ZIDU' Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Incearca un lant auto - ar trebui sa mearga de la ceva roti inguste pe 16 si va fi mai comod la pus si scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 are cineva de vanzare aripa fata? pentru modelul 2000-2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 ar fi pe touratech parca lanturi pt zapada ( asta ca sa iti iei model ) sau asta nu sunt scumpe . succes si sa ne anunti ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) sau asta nu sunt scumpe . --------- In sfarsit o informatie cu adevarat folositoare! Multumesc! Aveam in calcul niste cuie de iarna dar eu stiam ca sunt mult mai scumpe si scosesem chestiunea de pe lista. Varianta asta o voi folosi pentru roata fata. Iar pentru roata spate, pana la urma am facut rost de un lant moto si mi-am facut niste chestii asemanatoare cu asta la care am mai adaugat niste suruburi pentru aderenta mai buna pe gheata. ---------------- ps- Lanturile mele arata cam asa: Diferentele fata de poza asta vor consta in prinderile cu "soricei" de 8mm latime si cauciucul aproape nou pe care-l am pe mobra. Pe roata voi pune 8 bucati. Voi reveni cu poze si impresii dupa urmatoarea tura. Editat Ianuarie 3, 2013 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare. Editat Ianuarie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Totusi parca ar fi mai bune niste lanturi de auto (de duba sau jeep pe spate si de autoturism pe fata) croite special pentru moto. Asta, bineinteles, presupune taiat si sudat verigi. O croiala tip romb ca sa previna si alunecari laterale. Deasemenea un sistem de prindere rapid dar sigur pentru evitarea mersului cu lanturi pe asfalt. Nu atat pentru protejarea lanturilor sau a cauciucurilor (eventual a asfaltului), cat mai ales pentru nesiguranta circularii cu metal (lanturi, cuie, etc) pe asfalt. Masina are 4 roti dar motoreaua e in echilibru instabil tot timpul. In prima poza prinderea cu soricei (chiar de 8mm) mi se pare o gluma. La frig, plasticul soriceilor devine casant. Plus ca asezarea lantului moto favorizeaza deraparile laterale. Practic lantul devine o patina de patinaj. In a doua poza lantul moto va actiona doar pe zapada. Pe gheata vor actiona doar suruburile, care se vor tocii numaidecat (asfalt, pietre si chiar gheata) si lantul moto va zbura cat de curand (sau va mai ramane 20 de invarteli ale rotii prins in soriceii suplimentari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Cred ca tine figura cu bridele de pastic, ca alea trebuie doar sa tina lantul pe roata si atat. Din ce vad eo acolo, lantul sta practic in crestele cauciucului sprijinit, si nu in brida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare. ---------- Pe asfalt pana la locul faptei, soriceii si lanturile le am in ghiozdan si le montez doar cand incepe zapada. Cand termin cu zapada, tai soriceii si ma intorc cu lanturile asa cum am venit, in papornita. Legat de suruburi, am folosit ce-am gasit p-acasa. Nu ma intereseaza daca ruginesc, iar de rupt nu se vor rupe. Totusi e vorba de zapada batatorita si eventual putina gheata. Si nici mai lungi nu pot pune deoarece vor atinge aripioara din zona basculei, cea care protejeaza de noroi amortizorul. Chiar si asa, cu suruburi scurte, nu am garantia ca nu o sa atinga. N-am motorul acasa ca sa vad. Cand le montez am sa ma uit bine daca atinge ceva pe acolo. Sunt pregatit sa dau suruburile jos decat sa cumpar aripa d-aia noua. Soriceii , cum bine a constatat Dan Cata, nu fac decat sa tina lantul pe roata, forta de tractiune fiind preluata de crampoane. Crampoanele cauciucului de pe mobra au cam 10 mm inaltime iar lantul 15 mm, deci 10 mm din lant vor fi "ingropati" intre crampoane. Dupa prima tura revin cu poze si impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Din experienta am vazut ca bridele albe is mai rezistente ca alea negre. Alea negre, de cele mai multe ori, daca le indoi la 180 de grade din scurt, se rup. Alea albe is elastice cumva... Presupun ca alea negre is facute din plastic reciclat, la care or adaugat pigment ca sa le faca negre iar alea albe is facute din plastic de la mama lui, boabe dinalea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Plus ca soricii negri sunt mai scumpi. O punga cu 50 de sorici albi (dimensiunea aluia din poza) = 30 lei. Aceeasi punga doar ca soricii erau negri = 50 de lei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Interesant, sunt curios cum se comporta in zapada si cat vor rezista pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 sunt curios cum se comporta in zapada si cat vor rezista pe roata. -------- Si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Uite aici o idee. Astea sigur nu iti sar de pe roata. Dar nici nu mergi cu ele pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 La frig, plasticul soriceilor devine casant. Ai avut dreptate. Fiind destul de frig, soriceii s-au rupt chiar in momentul montarii. Acum voi cauta o solutie de prindere cu chinga, ceva in genul astora: Iar pentru roata fata, cred ca niste cuie scunde sunt solutia. Gabi a avut cuie scunde si pe gheata nu prea a avut probleme cu stabilitatea rotii fata. Deasemenea, nici pe portiunea de asfalt nu au fost probleme pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Cu ABS sau fara?Cum sa-mi iau ? scurt si la obiect baieti, va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) Te rog sa-mi si motivezi putin. dar nu vreau sa pornesc vreo discutie nesfarsita. doar ca e diferenta de 500 euro Editat Ianuarie 10, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 EU AM DAKAR CU ABS.NU AS MAI LUA FARA ABS. FRINEZI CUM VREI SI CIT VREI FARA EMOTII.EU SUNT F MULTUMIT DE MOTOARELE CU ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Te rog sa-mi si motivezi putin. dar nu vreau sa pornesc vreo discutie nesfarsita. doar ca e diferenta de 500 euro Ai vrut pe scurt. Asa ti-am raspuns. Acu pe lung: De ce cu ABS ? 1. pentru ca ma ajuta sa merg cat de cat sigur in kkatul asta de bucuresti. Punctual au fost 2 momente cand am avut nevoie de ABS. Ambele momente au fost franari de urgenta facute din intimplare pe albul despartitor al benzilor de circulatie. Ambele cu fata. ABS a intrat (l-am simtit zornaind in maneta), am franat dar nu am cazut. Era si nasol daca picam pentru ca eram intre coloanele de masini la semafor. 2. Daca iei motoru fara ABS ma tarziu te oftici si iti dai cu tesla peste degete ca nu ti-ai luat din prima cu ABS. Telenovela... 3. La momentul cind l-am cumparat, a fost alegerea mea personala sa iau motorul cu ABS pentru ca eram "cel mai incepator dintre incepatori" cand am inceput sa merg pe 2 roti. Si am avut si antecedente de "tavaleala cu frana fata blocata" . Cam atat. Tu faci cum crezi in functie de ce skill ai la mersul pe 2 roti. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Skill-ul meu consta in 2000km de mers pe speed, dupa care am realizat ca-i prea periculos, si m-am gandit ca mai mult mi-ar placea la enduro touring adventure. deci probabil cu abs . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Daca ai avut speed inainte, este foarte probabil sa gasesti dezamagitoare motoreta asta [sau oricare alt monocilindru]. Poate ar fi mai bine sa faci un testride inainte sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Am avut un FZR600 din 94. Da eu vreau sa merg si pe teren accidentat cu el . N-are suficienta putere pentru mine ? am 1.90m si 90 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Daca are sau nu suficienta putere ..asta numai tu poti decide. Ti-am spus/scris sa faci un testride inainte sa o cumperi pt ca stiu cativa oameni care au vrut sa treaca de la mobre cu 4 cilindrii in linie la monocilindru si au fost un pic socati. In primul rand intervalul de turatie este mult mai mic fata de cel cu care esti obisnuit. La mobra asta se schimba vitezele pe la 5500 rpm, unde vitezanele inca nici nu au inceput sa traga. De asemenea rebuie sa stii ca la monocilindre va trebui sa schimbi vitezele mult mai des decat la motoare cu mai multi cilindrii. De asemenea viteza de croaziera sau la care simti ca-i place sa stea este de aprox 120 km/h ceea ce iar venind de pe speed ar putea sa-ti para insuficient. Sunt toate astea defecte ? Raspunsul meu este NU clar nu pentru ca toate treburile expuse mai sus compenseaza in alte parti. Dar important este cum ti se par tie. Daca vrei sa mergi pe teren accidentat ar fi bine sa te gandesti la varianta Dakar a acestei mobre care se deosbeste prin cateva chestii esentiale fata de sa-i zicem modelul standard; roata fata 21 inch, furca mai lunga si de asemenea alta suspensie pe spate. In rest sunt aprox identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Obligatoriu sa o incerci inainte sa o cumperi! In functie de buget, poti sa te orientezi si la chestii mai suparate. ABS - DA In rest, mie mi-a placut f mult motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Mersi baieti pentru raspunsuri . Am incercat sa scriu si aseara, dar nu a mers forumul. Cu ABS o sa iau si o sa intru si eu in club, daca ma primiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.