enos Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Gs din 2oo2 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 (editat) Salutare baieti Vand un DAKAR din 2004, cu ABS si manare incalzite, cauciucuri aproape noi, cric central, baterie noua, foarte bine intretinuta, garaj si restul. Are numai 15.700 km. Eu o am de 3 ani si nu am facut decat cateva iesiri in fiecare an. Motocicleta a mai avut doi proprietari care mai mult au tinut-o, decat au mers cu ea. Aici sunt si pozele. As dori sa iau pe ea 3.900 EUR Daca sunteti interesati, dati-mi pe privat va rog. Editat Octombrie 20, 2012 de Motonick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 niste roti de sm pt un bmw dakar stiti pe undeva?sau care model ar merge pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 niste roti de sm pt un bmw dakar stiti pe undeva?sau care model ar merge pe el. Nope! Nu exista din pacate roti care sa se potriveasca pur si simplu. Trebuie sa le "construiesti" pe butucurile originale: alte spite (pe fata cel putin...) si alte jenti. Eu unul am rascolit netu' ceva vreme si n-am gasit niciun "shortcut". Daca afli ceva, da-ne si noua de stire.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Salutare Imi poate spune si mie cineva unde as putea gasi surubul marcat in dreptuinghiul rosu. Mi sa rupt din locul unde e indicat cu sageata. Se poate de mers cu motorul dar mii frica ca sa nu se rupa cablu de la accelerare Si inca o intrebare Am gasit pe internet un un cablu de ambreaj (al meu sa rupt si lam inlocuit cu un kit de reparatie de la Kronau) http://www.wemoto.ro...e/clutch_cable/ Cablul e asa ca in fotografie - am in vedere e incapsulat in tubul ala de cauciuc/plastic. Multumesc Editat Octombrie 25, 2012 de ItsiBitsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 din ce am cautat eu tint sa cred ca chestia pe care tu on cauti vine o data cu cablu de acceleratie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 V-ati rezolvat cu garajul? Vreun loc, doua libere prin Buc pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 preturi noi la piesele ramase, detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Salut,am inca o intrebare: se poate sa-mi spuna si mie cineva dupa poza daca saua e standard sau e model low? Si daca stie careva daca se potriveste saua de la gs (as vrea una mai inalta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 vorbeste cu darian si ti-o face dupa cum iti doreste inima . eu tot la el am facut-o si este ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 vreau si eu sa pun o baterie buna pe motocicleta mea . asta pe care o am acum nu face fata frigului si nu vreau sa omor electromotorul . imi recomandati un brand / cod ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Daca iti place sa iesi de pe drumuri si te intereseaza o baterie buna si foarte usoara http://www.shoraipower.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 ms de pont insa parca n-as da juma' de leafa pe o baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Sincer nu cred ca e asa de scumpa pe cat iti inchipui insa o sa incerc sa fac rost de un pret . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 vreau si eu sa pun o baterie buna pe motocicleta mea . asta pe care o am acum nu face fata frigului si nu vreau sa omor electromotorul . imi recomandati un brand / cod ? Yuasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Baterie la un pret bun gasesti aici Doar ca mai trebuie sa ti cumperi electrolit... Editat Noiembrie 1, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Salut! As vrea sa-mi iau un BMW F650 GS.As prefera Dakar, dar am o problema aparent destul de mare. Inaltimea mea: 1.65m. Nici daca as gasi unul cu saua coborita (stiu ca exista optiunea), nu cred ca ar fi destul de jos. Aveti idee cam care are fi limita de inaltime pentru Dakar si care ar fi pentru versiunea standard? Nu vreau sa ma chinui cu ea si sa n-am control la viteza mica sau cind stationez. Din cite am vazut, versiunea standard are inaltimea seii sub 80cm. Adunind sag-ul suspensiei, cred ca mi-ar fi ok. Dakar, in schimb, are spre 87cm. Eu am inseam de vreo 77.5cm (distanta dintre craci pina la pamint, descult), in cazul in care e utila informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Salut! As vrea sa-mi iau un BMW F650 GS.As prefera Dakar, dar am o problema aparent destul de mare. Inaltimea mea: 1.65m. Nici daca as gasi unul cu saua coborita (stiu ca exista optiunea), nu cred ca ar fi destul de jos. Aveti idee cam care are fi limita de inaltime pentru Dakar si care ar fi pentru versiunea standard? Nu vreau sa ma chinui cu ea si sa n-am control la viteza mica sau cind stationez. Din cite am vazut, versiunea standard are inaltimea seii sub 80cm. Adunind sag-ul suspensiei, cred ca mi-ar fi ok. Dakar, in schimb, are spre 87cm. Eu am inseam de vreo 77.5cm (distanta dintre craci pina la pamint, descult), in cazul in care e utila informatia. Nu ai nici o problema am un prieten sub inaltimea ta care are Dakar si "il tine pe INALT" asta a fost un citat. De asemenea se da foarte bine si a fost prima lui motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Salut! As vrea sa-mi iau un BMW F650 GS.As prefera Dakar, dar am o problema aparent destul de mare. Inaltimea mea: 1.65m. Nici daca as gasi unul cu saua coborita (stiu ca exista optiunea), nu cred ca ar fi destul de jos. Aveti idee cam care are fi limita de inaltime pentru Dakar si care ar fi pentru versiunea standard? Nu vreau sa ma chinui cu ea si sa n-am control la viteza mica sau cind stationez. Din cite am vazut, versiunea standard are inaltimea seii sub 80cm. Adunind sag-ul suspensiei, cred ca mi-ar fi ok. Dakar, in schimb, are spre 87cm. Eu am inseam de vreo 77.5cm (distanta dintre craci pina la pamint, descult), in cazul in care e utila informatia. La 1,65, Dakar e prea inalt. Stii cum da din craci gandacul cand il tii intre degete? E, asa vei da si tu cand vei fi calare pe Dakar Sugestia mea e sa-ti iei o mobra care sa ti se potriveasca precum o manusa, nici mai mare si nici mai mica, asta fiind un principiu foarte sanatos . GS-ul "simplu" e perfect pentru inaltimea ta. Fiind o mobra destul de grea, conteaza sa ajungi bine cu picioarele la pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Daca omul vrea sa se dea pe off ce naiba sa faca cu gs-ul simplu ? Eu de aia am renuntat la el. Roata de 19 si suspensie in consecinta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Depinde pe unde mergi cu ea.Eu am dakar si am 1,70 dar merg numai pe asfalt,nu intru pe drum prost chiar daca e dakar ,poate asa o portine de drum neasfaltat dar bun si scurt sa fie altfel nu si ajung bine ,dar am ajustat saua putin la Darian.Asa k daca mergi pe strada este drept peste tot si o sa stai bn la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 E foarte probabil ca am folosit gresit termenul off road. Dorinta mea este sa am o motocicleta care, incarcata cu ceva bagaj, sa se descurce decent pe drumuri neasfaltate, forestiere, proaste, dar nu extrem de accidentate. Off road pur este pe teren accidentat, fara drum deloc, si momentan nu intentionez sa fac asta. Motocicleta vreau sa o iau pentru calatorii mai lungi si care nu se vor desfasura in exclusivitate pe drumuri asfaltate/betonate. N-as putea sa dau acum un raport pentru cit o voi folosi pe asfalt si cit pe forestiere. E clar ca va fi folosita mai mult pe asfalt, dar nu pot sa neglijez nici partea cealalta. Chiar imi fac probleme relativ la inaltimea seii. Cred ca ar fi bine sa ma sui pe o moto inalta sa vad cum ma simt, desi mare lucru nu voi rezolva doar cu atit. Va multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 dupa ce mi-am luat africana am zis sa o mai cobor ca e inalta si sa nu o tavalesc, ajungand numai cu varfurile jos...cand sa pun cheia pe ea o venit frate-miu si m-a luat la suturi spunand ca tre sa ma invat cu ea asa caci in off e rau sa atingi peste tot.Prin urmare e asa si in ziua de azi cand pot sa spun ca ma dau cu ea pe off, motor mai inalt ca dakaru si mai greu. in concluzie, parerea mea...cand esti pe ea tre sa te descurci mai ales ca nu esti f f mic. cum spunea si eru, il stiu si io pe andrei cum se da, e micut dar rau. auzisem la parapanta ca atunci cand esti pe pamant faci cam ce vrea ea, iar cand esti in aer ea face ce vrei tu, cam asa e si la moto (model enduro). io te incurajez pt dakar,buna alegere...dupa ce o inveti o sa toarca "supt" tine de numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Daca esti din zona Argesului mai precis linga Pitesti poti veni la mine si vezi cum iti sta pe un dakar si poate plecati impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piggy Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 Brake, multumesc pentru oferta. Din pacate sint din Suceava. O sa caut pe aici. Dakar-ul tau e pus la vinzare, se pot vedea detalii? Doar curios, n-am inca intentii serioase (pina nu ma lamuresc cu inaltimea si altele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.