Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Mie imi ramane bordul aprins, ca si cum as fi omorat motorul din ambreiaj! Exact asa e intreruperea motorului cand se opreste singur la relanti! As exclude fir intrerupt, poate doar contact imperfect pe undeva. Voi verifica si senzorul de turatie de pe langa alternator! (Am inteles ca se aduna ceva span/pilitura de fier, in/pe langa el)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi Serban , eu inca nu am desfacut nimic . am zis sa caut piesele si cand le am toate ma apu de dezmembrat mobra . de aceea cautam sfaturi . evident cred ca asa voi face si eu . desfac ce se poate spalasi unge , spal si ce nu ... schimb .

Eventual iau rulmetii originali ( undeva la 30 40 ron bucata ) daca e vre-o unu mort .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce dimensiune are simeringul care etanseaza tija ce actioneaza ambreiajul(e pozitionat in capacul ambreiajului).

post-22150-0-20680600-1364380303_thumb.jpg

 

Pe voi, in medie cat va tine un kit de pompa de apa, ca pe mine ultimul m-a tinut aprox. 15.000 km, cu schimbat de simeringuri la 4.000 km, ca cei cu care a venit kit-ul doat atat m-au tinut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii! Am schimbat ieri filtrul de benzina, am rematisat cablurile cu banda arsa de acid, izolatia firelor era ok, si am mai sters-o pe ici-colo!

 

Se vede o imbunatatire, in sensul ca la rece tot asa face, dar am plecat cu ea mai departe, afara din oras, unde i-am dat 130-140! Trage foarte bine, si am observat ca sta la relanti, dupa un drum asa mai lung si cu viteza mai mare! Merge exact cum am luat-o!

 

Daca o opresc, si o pornesc dupa 5 minute, problema revine! Altceva nu stiu daca ii mai pot face! Weekendul viitor merg cu ea la diagnoza si vedem care ii treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva.

Dupa ce am desfacut motorul, am ajuns pana la urma cu el la un prieten la service pentru ca nu puteam sa desfac ambreiajul si altele, evident ca aveam nevoie de prese speciale pentru asta :rusinica: . Buuun, l-au desfacut oamenii acolo si s-au uitat prin el si GHICI ce? Furca selectoare pentru a II-a era cea mai mica din problemele mele. Pinionul cel mare de la a doua, cel in care intra picioarele aluia mic (picioarele de pe lateral), era uzat; cauza probabil fiind stilul incorect de a baga intr-a doua (cel mai probabil ii dadea jar I dupa care II si nici nu impingea calumea in sus selectorul); pe langa problema cu pinionul, din cazua faptului ca furca ramanaea undeva pe drum, probabil ca atunci cand sarea era lovita si s-a indoit si ea un pic. Furca mi-au reparat-o cei de la service, am ales optiunea asta pentru ca nu exista uzura a materialului ci doar o curbura de cativa mm. Pinionul mi l-au trimis la Ghimbav si mi l-au reparat (cred ca umplut si rectificat) prin electroeroziune. Maine Flipper al meu va prinde din nou viata.

In rest,ce mi-au mai spus de la service despre motor: totul arata foarte bine,motorul e inca la honuirea din fabrica (inca se vedea), supapele sunt ok,nu au nevoie de reglaj,lantul de distributie la fel, bujia era curata :10: . Deci pacat de motor ca a avut probabil proprietar maimutza de la circ.

 

Numai bine si multumesc pentru atentie. Nu o sa mai postez pe aici pentru ca am decis sa vand motorul, anumite probleme de sanatate m-au facut sa ma reorientez spre alta clasa. Daca o fi careva interesat, va dau toate detaliile: motor, km, pret, operatiuni in service pe PM.

Asfalt curat si hai cu vremea bunaaaaa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU sunt in plin proces de intretinere si upgrade . Am remediat problema cu rulmentii spate ( toti rulmentii si toate semeringurile ) cost aprximativ undeva in 270 ron .

Mai urmeaza sa primesc un surub si partea spate e gata .

Am pus un telescop spate mai bun ca ce din fabrica ,rulmenti noi urmeaza sa mai schimb rulmentii de la roata ( mi se pare ca ceva strange cand invart roata cu mana ) .

Cand am desfacut bascula am reusit sa rup saibele acelea de pasla , sa nu mai astept pana vin si alea pe comanda am umparat 4 simeringuri si am inlocuit pasla cu simeringuri .Pus vaselina din greu , asigurat suruburile cu loctita si gata , am trecut la partea din fata .

Aici am o dilema si va cer sfatu .

A mai intarit cineva cadru de la bord ? daca da cum si preferabil si niste poze .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg pe off trepideaza .. ma gandeam sa il intaresc putin

Daca il intaresti (rigidizezi), dupa ce mergi o perioada cu el rigidizat, ai sanse mari sa se rupa ceva din componenta lui (o ureche de prindere, etc) sau chiar sa apara vre-o fisura in material din cauza vibratiilor. Si la mine tremura putin tot cadrul cu farul si parbrizul, poate chiar putin mai tare DUPA ce am pus in far xenonul cu lupa, dar m-am calmat si l-am lasat asa. M-a consoleaza faptul ca daca vibreaza = sclipeste mai tare farul = ma vad soferii mai repede in oglinzi :crack:

Testul a fost intr-o zi , cand m-a sunat cumnatul meu pe care l-am depasit pe strasse , (eu habar nu aveam) sa imi zica ca imi tremura lumina in far :crack: Deci lumina se vede mai bine daca "flicare" decat daca e fixa... :crack:

Succesuri

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vroiam sa ii sudez niste bucati de sabla in zona prinderilor sa fac prinderea mai rigida ( acolo e zona unde se mista )

Serban tu ai faru cu striatii sau fara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablu acceleratie 32737660040 120 roni

 

ai gasit altundeva decit la reprezentanta?

mersi

 

unde ai gasit si cine le face, pt ca is la louis au kit de reparatie cabluri dar sunt total nefolositoare si mult prea subtiri

oricum e bine sa pui cablu nou...merita si mobra o data la 50000 km, dar kit-ul sa il ai la tine in permanenta, ca nu se stie

 

sunt curios ce ai luat tu pt reparatie

 

eu am mers fara probleme citeva sute de km cu kit-ul de reparatie de la Louis

pina mi-a venit cablul nou

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Scuze de mess.

 

Poate cineva este interesat de chestile astea :

( sunt "oase" de inaltat GS ul )

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-link+uri+inaltare+suspensie+spate+bmw+f650+gs+%2c+ridica+motorul+cu+aprox+8+cm%2c+su+-187653.html

 

( in pret este inclus si montajul / in Pitesti )

post-42511-0-79800000-1365368421_thumb.jpg

Editat de adrian.cherches
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am patit ce tot spune lumea ca e destul de greu.

 

Adica am schimbat uleiu si constat ca patineaza ambreiajul in viteza 4-5, cand turatia sare de 5000 rotatii. Ulei Motul 15W 50, ester. Nu credeam pana acum, dar uite.

Sigur trebuie sa-l schimb cu unul mineral. Voi ce mai folositi? La Bavaria au ulei si filtre?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA.ASA AM PATIT SI EU.CU ULEIUL CARE A VENIT IN EL AM MERS CAM 3-4 SUTE DE KM SI A MERS F BN.AM PUS 10W40,15W40 DAR SINTETICE SI A INCEPUT SA PATINEZE.AM IN EL DE 2 SCHIMBURI 20W50 MINERAL .PARCA NU MAI PATINEAZA ASA .MOTUL 20W50 AM PUS PRIMA DATA,2 CASTROL 20W50 SI NU MI-A PLACUT DELOC SI ACUM AM MOTUL.PROBABIL SE MAI SPALA PE ACOLO ALA SINTETIC.LA ALTI NU-S PROBLEMECU SINTETICE.NU STIU CE SA ZIC.IL LAS ASA K MERGE SI GATA,DACA NU KIT NOU SI SCAP DE GRIJI :alcy:



NE VEDEM LA SALON PE 14.DUMNEZEU SA FIE CU NOI.VA SALUT PE TOTI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost intrebat pe PM de niste piese . Postez si aici sa vedeti poate sunteti interesati :

 

11512343451 CHIT POMPA APA 177 ron

32737660040 CABLU ACCELERATIE 120 ron

11517652950 GARNITURA POMPA APA 13 ron

61312346550 REGULATOR TENSIUNE 517 ron

112.11317652906 PRETENSIONER LANT DISTRIBUTIE 75 ron

 

 

Termen de livrare 4- 5 zile lucratoare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu completari la problema mea!

 

Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista!

 

Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie!

 

Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...