Guzuman Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri ERU ! Poate dam o tura la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 nu exista scout nici acum din cate stiu eu . mi-am luat k60 simplu in toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri ERU ! Poate dam o tura la primavara Cu placere. Sa vina primavara ..... nu exista scout nici acum din cate stiu eu . mi-am luat k60 simplu in toamna. Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui. http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Da, am vazut si eu pe site modelul scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 nu gasisem scout la dimensiunnile GS-ului asa ca am luat k60 simplu . asta voiam sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Am luat Scouturi pt GS-ul prietenei deci exista. Pe spate i-am pus 140 nu 130 dar GS-ul accepta 140 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 In nici un caz nu recomand K60...exceptie doar daca stai in proportie de peste 50% pe langa asfalt. E un cauciuc de esenta foarte moale care nu te va tine nici sa stai in cap mai mult de 7k. La vechea (F650GS) am montat K60 Scout spate si simplu fata cand avea 15800 la bord. Acum noul proprietar are aproape vreo 29600 si inca mai tin. Asta in conditiile in care procentul de asfalt cred ca este mult peste 90%... Si am fost atat de incantat de ele incat acum, pentru ca la noua mi s-au cam terminat cele originale (Tourance EXP), tot la K60-uri trec. Sa mai scot din morcov cand ies de pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) A pus cineva tobe pe un gs de la viscionut din bucuresti? am bagat pe youtube adresa asta si am vazut cum se aude pe altele.el a zis k a facut pt bmw gs .as fi curios sa vad cum se aud si daca se merita .ast rasp.ms Editat Februarie 6, 2013 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Nu confunda K60 cu K60 Scout. Sunt cu totul alta consistenta (ca dovada si pretul mai mare al Scouturilor). K60 simplu (pe spate) nu tine mai mai mult de 7-8k...asta daca nu te dai cu el pana iti ies sarmele. Sunt la al treilea rind de cauciucuri Scout K60. In principiu nu sunt multumit de ele. Primul l-am schimbat de nevoie in Armenia cind dupa doar 4000 km s-a fisurat linga un crampon pe lateral si imi iesea camera pe acolo. De fapt l-am schimbat in Turcia dar din Armenia am mers cu un petec gros pe interior pina am gasit guma de schimb in Trabzon. Al doilea l-am schimbat pe motorul lui nevasta-mea in Roma cind la o verificare in camping am constatat cu durere ca are o gramada de fisuri cam linga fiecare crampon. E adevarat ca avea cca 13000 km, dar daca nu erau fisurile ar mai fi mers inca vreo 3000. Am fost fortat sa-l schimb cu un Metzeler. Al treilea l-am luat pt motorul meu ca imi trebuia ceva rapid si Moni nu avea decit Scout in stoc. Am vreo 6000 cu el dar sunt si eu curios cit o sa ma mai tina. Din punctul meu de vedere Scout nu este o alegere potrivita daca mergi mai mult de 60% pe asfalt. Are crampoanele mai mari decit K60 normal, si din pacate la baza lor nu este o raza de racordare la imbinarea cu masa anvelopei. Din aceasta cauza forta de incovioere genereaza o tensiune suplimentara si apar acele fisuri. Am folosit si vreo 3 rinduri de K60 normal pe care le-am schimbat in general la 9 - 11000 km. Daca o sa imi mai iau K60 vreodata o sa fie din ala simplu si nu Scout. Nu merita diferenta. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Salut, Vreau sa imi iau un f650gs 2001-2002. au vreo legatura cu realitatea urmatoarele posturi? http://www.horizonsunlimited.com/hubb/which-bike/has-anybody-ever-seen-failure-38514-6 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 etc. Adica furca e proasta (modelele <2003) si te trezesti pe jos din senin. thx am citit asta: /index.php?/topic/673862-fork-failure/page-1 dar nu prea spun nimic oamenii aia Editat Februarie 7, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-370&do=findComment&comment=3330366 citeste de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-370&do=findComment&comment=3330366 citeste de aici Multumesc frumos. azi ma duc sa il cumpar si bineinteles sa da dau o tura cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 asa sa faci! si sa ne ti la curent ce si cum .......... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) l-am luat. am facut actele dar din pacate nici el (vanzatorul) si nici eu nu stiam ca o sa il cumpar in dim asta si nu a pus bateria pe redresor (da, am incercat sa merg asa dar moare... si sotia nu a vurt sa mearga in urma mea cu cablurile de incarcat. nu stiu de ce... ) ). momentan numar minutele pana maine dimineata si dau refresh la 3 site-uri cu vremea poate se schimba prognoza cu ninsoare.... Calu merge si se aude f frumos. e din 2002 si are 30k km. din pacate nu are abs Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cat te a costat? Noroc cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 da, am incercat sa merg asa dar moare... Curios. Cred ca normal ar fi fost ca odata pornit sa mearga, Tin minte ca am pornit impins un GS (cu bateria descarcata complet) si a mers fara probleme, bateria incarcandu-se de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare... Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) da , asa cred si eu ca ar fi trebuit sa mearga si eu l-am mai impins pe al meu din cauza bateriei dar o data pornit nu mai erau probleme. Editat Februarie 9, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 DA.MAI MULT K SIGUR ESTE O PROBLEMA LA INCARCARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) de dim dupa ce a stat vreo jumatate de ora la incarcat (cabluri trase de la masina) a mers f. bine. Eu am vrut sa merg cu el pe la 2-3. Din cauza mai multor intamplari nu am mai putut sta mai mult de 15 min sa se incarce. Maine seara o sa pun bateria (care e moarta total) pe redresor (redresorul meu e in alt judet ). Va zic ce si cum. Pretul este unul foarte bun din cauza ca e luat de la un prieten care e prieten cu un prieten etc Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare... Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! Stiu de asta fiindca am impins foarte mult la vechea mea babuta din 1998 f650 st. impins 200kg + echipament = fitness gratis. cand m-am dus sa il iau am mers cu un mecaninc in care am f mare incredere. so uitat si la releu si la tot Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Pretul e foarte bun... Nu inteleg ce e de ascuns in treaba asta. Cu cat se spun lucrurile concret , cu atat se normalizeaza piata si au repere cei care vor sa cumpere si sa vanda ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 fiindca e irelevant si e un pret bun pentru mine. nu vreau sa ma injure restul care au motore la vanzare. dar daca vrei neaparat sa stii si sa nu starnim discutii fara vreo valoare: am dat 2000 de euro in doua rate . motorul valoreaza mai mult de atat si din cauza asta e irelevant. GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Multumesc frumos. stiam ca din cauza asta moare fiindca am avut pe carburatie si la ala doar impingeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins. Intr-adevar, motorul era deja cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.