textoru Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cred ca tu n-ai avut ocazia sa-ti schimbi piese la motor. Eu am (voi) schimba niste piese si nu mi se pare DELOC ieftine. Rola lanta 300ron, ventilator 800ron... astea-s doar doua care m-au facut sa ma intreb unde dracu` e aurul cu care sunt placate ca la mine ajung niste simple piese. Orice rahatel, indiferent cat de mic e, e de vreo 3-4 ori mai scump decat oriunde. Vezi suruburile alea de la oglinda care erau cat, vreo 100ron bucata, sau ceva de genu? Asa sa fie. Cum zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cred ca textoru voia sa se refere la consumabile...care intr-adevar sunt cat de cat ieftine si se gasesc usor...dar cand vine vorba despre orice alta piesa, preturile sunt mai mult decat exagerate...chiar si daca ar tine o viata piesa respectiva...tot ca aurul pare la pret ! Acum...depide si de venitul fiecaruia si cu ce anume face comparatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Pai de ce crede-ti ca un gs din 2005 sa zicem ,e de doua ori mai scump decat alt motor tot din clasa lui?Nu spun k ar fi cea mai buna,dar uite k are pret oricand.Asa k si piesele ar fi putin mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiti careva unde as putea repara un amortizor spate de Dakar? Asta daca se poate umbla in el si nu e facut dintr-o bucata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiti careva unde as putea repara un amortizor spate de Dakar? Asta daca se poate umbla in el si nu e facut dintr-o bucata... Andreiut, stiu io pe cineva cu un ciocan performant, ciocan reparator ...face totul ca nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Stiu ciocanul ala. De fapt... inca e la mine cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 incearca aici customcars.ro cica s-ar ocupa si cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2Short Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 merci, am primit un contact al unui baiat Liviu din Lugoj care se ocupa aparent cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Poate intereseaza pe cineva o toba aftermarket si niste scarite enduro: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page__st__340&do=findComment&comment=3292956 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 vand roata spate cu cauciuc bun aprilia pegaso 2003, se potriveste si pe bmw, pret 150 de lei nenegociabil telefon 0762658777 sau lucian_ghituica@yahoo.com si telescoape 250 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 vand roata spate cu cauciuc bun aprilia pegaso 2003, se potriveste si pe bmw, pret 150 de lei nenegociabil telefon 0762658777 sau lucian_ghituica@yahoo.com si telescoape 250 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tungus Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Salut, Posesor de Dakar 2005, luat in octombrie din Romania, prima motocicleta. N-am (mari) probleme cu ea insa mi-am luat inima in dinti si-am citit tot topicul, preventiv. Sper sa fi ramas cu ceva util, in afara de senzatia ca mi s-au format noi circumvolutiuni. Am vazut ca s-au mai postat link-uri catre un manual de reparatie pentru F 650 GS, avand 307 pagini. Eu am reusit sa gasesc unul putin mai nou pentru F 650 GS/Dakar, avand 334 pagini si dimensiune aproape dubla (ca biti), insa pare a fi pentru prima generatie (ca sa zic asa). Daca are cineva un manual pentru versiunea pe care o detin, as fi recunoscator daca m-ar ajuta. De asemenea, daca are cineva Rider's manual pentru modelul 2005 in limba engleza, mi-ar fi de folos. Asta in limba germana imi foloseste cum ii foloseste mâtei calendarul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Sa-l porti cu placere! Manualul de 307 pagini e foarte bun. Ai tot ce-ti trebuie acolo daca vrei sa surubaresti la Dakar. Te pot ajuta cu Rider's Manual in engleza si cu cealalta carticica a motocicletei, Repair Manual parca. Editat Noiembrie 27, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Si eu am un dakar si as dori un manual de reparatii sa fie acolo.cum as intra in posesia lui.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 acum ceva vreme am pus moto la iernat ( eu sunt plecat pana in ianuarie ) problema constata e urmatoarea : telescop spate cam batea ceva adica : luam gaura si se coprima dar parca ceva lovea acum nu am verificat ansamlul sa fie rolele sa telescopu am zis doar asa : imi plac gropile si as vrea sa fac o revizie la telescoape ( toate 3 ) unde ma sfatuiti sa le trimit . vreau sa le faca calitate . fata nu curge nu are nimic dar prefer sa o fac sa fiu linistit Eu am invatat moto sa inoate de cateva ori anu asta ( trecut prin apa de aprox 1 metru ) sa i se traga de la aia nu stiu oricum vreau sa schimb rulmentii si simeringurile de la bascula. cea mai mare ingrijorare e urmatoarea : am zis sa desfac borna bateriei . desfac carena desfac busonu de la ulei si surpriza .. nu mai era gram de ulei . urme pe unde sa fi curs nu sunt . voi ce parre aveti ? ulei schimbat de aprox 4500 km (urmeaza sa il schimb in ianuarie ) unde sa se fi evaporat ? uleiu e 300V inaintea lui a fost 7100 care nu a disparut la schimb (5000 km) acum nu am analizat exact deoarece eram in graba dar nu se mai vedea pe buson nimic si nici pe gemulet . sa nu ii placa 300V 10-w40 ??? astept parerile voastre . as mai vrea ceva upgrate : cutiile le iau de la hevy duties la fel si crash baru as pune niste manare incalzite ce imi recomandati a inaltat cineva ghidonu ? se simpte vre-o diferenta ? sa schimb si ghidonu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 E foarte probabil sa nu-i placa 300v pt k este full sintetic.revino la ce ai avut daca zici k nu au fost probleme.sarbatori fericite sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 pai ,foarte probabil uleiul a ramas jos in carter. nu a mai apucat pompa sa il urce sus in rezervor inainte sa opresti motorul atata tot ,parerea mea. am patit si eu asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @adi_radu 1) furca - daca nu curge nu ai necazuri. Se schimba uleiul din ea o data la 2 ani la orice service cu minim de competente., ocazie cu care se inspecteaza bucsile interne. 2) amortizor spate - verivica la el daca functioneaza reglajele (trebuie sa se intareasca la preload, sa revina mai greu cand dai din rebound- surubelu de jos) si sa amortizeze - daca apesi pe spatele mobrei si ii dai drumu nu are voie sa oscileze sus / jos 3) pune mobra pe un cric la jumate. ridica cu mana de roata - daca are joc liber - bucsile si rulmentii sunt dusi - scump daca cumperi tot de la bmw - se pot face economii substantiale daca te orientezi 4) daca rulmentii sin bascula sunt ruginiti - au prostu obicei sa trozneasca de zici ca se rupe in 2 mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva . Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza ) referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu ) referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge ) Editat Noiembrie 30, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Poate intereseaza pe cineva o toba aftermarket si niste scarite enduro: http://www.motocicli...40#entry3292956 Se adauga si un disc de frana fata de la un Dakar. Detalii pe PM sau 0722858466 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 O mica contributie din partea mea la transformarea F-ului in turing. Parbriz si suportii aferenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva . Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza ) referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu ) referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge ) furca e clasica - da-i bataie cu tupeu. instructiuni sunt la manual. Ai sanse de reparatii dubioase pe la multe service. bucsile - interioare din rulmentii spate - doar de la bmw - nu ai ce sa ii faci. Exista un singur lucru prin caare scapi mai ieftin: BMW livreaza bucsile din oase doar impreuna cu oase si rulment. - 78 euro bucata. Gasesti bucsa respectiva in capatul amortizorului - doaar ca e mai lunga cu 2 mm. Iei din alea si le scurtezi la strung. Semeringuri - gasesti la dichtomatic - la bucata sau la skf are dar nu am gasit decat la set. mare la rulmentii cu ace -- majoritatea sunt serie hk - usor de gasit la skf. Trei dintre ei sunt HN - aia care au ac langa ac - multa lume nu stie dar au incarcare statica dubla fata de seria hk. Teoretic are si skf dar nici un dealer nu a vrut sa imi aduca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 in cazu asta cred ca desfac si voi pune rulmenti noi de la BMW vad cand ajung acasa ( acum sunt in UK strang bani pt reparate + upgrade ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=65&Ct=NF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF Stiu ca Albanezu de aici de pe forum si a luat una noua.suna si vezi 0745648088. Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.