Serban.S Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Uite aici o idee. Astea sigur nu iti sar de pe roata. Dar nici nu mergi cu ele pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 La frig, plasticul soriceilor devine casant. Ai avut dreptate. Fiind destul de frig, soriceii s-au rupt chiar in momentul montarii. Acum voi cauta o solutie de prindere cu chinga, ceva in genul astora: Iar pentru roata fata, cred ca niste cuie scunde sunt solutia. Gabi a avut cuie scunde si pe gheata nu prea a avut probleme cu stabilitatea rotii fata. Deasemenea, nici pe portiunea de asfalt nu au fost probleme pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Cu ABS sau fara?Cum sa-mi iau ? scurt si la obiect baieti, va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Te rog sa-mi si motivezi putin. dar nu vreau sa pornesc vreo discutie nesfarsita. doar ca e diferenta de 500 euro Editat Ianuarie 10, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 EU AM DAKAR CU ABS.NU AS MAI LUA FARA ABS. FRINEZI CUM VREI SI CIT VREI FARA EMOTII.EU SUNT F MULTUMIT DE MOTOARELE CU ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Te rog sa-mi si motivezi putin. dar nu vreau sa pornesc vreo discutie nesfarsita. doar ca e diferenta de 500 euro Ai vrut pe scurt. Asa ti-am raspuns. Acu pe lung: De ce cu ABS ? 1. pentru ca ma ajuta sa merg cat de cat sigur in kkatul asta de bucuresti. Punctual au fost 2 momente cand am avut nevoie de ABS. Ambele momente au fost franari de urgenta facute din intimplare pe albul despartitor al benzilor de circulatie. Ambele cu fata. ABS a intrat (l-am simtit zornaind in maneta), am franat dar nu am cazut. Era si nasol daca picam pentru ca eram intre coloanele de masini la semafor. 2. Daca iei motoru fara ABS ma tarziu te oftici si iti dai cu tesla peste degete ca nu ti-ai luat din prima cu ABS. Telenovela... 3. La momentul cind l-am cumparat, a fost alegerea mea personala sa iau motorul cu ABS pentru ca eram "cel mai incepator dintre incepatori" cand am inceput sa merg pe 2 roti. Si am avut si antecedente de "tavaleala cu frana fata blocata" . Cam atat. Tu faci cum crezi in functie de ce skill ai la mersul pe 2 roti. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Skill-ul meu consta in 2000km de mers pe speed, dupa care am realizat ca-i prea periculos, si m-am gandit ca mai mult mi-ar placea la enduro touring adventure. deci probabil cu abs . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Daca ai avut speed inainte, este foarte probabil sa gasesti dezamagitoare motoreta asta [sau oricare alt monocilindru]. Poate ar fi mai bine sa faci un testride inainte sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Am avut un FZR600 din 94. Da eu vreau sa merg si pe teren accidentat cu el . N-are suficienta putere pentru mine ? am 1.90m si 90 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Daca are sau nu suficienta putere ..asta numai tu poti decide. Ti-am spus/scris sa faci un testride inainte sa o cumperi pt ca stiu cativa oameni care au vrut sa treaca de la mobre cu 4 cilindrii in linie la monocilindru si au fost un pic socati. In primul rand intervalul de turatie este mult mai mic fata de cel cu care esti obisnuit. La mobra asta se schimba vitezele pe la 5500 rpm, unde vitezanele inca nici nu au inceput sa traga. De asemenea rebuie sa stii ca la monocilindre va trebui sa schimbi vitezele mult mai des decat la motoare cu mai multi cilindrii. De asemenea viteza de croaziera sau la care simti ca-i place sa stea este de aprox 120 km/h ceea ce iar venind de pe speed ar putea sa-ti para insuficient. Sunt toate astea defecte ? Raspunsul meu este NU clar nu pentru ca toate treburile expuse mai sus compenseaza in alte parti. Dar important este cum ti se par tie. Daca vrei sa mergi pe teren accidentat ar fi bine sa te gandesti la varianta Dakar a acestei mobre care se deosbeste prin cateva chestii esentiale fata de sa-i zicem modelul standard; roata fata 21 inch, furca mai lunga si de asemenea alta suspensie pe spate. In rest sunt aprox identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Obligatoriu sa o incerci inainte sa o cumperi! In functie de buget, poti sa te orientezi si la chestii mai suparate. ABS - DA In rest, mie mi-a placut f mult motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Mersi baieti pentru raspunsuri . Am incercat sa scriu si aseara, dar nu a mers forumul. Cu ABS o sa iau si o sa intru si eu in club, daca ma primiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele: asa, de iarna lunga inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba. E iarna si ma arde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Zeroo-ule, marfa calatorie ai avut ! Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa. Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Dar ce ai mancat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea.Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul. Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun. Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei. Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ? Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ? Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?B0002961.png Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ? Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna... Stima. Filetul este normal,are o siguranta ,vezi usor cu intrerupatorul sal scoti si dupa iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Are careva idee de unde imi pot cumpara mansoane fara incalzire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Are careva idee de unde imi pot cumpara mansoane fara incalzire? Eu pe astea le-am luat: http://www.louis.de/_200cc667d3501beb4cd33a58ac92bd3ce2/index.php?topic=artnr&artnr=10020021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 par ok, dar as vrea asemanatoare cu cele originale. astea mi se par mai scurte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 (editat) ARIETE astea de la LOUIS sunt replica dupa cele originale. Mi se pare ca exista si pe varianta CU incalzire si pe varianta FARA incalzire. Stie cineva unde pot gasi coliere de genul asta? Pentru teava de 22mm... Norma RSGU1.22/20 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 20mm) sau Norma 1.22/15 (colier cauciucat pt teava de 22mm si lat de 15mm) http://www.easttrade.ro/produse/Norma/Coliere%20fixare%20NORMAFIX%20RSGU%20RLGU.pdf Stima. Editat Ianuarie 16, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 par ok, dar as vrea asemanatoare cu cele originale. astea mi se par mai scurte... Sunt exact ca cele originale. Eu nu mi-am dau seama de nicio diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.