iuli-voshod Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Mie imi ramane bordul aprins, ca si cum as fi omorat motorul din ambreiaj! Exact asa e intreruperea motorului cand se opreste singur la relanti! As exclude fir intrerupt, poate doar contact imperfect pe undeva. Voi verifica si senzorul de turatie de pe langa alternator! (Am inteles ca se aduna ceva span/pilitura de fier, in/pe langa el)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Mersi Serban , eu inca nu am desfacut nimic . am zis sa caut piesele si cand le am toate ma apu de dezmembrat mobra . de aceea cautam sfaturi . evident cred ca asa voi face si eu . desfac ce se poate spalasi unge , spal si ce nu ... schimb . Eventual iau rulmetii originali ( undeva la 30 40 ron bucata ) daca e vre-o unu mort . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Pe 4 rulmenti HK2216 pentru ax bascula (luati de la badi punct ro) am dat 61 lei. Originalii sunt sigur mai scumpi. Am reusit sa schimb ieri si rulmentii de jug. Succes total. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Stie cineva ce dimensiune are simeringul care etanseaza tija ce actioneaza ambreiajul(e pozitionat in capacul ambreiajului). Pe voi, in medie cat va tine un kit de pompa de apa, ca pe mine ultimul m-a tinut aprox. 15.000 km, cu schimbat de simeringuri la 4.000 km, ca cei cu care a venit kit-ul doat atat m-au tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) dimensiunea simeringului este = SHAFT SEAL - 12X18X4,5 (piesa nr 5) http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 Editat Martie 27, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 dimensiunea simeringului este = SHAFT SEAL - 12X18X4,5 (piesa nr 5) http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51603&vin=ZL33325&md=200403 levier ambreiaj BMW 650 GS.jpg da, ala e mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Revin cu detalii! Am schimbat ieri filtrul de benzina, am rematisat cablurile cu banda arsa de acid, izolatia firelor era ok, si am mai sters-o pe ici-colo! Se vede o imbunatatire, in sensul ca la rece tot asa face, dar am plecat cu ea mai departe, afara din oras, unde i-am dat 130-140! Trage foarte bine, si am observat ca sta la relanti, dupa un drum asa mai lung si cu viteza mai mare! Merge exact cum am luat-o! Daca o opresc, si o pornesc dupa 5 minute, problema revine! Altceva nu stiu daca ii mai pot face! Weekendul viitor merg cu ea la diagnoza si vedem care ii treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Dupa ce am desfacut motorul, am ajuns pana la urma cu el la un prieten la service pentru ca nu puteam sa desfac ambreiajul si altele, evident ca aveam nevoie de prese speciale pentru asta . Buuun, l-au desfacut oamenii acolo si s-au uitat prin el si GHICI ce? Furca selectoare pentru a II-a era cea mai mica din problemele mele. Pinionul cel mare de la a doua, cel in care intra picioarele aluia mic (picioarele de pe lateral), era uzat; cauza probabil fiind stilul incorect de a baga intr-a doua (cel mai probabil ii dadea jar I dupa care II si nici nu impingea calumea in sus selectorul); pe langa problema cu pinionul, din cazua faptului ca furca ramanaea undeva pe drum, probabil ca atunci cand sarea era lovita si s-a indoit si ea un pic. Furca mi-au reparat-o cei de la service, am ales optiunea asta pentru ca nu exista uzura a materialului ci doar o curbura de cativa mm. Pinionul mi l-au trimis la Ghimbav si mi l-au reparat (cred ca umplut si rectificat) prin electroeroziune. Maine Flipper al meu va prinde din nou viata. In rest,ce mi-au mai spus de la service despre motor: totul arata foarte bine,motorul e inca la honuirea din fabrica (inca se vedea), supapele sunt ok,nu au nevoie de reglaj,lantul de distributie la fel, bujia era curata . Deci pacat de motor ca a avut probabil proprietar maimutza de la circ. Numai bine si multumesc pentru atentie. Nu o sa mai postez pe aici pentru ca am decis sa vand motorul, anumite probleme de sanatate m-au facut sa ma reorientez spre alta clasa. Daca o fi careva interesat, va dau toate detaliile: motor, km, pret, operatiuni in service pe PM. Asfalt curat si hai cu vremea bunaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 EU sunt in plin proces de intretinere si upgrade . Am remediat problema cu rulmentii spate ( toti rulmentii si toate semeringurile ) cost aprximativ undeva in 270 ron . Mai urmeaza sa primesc un surub si partea spate e gata . Am pus un telescop spate mai bun ca ce din fabrica ,rulmenti noi urmeaza sa mai schimb rulmentii de la roata ( mi se pare ca ceva strange cand invart roata cu mana ) . Cand am desfacut bascula am reusit sa rup saibele acelea de pasla , sa nu mai astept pana vin si alea pe comanda am umparat 4 simeringuri si am inlocuit pasla cu simeringuri .Pus vaselina din greu , asigurat suruburile cu loctita si gata , am trecut la partea din fata . Aici am o dilema si va cer sfatu . A mai intarit cineva cadru de la bord ? daca da cum si preferabil si niste poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 ce are cadrul tau de bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Merge cineva de prin Ploiesti sau apropiere la o plimbare acum? Dar nu doar asfalt si strazi aglomerate Editat Aprilie 6, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin Daca il intaresti (rigidizezi), dupa ce mergi o perioada cu el rigidizat, ai sanse mari sa se rupa ceva din componenta lui (o ureche de prindere, etc) sau chiar sa apara vre-o fisura in material din cauza vibratiilor. Si la mine tremura putin tot cadrul cu farul si parbrizul, poate chiar putin mai tare DUPA ce am pus in far xenonul cu lupa, dar m-am calmat si l-am lasat asa. M-a consoleaza faptul ca daca vibreaza = sclipeste mai tare farul = ma vad soferii mai repede in oglinzi Testul a fost intr-o zi , cand m-a sunat cumnatul meu pe care l-am depasit pe strasse , (eu habar nu aveam) sa imi zica ca imi tremura lumina in far Deci lumina se vede mai bine daca "flicare" decat daca e fixa... Succesuri Editat Aprilie 6, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 eu vroiam sa ii sudez niste bucati de sabla in zona prinderilor sa fac prinderea mai rigida ( acolo e zona unde se mista ) Serban tu ai faru cu striatii sau fara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Cred ca te referi la sticla farului. A mea este fara striatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 CRED K TOATE SUNT FACUTE SA TREPIDEDEZE.SI AL MEU FACE LA FEL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 CRED K TOATE SUNT FACUTE SA TREPIDEDEZE.SI AL MEU FACE LA FEL. ............la fel si al meu si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Cablu acceleratie 32737660040 120 roni ai gasit altundeva decit la reprezentanta? mersi unde ai gasit si cine le face, pt ca is la louis au kit de reparatie cabluri dar sunt total nefolositoare si mult prea subtiri oricum e bine sa pui cablu nou...merita si mobra o data la 50000 km, dar kit-ul sa il ai la tine in permanenta, ca nu se stie sunt curios ce ai luat tu pt reparatie eu am mers fara probleme citeva sute de km cu kit-ul de reparatie de la Louis pina mi-a venit cablul nou Editat Aprilie 7, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Salut , Scuze de mess. Poate cineva este interesat de chestile astea : ( sunt "oase" de inaltat GS ul ) http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-link+uri+inaltare+suspensie+spate+bmw+f650+gs+%2c+ridica+motorul+cu+aprox+8+cm%2c+su+-187653.html ( in pret este inclus si montajul / in Pitesti ) Editat Aprilie 7, 2013 de adrian.cherches Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 da cablul este original . am pe cineva care aduce piese si l-am rugat sa imi dea un pret .daca doresti vorbim in PM si iti comand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Salutare. Am patit ce tot spune lumea ca e destul de greu. Adica am schimbat uleiu si constat ca patineaza ambreiajul in viteza 4-5, cand turatia sare de 5000 rotatii. Ulei Motul 15W 50, ester. Nu credeam pana acum, dar uite. Sigur trebuie sa-l schimb cu unul mineral. Voi ce mai folositi? La Bavaria au ulei si filtre? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 DA.ASA AM PATIT SI EU.CU ULEIUL CARE A VENIT IN EL AM MERS CAM 3-4 SUTE DE KM SI A MERS F BN.AM PUS 10W40,15W40 DAR SINTETICE SI A INCEPUT SA PATINEZE.AM IN EL DE 2 SCHIMBURI 20W50 MINERAL .PARCA NU MAI PATINEAZA ASA .MOTUL 20W50 AM PUS PRIMA DATA,2 CASTROL 20W50 SI NU MI-A PLACUT DELOC SI ACUM AM MOTUL.PROBABIL SE MAI SPALA PE ACOLO ALA SINTETIC.LA ALTI NU-S PROBLEMECU SINTETICE.NU STIU CE SA ZIC.IL LAS ASA K MERGE SI GATA,DACA NU KIT NOU SI SCAP DE GRIJI NE VEDEM LA SALON PE 14.DUMNEZEU SA FIE CU NOI.VA SALUT PE TOTI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Si eu folosesc Ulei Motul 5100 15W 50 de anul trecut si nu patineaza. Editat Aprilie 9, 2013 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Am fost intrebat pe PM de niste piese . Postez si aici sa vedeti poate sunteti interesati : 11512343451 CHIT POMPA APA 177 ron 32737660040 CABLU ACCELERATIE 120 ron 11517652950 GARNITURA POMPA APA 13 ron 61312346550 REGULATOR TENSIUNE 517 ron 112.11317652906 PRETENSIONER LANT DISTRIBUTIE 75 ron Termen de livrare 4- 5 zile lucratoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Revin cu completari la problema mea! Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista! Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie! Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.