Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.

 

nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo.

 

incearca si treaba asta.

esapamentul e rosu dupa citeva minute de mers

tubulatura la antigel de-abia o poti prinde cu mina

si uleiul are spuma

 

@crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura.

am dat jos senzorul si l-am sters un pic de praf, pare a fi un termistor

si am pus silicon pe la filtru, se pare ca intra aer pe linga

 

Salut! Surubul cu magnet de schimb ulei (baie ulei), se gaseste aftermarket in Bucuresti sau only Bavaria? Merci :cheers:

aici am mai gasit

www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/

la Bavaria e vreo 80 de lei

sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5)

 

@Stefan GS: pe realoem apare surub 24x2 (si lungimea cred ca e 15)

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici am mai gasit

www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/

la Bavaria e vreo 80 de lei

sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5)

 

Merci de raspuns :cheers: vroiam sa evit situatia "surubul si milionul"... Au si pe Louis de CS si ST cu maxim M18 pt.cine mai e interesat http://www.louis.de/_30783b729879a091d8f12b6417b0dbf585/index.php?topic=search&searchterm=10002917&cmd.x=0&cmd.y=0

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus!

 

surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori!

 

Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva!

 

p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o!

p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus!

 

surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori!

 

Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva!

 

p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o!

p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva!

m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi -_-

luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci

 

eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis

si se pare ca asta era :clap:

nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte

acuma nu se mai simte si prinde lejer 140

inainte nu mergea mai mult de 120

o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul

 

mersi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand placi ambreaj F650. Le-am dat josul anul trecut de pe mobra mea, nu sunt masurate dar nu au uzura mare. Eu l-am schimbat cu totul (si dupa mi-am dat seama ca puteam schimba doar arcurile). Pret in jur de 4-500ron.



inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu?

asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar

mersi

Trebuie dat jos airboxul. Oricum nu ai cum sa-ti dai seama daca e sau nu murdar pentru ca trebuie sa-l scoti de acolo. Oricum recomand sa-l cureti macar o data pe an pentru ca la ce benzina/conditii avem pe aici se murdareste oricum. Eu l-am curatat pe al meu acum 2 luni (ultima data il curatasem vara trecuta) si avea putin jeg.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi

luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci

 

eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis

si se pare ca asta era

nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte

acuma nu se mai simte si prinde lejer 140

inainte nu mergea mai mult de 120

o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul

 

mersi ;)

 

caldura o simti de la ventilator; care trage aer si impinge spre spate, adica spre piciorul tau! Teoretic la relanti, motorul isi ia aer pe la motorasul pas cu pas; clapeta trebuie sa fie complet inchisa, si lucreaza harta de relanti; apoi cand tragi de acc se deschide clapeta si incepe sa lucreze dupa harta de sarcina! Nu strica si o masurare a raportului de compresie!

 

tinem legatura! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt?

Mufa claxonului a fost la mine problema principala.

Taiat si cositorit papuci...

 

Oricum claxonam excesiv :)

Din acelasi motiv am montat claxonul pe releu. Butonul cu firele l-am lasat ca sa comand releul iar in claxon "bag" 14,2 V , cat "intra" la bornele bateriei.

Controleaza sa nu fie eventual firele intrerupte la trecerea prin protectia aia de plastic de pe forca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, ori am ghionion ori am foarte mult ghinion. Tre` s-arunc cu bani acum pe piese noi. Stiti vreun magazin ceva (preferabil din afara) de unde sa-mi iau set (piston, spape, semeringuri) la un pret mai decent decat Bavaria (desi ma indoiesc). :(

post-6451-0-30108500-1369295450_thumb.png

post-6451-0-57465200-1369295457_thumb.png

post-6451-0-49599000-1369295466_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a deplasat patina sau lantul de distributie si restul se vede in poze. Supapele de admisie au batut in piston pana cand una s-a rupt si s-a infipt in el. Plm distractie :D

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...motorul tau nu are 0.

zero o sa aibe doar niste piese.

acuma cu lucrurile SH ..e loterie...dar manopera costa decic lar o sa sari de 300E.

cred ca ai fi capabil sa montezi motorul sh cu un prieten si sa maia i si ceva piese de schimb or sa vinzi te miri ce chestii de pe el ca sa diminuezi din investitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri??

Ai facut prea mult la stanga/dreapta si s-a tocit neuniform :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...