zigzag Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Pentru motoarele noastre ce antigel este recomandat? rasfoieste putin topicul asta: /index.php?/topic/673277-filtru-de-aer-si-antigel-intrebari/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 rasfoieste putin topicul asta: /index.php?/topic/673277-filtru-de-aer-si-antigel-intrebari/ Multumesc.Am citit topicul dar tot nu stiu ce sa bag.In topic am vazut ca parerile sunt impartite, adica unii baga roz, altii albastru.Ma interesa ce antigel va baga in motoare cand faceti schimbul la reprezentanta. Noroc la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Albanezu in general e cam la fel . Ma refer la cele cu protectie la aluminiu . Culoarea e in functie de producator . Un exemplu : motul Motocool este galben spre verzui . Acum mai e diferenta si cu punctul de inghet . unele au -35 altele mai scazut .. Eu personal am pus Motul Motocool . am pus 1 L antigel si aprox 200 ml apa distilata . si este ok fara nici un bai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Atita timp cit e pentru motoare cu bloc din aluminiu si care nu contin nitriti, nitrati, etc (asa cum scrie in manual) nu cred ca e o problema ce culoare are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) .. am pus 1 L antigel si aprox 200 ml apa distilata . si este ok fara nici un bai . si cum ti se pare racirea ? eu stiu ca ideal e jumi juma(apa si antigel) si in felul acesta se raceste motorul ok si pompa de apa are lubrifiere iar functie de regiune(mai calduroasa sau mai racoroasa) se merge pe mai multa apa sau mai mult antigel Editat August 18, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Salut, M-am trezit acum cateva zile ca nu mai porneste ventilatorul de la radiator si a dat apa in fiert, mai exact a tasnit ceva apa pe la supapa de la buson. Ventilatorul e functional, asa ca suspectez sonda de temperatura a apei. Are cineva valorile rezistentei sondei la cateva temperaturi, ca sa le pot compara cu a mea? De exemplu la temperatura ambianta (25 grade) si la temperatura la care porneste ventilatorul (cam 90 de grade)... Sau na... poate are cineva din voi bunavointa sa scoata mufa din sonda si sa puna ohmmetrul pe ea la rece si la temperatura la care porneste ventilatorul. Am cautat pe net si nu am gasit nici un tabelaÂş cu valorile rezistentei senzorului de f650gs... Mersi *** Intreba cineva de furtune de frana. Acum cateva luni mi-am luat eu, marca HEL, de la http://thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html email: office@thunderbikes.ro M-a costat 110 lei furtunul si inca vreo 25 transportul prin curier. *** Mai intreba cineva de cablu de acceleratie... Imi tot apareau la un moment dat reclame cu cabluri de acceleratie si ambreiaj de undeva din UK, la preturi foarte bune, pentru f650gs. Ma batea gandul sa iau, dar m-am luat cu altele, mai ales ca la mine nu era asa mare urgenta. Daca dau din nou de site-ul ala, postez aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) S-a rupt cablul de acceleratie. Are cineva idei de inlocuire?... ca Bavaria n-o sa pupe ever de la mine 40$ pt el. am vazut la Louis e pe bucati, ti-l faci la ce lungime vrei din pacate cam numai originale se gasesc eu am patit-o cu cablul de ambreiaj la 42.000 km am luat original rog pe cineva sa posteze o poza cu traseul cablului eram pe drum cind l-am scos si nu stiu sigur pe unde vine model 2001 cu ABS, R13, 0172 multumesc Salut! sunt posesorul unui F650GS din 2001 cumparat anul trecut de la un coleg coforumist. De la bun inceput a avut o problema electrica, in sensul ca uneori (nu de fiecare data) face un scurtcircuit in momentul in care incerc sa claxonez. Uneori claxoneaza fara probleme, alteori se arde siguranta (din circuitul pe care sunt si luminile) sau, in cazurile nefericite, iese fum din butonul claxonului si se topeste arcul din buton. Buuuun, dupa cateva incercari nereusite am ajuns la Bavaria, in speranta ca s-au mai lovit de aceasta problema. Dupa ce a stat la ei, in total, aproape 6 saptamani (in 3 episoade) si destui bani si nervi cheltuiti, mobra este acum in aceeasi stare ca la inceput iar cei de la service imi propun inlocuirea intregii instalatii electrice. Inca nu am primit devizul, dar din spusele lor pretul este unul mare si inclin sa cred ca nu se justifica. Ajuns la capatul rabdarii, am si eu nevoie de un sfat: v-ati lovit de o problema similara? Imi puteti recomanda un electrician bun si mai ales serios care sa cunoasca bine acest model si sa se inhame la o astfel de reparatie? Nu am ajuns inca la stadiul la care sa-mi doresc improvizatii. Multumesc! la mine nu claxona la inceput intermitent, dupa care s-a oprit de tot era umblat si la buton si la claxon de fostul proprietar dar am gasit ambele cabluri sectionate de la miscarea ghidonului in zona in care ies din manunchiul de cabluri de pe cadru si pleaca spre furca poate la tine se atinge de masa... Editat August 18, 2012 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) Luni cumpar Motocool si bag in motor.Multumesc. pentru crazvy Cablul de ambreiaj trebuie sa treaca pe deasupra vasului de expansiune pe unde trec si celelalte fire din instalatia electrica.Ca sa nu mai desfaci cablu scoti surubul care fixeaza vasul de expansiune, tragi putin spre tine si poti baga cablu.Daca nu te descurci o sa-ti fac si poza. Dupa ce pui cablul prin locul care trebuie, verifica daca ai 2mm distanta la maneta de la ambreiaj.Daca nu am reusit sa ma fac inteles poti sa ma suni 0745648088. Editat August 19, 2012 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Luni cumpar Motocool si bag in motor.Multumesc. pentru crazvy Cablul de ambreiaj trebuie sa treaca pe deasupra vasului de expansiune pe unde trec si celelalte fire din instalatia electrica.Ca sa nu mai desfaci cablu scoti surubul care fixeaza vasul de expansiune, tragi putin spre tine si poti baga cablu.Daca nu te descurci o sa-ti fac si poza. Dupa ce pui cablul prin locul care trebuie, verifica daca ai 2mm distanta la maneta de la ambreiaj.Daca nu am reusit sa ma fac inteles poti sa ma suni 0745648088. da, pe acolo l-am pus dar nu pare a fi la locul lui ... are o burta cam mare la ghidon si atinge firele ce duc spre far iar colierul de fixare de pe furca a iesit din cauza tensiunii are jocul de care zici la maneta mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) In legatura cu cablul de ambreiaj, poate e situatia de aici. Editat August 19, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 In legatura cu cablul de ambreiaj, poate e situatia de aici. nope e asta Cable Routing mersi oricum, vad ca cineva recomanda reconfigurarea cablului prin fata radiatorului e mai natural asa, are unghiuri de curbura mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 revin si eu cu 2 intrebari : 1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ? 2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 are cineva o sa inalta si vrea sa o schime pentru una joasa? ( galbena) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) revin si eu cu 2 intrebari : 1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ? 2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat . 2. am unul universal ai am incercat sa-l montez dar statea aiurea n-am reusit sa-l prind ca lumea, nu aveam de ce sa il prind asa ca m-am limitat la o kartentasche www.polo-motorrad.de/de/kartentasche-gurtbefestigung.html Editat August 20, 2012 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 revin si eu cu 2 intrebari : 1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ? 2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat . 2. am un tankbag original BMW. Il folosesc zilnic si sta bine pe rezervor. Este destul de "slim", tinind cont ca aproape ating in el cu ghidonul la cursa maxima, dar este extrem de folositor. Se poate mari volumul lui dar numai "in sus", moment in care devine un pic instabil pe rezervor. Dezavantaje: trebuie sa ai si o protectie antiploaie la el deoarece nu este rain-proof. Alt tip de tank bag nu am incercat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Mersi Serban.S cred ca pt el voi opta si eu acum ramane de vazut unde gasesc asa ceva de cumparat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 www.ebay.co.uk sau www.ebay.com Pe la noi mai rar, dar nu imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Intalnire in Bucuresti posesori de BMW http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=14&t=1063 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Intalnire in Bucuresti posesori de BMW http://f650.ro/forum...php?f=14&t=1063 Frumoasa initiativa ta. Au mai fost cateva, dar au esuat lamentabil dupa ceva vreme... Sper ca tu sa ai mai mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Multumesc RobbieB! Nu este initiativa mea personala, dar consider binevenita o intalnire intre posesorii de agregate BMW F650 (mai discuti o problema tehnica, mai "furi" o idee buna de la altcineva, lucruri se gasesc de vazut/discutat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 ...mai vii cu un ohmmetru sa faci doua masuratori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Astazi pe la 19:45 plin de politie in centru; pe langa 3 perechi de 1200rt am revazut si un F650GS. Stie cineva ceva despre acest exemplar? Editat August 21, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Este un singur exemplar. L-am vazut acu un an la Bavaria. Detalii nu cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Mersi Serban.S cred ca pt el voi opta si eu acum ramane de vazut unde gasesc asa ceva de cumparat . poti incerca la Louis, vezi varianta din poza este un MOTODETAIL, customizarile la prinderi sunt homemade, bretele si carabine...ac si ata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Astazi pe la 19:45 plin de politie in centru; pe langa 3 perechi de 1200rt am revazut si un F650GS. Stie cineva ceva despre acest exemplar? Nu stiu exact ce ai vazut dar in urma cu vreo 2-3 ani la AB era in show-room un exemplar din prima tentativa de modele G650 GS preparat pt. politie, care era practic fostul F650GS "reinviat", fabricat parca in Brazilia. http://www.motorcycle-usa.com/73/1962/Motorcycle-Article/2009-BMW-G650GS-First-Ride.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.