tiyuta Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Sa-l porti cu placere! Manualul de 307 pagini e foarte bun. Ai tot ce-ti trebuie acolo daca vrei sa surubaresti la Dakar. Te pot ajuta cu Rider's Manual in engleza si cu cealalta carticica a motocicletei, Repair Manual parca. Editat Noiembrie 27, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Si eu am un dakar si as dori un manual de reparatii sa fie acolo.cum as intra in posesia lui.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 acum ceva vreme am pus moto la iernat ( eu sunt plecat pana in ianuarie ) problema constata e urmatoarea : telescop spate cam batea ceva adica : luam gaura si se coprima dar parca ceva lovea acum nu am verificat ansamlul sa fie rolele sa telescopu am zis doar asa : imi plac gropile si as vrea sa fac o revizie la telescoape ( toate 3 ) unde ma sfatuiti sa le trimit . vreau sa le faca calitate . fata nu curge nu are nimic dar prefer sa o fac sa fiu linistit Eu am invatat moto sa inoate de cateva ori anu asta ( trecut prin apa de aprox 1 metru ) sa i se traga de la aia nu stiu oricum vreau sa schimb rulmentii si simeringurile de la bascula. cea mai mare ingrijorare e urmatoarea : am zis sa desfac borna bateriei . desfac carena desfac busonu de la ulei si surpriza .. nu mai era gram de ulei . urme pe unde sa fi curs nu sunt . voi ce parre aveti ? ulei schimbat de aprox 4500 km (urmeaza sa il schimb in ianuarie ) unde sa se fi evaporat ? uleiu e 300V inaintea lui a fost 7100 care nu a disparut la schimb (5000 km) acum nu am analizat exact deoarece eram in graba dar nu se mai vedea pe buson nimic si nici pe gemulet . sa nu ii placa 300V 10-w40 ??? astept parerile voastre . as mai vrea ceva upgrate : cutiile le iau de la hevy duties la fel si crash baru as pune niste manare incalzite ce imi recomandati a inaltat cineva ghidonu ? se simpte vre-o diferenta ? sa schimb si ghidonu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 E foarte probabil sa nu-i placa 300v pt k este full sintetic.revino la ce ai avut daca zici k nu au fost probleme.sarbatori fericite sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 pai ,foarte probabil uleiul a ramas jos in carter. nu a mai apucat pompa sa il urce sus in rezervor inainte sa opresti motorul atata tot ,parerea mea. am patit si eu asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @adi_radu 1) furca - daca nu curge nu ai necazuri. Se schimba uleiul din ea o data la 2 ani la orice service cu minim de competente., ocazie cu care se inspecteaza bucsile interne. 2) amortizor spate - verivica la el daca functioneaza reglajele (trebuie sa se intareasca la preload, sa revina mai greu cand dai din rebound- surubelu de jos) si sa amortizeze - daca apesi pe spatele mobrei si ii dai drumu nu are voie sa oscileze sus / jos 3) pune mobra pe un cric la jumate. ridica cu mana de roata - daca are joc liber - bucsile si rulmentii sunt dusi - scump daca cumperi tot de la bmw - se pot face economii substantiale daca te orientezi 4) daca rulmentii sin bascula sunt ruginiti - au prostu obicei sa trozneasca de zici ca se rupe in 2 mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva . Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza ) referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu ) referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge ) Editat Noiembrie 30, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Poate intereseaza pe cineva o toba aftermarket si niste scarite enduro: http://www.motocicli...40#entry3292956 Se adauga si un disc de frana fata de la un Dakar. Detalii pe PM sau 0722858466 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 O mica contributie din partea mea la transformarea F-ului in turing. Parbriz si suportii aferenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 telescoapele am zis ca vreau sa le trimit la cineva sa le verifice reconditioneze . Stiu si eu sa schimb uleiu si simeringrile dar parca as lasa pe cineva care face zinic asa ceva . Rulmentii ii voi lua de la magazinu de rulmenti ( obligatoriu SKF ) dar cred ca simeringurile vor trebui originale . am mai vazut poze pe net cu bolturile care s-ar fi uzat ( alta surpriza ) referitor la partea cu ruptu motorului am avut ocazia sa remediez unu rupt in 2 ( reparatie scurta sa poata merge mai departe asa a cerut clientu ) referitor la ulei mobra nu a fost pornita de cam 5 ore cand am constatal lipsa uleiului . ( vedem la chimb cat va curge ) furca e clasica - da-i bataie cu tupeu. instructiuni sunt la manual. Ai sanse de reparatii dubioase pe la multe service. bucsile - interioare din rulmentii spate - doar de la bmw - nu ai ce sa ii faci. Exista un singur lucru prin caare scapi mai ieftin: BMW livreaza bucsile din oase doar impreuna cu oase si rulment. - 78 euro bucata. Gasesti bucsa respectiva in capatul amortizorului - doaar ca e mai lunga cu 2 mm. Iei din alea si le scurtezi la strung. Semeringuri - gasesti la dichtomatic - la bucata sau la skf are dar nu am gasit decat la set. mare la rulmentii cu ace -- majoritatea sunt serie hk - usor de gasit la skf. Trei dintre ei sunt HN - aia care au ac langa ac - multa lume nu stie dar au incarcare statica dubla fata de seria hk. Teoretic are si skf dar nici un dealer nu a vrut sa imi aduca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 in cazu asta cred ca desfac si voi pune rulmenti noi de la BMW vad cand ajung acasa ( acum sunt in UK strang bani pt reparate + upgrade ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=65&Ct=NF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF Stiu ca Albanezu de aici de pe forum si a luat una noua.suna si vezi 0745648088. Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 sonda lambda nu cred ca o poti anula . ea face amestecu si fara ea .. e debai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 sonda lambda nu cred ca o poti anula . ea face amestecu si fara ea .. e debai Un amic de-al meu posesor de 990, si-a anulat sonda aia. Sincer sa fiu, nu stiu exact cum a facut si nici el nu a reusit sa-mi explice, dar cred ca integratul de bord [ca la mobra aia nu se pune problema de computer] intra pe un mod standard, sau de avarie daca nu mai primeste informatii de la respectiva sonda, probabil ca sa nu ramai in mijlocul nicaieriului, daca se rup firele de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 sonda lambda nu cred ca o poti anula . ea face amestecu si fara ea .. e debai poti merge si cu ea anulata nu ramai in drum, dar consuma cu vreo 2 litrii % in plus fata de consumul initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Da, am eu disponibila piesa asta. Noua, nefolosita. Continuam discuția prin PM daca vrei... are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti. Nu anula sonda lambda. Poti pune linistit tobe fara catalizator, cu sonda functionala. N-am auzit pe nimeni sa se planga. La mine merge perfect si nu am sesizat nicio schimbare la consum. Daca-mi este permis un sfat: nu incerci mai bine sa vinzi tobele alea in plus si-ti iei apoi o toba "cinstita"? Nu stiu cat te va satisface sunetul daca macelaresti toba originala. Au incercat si altii si rezultatul n-a fost foarte spectaculos... Editat Decembrie 6, 2012 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata. Anyway ..in mod ciudat amicul meu sustine ca dupa modificarile cu toba i-a scazut consumul si ii trage mai bine jos. Nu sunt sigur ca asa este dar ela sa zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms. Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem. Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata. E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg. Editat Decembrie 6, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 sa fiu cinstit si eu am ceva lipsa la toba mai exact din toba principala lipseste acea reductie . parca are sunetu mai agresiv ,consumu e 3 % atata timp cat merg temperat . oricum mai mult de 5 nu am scos cu ea ca nu fac raliuri (ma dor mainile de la trepidatile monocilindrului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem. E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg. Ai numai una Angi,sau pe amindoua? E/sunt stoc sau aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms. Nu stiu la ce tobe te referi tu. Daca te-oi fi uitat la Sebring de exemplu, cred si eu ca te-a luat cu calduri cand ai vazut pretul! In primul rand, nu este necesar sa pui doua tobe! Eu am una singura si merge excelent. Cu putina rabdare si timp pe e-bay, poti gasi o toba minunata cu max. 150 Eur. Apoi le vinzi in stare buna pe cele originale pe care le ai in plus si chiar daca nu vei recupera toti banii, tot este rezonabil. Si nici nu faci o "trompeta"... Eu unul asa as incerca sa fac. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 De 45.000 de km circul fara toba originala, care continea catalizator, cu una Sebring, cumparata de noua pt Scarver. Motorul trage mai bine, urca mai rapid in ture, fage galagie cat vrea el si nici nu am sesizat diferente de consum de benzina. Asta imi e drujba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 DA .Multumesc tuturor dar le-am gasit la 100 e setul.sunt scumpe?decit le scot ce oi scoate din ele si le pun.nu iese le pun pe cele stoc si ce ramine cer si eu ceva sa mai scot din paguba.Am vrut sa fac un set la baiatul de la Timisoara (KLAJIC M) evacuari motoromania dar nu mi-a mai dat nici un semn.A facut cineva la el ? Le face in Serbia. Mi-a cerut 200 e pe ele fara bucata aceea curbata care intra in cea din stinga.Mai dau si pe aia un 50 e.Daca mai aveti un sfat il primesc cu multa placere de la voi k asae bine sa mai inveti de la altii.Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.