80 parca sunt mult prea de off si as da banii cam aiurea cred, ideea ca Scorpion Trail chiar nu pot sa zic ca ma impresioneaza pt iesirile de pe asfalt Multam fain cred ca o sa merg pe heidenau K60 ( la salariu ) Editat Iulie 24, 2012 de Bakajin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 heidenau cel mai ieftin gasesti la heidenau.ro, sunt pe undeva pe linga Timisoara dar trimit prin posta. Vezi ca varianta scoutfata de k60 "clasic" exact la asta zic ca au imbunatatit-o, la mers pe asfalt in special la mers pe asfalt ud/ploaie. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Vedeti ca intre k60 clasic si scout este o diferenta de compozitie in primul rand. Am pe fata clasic si pe spate scout...si ia ghiciti care e mai uzat. Sincer oricum se comporta bine la uzura au 23000 anvelopele in momentul asta insa fata e aproape slick iar spatele dedi patrat ar mai merge ceva ...pe sosea ca pe off e trist rau de ceva vreme. Ca idee va recomand pt 650 care accepta pe spate latimi de 140 si 130 sa puneti 130 daca vreti off intrucat la latimea respectiva cauciucul nu are acea banda pe mijloc despre care se vorbea anterior. Cat despre 19 vs 21 pe sosea nu exista o diferenta notabila. Cu ambele dimensiuni poti poliza scaritele. Insa pe off mie mi se pare mai mult decat notabila diferenta...evident cu tot cu diferenta de furca. Editat Iulie 24, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 eu am TKC 80 si sunt multumit . Pana acum am facut aprox 3000 Km de cand le am si .. nu vad uzura pe ele . PE off sunt super .( am bagat bestia intr-un lac cam o jumatate de metru poate si mai mult in apa si ma scos cu brio ). Pe asfalt la fel sunt super . MA las pe curbe cum se lasa amicii cu vitezanele . Desi recunosc ca am luat o buza pe asfalt . Aici zic ca e vina mea .(Am franat brusc cu ambele frane si Nu imi explic cum m-am lasat pe partea stanga si .. poc 2 metrii pe asfalt eu si mobra ) Per ansamblu stiu ca ma vor tine anu asta dar eu gandesc cam asa : Mai bine 800 ron / an pe caucuri noi decat alte bucuri si etc .. Stiu ac e nou si ca ma pot baza pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.