brake Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 DA.MAI MULT K SIGUR ESTE O PROBLEMA LA INCARCARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) de dim dupa ce a stat vreo jumatate de ora la incarcat (cabluri trase de la masina) a mers f. bine. Eu am vrut sa merg cu el pe la 2-3. Din cauza mai multor intamplari nu am mai putut sta mai mult de 15 min sa se incarce. Maine seara o sa pun bateria (care e moarta total) pe redresor (redresorul meu e in alt judet ). Va zic ce si cum. Pretul este unul foarte bun din cauza ca e luat de la un prieten care e prieten cu un prieten etc Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare... Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! Stiu de asta fiindca am impins foarte mult la vechea mea babuta din 1998 f650 st. impins 200kg + echipament = fitness gratis. cand m-am dus sa il iau am mers cu un mecaninc in care am f mare incredere. so uitat si la releu si la tot Editat Februarie 9, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 fiindca e irelevant si e un pret bun pentru mine. nu vreau sa ma injure restul care au motore la vanzare. dar daca vrei neaparat sa stii si sa nu starnim discutii fara vreo valoare: am dat 2000 de euro in doua rate . motorul valoreaza mai mult de atat si din cauza asta e irelevant. GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km . Multumesc frumos. stiam ca din cauza asta moare fiindca am avut pe carburatie si la ala doar impingeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins . Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins. Intr-adevar, motorul era deja cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Nu vreau sa te contrazic, dar eu am pornit GS (injectie) impins. Intr-adevar, motorul era deja cald. nu,eu l-am pornit dupa ce a stat 2 zile afara(rece deci) si tot am reusit.........probabil bateria nu era descarcata complect ,oricum la cheie nu mai pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Chiar daca pompa de benzina, ECU, etc isi iau curent direct de la baterie, o data pornit un motor, bateria (si, deci, ECU, etc) ar trebui sa primeasca curent de la generator. Daca motorul se opreste dupa ce a fost pornit denota alte probleme. Faptul ca bateria e dusa e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu e irelevant faptul ca bateria e dusa. O baterie moarta - in functie de felul in care a murit - poate absorbi foarte mult curent. Cand iei mana din gas si lasi motorul la ralanti - generatoruul nu mai poate da destula zeama ca sa mentina tensiunea nominala (cu un consumator major) si motorul iti moare . Mai poate avea o problema fara legatura cu bateria - senzorul de la clapeta. Oricum - mobrele nepornite de multa vreme au nevoie de 100 km sa se adapteze la mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu a mai fost pornita de cateva luni deoarce ii luase locul un r1200gs . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Salutare baieti! Fac curatenie de primavara si vand din dulap urmatoarele lucruri: Genti laterale textil motodetail Tankbag cu magneti Parbriz touring original (f650gs 2000-2003 - in 3 suruburi) /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-22&do=findComment&comment=3343472 Dac este cineva interesat, discutam cu drag. Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 this is it: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=4234168&postcount=8 "The bike at idle will not produce enough watts to keep the bike going with a dead battery - hence the reason why it died when you removed the cables. You would need to keep it above ~ 3000 RPM with no electrical load on it for a good 15 minutes to get going again." - asta o gasiti in mai multe locuri pe net, inclusiv pe ChainGang. Am patit sa pornesc impins dupa ce mersesem mult si am oprit sa-mi pun niste manusi mai groase, dar cu manerele incalzite pornite si niste prastii de proiectoare (consum 55W, parca bucata) aprinse. Dupa ce am inchis consumatorii in plus si am mers cu ea turata mai mult decat de obicei (ca stiam de povestea cu turatia de la care incarca suficient), problema s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 As vrea sa imi comand parbrizul asta de la BMW http://www.bmwmcchattanooga.com/images/parts/bmw/accessories/fullsize/71-60-7-653-847.jpg Este inalt de 21.5 (54cm). Il are cineva pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Ai vazut ca vinde Bronto unul. Poti sa il interbi cum e. /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-22&do=findComment&comment=3343472 Editat Februarie 12, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Parca nu e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 seamana, pretul e altul; si e pe probate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 bateria e deceduto total. am facut cum a zis robert si a pornit merge f frumos dupa ce am stat cu ea 15 min la 3000 de ture. dupa ce o opresc moare complet. deci: ce baterie trebuie sa cumpar? (site, model daca stiti vreunu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 fortec.ro, ia una cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 bateria e deceduto total. am facut cum a zis robert si a pornit merge f frumos dupa ce am stat cu ea 15 min la 3000 de ture. dupa ce o opresc moare complet. deci: ce baterie trebuie sa cumpar? (site, model daca stiti vreunu) De curiozitate: ai verificat nivelul acidului? Pentru ca, daca insisti, poate o mai poti revigora. Daca e cazul sa completezi, mai exista o speranta. Daca esti din Bucuresti, iti pot imprumuta un redresor care are si un program de desulfatare (http://www.louis.de/_204df77c609bc9f04ba4befb31eadaed5f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004600). Desi, in locul tau, as schimba-o - o grija in minus... Eu am luat baterie acum vreo 2 ani jumatate de la Varta, din Bucuresti, Bd. Stefan cel Mare, in apropiere de stadionul Dinamo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ia una cu gel sa o pui cand iti vei lua boxer Eu nu gasisem decat clasice pt f650gs (de la rombat pana la yuasa) In mod normal iti trebuie YB12AL-A2 Daca poti sa mai inghesui 1.5cm in lungime poti sa pui una AGM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel. @robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald ) PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau? Editat Februarie 13, 2013 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 multumesc mult de raspunsuri caut acum una cu gel. @robert_bobariu a fost pe rederesor 2 zile si si nimic. dar multumesc mult. speram sa ma plimb azi ca is 8 grade. e cald ) PS. Metzeler Tourance EXP fata-spate. is ok gumele astea din ce am citit. dar pentru off ce sa imi iau? Am luat baterie de la depozitul VARTA, str. Masina de Paine, in sector 2, acum doi ani. Am dus-o pe aia moarta si am primit reducere. M-a costat 150 de lei. Parerea mea e ca cele pe gel sunt mult prea scumpe. La bateria clasica trebuie doar sa-ti amintesti sa te mai uiti de doua, trei ori pe an la lichid si n-ai probleme. Legat de cauciucuri. De ce vrei sa-ti iei set pentru sosea si set pentru coclau cand iti poti lua o pereche care sa mearga pe ambele? Eu de exemplu am pe Dakar Metzeler Enduro 3 Sahara si ma bag peste tot cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 pai eu sunt motociclist incepator. nu am nici 10000 de km facuti. ma gandeam ca de coclau imi iau gume separat.... Metzeler Tourance EXP care le am vad ca sunt potrivite pentru orice aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Bateria la bmw gs se afla linga rezervorul de ulei.Acesta fiind tot timpul cald,evapora apa din baterie.Deci tb uitat de 2-3 ori pe an ,bn si in functie de nr de km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.