andrei belcic Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 al meu face acusica 100 mii si inca merge decent ca amortizare. Mai ales ca nu il contrabalasezz prea bine din rebound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Daca are pe unde baga azotul atunci da, e ieftin. Dar daca trebuie pusa supapa, atunci trebuie schimbat si ulei, eventual aerisit, distractia se scumpeste. Trebuie pusa supapa, dar din ce am inteles, supapa se pune pe butelie fara sa fie necesara schimbarea uleiului. al meu face acusica 100 mii si inca merge decent ca amortizare. Mai ales ca nu il contrabalasezz prea bine din rebound Tot respectul pt 100 de mii insa chiar nu cred ca mai functioneaza ca la inceput. Suspensiile se serviseaza si ele ca si motorul. Adica le trebuie ulei nou si in loc de filtre, simeringuri. Ideea e ca pt majoritatea uilizatorilor acestea pot fi ignorate, asta ducand doar la o depreciere a performatei in amortizare [performanta care oricum nu e prea mare din start] si care are loc in timp, astfel incat nu te loveste brusc schimbarea de comportament. Din acest motiv majoritatea producatorilor [care atentie nu sunt si producatorii suspensiilor] nu precizeaza nimic despre necesitatea servisarii acestora. Baietii care se dau la curse le serviseaza dupa maxim 2 curse. In mod evident le exploateaza mult mai agresiv, au nevoie de fiecare strop de performanta si oricum au si alt fel de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 La al meu, am observat ca este prea tare si nu amortizeaza socurile, parca ar fi blocat si cel mai bine se simte pe off-road. Umbland la rotita aia de reglaj, nu se schimba nimic. O sa-l desfac in curand si sa vad care-i situatia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 rotita aia e doar preloadul (cat de tare e amprtizorul, implicit cat de sus sta mobra). revenirea (rebound ) se regleaza din surubelul de pe prinderea de jos a amortizorului. In principiu trebuie sa obtii un echilibru intre ele. Altfel va parea ca topaie @ ERU - am zis decent, nu ca nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) exact, am umblat la preload pentru ca mi se pare foarte tare amortizorul si nu am descoperit nici o diferenta notabila intre minim si maxim, nici macar la inaltime, unde de obicei este vizibil. Preload-ul se face din presiunea in ulei? E posibil sa nu mai aibe ulei? Editat Ianuarie 17, 2014 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pre-load = pre-incarcare. Asta ii cat de tensionat sau nu sa fie arcul. Daca desfaci robinetul de tot si apoi il infiletezi pana la capat, ar trebui sa vezi cu ochiul liber cum se comprima arcul. Daca nu ar avea ulei, cand incepi sa insurubezi, ar trebui sa mearga in gol rozeta. Nu stiu exact cum e la 650, dar la 1100 sau mai mari, asta se poate remedia. Personal am facut asta de cateva ori, nu e foarte greu. Si atunci ai toata plaja de reglaj, nu mai ai clickuri in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 daca are probleme e moale, nu tare. vezi sa nu ai gripate bucsile din bascula; se poate intampla sa fie mega gripaj acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Parca e liniste pe aici .. Voi ce tankbag folositi ? marca model ? asta...are de toate - hus aploaie, plic harta, e extensibil... https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/386804_445081812210047_1277205500_n.jpg Buna initiativa Am facut un mic "rezumat" cu ce mi-a ramas mie in cap dupa am citit topicul de cateva ori in decursul anilor. Nu este decat o insiruire de shortcut-uri la diverse posturi, mai mult ca sigur am mai sarit unele, sau am pus unele irelevante. Sper sa ajute, daca nu, ignorati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Trebuie pusa supapa, dar din ce am inteles, supapa se pune pe butelie fara sa fie necesara schimbarea uleiului. Daca trebuie sudata supapa aia pe butelie, nu-ti convine sa o sudezi cu uleiul inauntru. Se poate aprinde uleiul. Daca reusesti sa pui supapa altfel, oricum trebuie dezasamblata butelia si, deci, v-a curge si uleiul pentru ca, in butelia cu gaz, ghici, se gaseste ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Parca e liniste pe aici .. Voi ce tankbag folositi ? marca model ? Pentru tine, intrucat stiu ca vrei sa te dai si in afara drumului iti recomand asta . Ca argumente in primul rand dimensiunea. E suficient de mic ca sa il poti folosi si in afara drumului, sau mai bine zis nu te incomodeaza cand stai in scarite. E suficient de mare pt un DSLR, un GPS [cand pleci de la mobra sigur nu vrei sa lasi DSLR-ul in tankbag si GPS-ul pe mobra] si o action camera. De asemenea in capac mai intra o agenda format mic si alte cateva chestii. Nu intra praf in el, e mai greu de explicat in cuvinte dar are un design destept. Nu e chiar waterproof, insa la cea mai mare ploaie [adica 5 ziel de ploaie], de abia mi-au intrat cateva picaturi inauntru, si asta pe la cusatura de jos unde se aseaza pe "rezervor" . De asemenea se desface faorte usor si il poti lua pe umar ca pe o geanta.[o sa caut prin poze sa vad daca am ceva] Si 2 linkuri cu filmulete : Primul este cel "oficial" : In al doilea este vorba de mobra pe topicul careia suntem : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Salut. Știe careva ce soluție de etanșare se folosește la unirea celor 2 părți componente a bazinului de ulei. Tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 da loctita 401 . este la oferta aici pe forum . pui picaturi si vezi ca se face precum piatra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Vreau sa imi schimb saua normala cu una de Dakar sau sa inalta. Daca sunt doritori sau stiti pe cineva, va rog sa ma ajutati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Daca saua e in mintile ei (nu a fost retapitata si nu are gauri) te rezolv eu cu una inalta in aceeasi stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Vreau sa imi schimb saua normala cu una de Dakar sau sa inalta. Daca sunt doritori sau stiti pe cineva, va rog sa ma ajutati! Si pe mine ma bate gandul sa o schimb in aceleasi conditii. A mea este versiunea galbena joasa si ar merge un schimb cu una mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 mai anul asta e anul schimbarii seilor ? si eu sunt proaspatul posesor al unei sei de la Touratech . Inca nu am pus fudul pe ea dar ca si feeling la atingere e aleva fata de ce iti faci cei care modifica saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Gata, avem un nou posesor pentru KIT RALLY de pe Dakarul meu. And the winner is.........DAIANA!!!!! Asa ca a ramas motocicleta completa al vanzare cu restul de optionale. Daca stiti pe cineva care e interesat de un Dakar in stare ok, aici aveti anuntul. /index.php?/topic/707385-bmw-f-650-gs-dakar/?p=3656782 Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Felicitari . eu eram interesat de partea fata prin toamna dar acum imi sunt pe drum furcile fata . Vedem ce va iesi prin martie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) Sal . Nu pot sa-mi dau seama care sunt diferentele si cat de importante sunt intre Bmw F 650 gs si Bmw F 650 gs DAKAR ? F 650 gs DAKAR vad ca sunt cam putine fata de F 650 gs normal , se justifica si dif de pret dintre ele ? Vreau sa incerc si eu in vara un enduro putin mai serios , cu 1200 gsa cam greu . Multam anticipat . Editat Ianuarie 29, 2014 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Daca vrei enduro mai serios obligatoriu Dakar. Roata 21 pe fata rulz. Si suspensia e un pic mai lunga si marginal un pic mai buna. Vezi ca vinde Extremussky unul destul de ieftin, are linkul mai sus 2 posturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Salutare! La cererea unui amic, detinator de BMW GS Dakar, am facut niste piese din aluminiu care se incadreaza perfect la scarita originala. Aceasta se va prinde de scarita cu 2 suruburi si va rezulta o scarita mai lata si mai lunga de tip enduro. Am atasat si cateva poze, momentan nu e finalizata deoarece mai trebuie sa-i frezez spatele ca sa ramana doar un U. Ca si lungime are 80 mm( originala are 68), latime are 45( originala 25), astfel e mai lata cu 20 mm; grosimea peretelui ramas dupa frezare e de 10 mm pe fiecare latura. In afara de perechea aceasta, momentan, mai am material pt 3 perechi. Daca sunt pers interesate ma pot contacta la 0740 199 234. Dani, Timisoara. Nu fac in avans deoarece nu se potrivesc la fix pe alte tipuri de scarite si nu vreau sa raman cu ele prin dulap...fac doar la comanda. Pret 150 lei perechea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Daca vrei enduro mai serios obligatoriu Dakar. Roata 21 pe fata rulz. Si suspensia e un pic mai lunga si marginal un pic mai buna. Vezi ca vinde Extremussky unul destul de ieftin, are linkul mai sus 2 posturi. Sal. Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT . Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Sal. Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT . Ms. Omul ti-a spus avantajele Dakar, nu ti-a comentat dorinta de a cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Sal. Ceva mai nou caut [ 2006 > ] nu a cumpara este problema INTREBAREA CARE ESTE IMPORTANTA PT MINE > CARE sunt avantajele daca sunt la DAKAR sau este doar un simplu MOFT . Ms. Mai nou de 2006 e destul de complicat stiu ca prin 2007 s-au scos din fabricatie. Deci posibil sa ai maxim cateva luni de productie daca or fi si alea. Modelul de dupa 2004 are un parbriz de 2 lei [si daca ajungi la Harea iti pune o vela din aia total incompatibila cu enduro-ul]. in schimb cel anterior e mult mai ok are in schimb 2 bujii, nu stiu daca ajuta dar le are. Pentru crash bar-uri Heavy Duties sunt indestructibile. Despre avantaje ti-am zis: Roata de 21 pe fata care se simte. In off nu ai ce cauta cu roata mai mica de 21 [intreaba-ma cum am aflat] Suspensia mai lunga ajuta un pic si de asemenea spatele ar trebui sa fie ceva mai bun ca la GS-ul simplu. Nu te astepta la cine stie ce de la suspensii sunt in stilul BMW. Partea buna e ca se pot upgrada relativ ieftin Daca tot vrei o mobra cat mai noua poate te gandesti la un XChalenge. E mult mai usoara [aprox 150 kg vs 178] si mai potrivita pt off. Suspensia e mult mai buna fara a fi insa excelenta. Nu vei putea duce pasager si protectia la vant este aproape zero insa depinde mult ce vrei sa faci cu mobra. Bafta la achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.