Stefan GS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Salut! Surubul cu magnet de schimb ulei (baie ulei), se gaseste aftermarket in Bucuresti sau only Bavaria? Merci Editat Mai 14, 2013 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme. nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo. incearca si treaba asta. esapamentul e rosu dupa citeva minute de mers tubulatura la antigel de-abia o poti prinde cu mina si uleiul are spuma @crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura. am dat jos senzorul si l-am sters un pic de praf, pare a fi un termistor si am pus silicon pe la filtru, se pare ca intra aer pe linga Salut! Surubul cu magnet de schimb ulei (baie ulei), se gaseste aftermarket in Bucuresti sau only Bavaria? Merci aici am mai gasit www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/ la Bavaria e vreo 80 de lei sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5) @Stefan GS: pe realoem apare surub 24x2 (si lungimea cred ca e 15) Editat Mai 14, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) aici am mai gasit www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/ la Bavaria e vreo 80 de lei sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5) Merci de raspuns vroiam sa evit situatia "surubul si milionul"... Au si pe Louis de CS si ST cu maxim M18 pt.cine mai e interesat http://www.louis.de/_30783b729879a091d8f12b6417b0dbf585/index.php?topic=search&searchterm=10002917&cmd.x=0&cmd.y=0 Editat Mai 14, 2013 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 @crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus! surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori! Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva! p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o! p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 @crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus! surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori! Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva! p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o! p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva! m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis si se pare ca asta era nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte acuma nu se mai simte si prinde lejer 140 inainte nu mergea mai mult de 120 o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Vand placi ambreaj F650. Le-am dat josul anul trecut de pe mobra mea, nu sunt masurate dar nu au uzura mare. Eu l-am schimbat cu totul (si dupa mi-am dat seama ca puteam schimba doar arcurile). Pret in jur de 4-500ron. inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu? asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar mersi Trebuie dat jos airboxul. Oricum nu ai cum sa-ti dai seama daca e sau nu murdar pentru ca trebuie sa-l scoti de acolo. Oricum recomand sa-l cureti macar o data pe an pentru ca la ce benzina/conditii avem pe aici se murdareste oricum. Eu l-am curatat pe al meu acum 2 luni (ultima data il curatasem vara trecuta) si avea putin jeg. Editat Mai 16, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut. Vand set rulmenti jug cu flansa vaselina (noi in cutie), marca All Balls ( 320x28x ). Se pot folosi si pt.seriile G650GS, K100, K1100, K75, R65, R75, R80, R90, R100. Pret 150 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Pai poti sa incepi de la buton si sa o iei pe fir; am avut si eu o pb asemanatoare dar mi-a fost lene sa il desfac. Oricum claxonam excesiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 probabil ca si eu sunt pedepsit din acelas motiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis si se pare ca asta era nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte acuma nu se mai simte si prinde lejer 140 inainte nu mergea mai mult de 120 o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul mersi caldura o simti de la ventilator; care trage aer si impinge spre spate, adica spre piciorul tau! Teoretic la relanti, motorul isi ia aer pe la motorasul pas cu pas; clapeta trebuie sa fie complet inchisa, si lucreaza harta de relanti; apoi cand tragi de acc se deschide clapeta si incepe sa lucreze dupa harta de sarcina! Nu strica si o masurare a raportului de compresie! tinem legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt? Mufa claxonului a fost la mine problema principala. Taiat si cositorit papuci... Oricum claxonam excesiv Din acelasi motiv am montat claxonul pe releu. Butonul cu firele l-am lasat ca sa comand releul iar in claxon "bag" 14,2 V , cat "intra" la bornele bateriei. Controleaza sa nu fie eventual firele intrerupte la trecerea prin protectia aia de plastic de pe forca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Mno, ori am ghionion ori am foarte mult ghinion. Tre` s-arunc cu bani acum pe piese noi. Stiti vreun magazin ceva (preferabil din afara) de unde sa-mi iau set (piston, spape, semeringuri) la un pret mai decent decat Bavaria (desi ma indoiesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 wtf just happened? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Probabil s-a deplasat patina sau lantul de distributie si restul se vede in poze. Supapele de admisie au batut in piston pana cand una s-a rupt si s-a infipt in el. Plm distractie Editat Mai 23, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 FCK! expensive repair! cam cat face un motor dezmebrat sau cat caosta piesele astea SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 un motor il gasesti complet pe ebay cu 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Motor am gasit si la 500e. Asa, un calcul rapid, doar cu preturile de pe realoem.ro ma ajung piesele vreo 1500ron. Editat Mai 23, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 500 vs 300 ??? mai ramai si cu piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Mda dar e diferenta intre 30.000km si 0km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 pai...motorul tau nu are 0. zero o sa aibe doar niste piese. acuma cu lucrurile SH ..e loterie...dar manopera costa decic lar o sa sari de 300E. cred ca ai fi capabil sa montezi motorul sh cu un prieten si sa maia i si ceva piese de schimb or sa vinzi te miri ce chestii de pe el ca sa diminuezi din investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Gandeste-te altfel - te-ai facut cu o scrumiera extrem de originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Schimbari de aerodinamica. Aveai coburi? Topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri?? Ai facut prea mult la stanga/dreapta si s-a tocit neuniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.