Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri ERU ! Poate dam o tura la primavara :peace:

 

Cu placere. Sa vina primavara .....

 

nu exista scout nici acum din cate stiu eu . mi-am luat k60 simplu in toamna.

 

 

Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui.

 

http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu recomand K60...exceptie doar daca stai in proportie de peste 50% pe langa asfalt. E un cauciuc de esenta foarte moale care nu te va tine nici sa stai in cap mai mult de 7k.

 

La vechea (F650GS) am montat K60 Scout spate si simplu fata cand avea 15800 la bord. Acum noul proprietar are aproape vreo 29600 si inca mai tin. Asta in conditiile in care procentul de asfalt cred ca este mult peste 90%...

 

Si am fost atat de incantat de ele incat acum, pentru ca la noua mi s-au cam terminat cele originale (Tourance EXP), tot la K60-uri trec. Sa mai scot din morcov cand ies de pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva tobe pe un gs de la viscionut din bucuresti? am bagat pe youtube adresa asta si am vazut cum se aude pe altele.el a zis k a facut pt bmw gs .as fi curios sa vad cum se aud si daca se merita .ast rasp.ms

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu confunda K60 cu K60 Scout. Sunt cu totul alta consistenta (ca dovada si pretul mai mare al Scouturilor). K60 simplu (pe spate) nu tine mai mai mult de 7-8k...asta daca nu te dai cu el pana iti ies sarmele.

Sunt la al treilea rind de cauciucuri Scout K60. In principiu nu sunt multumit de ele. Primul l-am schimbat de nevoie in Armenia cind dupa doar 4000 km s-a fisurat linga un crampon pe lateral si imi iesea camera pe acolo. De fapt l-am schimbat in Turcia dar din Armenia am mers cu un petec gros pe interior pina am gasit guma de schimb in Trabzon. Al doilea l-am schimbat pe motorul lui nevasta-mea in Roma cind la o verificare in camping am constatat cu durere ca are o gramada de fisuri cam linga fiecare crampon. E adevarat ca avea cca 13000 km, dar daca nu erau fisurile ar mai fi mers inca vreo 3000. Am fost fortat sa-l schimb cu un Metzeler. Al treilea l-am luat pt motorul meu ca imi trebuia ceva rapid si Moni nu avea decit Scout in stoc. Am vreo 6000 cu el dar sunt si eu curios cit o sa ma mai tina. Din punctul meu de vedere Scout nu este o alegere potrivita daca mergi mai mult de 60% pe asfalt. Are crampoanele mai mari decit K60 normal, si din pacate la baza lor nu este o raza de racordare la imbinarea cu masa anvelopei. Din aceasta cauza forta de incovioere genereaza o tensiune suplimentara si apar acele fisuri. Am folosit si vreo 3 rinduri de K60 normal pe care le-am schimbat in general la 9 - 11000 km. Daca o sa imi mai iau K60 vreodata o sa fie din ala simplu si nu Scout. Nu merita diferenta. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa imi iau un f650gs 2001-2002. au vreo legatura cu realitatea urmatoarele posturi?

 

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/which-bike/has-anybody-ever-seen-failure-38514-6

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

 

etc.

 

Adica furca e proasta (modelele <2003) si te trezesti pe jos din senin. thx

 

am citit asta:

 

/index.php?/topic/673862-fork-failure/page-1 dar nu prea spun nimic oamenii aia

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat. am facut actele dar din pacate nici el (vanzatorul) si nici eu nu stiam ca o sa il cumpar in dim asta si nu a pus bateria pe redresor (da, am incercat sa merg asa dar moare... si sotia nu a vurt sa mearga in urma mea cu cablurile de incarcat. nu stiu de ce... :)) ). momentan numar minutele pana maine dimineata si dau refresh la 3 site-uri cu vremea poate se schimba prognoza cu ninsoare....

 

Calu merge si se aude f frumos. e din 2002 si are 30k km. din pacate nu are abs

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am incercat sa merg asa dar moare...

 

 

Curios. Cred ca normal ar fi fost ca odata pornit sa mearga,

Tin minte ca am pornit impins un GS (cu bateria descarcata complet) si a mers fara probleme, bateria incarcandu-se de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare...

Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , asa cred si eu ca ar fi trebuit sa mearga si eu l-am mai impins pe al meu din cauza bateriei dar o data pornit nu mai erau probleme.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dim dupa ce a stat vreo jumatate de ora la incarcat (cabluri trase de la masina) a mers f. bine. Eu am vrut sa merg cu el pe la 2-3. Din cauza mai multor intamplari nu am mai putut sta mai mult de 15 min sa se incarce. Maine seara o sa pun bateria (care e moarta total) pe redresor (redresorul meu e in alt judet :( ). Va zic ce si cum. Pretul este unul foarte bun din cauza ca e luat de la un prieten care e prieten cu un prieten etc

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins .

 

Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul o fi dus, e normal sa nu mearga...asa ca dupa ce va incarca bateria, va merge o perioada...dupa care, moare...

Atentie mare, ia un voltmetru si verifica incarcarea inainte de a-l cumpara! :peace:

 

Stiu de asta fiindca am impins foarte mult la vechea mea babuta din 1998 f650 st. impins 200kg + echipament = fitness gratis. cand m-am dus sa il iau am mers cu un mecaninc in care am f mare incredere. so uitat si la releu si la tot

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiindca e irelevant si e un pret bun pentru mine. nu vreau sa ma injure restul care au motore la vanzare. dar daca vrei neaparat sa stii si sa nu starnim discutii fara vreo valoare: am dat 2000 de euro in doua rate :). motorul valoreaza mai mult de atat si din cauza asta e irelevant.



GS este cu injectie ! si injectia are nevoie de curent altfel Nu merge . am incercat sa dau curent sa porneasca un Gs . a pornit si cum ii luam clestii murea . de ce ? el are nevoie de curent pt pompa de benzina , ECU etc . curent care se ia din baterie . Daca era pe carburatie fara nici o problema megea pornit impins .

 

Sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km .

 

Multumesc frumos. stiam ca din cauza asta moare fiindca am avut pe carburatie si la ala doar impingeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...