Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

salut oamenilor posesori de 650-uri, va cer ajutorul:

 

un om vrea sa ia un f650gs din 2005, care ar fi punctele slabe/bubele acestui model?

 

va multumesc anticipat!

 

ps. omul e inalt...peste 1.85 parca..ii e micuta?

(urmeaza sa se duca sa o vada cand se mai usuca)

daca e inalt, sa incerce F 650 GS Dakar. E un pic mai inalta decat varianta clasica de GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din ce am citit singurul bai mai insemnat e pompa de apa care te lasa cam cand vrea ea . in rest nu am auzit .

eu personal am fost ginionist cu senzoru de benzina si cu o mufa care sa topit si mi-a tras o gaura in sorb (corpul acestuia ) am rezolvat ieftin cu loctite si gata .

 

altepe nu stiu acum depinde si de modul de exploatare serisare etc ...

ms, cum s-ar putea testa?:D

Lasat sa se incinga motorul si vazut daca se raceste?

 

daca e inalt, sa incerce F 650 GS Dakar. E un pic mai inalta decat varianta clasica de GS.

Inteleg...chestia e ca nu e asa simplu, omul face schimb de moto..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

La F650 GS, sub sa, se gaseste asa numita "roll-over valve" pentru rezervorul de benzina.

 

Din ea porneste un furtun. Acest furtun trebuie sa se conecteze undeva sau ramane in aer? (in manualul de service al GS-ului e dat ca furtun de "respiratie", dar nu e foarte clar ce si cum cu el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare?

ai 2 variante

1) desfaci pana la cutia de conexiuni de sub baterie

2) le tai la iesirea din ghidon si le legi dupa

 

recomand varianta 2

 

 

aaa ghidonu nu va iesi ok niciodata - mai bine iei nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Intre timp m-am apucat sa desfac, am ajuns la mufe si dupa ce am vazut cat am desfacut m-am hotarat sa verfic si valve clearance, ca i se apropia vremea. Si am mai descoperit si cablul de acceleratie piscat si un fir cu izolatia rupta, deci a fost bine ca am demontat.

Ce ar mai fi de curatat pe acolo, daca tot am ajuns in zona?

Un ghidon mai solid, pe care sa pun manerele incalzite, imi poti recomanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am cum e la f650 gs, dar la alte mobra, un pretin si-o luat de la Renthal. Destul de smecher ghidonul... avea gradatii pe el ca sa stii cum sa il pui de inclinat si avea ceva gel inauntru care absorbe vibratiile, ca sa nu mai zic ca era mult mai solid ca ala original. S-ar putea sa nici nu fie asa de scumpe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am nevoie de un cablu de ambreiaj pentru un GS din 2000.Unde gasesc ?

recomand nou la bavaria sau daca e urgent ti-l dau pe al meu (nou si asteapta sa il schimb). tine cam 45 mii km (stiu ca nu e primu care il schimb la mobra asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana ce vine intentionez sa :

schimb rulmentii de la bascula ( cand desfac vad daca si bolturile sau doar simeringurile + rulmentii )

schimbat telescop

consumabile

disc + placute spate ( Brembo ambele )

 

ma gandesc la :

cablu ambreaj

cablu acceleratie

pompa apa

 

ce mi-ati mai recomanda ?

 

Anu asta intentionez sa imblu putin mai mult ( aprox 30 000 km )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu bagi mai mult de 14V nu vad ce s-ar putea strica la mobra. Atentie sa nu faci scurt cu clestii si sa strici astfel redresorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt inversarea bornelor e o siguranta ( la alte moto e pusa direct pe releu de pornire ) totusi ar fi indicat sa iei o borna jos .

Eu personal am un redresor care are si functia de intretinere , si am mufa pusa pe borne .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu bagi mai mult de 14V nu vad ce s-ar putea strica la mobra. Atentie sa nu faci scurt cu clestii si sa strici astfel redresorul.

 

 

Exista posibilitatea ca un redresor de masina sa incarce mai mult de 14v?

Am un redresor mai vechi, ceva rusesc. Habar n-am cat incarca. Nu scrie mai nimic pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosi redresoare mari, pentru auto, fiindca amperajul debitat este mult mai mare si risti sa umfli bateria in citeva minute!

E de preferat un alimentator de laptop sau de filetanta, care sa scoata ~14V si un amperaj mic.

Doar pentru pornire poti sa pui redresorul auto direct pe borne si dupa pornire sa-l decuplezi.

Un redresor mic, moto, sau alimentator, poate fi pus direct pe borne si lasat pina incarca, fara sa afecteze instalatia motocicletei, atita timp cit nu-i pui contactul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal ar fi o sursa de curent constant. Adicatelea la care se regleaza curentul. Se poate astfel urma indicatile scrise pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivan, incarc cu redresorul asta de cand am moto, adica din '99, si n-am stricat nicio baterie pana acum. Rahatul asta rusesc are un butonas cu 4 trepte de incarcare. De obicei incarc cu 1 amper.

Si totusi, intrebarea mea era alta. Daca nu stie nimeni, fac rost de-un voltmetru si vad cati V incarca dracovenia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa e cel mai sigur. Masori tensiunea in gol al incarcatorului. Daca nu e peste 14-15 volti nu ai ce sa strici la mobra. Chiar si cu contactul pus. Eu am un incarcator de la Carrefour si scoate 12.2 V in gol. Nu are nici un reglaj dar nu tin bateria mai mult de o ora pe el. Neavand reglaj de curent, bateria va suge din incarcator cat are ea nevoie. Si pe orice baterie cumparata pana acum am vazut ca scrie procedura de incarcare. La "liber" nu trebuie sa depaseasca o ora.

Dar, ca sa fi absolut linistit, poti sa deconectezi o borna a bateriei. De preferat masa, minusul. Sau ideea e sa cuplezi incarcatorul printr-o priza de la mobra, ca sa nu mai dai jos capace/carene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, n-ai specificat asta de la inceput... si ca amperaj inseamna ca e taman cit trebuie pentru o incarcare corecta!

Cit priveste tensiunea pe care o scoate acel redresor, e posibil orice! Ia un voltmetru si cu redresorul neconectat la baterie masori la bornele (crocodilii) lui si te convingi. Treaba este sa nu sara de 14,5-max.15V! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...