ZIDU' Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Poti da un link? Sau macar o sugestie cu ce sa caut acolo sau unde... ca de cand ai postat tot dau search dar nu reusesc sa gasesc acel post si acusi trebuie sa plec la lucru Multumesc nu il am la indemana. desfa amortizoru si trebuie sa fie destul de vizibil. e doar un u de tabla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Niste multe rateuri pe toba azi plus turatie mare (3000 pe liber), la ce sa ma uit (in afara de cablul de acceleratie care cred ca e busit pe undeva si agata, dar nu e de la asta sigur)? Turatia am rezolvat-o aproape. E o problema la rotita din ghidon (cum naiba s-o chema), nu cred ca mai prind bine dintii aia. Cat despre rateuri, mi s-a rupt flansa de la admisie (daca asa ii zice, pe realoem e intake manifold, piesa 13). Am auzit ca tragea aer pe undeva cand incercam sa rezolv cu acceleratia si am vazut ditai gaura in motor . Morti si raniti, iar trebuie sa sparg pusculita, e 375ron la realoem.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 discordles da un PM cu codu si poate te ajut eu cu un pret mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 - am probleme cu martorul de la benzina in sensul ca desi fac plinul, din cand in cand se aprinde becul galben de lipsa benzina si nu se mai stinge, care ar fi cauza,vi s-a intamplat ? - am dat cu spray cu teflon BMW pe lant si mi se pare ca nu are ,,ungere" cum trebuie, filmul care se depune pe lant e cam subtirel si se scorojeste cam usor cand razuiesc cu unghia, are avantajul ca nu se depune praf/nisip pe lant dar nu stiu daca e deajuns de uns ce parere aveti, mai dau si cu ulei? mersi. numa" bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 discordles da un PM cu codu si poate te ajut eu cu un pret mai mic . Era chiar mai sus, in link, #11612345228. Da-mi un pm cu pretul tau desi incerc sa gasesc ceva SH in stare buna de pe vreo dezmembrare ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salutare, am urmatoarea problema: am ramas fara baterie si asfel am constatat ca daca pornesc motocicleta si indepartez bornele de baterie, motorul se opreste. din ce stiu, la masina motorul odata pornit poti sa-i indepartezi bateria ca el se va alimenta de la alternator. S-a dus oare alternatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Gresit, ai nevoie de baterie sa fie conectata, ca altfel nu mai functioneaza ECU. Si chiar daca alternatorul ar fi de ajuns, circuitul tot prin baterie se inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Era chiar mai sus, in link, #11612345228. Da-mi un pm cu pretul tau desi incerc sa gasesc ceva SH in stare buna de pe vreo dezmembrare ceva. Nu folosi piesa SH.Flansa se rupe datorita imbatranirii. O flansa sh inseamna bani dati cam degeaba Salutare, am urmatoarea problema: am ramas fara baterie si asfel am constatat ca daca pornesc motocicleta si indepartez bornele de baterie, motorul se opreste. din ce stiu, la masina motorul odata pornit poti sa-i indepartezi bateria ca el se va alimenta de la alternator. S-a dus oare alternatorul? Nu mai fa asa ceva. Risti sa arzi electronica de pe motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) 66c-bmw si eu am avut aceeasi problema . Solutia care a mers la mine : Desfacut sorbu scos afara dat capacu alb de pe senzoru de benzina dat cu spray de curatat frana si suflat cu aer . la montare Nu am mai pus capacu alb si acum merge . poti incerca si tu .. poate ai noroc . Referitor la spray de lant .. Am folosit asa : repsol - merge Silkolene PRO - e bun Am mai folosit un spray de la mad merge dar f slab motorex OFF road full sin - e ok da se termina repede Motul of Road - sunt f multumit de el . Acum folosesc motul dupa ce am cam testat piata . Editat Iulie 19, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut! sunt posesorul unui F650GS din 2001 cumparat anul trecut de la un coleg coforumist. De la bun inceput a avut o problema electrica, in sensul ca uneori (nu de fiecare data) face un scurtcircuit in momentul in care incerc sa claxonez. Uneori claxoneaza fara probleme, alteori se arde siguranta (din circuitul pe care sunt si luminile) sau, in cazurile nefericite, iese fum din butonul claxonului si se topeste arcul din buton. Buuuun, dupa cateva incercari nereusite am ajuns la Bavaria, in speranta ca s-au mai lovit de aceasta problema. Dupa ce a stat la ei, in total, aproape 6 saptamani (in 3 episoade) si destui bani si nervi cheltuiti, mobra este acum in aceeasi stare ca la inceput iar cei de la service imi propun inlocuirea intregii instalatii electrice. Inca nu am primit devizul, dar din spusele lor pretul este unul mare si inclin sa cred ca nu se justifica. Ajuns la capatul rabdarii, am si eu nevoie de un sfat: v-ati lovit de o problema similara? Imi puteti recomanda un electrician bun si mai ales serios care sa cunoasca bine acest model si sa se inhame la o astfel de reparatie? Nu am ajuns inca la stadiul la care sa-mi doresc improvizatii. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 pune-ti alt claxon cu circuit separat si ai rezolvat problema ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 puteti sa-mi spuneti unde de afla sigurantele? eu am gasit doar un "bloc" cu 3 din 5 lacasuri de sigurante sub sa. mai exista in alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Alea sunt sigurantele, 3 active si 2 sunt rezerve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Alea sunt sigurantele, 3 active si 2 sunt rezerve. MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Nu are nimeni idee cum se masoara?Am sunat la BMW la Baneasa si ma costa 504 ron lantul de distributie si patinele de ghidaj(443ron lantul 61ron patinele).Trebuie sa fac un efort financiar sa le schimb si pe astea,dar sper sa nu fie cazul asa ca astept pareri cu privire la modul de masurare al intinzatorului. Cum ai rezolvat problema cu intinzatorul lantului de distributie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Cred ca e timpul sa schimb si eu rulmentii de la directie. Asta e modelul corect? Daca a mai schimbat cineva cu acelasi model, as vrea sa stiu daca vin cu lagarul exterior care trebuie fixat in cadru. Inca o intrebare: niste cote pentru instrumentul de desfacut piulita aia cu 2 orificii are cineva? Editat Iulie 19, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 @cdarken : Am desfacut si eu smecheria aia de piesa.. mult mai usor decat ma gandeam ca se desface, facandu-mi multe probleme initial, intreband pe forum si peste tot, de unde iau o asemenea scula. Pana la urma, am incercat cu ce aveam prin garaj si a mers. Pentru desfacut poti incerca cu un dorn pus in una din gauri, in care sa bati in directia corecta de desfacere... usor usor se desface.. nu ai ce sa strici. La strans la fel.. Poti sa mai incerci cu diferite chei sau clesti... sau poti chiar sa iti confectionezi pe loc o cheie... in momentu care desfaci acolo o sa vezi exact cum sunt gaurile pozitionate,.. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 piulita se manevreaza fara probleme cu un cleste papagal. Are cineva scarite touratech ? din alea coborate ? dar sea inalta ? Vreau sa fac o proba de pozitie. ma oftica spatiul disponibil la picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) @ssminkly: Asa m-am gindit si eu, o sa fabric ceva. M-am mai gindit si banuiesc totusi ca n-ar fi nevoie de o schimbare de rulmenti, fiindca nu "agata" ci doar am un joc pe verticala, la oprire brusca si la trecerea peste denivelari. In alta ordine de idei, te-am intrebat acum citeva zile despre prinderile de la parbrizul tau, care-l ridica un pic, dar cred ca nu ai vazut. Editat Iulie 19, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Pai cu parbrizul.. tot simplu e. Am vazut la cineva in poze, parbrizul ridicat si m-am gandit ca decat sa dau 100E pe unul nou, sa incerc prima data sa-l ridic, nu am nimic de pierdut. Operatiunile de ridicare ar fi cam asa: 1 Desfaci parbrizul din cele 4 suruburi, pe care banuiesc ca le ai, fiind din 2004 modelul tau. 2 Cumperi 4 suruburi cum sunt alea, doar ca mai lungi... cat mai lungi posibile. Eu am gaist ceva cu cap in cruce, nu sunt asa estetice ca originalele, dar macar nu ruginesc.. Parca au 10cm sau 12 lungime. Am mai luat si 4 saibe din aluminiu si cauciuc. 3 Cauti pe la tine prin lucruri nefolositoare, niste furtun de cauciuc gros, prin care sa intre surubu... Iti trebe 2 bucati mai lungi si 2 mai scurte (nu mai stiu exact...7-8 cm si unele mai scurte..). In loc de furtun poti sa pui si saibe de cauciuc.. multe una peste alta. Eu am gasit o incuietoare de bicicleta defecta si din cauciucul care proteja sufa am taiat cele 4 bucati, e destul de dur si la culoare fumurie ca si parbrizul. 4 Montezi parbrizul cu suruburile lungi, cu saibele de cauciuc la exterior, si mansoanele de cauciuc la interior.. alea mai lungi la suruburile de sus, si alea mai scurte jos. (s-ar putea ca alea de jos sa nu-ti mai trebuiasca) Incerci sa infiletezi suruburile cate putin pe rand, astfel incat sa prinda toate in filet. O sa observi ca ele isi schimba directia, fiind mai lungi, si o sa le nimeresti greu, trebuie sa tragi de parbriz, dar plasticul e foarte elastic si se deformeaza incredibil de mult. La un momentdat credeam ca o sa-l crap, sau ca in mers aerul apasand pe varf, o sa dea niste tensiuni la care n-o sa reziste. Oricum o sa faci teste sa vezi cat de inclinat vrei sa il tii,banuiesc ca o sa vrei la maxim spre vertical, caz in care suruburile de jos trebuiesc stranse la maxim si cele de sus foarte putin. Toata operatiunea o poti face singur! Avantajul e ca poti cu 10 lei sa obtii o protectie satisfacatoare, vantul s-a dus din viziera undeva in partea de sus a castii, zgomotul in casca s-a redus. Nu stiu cum e cu alte parbrize aftermarket, dar deocamdata pentru mine este suficient. Ar mai fi si alte variante de schimbare a pozitiei parbrizului cu suruburile originale, infiletate in carena, si ceva piese facute la strung in care sa infiletezi parbrizul... dar trebuie calculate unghiurile, trebe un meserias care sa sudeze... e mai complicat. Astept pareri daca faci si tu schimbarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Multumesc pentru raspuns. Cum am zis, am facut si eu varianta mea. Initial cu suruburi lungi am vrut si eu sa fac, dar am ales alta abordare. In loc sa fortez parbrizul, m-am gindit sa fac ceva aproape pe unghiul lui, asa ca am cumparat o bara de cornier de aluminiu si o platbanda tot de aluminiu de la obi si am construit ceea ce se poate vedea in clipul . Aici era pe pozitia maxima, dar intre timp l-am mai coborit un pic, fiindca se simteau niste turbulente ciudate in crestetul capului. Oricum, acum pot sa merg cu 80-100km/h cu casca desfacuta si doar cu vizorul de soare lasat in jos, e o imbunatatire majora cu minim de cheltuiala. Mai am niste idei pentru o varianta mai compacta, dar sunt multumit cu ce am acum pentru moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Din cate imi dau seama in video, sta mai vertical decat la mine... sau e doar o impresie. Oricum, si spatiul rezultat pentru manusi e excelent Super tare. Abia dupa ce am scris cele de mai sus am vazut tot filmuletul, cand ti-au cazut manusile... am patit si eu exact la fel.. pe denivelari sar imediat de la locul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Nu stiu exact cum ati facut voi cu parbrizele asea in 4 suruburi [dupa 2004] dar la modelul anterior in 3 suruburi ca sa iti pui parbriz de dakar era nevoie de o piesa metalica care se punea pe sub plasticul prin care trecea surubul de jos ca sa distribuie mai uniform tensiunea in respectivul plastic sa nu traga daor de un singur punct si sa iasa clema aia metalica filetata prin plastic la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Cred ca e timpul sa schimb si eu rulmentii de la directie. Asta e modelul corect? Daca a mai schimbat cineva cu acelasi model, as vrea sa stiu daca vin cu lagarul exterior care trebuie fixat in cadru. Pana la urma ai aflat daca asta e rulmentul cu pricina ? Dupa dimensiuni ar cam fi ... In plus de rulmenti, mai trebuiesc 2 protectii de praf (2 saibe de metal care se rup cind le desfaci de pe motoreta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Deocamdata m-am multumit doar cu o reungere a rulmentilor si o stringere a jocului, nu "agata" atunci cind virez stinga-dreapta si nu erau urme pronuntate pe cupele in care intra rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.