Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste.

 

 

Trebuie pusa supapa, dar din ce am inteles, supapa se pune pe butelie fara sa fie necesara schimbarea uleiului.

 

al meu face acusica 100 mii si inca merge decent ca amortizare. Mai ales ca nu il contrabalasezz prea bine din rebound

 

Tot respectul pt 100 de mii insa chiar nu cred ca mai functioneaza ca la inceput. Suspensiile se serviseaza si ele ca si motorul. Adica le trebuie ulei nou si in loc de filtre, simeringuri. Ideea e ca pt majoritatea uilizatorilor acestea pot fi ignorate, asta ducand doar la o depreciere a performatei in amortizare [performanta care oricum nu e prea mare din start] si care are loc in timp, astfel incat nu te loveste brusc schimbarea de comportament. Din acest motiv majoritatea producatorilor [care atentie nu sunt si producatorii suspensiilor] nu precizeaza nimic despre necesitatea servisarii acestora.

Baietii care se dau la curse le serviseaza dupa maxim 2 curse. In mod evident le exploateaza mult mai agresiv, au nevoie de fiecare strop de performanta si oricum au si alt fel de suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu, am observat ca este prea tare si nu amortizeaza socurile, parca ar fi blocat si cel mai bine se simte pe off-road. Umbland la rotita aia de reglaj, nu se schimba nimic. O sa-l desfac in curand si sa vad care-i situatia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotita aia e doar preloadul (cat de tare e amprtizorul, implicit cat de sus sta mobra).

revenirea (rebound ) se regleaza din surubelul de pe prinderea de jos a amortizorului. In principiu trebuie sa obtii un echilibru intre ele. Altfel va parea ca topaie



@ ERU - am zis decent, nu ca nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, am umblat la preload pentru ca mi se pare foarte tare amortizorul si nu am descoperit nici o diferenta notabila intre minim si maxim, nici macar la inaltime, unde de obicei este vizibil.

 

Preload-ul se face din presiunea in ulei? E posibil sa nu mai aibe ulei?

Editat de Lupul Gri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pre-load = pre-incarcare. Asta ii cat de tensionat sau nu sa fie arcul.

 

Daca desfaci robinetul de tot si apoi il infiletezi pana la capat, ar trebui sa vezi cu ochiul liber cum se comprima arcul. Daca nu ar avea ulei, cand incepi sa insurubezi, ar trebui sa mearga in gol rozeta. Nu stiu exact cum e la 650, dar la 1100 sau mai mari, asta se poate remedia. Personal am facut asta de cateva ori, nu e foarte greu. Si atunci ai toata plaja de reglaj, nu mai ai clickuri in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e liniste pe aici ..

Voi ce tankbag folositi ? marca model ?

asta...are de toate - hus aploaie, plic harta, e extensibil...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/386804_445081812210047_1277205500_n.jpg

 

Buna initiativa :ok:

Am facut un mic "rezumat" cu ce mi-a ramas mie in cap dupa am citit topicul de cateva ori in decursul anilor.

Nu este decat o insiruire de shortcut-uri la diverse posturi, mai mult ca sigur am mai sarit unele, sau am pus unele irelevante.

Sper sa ajute, daca nu, ignorati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie pusa supapa, dar din ce am inteles, supapa se pune pe butelie fara sa fie necesara schimbarea uleiului.

 

Daca trebuie sudata supapa aia pe butelie, nu-ti convine sa o sudezi cu uleiul inauntru. Se poate aprinde uleiul. Daca reusesti sa pui supapa altfel, oricum trebuie dezasamblata butelia si, deci, v-a curge si uleiul pentru ca, in butelia cu gaz, ghici, se gaseste ulei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e liniste pe aici ..

Voi ce tankbag folositi ? marca model ?

 

 

Pentru tine, intrucat stiu ca vrei sa te dai si in afara drumului iti recomand asta . Ca argumente in primul rand dimensiunea. E suficient de mic ca sa il poti folosi si in afara drumului, sau mai bine zis nu te incomodeaza cand stai in scarite. E suficient de mare pt un DSLR, un GPS [cand pleci de la mobra sigur nu vrei sa lasi DSLR-ul in tankbag si GPS-ul pe mobra] si o action camera. De asemenea in capac mai intra o agenda format mic si alte cateva chestii. Nu intra praf in el, e mai greu de explicat in cuvinte dar are un design destept. Nu e chiar waterproof, insa la cea mai mare ploaie [adica 5 ziel de ploaie], de abia mi-au intrat cateva picaturi inauntru, si asta pe la cusatura de jos unde se aseaza pe "rezervor" .

De asemenea se desface faorte usor si il poti lua pe umar ca pe o geanta.[o sa caut prin poze sa vad daca am ceva]

 

Si 2 linkuri cu filmulete :

 

Primul este cel "oficial" :

In al doilea este vorba de mobra pe topicul careia suntem :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi schimb saua normala cu una de Dakar sau sa inalta. Daca sunt doritori sau stiti pe cineva, va rog sa ma ajutati!

Si pe mine ma bate gandul sa o schimb in aceleasi conditii. A mea este versiunea galbena joasa si ar merge un schimb cu una mai inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai anul asta e anul schimbarii seilor ? si eu sunt proaspatul posesor al unei sei de la Touratech . Inca nu am pus fudul pe ea dar ca si feeling la atingere e aleva fata de ce iti faci cei care modifica saua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, avem un nou posesor pentru KIT RALLY de pe Dakarul meu.

 

And the winner is.........DAIANA!!!!!

 

Asa ca a ramas motocicleta completa al vanzare cu restul de optionale.

Daca stiti pe cineva care e interesat de un Dakar in stare ok, aici aveti anuntul.

 

/index.php?/topic/707385-bmw-f-650-gs-dakar/?p=3656782

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Nu pot sa-mi dau seama care sunt diferentele si cat de importante sunt intre Bmw F 650 gs si Bmw F 650 gs DAKAR ?

F 650 gs DAKAR vad ca sunt cam putine fata de F 650 gs normal , se justifica si dif de pret dintre ele ?

Vreau sa incerc si eu in vara un enduro putin mai serios , cu 1200 gsa cam greu .

Multam anticipat .

Editat de vik55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei enduro mai serios obligatoriu Dakar. Roata 21 pe fata rulz. Si suspensia e un pic mai lunga si marginal un pic mai buna. Vezi ca vinde Extremussky unul destul de ieftin, are linkul mai sus 2 posturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! La cererea unui amic, detinator de BMW GS Dakar, am facut niste piese din aluminiu care se incadreaza perfect la scarita originala.

Aceasta se va prinde de scarita cu 2 suruburi si va rezulta o scarita mai lata si mai lunga de tip enduro. Am atasat si cateva poze, momentan nu e finalizata deoarece mai trebuie sa-i frezez spatele ca sa ramana doar un U. Ca si lungime are 80 mm( originala are 68), latime are 45( originala 25), astfel e mai lata cu 20 mm; grosimea peretelui ramas dupa frezare e de 10 mm pe fiecare latura.

 

In afara de perechea aceasta, momentan, mai am material pt 3 perechi. Daca sunt pers interesate ma pot contacta la 0740 199 234. Dani, Timisoara.

Nu fac in avans deoarece nu se potrivesc la fix pe alte tipuri de scarite si nu vreau sa raman cu ele prin dulap...fac doar la comanda.

Pret 150 lei perechea!

post-73149-0-19165600-1391078865_thumb.jpg

post-73149-0-97590300-1391078866_thumb.jpg

post-73149-0-82508500-1391078868_thumb.jpg

post-73149-0-36806200-1391078870_thumb.jpg

post-73149-0-62834800-1391078872_thumb.jpg

post-73149-0-11264300-1391078874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei enduro mai serios obligatoriu Dakar. Roata 21 pe fata rulz. Si suspensia e un pic mai lunga si marginal un pic mai buna. Vezi ca vinde Extremussky unul destul de ieftin, are linkul mai sus 2 posturi.

 

 

Sal.

Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT .

 

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT .

 

Ms.

 

Omul ti-a spus avantajele Dakar, nu ti-a comentat dorinta de a cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT .

 

Ms.

 

 

Mai nou de 2006 e destul de complicat stiu ca prin 2007 s-au scos din fabricatie. Deci posibil sa ai maxim cateva luni de productie daca or fi si alea.

Modelul de dupa 2004 are un parbriz de 2 lei [si daca ajungi la Harea iti pune o vela din aia total incompatibila cu enduro-ul]. in schimb cel anterior e mult mai ok are in schimb 2 bujii, nu stiu daca ajuta dar le are.

Pentru crash bar-uri Heavy Duties sunt indestructibile.

 

Despre avantaje ti-am zis:

  • Roata de 21 pe fata care se simte. In off nu ai ce cauta cu roata mai mica de 21 [intreaba-ma cum am aflat]
  • Suspensia mai lunga ajuta un pic si de asemenea spatele ar trebui sa fie ceva mai bun ca la GS-ul simplu. Nu te astepta la cine stie ce de la suspensii sunt in stilul BMW. Partea buna e ca se pot upgrada relativ ieftin

Daca tot vrei o mobra cat mai noua poate te gandesti la un XChalenge. E mult mai usoara [aprox 150 kg vs 178] si mai potrivita pt off. Suspensia e mult mai buna fara a fi insa excelenta. Nu vei putea duce pasager si protectia la vant este aproape zero insa depinde mult ce vrei sa faci cu mobra.

 

Bafta la achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...