dak Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 pai nu prea ai multe combinatii....sus/jos si rebound...atat! fix egal cu 0,1 garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Nu am gasit aici nimic referitor la setarea suspensiei spate la Dakar. A incercat cineva mai multe combinatii? In special pentru offroad. In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. Eu pe off am avut nevoie de garda la sol cat mai mare, asa ca am mers cu busonul strans la maxim. (E drept ca am exagerat, de la un moment dat s-a terminat cracul cand aveam nevoie de el mai tare...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu. Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Zicea cineva acu' ceva timp ca i-a mai ramas un set de mansoane cu incalzire? Daca le mai are le vreu eu. Ce oglinzi recomandati sa imi iau, ca la ale mele nu mai tine nuca de blocare...? Daca ar fi ceva pliabile sau de genu, potrivite si la enduro... Iti recomand cele cu care vine moto . Fara alte improvizatii . La o tranta se rupe suportu (cel in care ti se prinde ti oglinda ) si nu consola . Ca si comparatie : suportu care se rupe la impact e undeva la 15 20 ron . consola ( unde iti sunt butoanele etc ) e cu mult mai scumpa . Cauta la vicma si vei gasi oglinda la un pret de aproximativ 70 90 ron . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 In off mergi cu suspensia spate cat mai moale ... adica busonul din dreaota desfacut la maxim. Reboundul, care se regleaza de sub amortizor , se regleaza in functie de preferinte. Suspensia fata nu ai cum sa o reglezi ... Bafta. niciodata. daca mergi asa - cu preloadul scos complet - suspensia ta va lovi in capat frecvent - efectul e nasol. preload si rebound se regleaza impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 La preload am mai testat diverse reglaje, dar nu am umblat niciodata la rebound. Referitor la preload minim, am mers cu el asa (ma refer doar la forestiere) in ideea de a nu ma scutura foarte tare (am hernie de disc), dar cand am facut niste sarituri a ajuns suspensia la capat si roata a prins aripa spate impachetand-o dedesupt. Din ce am mai gasit recent pe net, preloadul si rebound-ul se regleaza pe invers: preload spre maxim, rebound spre minim. Primul se regleaza preload-ul astfel incat atunci cand te apesi pe motocicleta in pozitia de mers, spatele sa se lase la fel cu fata, apoi rebound-ul se "butoneaza" testand pe acelasi traseu, diverse reglaje. Precizez ca asta stiu teoretic, practic astept primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Intrebari de proaspat posesor. 1. La f650gs din 2003, incarcarea e 14v, dar am niste proiectoare, pe care cand le aprind imi scade la 13. E vreo problema ? 2. Are soc electronic? Turatia la relanti e 1500rpm. La cat tre sa fie ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) 2. Socul e electronic.Turatia e cum trebuie! Editat Februarie 22, 2013 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Intrebari de proaspat posesor. 1. La f650gs din 2003, incarcarea e 14v, dar am niste proiectoare, pe care cand le aprind imi scade la 13. E vreo problema ? 2. Are soc electronic? Turatia la relanti e 1500rpm. La cat tre sa fie ? Mersi 1. daca mergi zi de zi in oras cu ele aprinse, ramai fara baterie. Eu le folosesc pe ale mele mai mult in afara orasului, mai rar in oras. 2. turatia de relanti e ok la 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 2. Socul e electronic.Turatia e cum trebuie! tine de softu care il ai. alea mai vechi erau la 1400 alea mai noi 1500- se face update software Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) salut oamenilor posesori de 650-uri, va cer ajutorul: un om vrea sa ia un f650gs din 2005, care ar fi punctele slabe/bubele acestui model? va multumesc anticipat! ps. omul e inalt...peste 1.85 parca..ii e micuta? (urmeaza sa se duca sa o vada cand se mai usuca) Editat Februarie 23, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 din ce am citit singurul bai mai insemnat e pompa de apa care te lasa cam cand vrea ea . in rest nu am auzit . eu personal am fost ginionist cu senzoru de benzina si cu o mufa care sa topit si mi-a tras o gaura in sorb (corpul acestuia ) am rezolvat ieftin cu loctite si gata . altepe nu stiu acum depinde si de modul de exploatare serisare etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 salut oamenilor posesori de 650-uri, va cer ajutorul: un om vrea sa ia un f650gs din 2005, care ar fi punctele slabe/bubele acestui model? va multumesc anticipat! ps. omul e inalt...peste 1.85 parca..ii e micuta? (urmeaza sa se duca sa o vada cand se mai usuca) daca e inalt, sa incerce F 650 GS Dakar. E un pic mai inalta decat varianta clasica de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 din ce am citit singurul bai mai insemnat e pompa de apa care te lasa cam cand vrea ea . in rest nu am auzit . eu personal am fost ginionist cu senzoru de benzina si cu o mufa care sa topit si mi-a tras o gaura in sorb (corpul acestuia ) am rezolvat ieftin cu loctite si gata . altepe nu stiu acum depinde si de modul de exploatare serisare etc ... ms, cum s-ar putea testa?Lasat sa se incinga motorul si vazut daca se raceste? daca e inalt, sa incerce F 650 GS Dakar. E un pic mai inalta decat varianta clasica de GS. Inteleg...chestia e ca nu e asa simplu, omul face schimb de moto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 sa ia cu sea inalta. Eu am 1.83 si 100 kile - pe dakar stau pe varfuri cu suspensia medium - hard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 sa ia cu sea inalta. Eu am 1.83 si 100 kile - pe dakar stau pe varfuri cu suspensia medium - hard cum ziceam, omul face schimb...ofertele sunt limitate. cum i-o fi norocul si care o fi moto (vrea ceva de enduro-touring) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Am si eu o intrebare: La F650 GS, sub sa, se gaseste asa numita "roll-over valve" pentru rezervorul de benzina. Din ea porneste un furtun. Acest furtun trebuie sa se conecteze undeva sau ramane in aer? (in manualul de service al GS-ului e dat ca furtun de "respiratie", dar nu e foarte clar ce si cum cu el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 da asa este . furtunu pentru vapori si presiune din rezervor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Am la vanzare un parbriz pentru modelul f650gs dupa 2004. Daca-l vrea careva, detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare? ai 2 variante 1) desfaci pana la cutia de conexiuni de sub baterie 2) le tai la iesirea din ghidon si le legi dupa recomand varianta 2 aaa ghidonu nu va iesi ok niciodata - mai bine iei nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Multumesc. Intre timp m-am apucat sa desfac, am ajuns la mufe si dupa ce am vazut cat am desfacut m-am hotarat sa verfic si valve clearance, ca i se apropia vremea. Si am mai descoperit si cablul de acceleratie piscat si un fir cu izolatia rupta, deci a fost bine ca am demontat. Ce ar mai fi de curatat pe acolo, daca tot am ajuns in zona? Un ghidon mai solid, pe care sa pun manerele incalzite, imi poti recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Habar nu am cum e la f650 gs, dar la alte mobra, un pretin si-o luat de la Renthal. Destul de smecher ghidonul... avea gradatii pe el ca sa stii cum sa il pui de inclinat si avea ceva gel inauntru care absorbe vibratiile, ca sa nu mai zic ca era mult mai solid ca ala original. S-ar putea sa nici nu fie asa de scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.